Wanneer gaat de webshop terug online?

Little Endy

a smol fragile Enderman in a big angry world
Goedendag, momenteel staat er op de homepage van de webshop dat hij "morgen" terug online komt of bestellingen aanneemt of zoiets in die richting, en eerder werd ook gestate dat hij vanaf gisteren (1 februari) dat weer zou doen, maar ik denk nu niet dat dit het geval is geworden.
Nou weet ik dat dit het geval is wegens de recente leegverkoop van het oude magazijn en dat het inrichten van het nieuwe magazijn ook behoorlijk wat werk is dat engelengeduld vergt (en geruchten hebben het dat de site ook vernieuwd zal worden en misschien een nieuwe URL zal krijgen), maar mijn vraag is nu of er een precieze of geschatte andere datum is waarop de shop weer bestellingen aanneemt? Ik wil er graag weer eens iets bestellen, want het is lang geleden dat ik dat heb gedaan eigenlijk.

Vriendelijke groet, Sayori

moonbaby77

Lekker luieren
Ik zie weer tekst op de home page:
Hiermee willen we u informeren dat de winkel weer open is.
De eerste dagen kunnen er vertragingen optreden bij het verzenden, omdat alles nieuw is en er complicaties kunnen optreden.
Na een paar dagen zou alles weer normaal moeten zijn.

Heel wat producten zijn uitgeschakeld.
Sommige voor altijd, sommige slechts tijdelijk, en sommige weet ik nog niet.
We zullen geleidelijk stoppen met slecht verkopende producten en zullen in plaats daarvan hopelijk meer populaire producten toevoegen.
Er worden binnenkort veel nieuwe producten verwacht...

Little Endy

I
Ik zie weer tekst op de home page:
Hiermee willen we u informeren dat de winkel weer open is.
De eerste dagen kunnen er vertragingen optreden bij het verzenden, omdat alles nieuw is en er complicaties kunnen optreden.
Na een paar dagen zou alles weer normaal moeten zijn.

Heel wat producten zijn uitgeschakeld.
Sommige voor altijd, sommige slechts tijdelijk, en sommige weet ik nog niet.
We zullen geleidelijk stoppen met slecht verkopende producten en zullen in plaats daarvan hopelijk meer populaire producten toevoegen.
Er worden binnenkort veel nieuwe producten verwacht...
Ik zie gek genoeg nog steeds niets op de homepage staan, net ook proberen de homepage te bekijken op desktopweergave maar werkte ook niet :/ toch bedankt dat je het me even hebt laten weten, nu weet ik dat ik weer even moet wachten met bestellen zodat ik niet terug meemaak dat mijn pakket misschien weer op het verkeerde afhaalpunt ligt of zo XD

Little Endy

als je je op je account aanmeld. zie je wel iets op de homepage
Net weer even op de webshop geweest, ik zag eenmaal aangemeld geen tekst zoals moonbaby77 noemde, maar ongeacht van of je aangemeld bent of niet zie ik wel terug producten en zo weergegeven staan op de homepage.
Aan iedereen die nog wil bestellen, lees alsjeblieft wat ik gisteren citeerde, want bestellingen kunnen vertragen omdat alles na de verhuizing van het magazijn nog vol in opbloei is en nog even rechtgezet moet worden. Zo heb ik nu even niks besteld maar ben dit later wel van plan.

Little Endy

Keek net weer even in de shop, staat nu op de homepage helaas dat hij weer gesloten is wegens opstartproblemen met het magazijn deze keer, dat aan de andere kant natuurlijk ook begrijpelijk is.
Ik hoop dat het proces in het magazijn goed zal verlopen @DL_Michel en dat de winkel binnenkort weer haar deuren mag openen voor bestellingen en zo gezien ik zeker niet de enige ben die staat te popelen om terug iets te bestellen.

-Sayori

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Helaas gaat het allemaal niet zo mooi als geplant, het magazijn heeft veel langer de tijd nodig om alles in te boeken dan ze hadden verwacht.
Vanuit ons magazijn is het om verschillende redenen ook niet op de meest fijne manier aangeleverd.
Mij was verteld dat de shop wel weer open kon, maar deze persoon had niet in de gaten dat zij er nog lang niet klaar voor waren.
Nu worden eerst de reeks bestaande bestellingen zodra ze de compleet status bereiken afgerond, daarna kan de shop pas weer open.
Het is even heel vervelend voor velen, maar kan helaas niet anders dan mijn uiterste best doen om alles z.s.m. weer te laten lopen zoals het hoort.
Ik verwacht ditmaal dat ik de shop dinsdag tegen de avond pas weer kan openen.

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Helaas gaat het allemaal niet zo mooi als geplant, het magazijn heeft veel langer de tijd nodig om alles in te boeken dan ze hadden verwacht.
Vanuit ons magazijn is het om verschillende redenen ook niet op de meest fijne manier aangeleverd.
Mij was verteld dat de shop wel weer open kon, maar deze persoon had niet in de gaten dat zij er nog lang niet klaar voor waren.
Nu worden eerst de reeks bestaande bestellingen zodra ze de compleet status bereiken afgerond, daarna kan de shop pas weer open.
Het is even heel vervelend voor velen, maar kan helaas niet anders dan mijn uiterste best doen om alles z.s.m. weer te laten lopen zoals het hoort.
Heel veel succes !
Het blijft mensenwerk en waar mensen werken loopt het niet altijd zoals ze zouden wensen.
Succes, we wachten af:oops:

broekie

Plastic broekje lover, luier liefhebber, incon.
Doe maar kalm aan, dan komt het wel goed.

Bovenaan