weer naar de creche

kleinkreng

Nieuw lid
WEER NAAR DE CRECHE

sanne is een heel normaal meisje van 12, een beetje klein voor haar leeftijd (een meter vier-en-dertig). En in tegenstelling tot sommige andere meisjes in haar klas, heeft ze nog geen last van opspelende hormonen en nog een heel kinderlijk lichaam, waar ze best blij mee is. Vooral op haar mooie blonde, krulenden haren is ze erg trots, ze komen net tot het midden van haar rug.

Het is nu de laatste schooldag voor de zomer vakantie, en ik (sanne dus) ben echt heel blij vandaag, want ik hoef maar tot 12 uur naar school en dan is het vakantie. En na de vakantie ga ik naar de middelbare school waar ik best zin in heb, ik ga mijn vriendinnen en basis school wel missen maar ik ben vooral blij dat ik er weg mag. Mama en ik gaan dit jaar niet op vakantie, omdat mama dat niet echt zo leuk vind ze vind dat het alleen maar meer stress geeft dan dat ze al heeft en wil liever thuis ontspannen, maar ik vind het niet zo erg 7 weken thuis zonder school is ook heel leuk zonder weg te gaan. Maar mama vind dat ik in de andere vakanties dit afgelopen jaar alleen maar rond hing voor de tv en heeft dus met een goede vriendin van de geregeld dat ik twee keer per week kom helpen op het kinderdagverblijf. Ik hou heel veel van kleine kindjes en vond het dus helemaal niet erg dat mama een baantje voor me heeft geregeld voor in de vakantie en dan kan ik ook nog wat bij verdienen.

Het is vijf-voor-twaalf en de juf vind dat we wel iets eerder mogen gaan. Bij het uit de klas lopen geeft de juf ons allemaal een hand en wenst ons en fijne vakantie. En dan is de vakantie echt begonnen! Mama staat op de speelplaats al op me te wachten, ik ga mijn fiets halen en we stappen beide op de fiets mama zegt opeens kom sanne dan gaan we naar vera (de vrouw van het kinderdagverblijf) dan kun je alvast kennis maken en zo. en zo fietsen we dus van uit school naar het kinderdagverblijf.

Daar aan gekomen bellen we aan en doet vera open, mama zegt dat ze niet me komt maar dat ze wat boodschappen gaat doen terwijl ik de middag daar ben. Vera nodigt mij uit om binnen te komen, en ik kom binnen in een grote hal,waarna we links een deur in lopen we komen midden in een kamer uit die vol staat met speelgoed voor baby's en peuters vera verteld dat aan de voorkant van het huis (voor ons links dus) vooral de baby afdeling is daar is de grote verschoon ruimte met bad en al en daar staan een aantal baby boxen naar rechts is de keuken waar een tafel staat hier aan gaan we zitten en vera legt uit hoe we het vandaag gaan doen. Eerst begint ze met wat te vertellen over de creche zelf hoeveel kinderen er op een dag zijn, dat de kindjes nul tot vier jaar zijn, dat er om half-twee een middagdutje word gedaan enz.
Dan verteld ze dat omdat vandaag de laatste dag voor de vakantie is er geen kindjes zijn. en omdat ze mij een zo duidelijk mogenlijke uitleg wil geven over hoe een dag gaat zegt vera dat ze anne haar eigen dochter had gevraagd of zij niet voor kindje wou spelen. ik keek vera raar aan en vroeg hoe bedoel je? moet zij dan een luier om of wat? ja, maar anne plast nog in bed en vind het niet erg om een luier om te hebben, volgens mij vind ze het zelfs wel leuk zij vera. Ookal is dan mischien wat raar voor een negenjarig meisje, dacht vera hard op. ik vind het een beetje een raar idee maar het lijkt me ook eigenlijk best wel een beetje spannend een negen-jarig meisje in een luier en als kindje van vier behandelen. vera staat op en loopt naar de de gang waar ze onder aan de trap naar boven en roept naar anne of die even wil komen, ja mam roept een kinderlijke stem van boven en als vera weer de kamer in loopt hoor ik voetstappen op de trap naar beneden komen, en even later verschijnt er een meisje dat ongeveer even groot als mij is in de kamer. ze heeft donker haar tot net onder haar kin en grote donkere ogen. ik denkt bij me zelf: mag ik dit mooie meisje straks een luier om doen en als kindje behandelen, ik vind het maar spannend. Vera zegt: ooh anne ik zie dat je een luier om hebt "sorry mama" stameld anne, nu ze de gast ziet staan. vera zegt geruststellend is niet erg hoor. Dit is sanne het meisje dat mij in de vakantie komt helpen, je weet wel waar ik over had verteld, waarvoor jij deze middag als kindje zou door brengen. oja dat weet ik nog zij anne nu best wel opgelucht, dat het niet gewoon iemand uit de buurt was of zo, maar dat het een collega van haar moeder is.

vera steekt haar hand uit naar anne en zegt "kom maar dan beginnen we met sanne te leren hoe ze een luier verschoont". en ze lopen naar de ruimte voor in het huis, waar een heel lang soort aanrecht tegen de muur hangt, met een hele grote kast er boven met allemaal kleine deurtjes waar namen op staan. dan zegt vera: "nou sanne kom maar hier dan zeg ik wat je moet doen en kan jij het na doen". "oke" antwoord ik.
vera begint met te vertellen dat ik het kindje op de commode moet leggen.
ik kijk een beetje verlegen en vraag wat is de commode? dat is het kussen dat op het soort aanrecht licht, maar ik denk dat anne iets te groot is voor jou om daar op te tillen he?
"ja"zeg ik en vera tilt anne soepel op en legt haar op het kussen.
dan begin je met de broek of rok uit te doen, dat licht er aan wat het kindje aan heeft.
en ik maar het knopje en de gulep van de spijker rok die anne aan heeft open en trek de rok van haar kont af.
dan maar je het rompertje open als het kindje deze draagt, anne heft er nu geen aan en dan doe je dus het t-shirt omhoog.
dan heb je de luier van het kindje helemaal vrij liggen, en kun je beginnen met het verschonen.
eerst maar je de plak strips open dan veeg je met de voorkant van de luier de meesten vuiligheid van de kont in de luier en dan pak je lotion doekjes en veeg je de rest van het kindje schoon. legt vera verder uit.
en ik begin met de plak strips los te maken, als ik de luier open vouw zie ik dan het een hele flinke poep luier is en vera zegt "nou je hebt wel gelijk een hele volle hoor".
ik veeg met de voorkant van de luier de kont een beetje schoon en leg dan de luier aan de kant, en ga verder met schoon maken met de lotion doekjes.
tot mijn grote verbazing is anne heel rustig en lijkt ze het eigenlijk wel fijn te vinden. als ik klaar ben met het schoon poetsen van anne haar luier gebied. verteld vera dat ik nu een nieuwe luier uit het kastje moet pakken en deze open gevouwen onder anne moet leggen. dus ik pak een luier, vouw hem open, til anne haar benen en kont op en leg met mijn andere hand de luier onder haar. vera legt uit dat om luier uitslag te voorkomen ik anne heer luier gebied moet insmeren met zalf. en dit doe ik, daarna moet ik van vera de luier dicht vouwen en strak de plak strips dicht doen.
dan doet vera de rok en het t-shirt van anne weer goed en zet ze anne op de grond en zegt: "zo verschoon je nou een luier".
"snap je alles?" vraagt vera, "ja, ik denk het wel" antwoord ik.
"oké, maar ik denk dat het misschien een goed idee is als je het een keer echt mee maakt ik denk dat je het dan veel beter kunt onthouden en dat je dan beter begrijpt hoe het is voor de kindjes" verteld vera. ik kijk vera een beetje geschrokken aan, vera probeert me een beetje gerust te stellen door te zeggen: "het is niet erg hoor het voelt niet vervelend, je hoeft je ook niet te schamen allen anne en ik zijn hier". ik vind het wel een spanent idee om een luier om te krijgen en eigenlijk ben ik ook wel erg nieuwsgierig hoe het zou voelen, denk ik. en ik stem in met vera om maar een een luier om te krijgen zodat ik weet hoe het voelt.

dan tilt vera me op de commode en begint gelijk met het losmaken van de schouder bandjes van mijn tuin broek met korten broekspijpen en doet mijn tuin broek helemaal bij me uit, ze kijkt een keer lief naar me en pakt dan uit een bakje boven mij wat, al snel genoeg merk ik wat het is, als ik een speen in mijn mond geduwd krijg. vera houd de speen zo vast, dat hij niet uit mijn mond kan en verteld dat dit vaak heel goed helpt om een kindje rustig te houden tijdens het verschonen.
dan laat ze de speen los en doet mijn onderbroek bij me uit en daarna moet ik even recht op gaan zitten en trekt vera mijn t-shirt bij me uit. als ik helemaal naakt daar lig, met allen een speen in mijn mond voel ik me langzaam aan klein worden.
vera begint me in te smeren met zwitsal baby lotion en zegt: "daar ga je lekker van ruiken".
ze pakt de billen zalf en smeert mijn luier gebied dik in. als ze klaar is met mijn kont in smeren houd ze mijn benen en kont omhoog en doet iets dat ik niet kan zien met haar andere hand, als ze me dan met mijn kont weer neerlegt voel ik iets lekker warms en plakkerigs tussen mijn billen persen en pas als ze de luier dicht doet besef ik wat het is. ze heeft me de luier die ik net bij anne heb uitgedaan bij mij aan gedaan. vera zegt gelijk: "zo kun je even goed voelen hoe een poep luier nou voelt dan weet je ook hoe een kindje met en poepbroek zich voelt"
vera draaide zich om en pakte uit een kast je achter haar een aantal dingen die ik niet goed kon zien. ze rommelde wat in de stapel en pakte er een roze romper met bloemetjes erop ertussen uit, tot mijn verbazing was deze zo groot dat hij mij moet passen, en vera deed hem ook bij me aan, er volgde nog een kruippaje en ook kreeg ik een andere speen een dikkere, met een touwtje eraan vast, die aan mijn kruippakje word vast gemaakt.
dan pakt vera nog een soort wanten uit het stapeltje kleren hier moet ik mijn handen in een vuist in doen en dan strikt zij ze om mijn pols dicht waardoor ik mijn handen niet meer kan gebruiken.
"zo, en dan nu eventjes wat eten en dan lekker een middagdutje doen." zegt vera terwijl ze mij van de commode aftilt, en op de grond zet. en ze gebaart me dat ik achter haar aan moet kruipen.
vera loopt naar de keukentafel en trekt een van de kinderstoelen die daar aan staat naar achter, dan pakt ze mij op van de grond en zet me in de kinderstoel en ik voel de poep helemaal door mijn luier verspreid worden. vera maakt een leren riempje tussen mijn benen in strak vast en daarna ook een tuigje om mijn borst en ze verteld dat dat is zodat ik niet uit de stoel kan vallen of klimmen. "anne" roept vera en anne komt gelijk aan gelopen en word in de kinderstoel naast me gezet. dan ga ik maar even wat lekkers te eten voor jullie maken, zegt vera, omdat ik nu met mijn rug naar de rest van de keuken zit kan ik niet zien wat vera doet, en opeens voel ik iets om mijn nek,vera was achter me komen staan en deed me nu een slabbertje om en het zelfde volgde bij anne. ping de magnetron was klaar en vera zetten een potje olvarit op tafel met een lepeltje er naast, ik kon op het etiket lezen dat het bloemkool met ei en kaas is en hoop dat het niet voor mij is bedoeld maar voor anne. vera draaide de stoelen van anne en mij dat we naar elkaar keken, vera pakt een gewone stoel en zet deze naast ons neer en gaat er op zitten, ze verteld me dat ik goed moet opletten hoe ze anne voert zodat ik het na zou kunnen doen. nadat ze anne had gevoerd vroeg ze of ik het goed had kunnen zien, ik knikten omdat ik niet goed kon praten met mijn speen in mijn mond. vera veegt met de slabber van anne, anne haar gezicht helemaal schoon, tilt haar uit haar stoel en zet haar op de grond, anne loopt gelijk weg en gaat weer spelen. dan zegt vera nu is het jou beurt en ze loopt weer weg de keuken in die ik nog steeds niet helemaal kan zien en ze rommeld wat, na een tijdje hoor ik weer ping en ik verwacht dus ook potje olvarit te krijgen in een of andere vieze smaak, maar vera komt aanlopen met een groten baby fles met pap erin. vera trekt mijn speen uit mijn mond en doet de speen van de fles in mijn mond, ik merk dat ik hard moet zuigen om de pap uit de fles te krijgen, maar dat het erg lekker smaakt dus ik drink lekker de pap op.
als de fles leeg is maakt vera mijn tuigje los en tilt me uit de kinderstoel. vera tilt me zachtjes wiegend op haar arm mee naar de verschoon ruimte en legt me op de commode, ze doet mijn speen weer in mijn mond en ik begin te merken dat ik moe word en gaap. "het is tijd voor een slaapje he" zegt vera terwijl ze me op mijn buik kietelt. vera kleed me uit tot ik alleen mijn luier en romper nog aan heb dan pakt ze uit het kastje waar ze het kruippakje ook uit had gepakt twee kledingstukken en legt deze naast me neer. vera haalt eerst de speen en het koordje van het kruippakje af en doet de speen weer in mijn mond, ik voel me heel slaperig en mijn ogen vallen af en toe dicht vera doet me een pyjama uit een stuk aan met voetjes en wantjes en daarover een trappelzak maar ik merk het niet meer.

een hand aait over mijn buik en ik word er wakker van. een heerlijk warm en aangenaam, veilig gevoel verspreid zich bij mijn kruis. en als ik zo langzaam wakker word, begin ik te beseffen dat dat heerlijke gevoel bij mijn kruis, mijn luier is die ik vol ben aan het poepen en er ook nog eens in plas.
"ik zie dat je wakker bent" zegt vera en ze aait weer even over mijn buik en als ik naar haar kijk. zie ik dat ik in een soort bok lig, alleen is het ven boven dicht en is er maar aan een kant een hekje. vera opent het hekje en tilt me uit het bedje. ze tilt me op haar arm mee naar de keuken en pakt daar weer een grote fles met pap. vera gaat op een stoel zitten en begint me de fles te voeren, na een paar slakken mors ik wat en zet ze snel de fles neer op tafel "oeps, het slabbertje vergeten" zegt ze en ze pakt van de kinderstoel naast haar de slabber die ik voor mijn middagdutje ook al om had. ze doet de slabber bij me om en stopt de speen van de fles weer in mijn mond. als ik gretig zuigend de fles leeg heb gedronken en vera mijn mond afveegt met mijn slabbertje zegt ze "laten we jou maar eens verschonen en omkleden".
ze tilt me op haar arm weer naar de verschoon ruimte, legt me neer en kleed me, op mijn speen na, helemaal uit. vera maakt de plak strips van mijn luier open en er komt een verschrikkelijke stank vrij. maar ik heb alleen maar last van een koude rilling over mijn rug door de koude lucht op mijn warme vochtige luierstreek. vera poetst me helemaal schoon en smeert me dan helemaal in met zwitsal babylotion. ze legt een schone luier onder me en smeert me dik in, omdat ik luier uitslag leek te hebben. dan pakt ze mijn eigen t-shirt weer en doet deze bij mij aan en mijn tuinbroek eroverheen.
vera tilt me van de commode en trekt mijn speen uit mijn mond, "je moeder zal zo hier zijn om je op te halen dan wil je toch niet met een speen in lopen" zegt vera lacherig terwijl ze de speen weglegt. "ma...ma....maar dan wil ik ook niet in een luier lopen!" vera lacht en zegt: "ach sanne je ziet het niet eens hoor, zo erg is het toch niet." vera pakt mijn hand vast als ik even stil blijf staan en haar aan staar en als ze me mee trekt naar de keuken, bedenk ik me dat het inderdaad zo erg nog niet is.

in de keuken drinken vera en ik nog even een kop thee en bespreken de punten die ik moet onthouden nog even snel. tot en bel gaat en mama er is.
 
A

adultbabystel

Guest
fantastisch verhaal ! ik wil wel meer van jou lezen :)
 

Daltons

Toplid
hopelijk komt er nog wat, alleen schrijver is nu bijna een maand geleden voor het laatst online geweest.....
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
Is erg jammer is een zeer goed verhaal :( zou willen weten hoe dit afloopt want is er leuk geschreven :)
 

Meno

Beginneling
Ik hoop dat de schrijver nog een vervolg gaat maken, want ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.
 

Meno

Beginneling
Voor zo'n mooi verhaal kan dit niet zo eindigen.

Mischien heeft de auteur nog inspiraties om een mooi vervolg te schrijven.
 

gommu

Gewaardeerd Lid
nee voor zo mooi verhaal ken het niet zo eindigen.

opzich zal ik hier best verder mee willen gaan voor jullie.

helaas zal dit wel moeten zonder de toestemming van de schrijver.

wat vinden jullie ervan als ik hier mee verder zal gaan.?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
Robijntje LiefMeisje weer naar huis!!! Algemeen 18
Little-VJ Weer terug vanuit Heerlen naar de randstad! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 36
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Jeroentje zit weer in de luiers Voorstellen 15
K Wie van de broekplassers draagt met dit weer een jurkje? Broekplassers en Poepers 22
B even voorstellen, en weer terug op het forum Voorstellen 3
pampervuller Miles Cyrus weer in een clip met luiers op SNL AB/DL Filmpjes 3
Similar threads


















































Bovenaan