Werken in een luier

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • 7

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Grote Baby


Ik zal een verhaal schrijven omtrend mijn babygewoonten.

Ik kwam op een leeftijd dat ik ging werken, als grondwerker bij een bedrijf in Vlaardingen, ik werd uitgeleend door mijn baas en moest in de auto naar Oudewater voor een waterleiding bedrijf en er moesten vanuit woningen nieuwe aansluitingen gemaakt worden aan de waterleiding. Ik was op een gegeven moment bij een huis bezig, waar een moeder met een baby aan de deur vroeg of ik met een collega misschien koffie wilde, het was rond 10.30 uur en wij hadden wel trek in een bakkie, dus werden wij binnen gelaten, en mochten wij aan de keukentafel komen zitten, zij had haar baby in de box gelegd en schonk koffie voor ons in, mijn collega vroeg of hij ff naar het toilet mocht en ging naar de WC.

Toen mijn collega weg was vroeg ze aan mij of ik nog droog was,ik kreeg een vuurrode kop en ik begon te stotteren, zij vertelde mij gelijk al dat zij mijn plastic broekje gezien had en ook mijn luier dus hoefde ik niet te ontkennen dat ik nog droog was en dat ik mij ook niet hoefde te schamen, daar zij wel begrip kon opbrengen als ik mij moest verschonen en gebruik mocht maken van de badkamer. Mijn collega kwam weer terug voor dat ik nog wat kon zeggen.

Nadat wij onze koffie op hadden zijn we verder gegaan met ons werk, nadat wij verder waren gegaan en het 12.30 uur werd wilde we gaan eten in de keet aan het eind van de straat, maar die mama kwam weer aan de deur en of wij bij haar in de keuken wilde eten, maar mijn collega wilde niet, ik wilde wel ff naar het toilet dus ging mijn maat al vast naar de keet, ik zou na komen. Ik ging naar binnen en wilde naar de wc maar werd tegen gehouden door de mama en vroeg weer of ik nog droog was en zei haar dat ik goed nat was. Zij vroeg of ik nog een droge luier had, ik zei van wel en dat die in de auto lag, ik moest naar de auto lopen en mijn luier en zalf pakken en weer terug komen naar die mama, want zij zou mij wel helpen met een schone luier.

Ik kwam terug met mijn verschoning en moest meelopen naar de babykamer. Daar aan gekomen moest ik mijn werkbroek uitdoen en ff blijven staan tot de mama weer terug kwam, ik stond daar in mijn onderbroekje met daaronder mijn luier en plastic drukknopluierbroekje en een rode kop te wachten, zij kwam weer terug en ik werd aan mijn arm meegenomen naar de badkamer en werd mijn onderbroekje plasticluierbroekje uitgedaan en stond ik alleen nog in mijn natte luier voor haar. Het bad was half vol en moest ik in het bad stappen.

Nadat ik in het bad stond heeft zij mijn luier los gemaakt en stond ik als een baby in mijn blote kont. Ze heeft me toen gewassen als een peuter in het bad. Nadien werd ik afgedroogd en moest ik weer mee naar de babykamer en vertelde mij dat ik op de grote commode moest gaan liggen op een grote badhanddoek. Zij heeft mij daarbij geholpen. Toen ik op de commode zat kreeg ik van haar een speen in mijn mond en moest ik plat gaan liggen en blijven liggen tot zij weer terug kwam.

Even later kwam zij terug en had scheerschuim en een scheermesje in de hand, ik was nieuwsgiering en vroeg wat zij ging doen, zij vertelde mij dat kleine baby's geen haar op de onderlichaam hebben en terwijl zij dat vertelde spoot zij wat scheerschuim op mijn onderlichaam en begon mij te ontharen. Nadat zij dat had gedaan moest ik mijn benen op de commode zetten en mijn billen omhoog houden, daarmee zij een schone luier onder mijn billen kon schuiven.

Nadat zij dat had gedaan moest ik mijn benen wat verder uit elkaar doen en heeft zij mijn billen met babyzalf ingesmeerd en ook mijn plassertje. Nadat zij dat had gedaan werd mijn luier goed dichtgeplakt en mijn luierbroekje weer omgedaan ook mijn onderbroekje, nadat dat alles gebeurd was mocht ik mijn werkbroek weer aantrekken en nam zij mij me speen uit mijn mond en vroeg wat ik vond wat er gebeurd was. Ik vertelde haar dat ik geschrokken was dat zij mij als een baby wilde behandelen en geholpen heb, ik voelde mij echt weer een baby en vroeg ook direct aan haar als ik vanmiddag klaar was met mijn werk of zij mij dan nog ff wilde controleren of ik nog een droge luier nodig had. Ze vertelde mij zolang ik hier in de buurt aan het werk was mocht ik bij haar lang komen dan zou zij mij verschonen en wassen als een baby.

Ik heb daar nog 14 dagen aan het werk bezig geweest in de wijk en ging rond etenstijd elke keer weer naar die mama toe, en werd ik als een baby gewassen en verschoond. Daar zij gescheiden was kwam ik daar ook wel eens in de weekenden en behandelde zij mij het hele weekend als een baby ook bleef ik wel een slapen, dan werd ik 's avonds ook geluierd en mocht ik in mijn luier bij haar op de bank zitten tot we naar bed gingen.

Ik kom nog steeds bij haar en ben dan haar Grote Baby
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Professionele diensten: wat zou voor jou kunnen werken en wat niet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
Den-boy123 Vraagje over werken bij de overheid… Contact advertenties 19
-little-cub- AbDl en thuis werken op de langere termijn ( thuis kantoor) Pub 19
goeie Thuis werken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
V Werken met dips! 16+ Board 6
M geluierd op café/werken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Arcade spelletjes op het forum werken weer Spelletjes 4
onderdanigebaby Nog steeds een lastige zoektocht Contact advertenties 0
A ZWART PAKKET, een extreme bondage 16+ Verhalen 4
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 100
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan