winkelcentrum en nooit gedacht

Westland

Nieuw lid
Dit is een verhaal dat ik echt heb meegemaakt.

Ik ga af en toe wel eens naar het winkelcentrum om te kijken voor nieuwen luiers bijvoorbeeld bij de kruitvat enzo en soms koop ik dan een pak luiers. Ik hou zelf erg van baby luiers en het valt niet op al koop je die. Maar ik was naar het winkelcentrum gegaan en had een luier aangedaan een goeie baby luier maat 6 dat pas ik nog net aan. En had heb aangedaan met de gedachten om mezelf dan te verschonen in de baby verschoon ruimte in het winkelcentrum. Ik loop door het winkelcentrum heen en ben bij wat winkels aan het kijken naar luiers tot ik een beetje moet plassen dus ik liet het een beetje gaat elke keer een klein beetje plas in me luier laten lopen ik schaamde me dood want er liepen hierzo mensen om me heen . Na wat rondje te hebben gelopen gesloot ik naar de luier verschoonruimte te gaan en mezelf te verschonen . Onderweg naar de verschoonruimte kwam ik wat mensen tegen ook stonden om de hoek van de verschoonruimte een vrouw met een kinderwagen Ik besloot toch naar binnen te gaan omdat er naar een wc is dus de mensen in het winkelcentrum denken dan dat ik om de hoek naar de wc zou gaan zoals iedereen zou doen. Maar ik was gespannen dus pakte ik me mobiel en keek veel op me mobiel zodat ik niet opviel en het net leek of ik druk bezig was en liep ik naar de hoek en om de hoek heen zo naar de wc en de luier verschoon ruimte. Toen ik daar aankwam liep ik snel de luier verschoon ruimte in en keek goed om me heen en dacht nu lekker rustig me best vollen plas luier die je nu onderhand goed kon zien te gaan verschonen met de luier die in me tas . Net op het moment dat ik me tas neer zet ging de deur open...... shit ik was de deur vergeten op slot te zetten!!! Er kwam een vrouw binnen met de kinderwagen ik keek haar met een geschrokken blik aan ze dat dat en ik zag dat zij de vrouw was die ik onderweg tegen kwam. Ik wis niet wat ik moest doen of zegen ik stond hellemaal stijf. Net op he moment dat ik me wil omdraaien en me tas wil pakken zeg de vrouw zo jongeman wat kom jij hierzo binnen doen ?? Je weet dat dit de luier verschoon ruimte is ! Ik knikte. Ze zei de wc is hiernaast of ?? En ze keek naar me kruis en zag me luier door me broek heen. Ik werd knap rood. De vrouw zei je heb een vieze luier of nie ? Ik knikte weer ja en werd nog meer rood de vrouw zei toen tegen me lukt het of moet ik je helpen mischien ? Ik aarzelde ik wist echt niet wat ik moest zegen net toen ik wat wou zegen onderbrak ze me : ga eens liggen jongen ik besloot niks te zegen en te gaan liggen ze opende me tas en pakte een luier eruit. Toen ineens deed ze me broek uit en me onderbroek . Nu lag ik hierzo alleen nog maar in me luier ik wist niet wat ik meemaakte. Ze pakte luierdoekjes en poeder en maakte me bij me kruis schoon met de doekjes en daarna pakte ze me luier en lechte die even weg en pakte de nieuwen en deed die onder me kont en vervolgens gooide ze poeder over me heen en vouwde ze me luier dicht en zei tegen mij goedzo braven jongen. Ik deed zelf me broek om en stond op. De vrouw pakte me vieze luier en gaf hem aan me en zei die mag je wel zelf weggooien hij is aardig vol maa gelukkig heb je nu een schonen aan ik bedankte de vrouw en gooide de luier weg en daarna pakte ik me tas en liep weg buiten dacht ik even over wa er net was gebeurd en wist niet wat ik er van moest vinden wel dat ik het heel fijn vond. Dit was mijn verhaal sorry van de schrijf foutjes
 

Spreeuwtje

Little Rebel
Je zegt "sorry van de schrijffoutjes", maar ik vind dat je eigenlijk best goed schrijft.
Het enige is dat er wat (veel) slordigheidjes in zitten. Woorden die net even te snel getypt lijken en daardoor niet afgemaakt.
Dat soort dingetjes.
Volgens mij zou je die heel goed kunnen voorkomen als je een verhaal voordat je het plaatst nog eens rustig doorleest.
 

Limbonees

Daddy van Floortje
Schrijffoutjes, achja iemand met een beetje hersens leest daar overheen. !1

Alleen adviseer ik om alinea's te gebruiken, nu is het een dichte blok tekst.

Gewoon achter elke punt een enter.

En misschien het verhaal verplaatsen van M naar W. dance
 
Het offer van schaamte en klein voelen is groot, maar de uiteindelijke beloning was ook groot! Die belevenis kun je in je zak steken! Bofkont :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PietjeDLimburg Stout geweest in winkelcentrum AB/DL Fotos 16
Marco de Wit Hoge nood in winkelcentrum. Broekplassers en Poepers 4
luierschat Nog nooit voorgesteld Voorstellen 18
bartjanssens943 lang geleden dat ik eens iets poste...beter laat dan nooit ! AB/DL Fotos 4
M Beter laat dan nooit Voorstellen 16
LotteXS Beter laat dan nooit he?! Even voorstellen. Voorstellen 56
Stacy Wow volgens mij heb ik mij hier nog nooit voorgesteld Voorstellen 59
B Nog niet klaar Een weekend om nooit te vergeten. 16+ Verhalen 50
maxicosie Nooit meer bedplassen Broekplassers en Poepers 14
Montuur Nooit meer saaie rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
M Iets om nooit te vergeten I 4
V Nooit volwassen worden (lichamelijk) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Snakebite Terug van nooit echt weggeweest.. Voorstellen 2
H Nooit ontdekt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pietabroodje heb je nooit genoeg luiers :-) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DLRotterdam Oud en nieuw om nooit te vergeten O 19
RNdU Beter laat dan nooit Voorstellen 8
walliewal Beter laat dan nooit.. Voorstellen 6
R Beter laat dan nooit Voorstellen 10
Snakebite Beter laat dan nooit .. Voorstellen 7
klein Wat nooit zou gebeuren 16+ Verhalen 0
luierfan_boy "Sommige uitdagingen zijn nooit spannend genoeg!" S 8
scenekid Verstopplaats... het is ook nooit goed Tiener Baby's / Luierliefhebbers 42
M Luiers bestellen: vergeet nooit een toevoeging Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
luieluieraar misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit Voorstellen 10
pappamike zo lang op de site en nog nooit voor gesteld Voorstellen 9
B Beter laat dan nooit? Voorstellen 6
G Beter laat dan nooit: Guido stelt zich voor. Voorstellen 5
K oeps niet aan gedacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
kageboshi Dichterbij dan ik had gedacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
patient Niet zoals gedacht N 85
A Wel eens aan Luierstraf gedacht? W 5
Bovenaan