Verhaal Klaar winkelierster...

beddenplasser

volwassen peuter
Goeiedag,

We zijn dik drie maanden verder en de volledige eindredactie van het verhaal is gebeurd. Ik heb vooral gesleuteld aan de alinea's van de eerste twintig hoofdstukken en aan de vormgeving, die hopelijk redelijk eenvormig is. Ik ben zelfs nog op een timingprobleem gebotst. Er was namelijk eerder verteld dat Freya en Tasha tijdens de herfstvakantie kwamen logeren, maar één van de laatste hoofdstukken speelde zich o.a. af tijdens die herfstvakantie, zonder de twee meisjes. Dit heb ik rechtgezet, maar ik zeg niet hoe.

Trouwe forumbezoekers weten ondertussen dat ik aan mijn tweede verhaal op het forum ben begonnen, namelijk 'De Weduwnaar'. Mijn derde verhaal bouwt zoals gezegd voort op dit verhaal, maar heeft een andere insteek, ook waarschijnlijk ietsjes meer ABDL, maar daar ben ik nog niet volledig uit. De eerste hoofdstukken staan al op papier, maar door de specifieke vormgeving wil ik eerst een stuk of twintig hoofdstukken hebben geschreven voor ik het effectief online zet. Dit zal dus nog wel even duren.

Mijn verhaal is finaal afgeklokt op 582 bladzijden en 265.998 woorden. Ik ben heel fier dat ik de voorbije drie jaar jullie heb kunnen verblijden met dit verhaal. Hopelijk lukt dat met de andere verhalen ook.

Groetjes,
beddenplasser

PS : als je nog op foutjes botst, TELL ME !
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Het hele verhaal nog eens gelezen, wat me flink wat uurtjes heeft gekost.
Wat het waard was, en de foutjes welke ik nog vond gemeld.
het beste zo niet 1 van de beste verhalen op de site;)
BEDANKT
 

Julia

Superlid
Hey Beddenplasser,

als je bij het bericht kijkt van het verhaal

dan zie je Winkelierster de tijd en datum, en ernaast een "labeltje" daar kun je dus er een "tag" aan geven

dus wellicht kun je er dan "VoltooidVerhaal" van maken anders heb je denk ik als je een zoek doet op "tag" voltooid of verhaal, een enorme waslijst
 
Bovenaan