Ziekenhuis (verhaal)

Pieter2000

Nieuw lid
Weet niet of de juist manier is om een verhaal te posten maar hier komt ie:

Ziekenhuis

Ik schaamde dood, de zuster haalde de deken weg en ik wist dat verschoon moest worden. Sinds ik hier was aangekomen protesteerde ik dat ik ook een luier overdag aan moest maar het was dus nu wel nodig geweest want het was nog geen 4 uur in de middag. Ik protesteerde deze keer dus niet en liet de zuster mijn een nieuwe luier aandoen. Ook zij ze dat er straks een speciaal kinderprogramma was en dat ik daar naar toen kon gaan. Ze begon meteen in me kast te kijken en trok daar me joggingpak uit, kijk ik zal je even helpen dit aan te trekken. Echt stoer was het niet om als 10 jarige jongen met luier aan in een joggingbroek die ook iets te klein was geworden. De luier stak boven de broek uit en je kon duidelijk zien aan de voor en achterkant dat ik een luier aan had. Ik vroeg of ik misschien zonder luier naar beneden kon maar de zuster zij dat het was overlegd met je ouders en dat er is besloten dat je een luier aan moet zo wel nacht als overdag. Maar maak je niet zo druk der zijn hier veel kinderen van jouw leeftijd die ook een zelfde luier dragen.

De zuster liep naar het volgende bed waar Maike lag en deed daar ook de gordijnen dicht. De zuster vroeg hoe het met haar ging en ze dat het stukken beter ging. Ook hoorde ik dat zij een ander luier aan kreeg maar zij had daar veel minder moeite mee dan ik. Ik had gisteren met haar een bord spelletje wat bijna haar leven had gekost omdat ik per ongeluk het infuus eruit had getrokken :O) Maar goed ze had toen gezegd dat ze incontinent was. De zuster controleerde wat dingen en ze zij eigenlijk is kinderprogramma programma straks voor kinderen t/m 12 jaar maar als je warm aankleed vindt je het dan leuk om dan ook te gaan. Dat wilde Maike wel en ze begon wat kleding uit te zoeken en kleedde zich samen aan met de zuster.

De zuster kwam ons ophalen voor het programma. Ik keek naar Maike en ik moet eerlijk zeggen dat het niet heel goed te zien was dat ze een luier aan had. Ze had een jurk aan met een maillot eronder en leuke gympen. Maar ze had wel een luier eronder aan want ik kon de luier horen kraken zoals bij mij toen we naar beneden liepen. De bewegingsruimte van deze luier was erg beperkt vond ik en bij elke stap voelde je de luier enorm tussen je benen zitten. Het viel me ook op zolang ik de luier hier had gedragen ook altijd meteen met me benen wijd ging liggen om de luier de ruimte te geven maar met lopen gaat dat natuurlijk niet.

Het programma was erg gezellig en we hebben een hoop gespeeld en der was ook een enorme luchtkasteel en hebben geleerd te goochelen. Het viel me wel op dat andere kinderen niet altijd een luier aan hadden sterker nog ik denk dat we een van weinige waren die zo oud nog een luier aan moesten. Ter afsluiting gingen we met ze alle ook iets eten en ik vroeg aan de zuster of ik daarvoor naar de wc kon. Even later kwam der een anders zuster en zij of ik wilde meekomen, Maike zag dat en zij dat ze ook graag mee wilde komen en dat kon. We werden naar een dicht bij zijnde afdeling gebracht en de zuster zij dat Maike kon doorlopen en alvast haar jurk kon uit doen. Ik deed me trainingsbroek uit en al staande maken de zuster de luier los en haalde deze van me af en stuurde me het wc hok in.

Even later toen ik klaar was liep ik vervolgens de zuster en Maike. Ik zag dat Maike op een soort van grote verschoontafel lag en dat ze net haar schone luiers aan kreeg. Ze vond het duidelijk minder leuk dat ik net kwam aanlopen maar goed ik stond der ook in me blote billen met alleen een trui aan. Maar goed alles ging heel snel en ze kwam ook snel van de tafel af. Toen durfde ik haar pas aan te kijken. Nu kon je wel heel duidelijk zien omdat ze een maillot aanhad dat ze een luier aan had. Snel zij ze ik geloof dat jij aan de beurt bent en zonder dat ik het doorhad pakte de zuster me zeten me op de verschoontafel. Ze pakte de luier erbij die ik eerder aanhad en vroeg of ik me knieën wou optrekken en vervolgens pakte ze me enkels en hield ze omhoog en schoef de luier onder me billen. Zo snel dat ging maakte we de luier vast en vroeg ze om me verder wilde aankleden. Ik vroeg waarom de afdeling zo anders was dan die van on sen de zuster legde uit dat hier vooral kinderen liggen en waar jullie liggen is het ook meer volwassen. Ook zag ik een aantal bedden maar die leken we grote kinderboxen maar dan op wielen. Maar goed snel kleedde we ons aan en gingen weer terug naar de grote zaal.

Savonds waren we helemaal voldaan en moe, vooral Maike. Uitgeteld lagen we op de kamer en de Doktor kwam nog voor zijn avond rond langs en we kregen van de zuster ook nog een schone luier. De Doktor was het niet ontgaan dat de laatste avond er iets was mis gegaan met de infuus van Maike en zij dat we deze avond een bed tuigje aan moesten zodat we niet meer uit bed konden. De zuster legde al snel uit dat helemaal niet zo erg is en dat je daar niet zoveel van voelt. Zo gezegd als zo gedaan en ik kreeg het bed tuigje aan. Opzicht stelde dat niet heel veel voor en het werd bevestig aan beide kanten van het bed. Al veel viel ik in slaap en de volgende ochtend werd ik wakker en moest heel nodig een grote boodschap doen echter kon ik niet van bed komen en deed het dus in me luier.

Die dag was me laatste dag in het ziekenhuis en ik ken nog steeds Maike (ook nog steeds incontinent)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
André Adult Baby Nieuw verhaal ziekenhuis opname 16+ Verhalen 2
lovediaper Inco en ziekenhuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
lovediaper Opname ziekenhuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L slaaponderzoek in ziekenhuis 16+ Board 21
A Opname ziekenhuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
A Luier om in het ziekenhuis Polls 109
peterpannie De behandeling in het ziekenhuis 16+ Verhalen 43
E Opname in een psychiatrisch ziekenhuis 16+ Board 17
I ziekenhuis en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
broekluier ziekenhuis,verschoond worden Algemeen 7
tb_laurens Luiers vragen in het ziekenhuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
tb_laurens Luiers vragen in het ziekenhuis Tiener board 16
knuf Met de motor naar het ziekenhuis. M 44
DL_Michel Luiers in het ziekenhuis L 0
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Similar threads


















































Bovenaan