Ziekhuis in

Luier om

Nieuw lid
Ik was onder weg en had in mij luier ge plassen ik ben naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis ge gaan ik daar op de spoedeisende hulp een andere luier ge vraagd en ik moest maar mee lopen ik ging een behandeling kamer in de zusters ging wat halen en kwam met luiers terug zu zij dat ze mij wel snel zal helpen ik moet op bed gaan liggen en deet mij luier vakkundig uit en een andere aan was een groot ervaring

Kleine Gruffalo

Heb een gifgroene wrat...
Goh heb bijna zoiets ook meegemaakt....
Alleen moest even wachten op haar...
Ze had rode lippenstift op en kauwde kauwgom en keek me een beetje brutaal aan toen ik met het schaamrood op mijn kaken vertelde dat ik een volle luier had en geen schone luier bij me had...
Zo ben je niet wat te jong of juist te oud voor een luier? Zei ze plagerig...
Zal ik een onderzoekje doen bij je om te kijken wat de reden is dat je een luier draagt?
Kom maar even mee dan ga ik even wat pakken voor het onderzoek......
Ze liep voor me uit en begeleide me naar een kamer aan het eind van de gang terwijl ik een paar verpleegkundige ondertussen in de gang me aan stonden te staren of ik de grootste kermisatractie was....
Voelde me beschaamd en durfde niet me om te draaien en weg te rennen al was dat misscchien achteraf het beste.
Ze sloeg links af, en na een eeuwigheid, althans zo voelde het bereikte ik dezelfde deuropening en en sloeg huiverig ook linksaf...... Helderverlicht was de ruimte een rail met gordijnen en een onderzoeksbed..... ZOOO laat maar eens even kijken zei ze... laat even je brok zakken... Het schaamrood op mijn kaken, geen weg terug, Ik maakte mijn riem los en mijn knopen... mijn broek viel omlaag, de grond zakte onder mijn voeten weg..... Mijn luier duidelijk volgeplast en vol in zicht....... Zo zo zei ze daar heb je goed je best op gedaan.... Ik ga even wat inco's pakken en dan ben ik zo terug.....
Ze liep weg.... Besefte me dat ik niet eens wist hoe ze heette ondanks dat ik haar naamkaartje had kunnen lezen,,,, Mijn hart bonkte in mijn keel, ik hoorde mijn hart bonken als een enorme beat in mijn oren...... Trilde van de zenuwen en er ontstanpte nog wat urine uit mijn blaas..... Mijn luier was te vol... en dit was de druppel; die de luier deed overlopen.... de spijkerstof van mijn broek rondom mijn enkels liet niks over aan fantasie en kleurde donkerder terwijl het mijn urine opzoog.....
Opeens was ze daar weer.... met triomfantelijk in iedere hand iets... In haar rechterhand een tena pants en in haar linker hand iets wat ik niet kon thuisbrengen.....
ZOOOOOOO zei ze wat denk je ben je klaar voor wat ik in mijn handen heb... ????
IK keek naar linkerhand..... haar slanke vingers en haar gelakte nagels..... Ik bedacht mezelf dat is raar gelakte nagels als verpleegkundige...... maar wat was? Het was iets magish, iets wat ik niet begreep... En weet je het al zei ze plagerig wat ik in mijn hand heb? Ze glimlachte en ik dacht maar aan 1 ding..... Ik wil weg, en wel nu.... want dit was niet wat ik had gehoopt...... Ze strekte haar hand met het voorwerp waarvan ik wel zag wat het was maar niet begreep waarvor het diende naar mij uit...... een pocket boekje.... met een titel... NOG MEER STERKE VERHALEN

Bovenaan