Zijn er hier meer motorrijders?

Joepje

Beginneling
Hallo ik ben benieuwd of hier ook meer motorrijders zijn? Zelf heb ik mijn rijbewijs afgelopen jaar gehaald. Misschien een leuk idee om eens een dag samen te gaan rijden, aankomende zomer.
Papa’s en mama’s kindjes baby’s peuters en luierliefhebbers onder elkaar.
Zelf woon ik in Emmeloord. Maar we zouden natuurlijk op een neutrale plek in het land kunnen afspreken. Groetjes

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Moter rijder ja! 1 probleem ik heb geen motor meer en tecnisch ben ik aleen een mooi weer rijder.

Joepje

Beginneling
Als we een groepje kunnen vormen zouden we een datum en locatie kunnen plannen! Er zijn al een aantal die graag zouden willen lees ik hier.

DarkWolf

Gewaardeerd Lid
Yup!
Zuid-west Brabant hier, dus wel een eindje uit de richting voor de meesten die hier hebben gereageerd.

joo

Geen puzzel, maar een mens!
Hier ook... al jaren.

Tijdje zonder, momenteel heb ik een pleeg-motor waar ik voor zorgdraag en op kan rijden.

Deze week zelfs nieuwe bandjes voor het komende seizoen.

plasbips

Raul, dol op katoenen luiers en plasticbroeken.
motor ja, staat in de garage, maar rijden eigenlijk niet meer. Neem het mij elke keer weer voor...

qawsedrf

Gewaardeerd Lid
motor ja, staat in de garage, maar rijden eigenlijk niet meer. Neem het mij elke keer weer voor...
haha, ik ken het probleem. ik heb er ook 1 staan maar de afgelopen 3 jaar heeft die niet meer dan 100 km gemaakt. en wel elk voorjaar braaf weggebracht voor een gehele controle op vitale delen. met het voornemen om....

Lotje 66

Ikke lief???
haha, ik ken het probleem. ik heb er ook 1 staan maar de afgelopen 3 jaar heeft die niet meer dan 100 km gemaakt. en wel elk voorjaar braaf weggebracht voor een gehele controle op vitale delen. met het voornemen om....
Zit nog elk jaar boven de 1000 km
Vroeger 4 tot 5 duizend
Ik begin oud en aftands te worden
Motorrijden is zo zalig
Vooral hier in het noorden
Niet z0 druk
Mooie omgeving
Zo vrij

plasbips

Raul, dol op katoenen luiers en plasticbroeken.
jaar of 7 geleden de motor op laten knappen, maar sind sie tijd maximaal 300 km gereden. Gelukkig een luxeprobleem...

dutchdl93

Nieuw lid
Hier nog een motor rijder, rijd zelf tussen de 5 en 10 duizend km jaar, wat deels ook te danken is aan vakanties.

Bovenaan