Zomaar een weekend

Luieraard

Superlid
Anja wekt me met een kus op mijn voorhoofd. Voorover gebogen kijkt ze naar me hoe langzaam ik mijn oogjes open.
Meteen gaat er bij mij een ochtend plas lopen. Anja legt verlekkert haar hand op mijn plastic broekje, voelt de warmte door m'n luier heen komen.
Ik weet dat zij ook ervan kan genieten. De warmte verspreidt zich langzaam over mijn kruis,
de plas zoekt een weg naar een nog droog stukje fluffpulp zit.
Anja giechelt, wrijft over m'n opgezwollen luier achter 't plastic. Een heerlijk gevoel brengt dat bij mij teweeg. Ik kreun zachtjes.
Dan buigt Anja dieper voorover en kust 't plastic waar de bobbel 't dikst is. Ze staat op, vraagt of ik er ook uit kom. Kunnen we samen ontbijten.
Ik te kennen dat ik m'n best doe en me ga douchen. Ze opent de gordijnen, vraagt uitdrukkelijk niet te douchen.
Ze wil me zien in de luier die ik nu aan heb. Ook goed. Des te gemakkelijker voor mij.
Even knipper ik met m'n ogen als 't zonlicht nu fel onze slaapkamer verlicht. Even wennen, dan ontwaar ik de contouren van mijn vrouw.
Een kort plastic rokje waaronder duidelijk ook haar goed gebruikte luier onderuithangt, opgevangen wordt door twee plastic luierbroekjes.
Na het openen van de gordijnen en de slaapkamerraam van een kier naar dicht doet verlaat ze de kamer. Langzaam schuif ik uit bed.
Kijk naar m'n plastic luierbroekje en luier. Voel eraan. Het is nog warm. Hm lekker. Na mij te hebben opgefrist ga ik naar beneden.
Daar in de keuken tref ik Anja. Ik kus haar goedemorgen, druk zo mijn bolstaande plastic broekje tegen haar achterkant aan.
Druk even, laat ons plastic laagjes knisperen.
Even met m'n armen om haar heen staan we zo uit 't keukenraam boven 't aanrecht naar buiten te staren.
Gewillig leunt ze tegen mij aan, draait haar hoofd richting de mijne. Een liefkozend kusje in mijn hals.
Buiten schijnt de zon en dit beloofd een lekker dagje te worden om in de tuin te wroeten.
In de garage liggen nog een paar plantjes die Anja heeft aangeschaft. We laten elkaar los als de eierwekker aangeeft dat de croissants klaar zijn.
De eitjes koken en de warmte ketel heeft gekookte water klaar staan.
De koffieapparaat sist blaast en pruttelt en geeft 't bruine brouwsel de ruimte om mijn kopje te vullen. Anja drinkt thee.
Ze vraagt terwijl ze de spullen op tafel zet of ik voor haar lol de leren tuinbroek wil aantrekken. Ik geluierd in leer vindt ze mooi staan.
Wij beide zijn net eksters. We geilen op glimmende stofjes. Beetje brutaal alla kinky houden we wel van. Ik knik en zeg dat toe. Moet het nu?
Ze schudt. Ik zo in m'n luier en plastic vindt ze een heerlijk gezicht. Uitzicht doet ook wat vindt ze.
Kletsend tegenover elkaar nuttigen we het ontbijt. Maken een grove planning voor de dag en wat gaan we kopen voor het avond eten?
En tuurlijk ook morgen zondag. Er vallen soms stiltes. Dan horen we de vogels lustig fluiten, kwetteren.
In de verte is iemand al zijn gras aan het maaien. Zal Harry wel zijn die is nogal punctueel op dat vlak.
Het ontbijt achter de kiezen en ruimen af. We nemen een brommer geluid waar die dichterbij komt.
Deze rijdt op een geven moment ons grindpad op rondom 't huis. Via het keukenraam zien we Mira aankomen op haar scooter. Ze groet ons.
Ik vraag of Anja hiervan weet maar deze ontkent. Dat wordt koffiedrinken met Mira. Ze doet haar helm af.
Schud haar haardos weer in positie en ritst haar laknylon jack verder open. Hm ze is goed bedeelt qua borsten.
Ze stapt af, laat haar lakplastic rokje wapperen. Als ze bukt zien Anja en ik haar plastic luierbroekje zitten met een luier eronder.
Ja Mira draagt deze ook met verve net als haar vriend Carl. Kennen we via een kinky feest en toen bleek dat ook zij met verve luiers droegen.
We komen geregeld bij elkaar kletsen wat. Drinken wat.
Voelen bij elkaar hoe lekker plassen is in je luier en soms eindigt dat in een zwoel geil kwartetje.
Alle vier zijn bisexueel ingesteld. Alhoewel Anja en ik dat eerst niet waren maar meegezogen door Mira en Carl.
Deze hebben ons ook geïntroduceerd in de plaatselijke luier vereniging. Onze blikken vergroot en zoveel andere mogelijkheden ontdekt.
Mira komt binnen, kust eerst Anja vol op de mond. Beide handen glijden al onder elkaars rokjes en voelen geil hoe ver de ander al is.
Dan komt Mira op mij af en grijnst. Ik zie er weer goddelijk uit in 't plastic.
Vol grijpt ze in mijn bolstaande kruis en knijpt bijna mijn weg geven plas eruit.
Ook wij kussen even op de mond. Ik voel bij haar en wrijf hard. Ze giechelt, zegt dat ik moet stoppen anders moet ze vreemdgaan waar Anja bij is.
Anja vraagt of ze koffie wil. Mira knikt. Daar kwam ze voor. Carl is de hele dag aan 't sporten, had een uitwedstrijd met zijn luier voetbalclubje.
Mira grinnikt. Die zal vanavond geen zaad meer over hebben voor haar.
Hun intense douche gebruik in luiers is het hoogte punt van bij elkaar komen.
Ondanks hun scoren of ze wel of niet verloren hebben. Gedrieën moeten hierom lachen en de meiden gaan aan tafel zitten.
Ik maak de koffie met dat lawaaiding. Als ik klaar ben en drie koppen heb staan horen we Anja voluit plassen.
Een heftig gesis vult de keuken ruimte. Mira grinnikt, gaat bij haar vriendin voelen. Anja kreunt als blijkt dat 't niet alleen voelen is.
Even later kreunt ook Mira, met een loyaal gesis vult ook zij verder haar luier in plastic.
De meiden zoenen elkaar op de mond om te beklinken dat het lekker was. We nippen aan de koffie als de suiker en koffiemelk rond is gegaan.
Dan plas ik voluit. En geniet van de warmte zowel in mijn keelgat met de smaak van koffie als de warmte in m'n kruis. Ik leg mijn hand erop.
De meiden zien dit en grijnzen. Mira. Is 't jongetje weer ondeugend bezig zonder mama erbij? Ik lach en knik.
Anja zegt dat ze mij zo meteen gaat verschonen, of Mira wil helpen. Mira grinnikt. Dit zijn de hoogtepunten van de dag vindt ze.
Ik weet wat het inhoudt als twee hitsige dames mij willen verschonen.
Maar dat is privé.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Pappie Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
dutch.daddy Is dit maar een fase? 16+ Board 7
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 60
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 19
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
D Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Voorstellen, zoek een Daddy Voorstellen 28
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 7
SennaBxx Opzoek naar een papa/Daddy Contact advertenties 8
markiemark een volle luier zonder viezigheid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
cat375L Wie in Friesland gebruikt er wel eens een chastity kooitje? in combinatie met een luier 16+ Board 7
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Pandabeerdje Even een vraagje Polls 1
S Opzoek naar een mommy Contact advertenties 1
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
slo123 Gezozocht een mammy of pappie of een vriendje of vriendinnetje in omgeving twente overijssel Buiten overijssel kan ook Contact advertenties 2
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tim80 Wie draagt er een onderbroek in zijn luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 5
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Luiertje G er werd een opmerking gemaakt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
Timluierboy Ik heb een vraag aan jullie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Pamperslove Zoek een pamper vriendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
plasticfetish Een plastic-meet Plastic broekjes liefhebbers 3
S Iemand een paar luiers over ter overnamen Contact advertenties 9
2 Wie zoekt een daddy? Voorstellen 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
B Een vraagje Algemene info 6
Roderick_15 Op zoek naar een plasticbroek DL vrouw. Contact advertenties 1
A Na Disneyland parijs in een Luier tips gevraagd? Polls 12
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L In een plas/ poepbroek slapen Broekplassers en Poepers 4
Vivas Wie is bekend met een verbaal/perfomaal kloof. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
V Nog maar eens proberen voor een ontmoeting. Contact advertenties 0