Zomerkamp

engelien

probeer bijna alles en oordeel dan
graag reacties !

Zomerkamp 1.

Ingeborg was gelukkig, nog een paar dagen en zo zou mee op kamp gaan als begeleiding naar een zomerkamp voor jongeren met een beperking. Het was een goede samenloop van omstandigheden geweest na school. De instelling waar ze stage had gelopen had haar een contract aangeboden op een afdeling waar ze graag kwam en ook stage had gelopen. De krachten die er werkten kenden haar dus en wisten wie ze was en hoe ze met clienten omging.

Haar ouders hadden haar succes gewenst en hielpen haar waar ze konden. Zelfs haar eigen kleine geheimpje had een extra dimensie gekregen. Door een infectie enkele jaren geleden was ze genoodzaakt om extra groot maandverband te gebruiken. Als ze lachtte of niesde dan plaste ze weleens kleine beetjes. Maar ze was ook het maandverband makkelijk gaan vinden. Ze had geexperimenteerd en toen zelfs tena lady gekocht, totdat er geen grotere maat bij de drogist te krijgen was. Met een plastic broekje dat ze ook daar gekocht had, kon ze een hele plas laten lopen en daar zag je dan niets van. Maar ze wou meer.

Toen kwam de periode waarin ze handdoeken in het plastic broekje legde, maar die werden zo’n dikke prop en soms rook je ze. Toen ze 16 was en via school haar eerste stage liep in een verzorgingshuis voor bejaarden ontdekte ze de luiers voor volwassenen. Het duurde even maar toen had ze op een avond een luier gepakt en was ze naar het toilet gelopen en had met wa gefrunnik de luier aangedaan. Ze droeg alleen daarover haar onderbroek en haar werkkleding Het voelde goed en voorzichtig ontspande ze haar blaas. Dit was heel anders dan de handdoeken of het maandverband. Haar hele kruis werd warm. Zo vaak ze kon ging ze een luier tijdens haar werk dragen, Stiekem werden er een aantal mee naar huis genomen. Helaas liep de stage af en school riep weer. In de zomervakantie ging ze 6 weken vakantie werk doen op haar oude stageadres en de heerlijke tijden gingen voort.

In haar laatste jaar ging haar stage bij een zorginstelling voor mensen met een beperking van start, wel een half jaar zou die duren. Na een paar weken wist ze waar ze luiers kon vinden en ook had ze laten blijken dat ze zelfstandig kon werken. De leiding was enthousiast over haar en haar collega’s vonden haar een fijne stagaire. En weer gaf ze zich over aan haar passie en genoot van de luiers. Een geweldige ontdekking was de kast waarin plastic broekjes voor volwassenen lagen. Zelfs hele hansops. Ze begreep heel goed dat dit allemaal voor de mensen van de instelling was en deed haar werk ook heel bewust goed en zorgvuldig. Maar vaak ging ze vooraf even naar het toilet en kwam met wat dikkere billen weer buiten.

En opeens hing daar die oproep voor vrijwilligers voor het zomerkamp. Een aantal afdelingen zou naar een zomerkamp gaan speciaal voor gehandicapten, alle voorzieningen aanwezig. En de leiding zocht vrijwilligers om te helpen. Ze gaf zich op en wachtte af. Haar stage liep af en aan het eind vroeg de hoofdverpleegkundige aan Ingeborg of ze even tijd had voor een gesprekje. Ze kreeg een groot compliment en de vraag of ze misschien een aanstelling wilde. Ingeborg waande zich in de hemel. Leuk werk, alles voor haar geheim en nog betaald krijgen ook. Uiteraard zei ze snel ja. Rikie, de verpleegkundige lachte en zei dat ze dus uiteraard ook mee op zomerkamp mocht. Het leven was geweldig.
 

engelien

probeer bijna alles en oordeel dan
Deel 2
Ingeborg vertelde thuis het goede nieuws van haar baan. Haar ouders waren trots en wensten haar alle succes. Toen ze vertelde dat ze komende week al 4 weken op kamp ging vanuit de instelling was het feest compleet. Haar ouders vroegen of ze mee ging uit eten om al dit goede nieuws te vieren.

Meid van me, zei vader, ga je aankleden dan trakteren wij je op een etentje. We zijn zo blij voor je. Over een half uurtje gaan. Ingeborg rende naar haar kamer. Ze viel op haar bed en voelde zich enorm vrolijk en blij. Hoeveel geluk kon je hebben. Vast werk, leuke baan, goede collega’s en een gesponsorde hobby. Zoals vader al zei, dit moest gevierd worden. Ze deed haar kamerdeur op slot en maakte de la van haar kast open. Achterin lagen haar luiervoorraad en broekjes. Als ze alleen thuis was en wist dat haar ouders lang weg bleven dan verwende ze zichzelf en droeg de hele avond een luier die ze volop gebruikte. Soms wel eens een nacht lang. En om dan smorgens wakker te worden met een volgeplaste luier gaf haar zo’n heerlijk gevoel dat ze vaak ook nog eens zichzelf verwende met haar vingers. De luier leek een oneindige capaciteit te hebben.

Maar nu zou ze maar even hebben. Ze pakte een luier, vouwde die open, deed haar stringetje uit en ging op de geopende luier zitten. Handig trok ze de plakstrips open en deed de voorflappen strak naar achter en plakte de strips goed dicht. De luier zat in een keer goed om haar billen en mooi glad in haar kruis. Ze ging op bed liggen en ontspande. Haar plas liep in de luier en begon deze warm en zacht te maken. De gloed verspreidde zich naar haar billen en het warme, vochtige gevoel verdeelde zich en maakte dat ze opgewonden werd. Zou ze dit ook nog snel even doen. Haar vingers gleden over haar buik de luier in en binnen de kortste keren kwam ze heerlijk klaar. Ze bleef stilletjes nagenieten en wreef met haar andere hand over haar kruis en billen. Het plastic voelde zo heerlijk en veilig. Dit was genieten ten top.

INGEBORG, klonk het ineens, we willen gaan, ben je klaar?
Ingeborg schrok wakker en ging met een ruk rechtop zitten. Ik kom al pap, zei ze. Ze pakte een onderbroek en een bh, deed die aan over de luier en griste een legging uit de kast. Haar zwarte jurk hing vooraan. Snel een lint door haar haar en wat deo onder haar armen. De luier voelde wel nog warm, maar zou wel verborgen blijven onder haar wijde jurk. Met een beetje crème roken haar handen ook weer fris en ze vloog de trap af. Hoi mam, ik ben zo ver, zei ze. Je ziet er goed uit meid, zei haar moeder, lekker vrolijk. Stap maar in, en zeg waar je wilt gaan eten.
Kunnen we grieks gaan eten?, vroeg Ingeborg, daar heb ik zin in. Ze plofte in de auto en werd meteen herinnerd aan haar luier. Er klonk een zacht geritsel, maar niemand lette er op. Ingeborg voelde het wel en meteen betrok haar gezicht even. Zou dit dan toch fout gaan, dacht ze.

Maar doordat ze stil bleef zitten en pap en mam druk aan het praten waren, kalmeerde ze al vlug weer. Tot aan het restaurant was ze erg bedacht op het eventuele geluid dat de luier zou maken. Stiekem voelde ze even over haar jurk, maar volgens haar viel de luier niet op. Bij de Griek werden ze vlot naar hun plaats gebracht en konden bestellen. Terwijl ze wachten op het bestelde eten vroeg haar vader: wat houdt dat kamp in eigenlijk. Wat moet je daar doen. Nou, zei Ingeborg, eigenlijk hetzelfde als in de instelling. De mensen die meegaan, moet ik mede verzorgen en meedoen aan het dagprogramma. Er gaat veel hulp mee om te zorgen dat iedereen een leuke tijd krijgt en ook zelf tot rust kan komen. Waarschijnlijk wordt ik met een ervaren kracht en nog twee nieuwe of stagiaires samengevoegd en begeleiden we dan 4 tot 6 cliënten. Zo zijn er wel 8 groepen en hebben we de huizen op het kampterrein geheel vol. Ik heb foto’s gezien en elk huis heeft 2 badkamers en een omkleedruimte. De begeleiding heeft 3 slaapkamers ter beschikking, dus misschien slaap ik wel alleen. De organisatie zorgt voor alles en de huizen zijn volledig voorzien en ingericht voor mensen met een beperking. Alle benodigde hulpmiddelen zijn aanwezig of verkrijgbaar. Volgens Rikie kun je het zo gek niet verzinnen. Wie is Rikie? vroeg mam. O je weet wel, mijn stagebegeleidster en hoofd van mijn afdeling.
Het klinkt geweldig schat, en je blijft 4 weken weg? Ja pap, zei Ingeborg, dan ben ik jullie 4 weken niet tot last en krijgen jullie ook rust. Ingeborg lachte en ineens voelde ze hoe ze een beetje in haar luier deed. Meteen werd ze zich weer bewust ervan. En gek genoeg voelde ze de druk op haar blaas ook toenemen. Ik ga even naar de wc, zei ze. Ben zo terug. Op het toilet deed ze deur op slot en tilde haar jurk op. Zou de luier nog een plas aankunnen? Het was wel link, maar ze zakte iets door knieën en liet het lopen. De luier zwelde op in haar kruis en nu ook naar voren toe. Ze voelde hoe haar hele kruis warm werd en nat aanvoelde. Wat nu, ze bleef plassen. Het luchtte wel op, maar de luier was nu wel erg dik. Dit zou zeker gaan opvallen.

Ingeborg bevoelde eens voorzichtig aan de luier en merkte hoe de binnenkant terugveerde nadat ze erop duwde. Daar werd het dan ineens erg nat. De verklikkers waren al helemaal weg. Voorzichtig trok ze plakkers los. Man, wat was dat een herrie. Ze rolde de luier zo klein mogelijk op en duwde hem in het pedaalemmertje voor maandverband. Zo die was in een keer vol, dacht ze. Met wat wc papier maakte ze zich zo goed mogelijk droog. Ze kleedde zich weer aan, en trok voor de vorm ook nog even door. Snel naar buiten en haar handen wassen met vel zeep zodat de geur wat werd verborgen. Opeens ging de deur van de andere wc ook open en er stapte een vrolijke meid naar buiten. Die zag er gezellig uit, lachje op haar gezicht en pret oogjes. He Ingeborg, zei ze, jij komt toch bij ons werken? Ik ben Daisy, Vorige week zag ik je op de afdeling. O hoi, sprak Ingeborg, ik had je niet herkend. Hoe kom jij hier? Dasiy zei, nou, ik werk hier in het weekend als ik geen dienst heb. Ik ga snel weer verder. We spreken mekaar nog wel.

Vol gedachten liep Ingeborg weer naar de tafel. Dat duurde even, zei vader, voel je je wel goed?
Oh ja hoor, ik kwam een bekende tegen. Laat het je nu maar smaken.
Ingeborg moest nu heel erg opletten dat ze op tijd naar het toilet ging. De eerste keer dat ze weer moest zag ze dat het pedaalemmertje iets openstond door de luier die zij er zo even had ingeduwd.
Hmm, blijkbaar toch niet goed opgerold. Maar ja.
De tweede keer viel haar op dat de luier weg was, zou iemand er iets van gaan denken? Ze wist het niet. Daisy kwam nog een keer vragen of het smaakte en keek even met een lachje naar Ingeborg.
Ik zie je volgende week wel, zei Ingeborg tegen Daisy. Is goed meid, dan praten we wel even bij over alles.
Wat bedoelde Daisy daar nu weer mee?

Thuis ging ze lekker op haar kamer tv kijken en deed weer een luier aan om de nacht droog door te komen. Morgen zou ze weer heerlijk relaxed wakker worden en was het kamp een dag dichterbij gekomen.
 

engelien

probeer bijna alles en oordeel dan
Zo, dat waren alle spullen die ze mee wilde nemen. Ze twijfelde, moest ze luiers meenemen, of zou ze ze daar kunnen en durven pakken? En plastic broeken? Hoeveel privé ruimte had ze, hoe druk zou het worden, werd ze misschien betrapt? Zoveel vragen.
Pap en mam waren deze avond nog even weg gegaan. Ze had de hele avond aan zich zelf. Morgen zou papa haar wegbrengen naar de instelling waar de bussen zouden vertrekken. Het leek haar erg leuk worden. Kennis maken met nieuwe gezichten, drie weken lang met z’n allen bij elkaar. Je kwam van alles over mekaar te weten, of je wilde of niet.

Ze pakte de grote reistas uit haar kledingkast en begon in te laden. Toen ze bijna klaar was, liep ze toch naar haar ladekast en pakte achter uit een van de stapels luiers. Dit was een dik pak. Als daar ook nog eens twee of drie plastic broeken mee moesten werd het lastig om ze te verbergen. Dus moest alles weer eruit en legde ze over de bodem een laag luiers met drie plastic broeken erover. Toen wat plastic zakken en daarna weer haar kleding. Het plastic van de luiers voelde heerlijk glad aan haar vingers en de geur van het plastic van de broekjes trok in haar neus.

Ze keek in de lade en pakte achter uit een dikke luier en een inlegger. Ernaast lag nog een mooi roze plastic broekje. Ze keek naar wat haar handen vasthielden. Niet genoeg, vanavond moest speciaal worden! Ze liep naar de slaapkamer van haar ouders. Haar ouders wisten niet dat zij wist van de doos met speelgoed en kleding die helemaal bovenin stond. Haar ouders hielden wel van een spelletje en speelgoed. Ze pakte de doos en zette hem op bed. Bovenop lag een groot laken van lakstof. Die ging al aan de kant, daaronder lagen verschillende doosjes met lingerie. Ze opende ze een voor een en voelde aan het kant, lak en rubber. Eigenlijk wist ze al wat ze zocht, maar toch. Het voelde allemaal heerlijk. Toen zag ze de bewuste doos. Een mooie body van lakstof met kousen van latex.
Onder de doosjes lagen nog dildo’s en vibrators. Ze besloot om zich nu dan ook ultiem te verwennen en nam een dildo en een vibrator mee.

Met haar handen vol kwam Ingeborg haar eigen kamer binnen. Ze spreidde het laken uit op bed en stalde alles uit. Toen ze ging liggen voelde het laken even koud aan haar rug en billen, maar dat was zo weer weg. Ze opende de luier en spreidde hem open, de inlegger erop en de plastic broek eronder. Het geheel schoof ze onder haar billen en ze voelde de zachte stof ertegen. Het plastic ritselde en verspreidde een heerlijke lucht. Nu reikte ze op haar nachtkastje naar de dildo en de vibrator. Met wat babyolie maakte ze beide glad en schoof de dildo in haar vagina. Oh mijn god, dacht ze, hemels gewoon. Ze zette hem zachtjes aan en begon hem rustig in en uit te bewegen. Na een paar minuten stopte ze en pakte de vibrator. Ook die werd goed ingeoliëd en gleed daarna in haar kontje. Toen die ook aangezet werd kneep ze haar benen even bij elkaar van genot. De dildo werd ook wee r bewogen en kort daarna kwam ze heerlijk klaar.

Na een korte adempauze duwde ze beide speeltjes zover mogelijk naar binnen en trok de luier tussen haar benen door. Gelukkig had deze luier aan elke kant drie strips, hij zou goed blijven zitten. Een voor een trok ze alle strips op de goede plaats. De luier zat hoog maar trok in het kruis de inlegger tegen het speelgoed en weer huiverde ze van genot. Nu de plastic broek. Een voor een werden de drukkers dichtgedaan. Ze controleerde de randen en was tevreden. Toen waren de latex kousen aan de beurt. Ze rolde ze op en stopte haar voet in het korte eind. De rubber ring die was ontstaan zou snel weer losser werden als ze hem over haar been naar boven afrolde. Heerlijk. Nu de andere, ook die ging probleemloos. De lakleren body trok ze nu ook aan. De veter die de bovenkant dichttrok zorgde voor een strak effect. Doordat de body banden over de schouder had die nu dus behoorlijk strak zaten, trokken ze de luier nog meer omhoog. Bij elke schouder bewogen de dildo en vibrator heen en weer. Een stukje lopen zou een bezoeking worden. Nu voelde ze zich super.

Ze ging weer liggen op het lak laken en begon langzaam door haar kruis te wrijven. Weer kwam Ingeborg klaar en ze was blij dat ze een luier aanhad. Ze wist van zich zelf dat ze erg nat kon worden als ze opgewonden was. Ze rolde het laken om zich heen en genot van het gladde gevoel op haar lijf. Die avond kwam ze nog diverse keren klaar. Tegen twaalven begon Ingeborg zich helaas weer uit te kleden. De bezwete kousen liet ze drogen over haar stoel, de body idem. Het laken werd opgevouwen en ze liep naar de badkamer om haar luier af te doen. De koude tegels bezorgde haar een schok en opeens voelde ze dat ze heel erg moest plassen. Nou ja, dat kon ook nog wel. Ze ontspande en voelde hoe het warme vocht in de luier spoot en zich verdeelde over de folie en in de vulling. Het kroop langs voren en achter omhoog. Steeds verder tot ze ook vocht aan haar liezen voelde. En nog was ze niet klaar. Ineens zag ze dat er plas in haar plastic broekje liep. Verdorie, ze had te hard geplast. De stroom plas stopte en voorzichtig voelde ze aan haar kruis. Weer voelde ze dat ze klaar wou komen. Ze bewoog de dildo met en hand en de vibrator met de andere. Beide duwde ze naar binnen, steeds verder. Ineens voelde ze de vibrator helemaal naar binnen glijden. En meteen kwam ze weer heftig klaar.

Na een paar tellen ging ze op de wc-pot zitten en opende de luier. Nou nou, dacht Ingeborg, wat een zootje heb ik er van gemaakt. Rustig bewoog ze de dildo uit haar kutje en genoot van de ontspanning. De dildo rook sterk naar plas, maar ook naar haar en naar de babyolie. Langzaam bracht ze de punt naar haar mond en likte voorzichtig aan het topje. Hmmm, niet vies, maar ook niet bijzonder. Ze duwde de dildo iets verder in haar mond en begon hem schoon te likken. Na een paar minuten stond ze iets op en begon te duwen. Ze voelde de vibrator komen, maar kreeg hem niet eruit geperst. Ineens duwde ze hard en met de vibrator kwam er nog wat poep mee uit. Jakkes, dacht Ingeborg, maar goed dat de luier eronder ligt. Ze pakte hem voorzichtig op en maakte de vibrator schoon aan de voorkant van de luier. Haar billen maakte ze schoon met wat wc-papier en duwde alles bij elkaar. Ze vouwde de luier strak dicht en plakte alle strips erover heen. Nu nog het speelgoed schoonmaken en alles opruimen. Toen alles weer schoon was, bracht ze het naar de doos op de kamer van haar ouders. Terwijl ze deze wegzette, hoorde ze de voordeur opengaan. Shit, haar ouders waren al thuis. Ze vloog naar de badkamer en griste de luier mee naar haar slaapkamer. Compleet naakt sprong ze in bed mat de luier weggeduwd onder haar kussen. Vaag kon ze de lucht ruiken, maar vooruit. Ze deed de lamp uit toen ze haar ouders de trap op hoorde lopen. Mama kwam vaak nog even kijken of ze al sliep en of ze haar tv had uitgezet. De deur piepte iets en werd na een tel weer dicht gedaan. Had ze het zich verbeeld of had haar moeder even gesnoven voor de deur zich sloot. Ze wist het niet.

Na een paar minuten deed ze de gebruikte luier in een plastic tas en deed het plastic broekje weer zachtjes in haar lade. Morgen zou ze smorgens vroeg de luier wel meenemen en op haar werk in een afvalbak doen. Moe maar erg relaxt vel ze in slaap. Dromend over de vakantie.
 

engelien

probeer bijna alles en oordeel dan
Ik moet stoppen helaas,
Het komt te dicht in de buurt van de realiteit en ik wil absoluut niemand beledigen of kwetsen.
Ik heb heel lang getwijfeld of ik door moest gaan, maar sorry, hie rstopt het verhaal.
Misschien later nog een poging om de waarheid goed te verdraaien naar fictie.

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties.

loveu
 

janend

Toplid
Jammer Engelien dat je er even mee stopt.
Hopelijk kan je weer de fictieve inspiratie opdoen.
Ik wacht af en hoop op een wonder :)
 

duimelot

Superlid
Ik kan me wel voorstellen, als je een verhaal schrijft dat de realiteit benaderd,
dat je niet verder schrijft. Ooit als vrijwilliger ergens gewerkt waar ik werd afgeleid doordat er luiers aanwezig waren alleen al.
Maar ik vond jou verhaal wel heel spannend, ik zou een vervolg kunnen verzinnen over het gesprek met Daisy.
En wel wat gebeurtenissen tijdens het kamp.
 

engelien

probeer bijna alles en oordeel dan
Deel 4

Ingeborg ontspande, het kamp aan de rand van het bos was schitterend. Mooie en netjes afgewerkte blokhutten rondom een centraal gelegen hoofdgebouw. Ze had de lijst met haar groepsgenoten gekregen met een kamerindeling. Zij zelf sliep alleen in een tweepersoons slaapkamer. Een goede collega van haar was de tweede verzorgende en samen namen ze vijf jongedames en jongeheren onder hun hoede.

Ze dacht terug aan de heenreis, papa had haar afgezet bij de zorginstelling. Hij had haar tas mee naar binnen gebracht. Na een vlugge kus nam ze afscheid en meldde zich bij Rikie. Die gaf haar een envelop en de opdracht om haar groep te verzamelen voor de reis. De busjes stonden klaar en de l3eden van haar groep waren snel gevonden, allemaal bekenden en belangrijker, ook die haar kenden. Ze had smorgens al een dunne luier aangedaan en haar korte tuinbroek kon die perfect uit het zicht houden. Haar onderbroek zorgde voor wat meer bedekking en het shirt deed de rest. Heerlijk met deze temperaturen. Ze wist dat deze luier met gemak 2 keer plassen aankon, en de eerste had ze al voor de busreis laten lopen.

In het busje was het gezellig en iedereen voelde de vakantiesfeer al hangen. De groep was goedgemutst en praatte zo goed als ze konden met elkaar. De reis zou een uurtje of twee duren en na anderhalf uur voelde Ingeborg dat ze weer moest plassen. Voorzichtig liet ze het lopen, het rumoer was luid genoeg om enig geluid te overstemmen. Haar collega vroeg waarom ze opeens zo onderuit zakte. Met een blos op haar wangen zei Ingeborg dat ze zich totaal voelde ontspannen en zich heerlijk voelde. Verdorie, dacht ze, ik moet echt beter opletten. De luier liet zich al goed voelen en droogde maar langzaam in.

En nu was ze hier, ze liep naar de aangewezen blokhut en plaatste haar tas op haar kamer. De luier was intussen wel al wat droger, maar ze voelde hem duidelijk aanwezig. Ze liep door de hut en bekeek de andere kamers. Naast de badkamer ontdekte ze de verschoonkamer. Benieuwd liep ze naar binnen en trok de kasten open. Mijn god, ik ben in de hemel beland. Luiers in diverse kwaliteiten en voor allerlei gelegenheden waren ruim op voorraad. Er lagen verschoondoekjes, olie en talkpoeder voor een heel leger leek het wel. In de laatste kast lagen de wat meer medische spullen, gaasjes, ontsmettingsmiddelen maar ook plastic broeken en rompers. Snel deed ze de deur op slot, liet haar tuinbroek zakken en duwde haar onderbroek ook naar beneden. Snel trok ze de strips los, vouwde de luier dicht en duwde deze in de afvalbak. In de eerste kast pakte ze een dunne medium en trok hem tussen haar benen door. Nu snel omhoog, beetje leunen tegen de kast en dan de plakkers dicht trekken. Hmm, iets dikker als ze gewend was, maar het voelde wel zacht.

Ze opende de deur weer toen ze zich had aangekleed en liep naar haar kamer. Door het raam zag ze haar collega Veerle aan komen lopen met haar tas. Hoi Ingeborg, riep Veerle, je plek al gevonden? Heb je al de kamers kunnen bekijken? Ik wou net een rondje doen, antwoordde Ingeborg, maar ik loop met je mee. Samen openden ze alle deuren. Wauw, wat een grote verschoonruimte. Veerle opende de kasten ze deed een stap achteruit toen ze de grote voorraad zag. Das genoeg voor 2 maanden, sprak Veerle. Alles bij de hand wat je maar kunt verzinnen. Rikie zei dat als we iets misten we haar moesten bellen en het zou zo snel mogelijk gebracht worden. Mooie nieuwe afvalemmers. Hey ze zijn vergeten nieuwe zakken in te hangen. Hier ligt nog een luier in. Ach ja, zullen ze wel vergeten zijn. Straks liggen er meer in. Veerle liep weer naar de woonkamer en Ingeborg liep er wat opgelaten achter aan.

Hun vijf groepsgenoten kwamen ook snel genoeg en samen ruimden ze alle kasten in. Drie van de vijf hadden regelmatig verschoning nodig en beseften dit zelf ook. Hierdoor was het niets abnormaals als ze aan Ingeborg of Veerle vroegen om hun te helpen. Na zo’n lange rit kwam het eerste meisje al aan met het verzoek of Ingeborg haar wilde verschonen want ze voelde dat ze nat was na de lange rit. Meteen was Ingeborg weer professioneel en begeleidde haar naar de verschoonkamer. De jongedame ging liggen op het bed wat daar stond en Ingeborg maakte haar broek los en legde deze over de stoel. Makkelijk maakte ze de luier los en zag meteen dat deze zo ongeveer aan zijn limiet was. Snel draaide ze hem op en gooide hem in de emmer. Wil je tot de avond vooruit kunnen of zullen we straks nog een keer verschonen. Doe maar wat dikker, dan hoef ik vanavond pas weer. Ingeborg pakte een dikke medium uit de kast en deed er een inlegger in zodat ze luier wat reserve had. Handig schoof ze deze onder de billen van het meisje en poederde nog vlug de hele schaamstreek. Niets zo vervelend als uitslag en jeuk. De voorkant werd naar boven getrokken en een voor een werden de strips goed strak aangezet. Broek aan en ze kon weer naar buiten.

Samen met Veerle maakte ze het karwei af met de anderen en met de hele groep liepen ze naar het hoofdgebouw waar de agenda voor de komende weken zou worden voorgelezen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Vochtige zomerkamp V 4
robb zomerkamp jubjam scouting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Similar threads


Bovenaan