Zomerontmoeting met mezelf (18- TB JL TL WL DR NL PL GL VN)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 20,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 20,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5
J

Josje

Guest
Zomervakantie... het afgelopen jaar was ik op het nippertje gezakt voor mijn eindexamen, voor mij het resultaat van een gespannen thuissituatie die mijn energie opslokte en waarvoor ik de verantwoordelijkheid bij mijn ouders legde. Als gevolg hiervan moest ik het jaar overnieuw doen terwijl iedereen die ik ken een nieuw leven ging opbouwen buiten ons stadje. Ik besloot om het aankomende jaar te gebruiken om op eigen benen te gaan staan en informeerde mijn ouders dat ik weg zou gaan en vertrok dezelfde dag.

Ik had een baantje als vakkenvuller in de supermarkt, maar dat was niet genoeg om van rond te komen en ik vond het sowieso geen goed idee om al mijn geld aan woonkosten op te maken. In plaats daarvan kon ik bij een vriendin van me terecht: een voormalige klasgenoot genaamd Bianca. Bianca was een verantwoordelijk meisje van goede afkomst, haar ouders werkte in het buitenland en ze had dus momenteel ruimte genoeg. Ze vertrouwde me, wist dat ik geen seksuele interesses in haar had, en vond het leuk om een leidende rol in andermans leven te spelen. Ze wilde lerares worden en vond mij op eigen benen leren staan een leuk project voor de zomer.

We verdeelde de huishoudelijke taken netjes, daarnaast had ik me voorgenomen om veel te werken en een normaal slaapritme vast te houden en ze zou daar op toezien. Ze wist van mijn chaotische thuissituatie en had door de jaren mijn opstandige houding op school gezien en geconcludeerd dat ik orde en discipline nodig had.

De eerste weken ging het goed, we hadden lol samen en ik zette mijn beste beentje voor. Het duurde alleen niet lang voordat ik met tegenslagen te maken kreeg. Evelien, een meisje waar ik jaren heimelijk verliefd op was geweest, ging naar het buitenland om te studeren. Ik was haar beste vriend en ik wist dat ik de moed nu moest verzamelen om het haar te vertellen. Daarnaast raakte ik meer en meer gefrustreerd op mijn werk, niet alleen vond ik het eigenlijke werk saai maar de nieuwe bedrijfsleider was een vrouw genaamd Kaatje die mij niet bepaald mocht. Er is een groot verloop in de supermarkt en het duurde niet lang voordat veel van de posities gevuld waren door vriendinnen van haar die onderling een clubje gingen vormen. Ik wist dat ze over me roddelde en met haar aan de top zag ik geen kansen meer om door te stromen in beter werk, dus ik besloot te stoppen.

Bianca vond het zwak, getuigen van geen ruggengraat, en ik beloofde snel nieuw werk te zoeken. Maar mentaal was ik vooral met Evelien bezig die over een maand zou vertrekken. Bianca zette druk op me en confronteerde me met mijn eigen voornemens en beloftes, ik ging haar vermijden. Ik verstopte me achter boeken en DVD's om mentaal maar niet met de dingen die ik moest doen bezig te zijn. Ik werd gewoonweg bang voor de herinnering aan mijn plichten die ze representeerde en deed er alles aan om haar niet te zien: ik spendeerde mijn tijd buitenshuis, ging slapen als ze er in lag, werd in de middag wakker als ze er niet was (ze was nu stage aan het lopen voor haar lerarenopleiding) en deed niks aan het huishouden.

Mijn interne spanningen liepen nog hoger op toen we Evelien's verjaardag vierde twee weken voordat ze wegging, ze hield een groot afscheidsfeest en ik werd hard geconfronteerd met mensen wiens leven nieuwe wendingen gingen maken terwijl ik niet alleen een jaar kwijt zou raken maar me momenteel vrij waardeloos voelde. Ik kwam laat thuis en voelde me zwaar depressief, ik werd laat in de middag wakker met een kater en een grote gele vlek in mijn bed. Ik kon me de laatste keer niet herinneren dat ik mijn bed had geplast en verstopte het bewijsmateriaal met het plan er later iets aan te doen. Ik wist dat ik nu echt iets aan de situatie met Bianca moest doen, maar moest eerst van die koppijn af.

Ik spendeerde de dag in overpeinzingen en verzamelde mijn moed voor de opkomende confrontatie, bij thuiskomst durfde ik het nog niet en kon ik de lakens niet wassen aangezien ze nog wakker was, aan het praten met haar beste vriendin, Melissa. Ik ging zo stil mogelijk naar mijn bed toe waarvan ik de lakens ververst had, waarschijnlijk wist ze dat ik er was maar wist ze dat ze ook niks hoefde te zeggen. De volgende dag plaste ik weer, dit was nieuw voor me en ik hoopte dat het snel zou ophouden. Ik spendeerde de middag met het zoeken naar een baantje en ging die avond naar huis met een aantal belovende sollicatiegesprekken. Bianca was thuis en ik ging tegenover haar zitten, ik had deze situatie honderden keren in mijn hoofd afgespeeld en ik dacht te weten wat er ging komen.

Ze was teleurgesteld in me, boos, ze zei op haarzelf. Ik bood mijn oprechte excuses aan en legde haar uit waarom ik me ze gedragen had en dat ik mezelf zou verbeteren. Maar het was voor haar gedaan, ze wilde dat ik wegging. Ik werd nu boos, zei dat ik door een crisissituatie ging en had meer sympathie verwacht. Ik zei dat ik alles zou doen om het goed te maken en vroeg haar om er nog een nachtje over te slapen. Ik ging naar bed en werd voor de derde maal op rij nat wakker, maar voor de eerste keer niet alleen. Ze had de lakens gevonden die ik de emoties niet had gewassen en trof me beschaamd in bed aan.

Ze zei dat ik geen verantwoordelijkheidsgevoel heb, dat ze me had kunnen helpen en dat zelfs de kinderen waar ze op haar stage te maken mee had beter met ongelukjes omgaan dan ik. Ze zei me niet te kunnen vertrouwen, iets dat me in mijn hart trof, en vroeg me of ik echt alles zou doen om haar vertrouwen terug te winnen. Ik antwoordde bevestigend. Ze vertelde me dat ik voorlopig bij alles wat ik doe begeleid zou worden zodat ik het niet kon ontlopen. Ik moest gaan douchen en daarna zouden we er stap voor stap aan gaan werken om mijn leven weer op rails te brengen. We ontbeten en ze vertelde me dat het het beste zou zijn als ik weer terug naar de supermarkt zou gaan, met Kaatje omgaan zou me helpen met tegenslagen en confrontaties te leren leven. Ze maakte een afspraak voor me en informeerde me daarna dat bij haar afwezigheid het Melissa, een voormalig klasgenoot, zou zijn die op mij zou toezien.

Ik had een oppervlakkige relatie met Melissa, we waren geen echte vrienden maar ik tolereerde haar omdat ze met kennissen van me omging. Ze was actief als babysitter en ik werd rood toen ik te horen kreeg dat ze voor mij ook betaald zou krijgen. Bianca had alles over me toevertrouwd aan Melissa de weken ervoor, behalve het bedplassen wat recente informatie was. Deze vertrouwelijke relatie was geen verassing maar ik zag er niet naar uit naar haar te moeten luisteren. Hiernaast maakte ik nog een lunchafspraak met Evelien in de McDonalds, ik zou het haar moeten vertellen want de kans om het te doen glipte voorbij. Bianca informeerde me dat ze het anders zelf zou doen.

Ik was eerlijk gezegd opgelucht dat de dingen nu in gang gezet werden en ging vrolijk door de dag heen en uiteindelijk naar bed. Bianca sommeerde me eruit te komen en vertelde ze me dat ze voor het bedplassen een toepasselijke oplossing had: in haar handen hield ze de grootste luier die ik ooit gezien had en een busje talkpoeder. Ik vertelde haar dat dat niet nodig was, dat er andere oplossingen waren maar ze zei dat ze besloten had. Ik voelde aan dat ik mezelf er beter bij kon neerleggen, het ging niet meer om of er betere oplossingen waren maar om dat ik naar haar zou luisteren. Ik kreeg de luier in mijn handen en ze verliet de kamer even. Ik legde het ding open op de grond en ging erin liggen, het voelde zacht aan. Onhandig strooide ik het poeder op het gebied rondom mijn genitaliën en probeerde ik de luier dicht te plakken.

Toen Bianca de kamer weer inkwam had ze een grote lach op haar gezicht en verzette ze beide plakkers, de luier zat nu een stuk strakker en ze wenste me een goede nachtrust. Die nacht droomde ik dat op een familiefeest was en ik de leeftijd had van iemand die op het kinderfeest of het volwassenenfeest kan rondlopen. Ik zat zelf betwijfeld rond te lopen toen ik Bianca tegenkwam die me oppakte, stevig tegen me aan knuffelde en me naar de kinderkant bracht. Om 5 uur werd ik wakker gemaakt door Bianca, ze was paniekerig en moest snel weg: haar vader had een hartaanval gehad. Ik probeerde haar gerust te stellen maar ze was in een actieve bui door het nieuws en hield vast aan haar begeleiderrol: ik moest me geen zorgen maken, alles zou goed komen en ik had andere dingen te doen, ze had Melissa gebeld en die zou er om 8 uur zijn. Ze ging weg en ik viel weer in slaap, slaapdronken bewust van mijn natte luier.

Melissa zou er om 8 uur zijn en dat was ze, ze trok de gordijnen van mijn kamer open en vertelde me dat ze ook bezorgd om Bianca was maar dat dat geen excuus was om nog in mijn bed te liggen. Ik wilde een goede relatie en sloeg de opening voor discussie af en stond op. Het duurde eventjes voordat ik me realiseerde waarom ze vreemd naar me keek, ik ben geen ochtendpersoon. Ik vertelde haar over mijn bedplassen en zij vertelde me dat ze uit ervaring wist dat ze haar oppaskindjes beter eerst kon leren kennen voordat ze ze vertrouwde. Ik moest een nieuwe luier om en tot mijn grote ergernis kon ik haar niet vertellen dat Bianca letterlijk gezegd had dat ze alleen voor het slapen waren.

Privacy was ook geen topprioriteit vooral toen het haar al snel duidelijk werd dat ik niet wist wat ik deed, ze wist een commode en een verse voorraad luiers te vinden en sommeerde me te gaan liggen. Ik protesteerde maar ze week niet, ik voelde mijn relatie met Bianca op het spel staan en ik sprong op de commode. Wat volgde was tot op het bot vernederend: ik moest mijn benen optillen, ze trok de plakstrips los en haalde de luier weg. Ze veegde me af met doekjes en strooide rijkelijk met talkpoeder voordat ze me een verse luier voorzag. Ik wilde douchen maar ze vertelde me dat ik eerder had moeten opstaan, ik werd boos. Waar bemoeide dat mens zich mee, maar ze lachte alleen. Ik kleedde me aan, de luier was vrijwel niet zichtbaar onder mijn broek, en ze vertelde me dat ze op mijn gezondheid zou toezien en dat ze niet kon wachten op mijn lunchafspraak met Evelien.

Ik at een granenontbijt en wilde een dvd opzetten maar Melissa had andere plannen: we gingen een wandeling maken. Ik wilde niet, bang dat de luier zichtbaar was en enigszins sociaal onzeker omdat ik niet gedoucht had. We gingen toch. Ze stond erop om mijn hand vast te houden terwijl we door het park liepen, vriend en vriendin in het oog van toekijkers maar dat was niet hoe de relatie voor mij aanvoelde. Ze gaf me brood om aan de eendjes te voeren en we gingen op een bankje rustten waar ik een pakje appelsap in mijn handen gedrukt kreeg. Ik kreeg hier te horen dat ze Bianca had aangeraden om mij niet in huis te nemen en dat ze haar gepusht had om een hardere lijn tegenover me te nemen. Door de regels heen las ik dat ze me een uitzuiger vond en dat ik op weinig tegemoetkomingen kon rekenen. We gingen weer naar huis waar Melissa zich in de boeken stortte ter voorbereiding op een studie rechten. Ik mocht haar niet storen en ging televisie kijken maar ze vond dat ik iets productievers moest doen.

Het leek een eeuwigheid te duren voor de afspraak bij de McDonalds met Evelien. Ik had mijn beste kleren aangedaan en droeg een mooi luchtje, daarnaast moest ik plassen maar ik durfde dit niet tot op het laatste moment aan Melissa te melden. Ze vertelde me dat het goed was dat ik dit zei en dat ze me graag had willen helpen maar dat ik er eerder mee had moeten komen, er was geen tijd om mijn luier aan en uit te doen, ik moest het ophouden. We gingen naar de McDonalds en zochten een tafel op, van tevoren had ik de perfecte manier bedacht om het Evelien te vertellen en daar speelde Melissa geen rol in, maar nu het zover was konden de omstandigheden me niet meer schelen zolang het maar gebeurde.

Evelien was mooi, echt mooi, ze had een goudbruine huid, lang zwart haar, was intelligent maar boven alles had ze een uitstraling alsof ze de wereld aankon. Ik was verliefd op haar. Ze begroette me, kuste me op mijn wang en schudde Melissa de hand. Na het gebruikelijke praatje over hoe het ging vroeg ze me waarom ik haar wilde spreken, ik verzamelde al mijn moed en durfde het niet te zeggen. Melissa pakte mijn hand vast en zei op betuttelende wijze dat ik het haar gewoon moest vertellen. Ik kon Evelien niet in de ogen aankijken toen ik het zei. Ik had geen idee hoe ze zou reageren, ze was een mysterie voor me, de enige relatie die ik puur vanuit een emotionele basis onderhield.

Ze wist niet wat ze moest zeggen, al die tijd dat ik een vriendschap met haar onderhield bekeek ze opeens door andere ogen. Ze had me vertrouwd en schijnbaar had ik geheime motieven. Ik had me altijd anders voorgedaan dan ik was. En nu durfde ik het niet eens te zeggen zonder hulp van iemand waarvan ik nooit gezegd had een band mee te hebben. Ik wist niet wat ik moest zeggen en Melissa nam vol vertrouwen het initiatief. Ze nodigde Evelien uit om het even privé over mij te hebben. De dames gingen naar het toilet toe en buiten mijn weten om droeg Melissa een schone luier in haar handtas voor het geval dat. Wat ze precies besproken hadden weet ik niet, maar de luier was ter sprake gekomen en Melissa had haar geïnformeerd dat ze die ter dienste van mij bij haar droeg.

Bij terugkomst ging Melissa weer naast me zitten en Evelien tegenover me. Zoals altijd straalde ze zelfvertrouwen uit en ze vertelde me dat ze me nooit zo gezien heeft. Ik was als een grote broer voor haar maar dat had ze schijnbaar fout gezien, ik was meer een broertje. Ze voelde zich gekwetst, vernederend, en ik besloot me er al snel bij neer te leggen. Ze bestelde een happy meal voor me met een grote cola en ik moest verhalen uit het verleden aanhoren zoals alleen een intieme vriend ze kan vertellen, dingen waarvan ik niet wist dat ze ze wist en dingen waarvan ze mijn versie opeens niet meer deelde. Haar moeders vriendin Kaatje die mij een rare jongen vond en op mijn kwetsbaarheid had ingespeeld voor haar eigen plezier, hoe lomp ik me altijd op school had gedragen en hoe ze eronder geleden heeft om tegenover andere te verdedigen. Melissa luisterde vooral, maar ik voelde haar oordeel over mij meer vaste grond krijgen.

Lijdzaam onderging ik het, blij met de wetenschap dat ik haar nou achter me kon laten. De mentale lijdensweg werd helaas ook een fysieke dankzij de cola, en toen ik er zonder succes een einde aan probeerde te breien bedacht ik me dat Evelien niet wilde vertrekken zonder me echt vernederd te zien. Ik had niet meer geplast sinds de verschoning en omdat me de hele dag drinken was voorgezet had ik nu laat op de middag meer druk dan ik normaal zou voelen. Het was op mijn gezicht zichtbaar toen ik los liet en ik voelde de warmte zich verspreiden in de luier. Melissa zat zelfvoldaan naast me, niet omdat ze me zo wilde zien maar omdat ze dacht dat dit bevestigde dat ik de luier nodig had. Evelien keek me intens aan. Ik vroeg of we nu echt konden gaan, Melissa bevestigde dat en ik vroeg Evelien of we op goede voet afscheid konden nemen.

Ze wist dingen van me en deze hele situatie wilde ik ook privé houden, ik dacht op het einde van de dag op haar te kunnen vertrouwen en wat Evelien zei bevestigde dit met 1 kanttekening: ze vroeg zich af of ik niet verschoond moest worden. Het dreigement zat in de ondertoon, en ik denk dat Melissa het eerlijk niet hoorde. Ik vroeg aan Melissa of Evelien me mocht verschonen, en toen ik bevestigde dat ik dit zeker wist werd ik aan de hand begeleid door de twee dames. Evelien legde een me op een deken in haar auto en nam de spullen van Melissa over. Ze drukte op de knop van de camera die ter beveiliging altijd aanstaat en vroeg of haar lieve kleine jochie zijn beentjes kon optillen zodat tante Evelien een luier onder zijn billen kon leggen. Zonder mijn schaamte te willen laten zien onderging ik het en na afloop kreeg ik te horen dat ik een goede jongen was en of ik mijn tante niet wilde bedanken. Stilletjes en op sarcastische toon zei ik dat het de beste verschoning is die ik in jaren gehad heb. Ze deed mijn broek aan petste me op de achterkant waarna ik Melissa opzocht, Evelien zwaaide me nog uit.

Aan de hand van Melissa liep ik terug naar huis. Ze voelde zich goed, de verhalen die Evelien verteld had en mijn plas hadden haar beeld van me bevestigd. Ik irriteerde me aan haar en het duurde niet lang voordat we in discussies verzonken die eigenlijk over heel andere zaken gingen. Eenmaal thuis luisterde ik op een bericht af dat de confrontatie met Kaatje de dag erop zou volgen. Om van alles in 1x af te zijn maakte ik zo snel mogelijk gebruik van het toilet, de rest van de avond hield ik me zoet met een boek terwijl Melissa studeerde. De dag erop zette ik de wakker om kwart voor 8 zodat ik zou kunnen douchen. Ik droomde dat ik Evelien voor me had gewonnen, alleen toen we onze relatie wilde consumeren zag ze de luier. Ze vond het niet erg en pakte me vast en duwde een speen in mijn mond voordat ze me in een box legde. Ik werd wakker op de pieptoon en zuchtte aangezien het weer tijd was voor een verschoning.

Melissa stond onder de douche en vroeg met zorg in haar stem of ik mijn luier droog gehouden had, ik gaf een negatieve reactie voordat ik me realiseerde dat ik voortaan een eigen luier had. Ik vroeg haar nogmaals of ik tijdens de dag gewoon ondergoed mocht dragen en of ze niet Bianca in contact kon komen. Ze was nu chagrijnig en zei dat ze gedacht had dat ik deze fase al voorbij was, ik vertelde haar met klem dat ik geen baby was en ze vertelde me dat kinderen weten wanneer ze een probleem hebben. Ze deed mijn luier af voordat ze zich aankleedde en vertelde me te douchen terwijl ze make-up op deed aangezien ze alles toch al gezien had. Tot mijn grote schik was mijn nieuwe luier roze konijntjes, schijnbaar had Bianca geen tijd gehad om een echte voorraad aan te leggen en Melissa had teruggegrepen op haar eigen spullen. Ik wilde me hier niet bij neerleggen maar deed dit uiteindelijk letterlijk en figuurlijk toch maar.

We maakte weer een wandeling door het park en ik merkte dat de luier die ik nu droeg beter zichtbaar was, al was het nog steeds niet meer dan een suggestie. We kwamen thuis en ik ontving een bericht van Evelien, het was een week voor ze vertrok en ze wilde me meteen spreken. Ik nam aan dat ze het definitief goed wilde maken en belde haar op, ze zei hallo en vroeg me of ik even kon wachten. Dat kon ik en ik hoorde dat ze aan het einde van de week besluit wat ze met me wilt doen, ze had het met Kaatje besproken en die zou moeten peilen of ik het waard ben om te vergeven. Ik moest even slikken en vroeg haar hoe die dat dan moest doen, een klik volgde en ik hoorde een video-opname van mijn autoverschoning, Evelien vertelde me dat ze Kaatje daar vrij spel in had gegeven.

Het duurde voor mijn gevoel niet lang voordat ik tegenover Kaatje in haar kantoor zat, ze had Melissa geïnformeerd dat ik weer bij de supermarkt kon werken en dat ik tot de avond bezet zou zijn. Kaatje was een jaar of zeven ouder dan ik, een kleine vrouw met bruin haar. Ik zou op de proef gaan als haar persoonlijke assistent. Ze vertelde me dat haar voorganger weg was gegaan om zich op haar gezin te richten maar dat alles nog ingericht was voor jongetjes van mijn leeftijd. Ze kende de meisjes die in de supermarkt werkte goed en garandeerde hun zwijgzaamheid, vervolgens tikte ze met haar hand op haar bureau en ging ik zitten. Ze trok mijn kleren uit en leidde me aan de hand naar een box in de werknemersruimte. De rest van de dag speelde de meisjes met me in hun pauzes. Na een uur kwam Kaatje binnen met een flesje en nam me op haar schoot. Ik weigerde de speen hardnekkig totdat ze me vertelde dat ze boos werd. Ze vertelde me dat ik mocht gaan als ik wilde.

Hierop ontstond er een innerlijk conflict, maar ik deed mijn mond open. Ze deed er een speen in en vertelde me dat ik gestraft moest worden. Ze deed mijn luier af en vertelde me dat ik de speen niet uit mocht doen, vervolgens legde ze me breed over haar knie op de bank en gaf ze me een pak billenkoek. Ik hield de speen in en vanbinnen brak er iets. Hier zat ik aan een speen te zuigen terwijl ik billenkoek kreeg van een vrouw die ik haatte, als ik klaar was wachtte er een luier en een flesje op me. Het duurde enkele pijnlijke minuten voordat ik aan de fles zat, huilend zoog ik hem leeg. Ik liet mezelf nu helemaal gaan en ik schrok toen ik hem volpoepte. Kaatje voelde de warme massa op haar schoot en vertelde me dat het niet erg was, baby zou zo verschoond worden.

Ze tilde me op na de voeding en bracht me naar haar bureau waar ze me naast de computer legde, ik huilde nog steeds. Ik was me er halfbewust van dat ze iemand opbelde en een webcam op me richtte, Evelien's gezicht verscheen op de monitor. Ze vroeg waarom baby huilt en of ik in mijn broek gepoept had. Kaatje voorzag me weer van een speen en verschoon me vervolgens langzaam en bedolf me onder complimentjes, ik gedroeg me goed en wat had ik een grote bah gedaan in mijn konijntjesluier. Evelien leek in het begin haar genot niet op te kunnen maar ik bespeurde uiteindelijk toch tegenstrijdige emoties bij haar. Ze vertelde Kaatje dat het leek alsof de baby een drukke dag heeft gehad en beter rust kan nemen. Kaatje zei dat Evelien me beter kende en stemde hiermee in, ik kon niet in slaap vallen en zweette drie uur onder een deken voordat Melissa me ophaalde.

Ik zei niet veel de rest van de dag. Melissa geloofde niet dat ik droog was gebleven en stak een vinger in mijn broek, ik kon er niet bij dat ik dit niet meer als vernederend beschouwde. De aankomende drie dagen waren een herhaling van dit ritueel: ik gedroeg me keurig bij Melissa, blij dat ik nog enigszins een eigen richting aan dingen kon geven. Ik spendeerde 9 uur per dag bij Kaatje: in een box zittend naar de teletubbies te kijken, in een kinderstoel werd ik gevoerd uit een potje door caissières. Evelien keek soms toe bij de handelingen, en ze vertelde me dat ze een dag wilde hebben om te besluiten wat ze zou doen voor ze vertrok. Ik informeerde Melissa dat ik het goed gemaakt had met haar en dat we nog 1 dag zouden optrekken voor ze vertrok. Op de dag in kwestie vertelde Melissa me dat ze bericht van Bianca had gehad: ze zou die avond contact opnemen met haar.

Evelien haalde me op en we namen bij de deur afscheid van Melissa, ik wist niet wat me te wachten stond maar het begon met een kinderzitje in de auto. We reden een lange tijd en Evelien vroeg me overdadig naar wat haar kleine mannetje de afgelopen dagen gedaan had en of tante Kaatje lief voor me was geweest.

Wordt vervolgd?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn eerste verhaal, aan 1 stuk geschreven dus latere stukken kunnen kwalitatief minder worden, bedacht toen ik me verveelde op mijn werk.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Zomerontmoeting met mezelf (AB/TB verhaal)

Goed bedacht en zit luek in elkaar hoor.

we wachten gespannen op het vervolg

john
 

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Re: Zomerontmoeting met mezelf (AB/TB verhaal)

Ben benieuwd naar het vervolg.

Mooi begin ga zo door.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
L Mezelf voorstellen Voorstellen 17
Roy Hallo allemaal, ook ik zal mezelf voorstellen Voorstellen 16
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Dressuur ruiter 97 Mezelf geüpdate voorstellen Voorstellen 8
Luierliefhebber Brent Ik stel mezelf even voor Voorstellen 10
Roderick_15 Mezelf even voorstellen Plastic broekjes liefhebbers 21
D Mezelf even voorstelen Voorstellen 26
S Mezelf straf geven 16+ Board 11
B mezelf eens voorstellen Babyboy Voorstellen 13
M Even mezelf voorstellen :) Voorstellen 17
Colinkra Mezelf voorstellen na een tijd Voorstellen 19
S Iets meer over mezelf Voorstellen 8
P Mezelf even voorstellen Voorstellen 34
D Ik stel mezelf even voor Voorstellen 11
Linda_secret Mezelf even voorstellen Voorstellen 57
Offline Op mezelf, en wat voor luier? Vragen & Info Shop 5
L Mezelf voorstellen Voorstellen 26
J Eventjes mezelf voorstellen. Voorstellen 15
L Mezelf Voorstellen 12
Little Endy Na een jaar mezelf alsnog even voorstellen ;) Voorstellen 12
Vinz mezelf nog accepteren (DL) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
stefanbosje Youtube channel met video's van mezelf in luiers AB/DL Filmpjes 7
E even mezelf voorstellen Voorstellen 9
L Ook ik stel mezelf eindelijk voor Voorstellen 8
SpeedoDL Toch ook mezelf maar even voorstellen Voorstellen 12
Jack_Hammer Weekend het huis voor mezelf. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
I Stel mezelf ook even voor... Voorstellen 6
kim nu zijn de fotos van mezelf AB/DL Fotos 11
M foto's van mezelf AB/DL Fotos 1
Bovenaan