Verhaal Klaar Zorg van jojo

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Daar kwam die dan. De eerste vuist in me gezicht.
Wat een harde dreun was die gelijk voelbaar was.
De tweede volgde al snel en het licht werd uit me ogen geslagen.

Op de grond bewusteloos te zijn werd ik in elkaar geslagen door groep van 3 man sterk.
En ik kan me niks herinneren wat ik gedaan had om dit te verdienen.
Ik werd gered blijkbaar door een meid die de mannen weg joeg met haar woorden.
Toen de klappen ophield kwam ik langzaam bij.
Ik hoorde heel dof echoënd haar geschreeuw.

Wat zijn jullie lafbekken! Wat willen jullie ook nog een meisje slaan?! Ik zal maar weg gaan voordat de politie er is.

Op de grond liggend met pijn aan me hoofd werd ik verzorgd door haar. Ze sprak dat het wel goed kwam. Na een tijdje hielp ze me omhoog om te gaan lopen. Het was zaterdagnacht en ondanks bellen kwam er geen hulpdiensten dus ik heb me lot en vertrouwen in deze meid gegeven.

Voor deze drama die zojuist afgespeeld had zal ik eens vertellen wat hier voor is gebeurd.
Ik ben een jongen van in de 20 die na de naam marchel luistert. Ja ik heet dus Marchel. Ik woon in een groot dorp in noorden van het land waar uitgaansleven druk is. En door de drukte is bijna altijd gevechtspartijen raak en de politie en ambulances hebben het altijd druk. Vooral als er maar twee politie wagen actief zijn en de eerste beste politie bureau 50km verder op zit.
Maar goed ik besloot om met een kameraad te gaan stappen iets wat ik zelden doe.
Na wat kroegentochten gehad te hebben en geeindigt in de danscafé vond ik het tijd om naar huis te gaan.
Tot ik die groep tegen kwam en zonder pardon een vuist in me gezicht lande.

Nu leun ik op een meid die mij mee brengt naar haar huis.best wel ironisch ik ben nog nooit na avondje stappen met een meid mee naar huis gegaan. Terwijl we liepen probeerde ik goed te bekijken wie me vast hield.
Het was donker en de straatverlichting deed me zeer aan de ogen en het verergerde me hoofdpijn.
Ik kon niet echt wat opslaan van wie me vast hield.
Maar ik zag wel een ketting om haar nek met een speentje eraan.
Ik zag hier geen kwaad aan en wist dat in uitgaansleven speentje wel eens gebruikt werd voor drugsgebruik.

Eenmaal bij haar thuis gekomen werd ik op de bank gezet . en moest gaan liggen. Het was zeer grote bank en het lag comfertable maar door de pijn die ik had was ik in notime weg.ik was weer bewusteloos.
Door dit werd opnieuw 112 gebeld en na tijdje stonden twee ambulance broeders in haar huis.
Ik werd onderzocht en conclusie was zware hersenschudding en ik moest 24uur in de gaten gehouden worden en om de uur gewekt worden.
Ik was zekers 2 a 3 dagen plat volgens hun.

En ja ik had veel pijn en Sliep veel. En ondanks alles was het wekken geen ramp. Ik werd iedere keer zorgvuldig door een meid die ik niet eens kende gewekt. Ik kreeg slok water en mocht verder slapen. Na 24 uur mocht ik doorslapen.
En dat deed ik maar werd toch gewekt na een tijd
Het was bijna middag.
De zon die de kamerverlichte deed me zeer aan me ogen en de hoofdpijn en duffigheid was zwaar.
Ik werd voorzichtig rechtop gezet en kwam eindelijk eens tot spreken.

Bedankt dat je me gered hebt ik weet niet eens wie je bent.ik ben marchel.
Geen probleem ik ben Joana maar noem me maar jojo
Toen ik haar stem hoorde focusde ik waar het vandaan kwam en schuintegen overmij zat ze daar in een stoel. Een meid die erg jong leek rond 18 jaar
Lang haar met blauw en groen geverfde haren.
Zwarte kleren met cookiemonster tshirt

Ze kwam voor me staan om me gezicht te bekijken.
Ik had wat verwondingen en blauwe oog gekregen door de portie klappen. Ze raakte voorzichtig paar plekken aan.ondanks haar zachtheid deed het gewoon zeer

Het geneest wel zegt ze en gaat zitten in haar stoel weer en pakt een bolletje garen wat ze over gooit van hand naar hand.
Ik bekeek duf naar het gebeuren en vroeg of ik naar de wc mocht gaan.
Is niet nodig Zei ze.
Niet nodig? Maar ik moet plassen
Dat kan rustig maar je hoeft niet naar de wc voel maar tussen je benen.

Terwijl ze dat zei leek ik opeens iets om me heen te voelen behalve me boxershort ik ging met ma hand naar beneden en ik voelde een luier?
Heb ik een luier om die ook wat nattig is?

Terwijl ik schrok van het gebeuren zag ik een glimlach op jojo gezicht.
Hey je was bijna in coma en ik had geen zin om je van de bank te tillen en naar de wc toe te helpen.
Dus hou deze nou nog maar om tot je volledig hersteld bent.

Ik had dusdanig hoofdpijn om niet tegen te stribbelen. Ik besloot om in te plassen .
En wou verder gaan slapen.
Dat mocht niet van jojo.
Ik moest eerst wat eten.
Jojo ging naar de keuken toe om brood enzovoort te pakken. En werd gevraagd wat ik wou.
Simpel brood met kaas leek mij het beste en dat kreeg ik.

Alleen ging het eten niet zoals gepland dit kwam echt door de pijn die ik had. Dus werd geholpen met kleine stukjes te eten . ik zelf hoefde me mond alleen open te doen en te kauwen.
Na brood volgde er een sinaasappel en ik was klaar met eten.
En wou heel graag liggen. En nu mocht het.
Terwijl ik lach breek ik een bekertje met wat drinken.
Ik moest van haar drinken. Omdat dat zo me hoofdpijn zal sneller verminderen.
Alleen was dit een bekertje met zo tuitje eraan wat bij kleine kinderen werd gebruikt.

Terwijl ik lag en dronk aan me bekertje voelde ik opeens een hand drukken op me kruis . deze luier verschoon ik zo . jojo verliet de kamer en ik sliep weg.
Na paar uur werd ik weer gewekt dit maal om avondeten te eten ik voelde snel met me hand tussen me benen en merkte dat me luier droog was. Ik sliep blijkbaar zo vast dat ik het verschonen van me luier niet gemerkt had.

Ik keek jojo aan en vroeg hoelang ik nog een luier moest dragen.
Ik denk nog een dag of twee. Voor nu is deze bank waar je op zit en ligt je enigste plek waar je mag wezen.
Je moet veel rust hebben en weinig bewegen werd me verteld.

Weer sprak ik niet tegen en het eten werd me gevoerd. Ik had eerst zelf geprobeerd maar een vork pakken en naar me mond brengen ging toch wat moeilijker dan gedacht.
Jojo deed het voorzichtig. Ze had wat broccoli met aardappels en stuk vlees gemaakt en ondanks me pijn smaakte het goed.
Helaas later op de avond braakte ik alles eruit door misselijkheid door de pijn die ik aan me hoofd had.
Ik was super duizelig geworden en kreeg het super warm.

De volgende dag had ik niet meer mee gekregen.
Er werd me dag later verteld dat er een dokter was gekomen en ik lichte koorts had door mogelijke zwelling en bezoek aan ziekenhuis nodig is .
En dat was geregeld ik werd opgehaald door me vader.
Ja door al die pijn en gebeuren had ik niet meer nagedacht over eventuele familie die bezorgd konden wezen. Maar jojo had contact gezocht via me telefoon die niet beveiligd was.
Me vader kwam binnen en bedankte jojo voor het gebeuren en wou haar 100 euro geven maar die weigerde ze. Me vader stond erop om het te geven.dus een heel discussie kwam. Uiteindelijk kwam het hierop neer dat ze de 100 euro aannam als ik nog paar dagen bij haar bleef zodat ze verdere zorg kon opnemen. Me vader ging akkoord want tenslotte werkte hij veel en was me moeder in het buitenland bezig.

Dus me vader hielp me in de Benen toen ik opstond leek ik te wankelen en vloog jojo gelijk naar me toe om me rechtop te houden. En daar liepen we de deur uit om naar het ziekenhuis te gaan waar ik gescand werd op eventuele breuken of hersenbeschadiging.
Gelukkig geen breuken of een hersenbeschadiging.
Alleen zware kneuzing waardoor ik nog wel onder zorg moest staan. Me vader was blij dat jojo dat wou doen. En hij beloofde elke dag na zijn werk kort te bezoeken.

Hij hield ook aan zijn woord. In de loop van de dagen knapte ik aardig op en begon na tijdje toch weer te kunnen lopen.
Alleen zodra ik opstond was jojo altijd dicht in de buurt. Overdag had ik geen luier om. Maar s’avonds wel dit op het aandringen van jojo omdat zij graag wou dat ik s’avonds niet rondliep.

Nu me hoofdpijn en dufheid minder was kreeg ik het hele verschoon ritueel mee. En moet je eerlijk zeggen dat het best wel fijn is om zo verzorgd te worden maar tevens erg beschamend is dat zo jonge meid je een luier om doet alsof je een klein kind bent. En in de ochtend vaak werd een zwaar nat luier afgedaan. Ik kon wel in de grond zakken als dat gebeurde.

Me hoofdpijn was nog niet over maar wel aardig minder geworden. En ik had meer zelfvertrouwen gekregen als jojo in de keuken stond om te koken probeerde ik te helpen maar werd snel terug gestuurd en na het eten moest ik niet wagen om de borden terug naar de keuken te brengen.

Het was uiteindelijk weer eens bedtijd en ik moest gaan liggen zodat ik me luier om kreeg.
Alleen merkte ik gelijk andere dingen op.
Ten eerste geluid want het kraakte meer een plastic geluid. Toen ik het om kreeg voelde het stuk dikker aan en toen ik klaar was bekeek ik het en ik had een luier om die een kinderlijke print had met tijger en beren die getekend waren.
Tot nu toe waren de luiers met katoenen buitenlaag en vrijwel geluidloos.

Ik keek jojo aan die beetje beschamend keek.
Ik was verbaasd en vroeg haar of dit een grapje is of zo?
Ze draaide haar gezicht weg en zij heel zacht nee.
Oke, waarom heb ik een grote kinder-luier aan?
Jojo zei dat ik moest zitten en zij ging ook tegen over me zitten.
Die luiers die je steeds droeg waren op dus heb ik een van me zelf gepakt.

Een ongemakkelijke stilte viel en ik keek naar jojo die behoorlijk beteuterd in haar stoel zat als een klein meisje. Omdat ik niks zei pakte haar bol garen en ging ze overgooien alleen leek ze zenuwachtiger te worden.
Ik probeerde in me hoofd te raden waarom ze dit zei en op moment ik het door had kreeg ik de bol met garen naar me hoofd gegooid en er werd geroepen zeg dan iets!

Terwijl ik dus een klap kreeg en me zeer deed vloog jojo naar me toe en zei sorry sorry sorry gevolgd met een kus op me hoofd.
Ik had nu de kans om me armen omhaar heen te doen en haar recht in de ogen te kijken.
Ik zag glinstering van tranen in haar ogen.
Haar kinderlijke uiterlijk de speen het bekertje en de luiers die van haar waren maakte me het duidelijk.
Alleen wist ik het woord niet ervoor maar jojo was graag een baby dacht ik.

Ik ben niet boos op je jojo ben heel erg dankbaar wat je voor me gedaan hebt. Maar je draagt dus luiers als een baby?

Jojo beet op haar onderlip en probeerde weg te draaien. Ik pakte haar hoofd en draaide deze naar me toe zodat ik haar recht in de ogen kon kijken.
Ik veegde haar opkomende tranen weg.
En zei dat ik het niet erg vind.
Voor ik het wist had ik een zoen op me lippen van haar ik was verbaasd en keek haar aan en liet me gaan.
We zoende elkaar volpassie tot het moment was gekomen van praten.

Jojo vertelde haar levensverhaal.
Als jong meisje was ze misbruikt geweest door haar vader en haar moeder die nee hielp zodat haar man zijn behoeftes kon doen. Dit heeft jarenlang geduurd tot ze ongeveer 12/13 was en door een leraar opgemerkt was die haar hand op de schouder legde en ze geflipt was.
Dit volgde tot series van serieuse verandering van haar leven.
Ze werd in een opvang huis geplaast en kreeg schade vergoeding van dr ouders.
En ze werd in de opvanghuis gestimuleerd om vrij te leven. Dit uite in kinderlijke gedrag .
In die tijd speelde luiers van groot belang.
Thuis zodra ze een luier omkreeg wist ze dat haar vader niks ging doen met haar. Dus voorhaar was het dragen van luier meer dan alleen bescherming.

In de jaren heen heeft zich ontwikkeld als sterke jonge meid die haar uitvlucht heeft met speels gedrag als een kitten/klein meisje.

Mijn hart brak na dit gehoord te hebben ik stond op en gaf haar een kus en een knuffel.
Ondanks me hoofdpijn was het mijn tijd om zorg over haar te nemen.
We hebben tijdje op de bank gezeten waar ze uit eindelijk haar hoofd op me schoot legde.
En toen ze erg moe was vroeg ze of ik met haar mee naar bed wou.





clickhere clickhere
Voor het vervolg
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17158.0
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Veel lees plezier.
Op mobiel gemaakt.

Dit verhaal is af trouwens.
Maar gaat wel een tweede deel krijgen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Danku ik zal eens kijken of ik fouten kan herstellen.

Nadeel van telefoon is dat het soms zelf woorden maakt.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
diaperdrenthe zei:
Danku ik zal eens kijken of ik fouten kan herstellen.

Nadeel van telefoon is dat het soms zelf woorden maakt.
heb via een app alle roodgestreepte woorden hersteld en zelfzichtbare fouten hersteld.

Alleen aan gramatica is soms nog wel moeilijk voor mij.
 

Limbonees

Daddy van Floortje
Misschien handig om niet voor elk vervolg een nieuw topic te openen, maar verder gaan in dit eerste topic !
En door ook nog 3x te bumpen druk je andere topics weg uit de lijst van meest recente topics.
 

Mama van lieve AB25

Enjoy the good things
Forumleiding
Misschien handig om niet voor elk vervolg een nieuw topic te openen, maar verder gaan in dit eerste topic !
En door ook nog 3x te bumpen druk je andere topics weg uit de lijst van meest recente topics.
Als t 3 losse delen zijn en hij bumpt ze zodat iedereen alle 3 de delen kan lezen wat maakt t dan uit ? En je kan alle topics gewoon vindeb onder ongelezen berichten op je home pagina ..
 
Bovenaan