Verhaal Klaar Zorgen om jojo.

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Dit is het 3de deel in reeks verhalen over een meisje wat jojo die een relatie is begonnen met marchel dankzij haar zorg hersteld is en nu de zorg over haar genomen heeft.

Tevens is dit de aangepaste versie .orgineel vind je terug bij 16+
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17165.msg155217;topicseen#msg155217
Zie hier de links van vorige delen
Zorg van jojo
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17155.0
Zorgen voor jojo
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17158.0

En nu het nieuwe deel zorgen om jojo.
Veel plezier.

Twee maand verder is het officieel
dat ik een relatie ben begonnen met jojo.
Het is zelf zo officieel dat het op facebook staat.
Veel positieve reacties heb ik gekregen van voornamelijk van vrouwen die allemaal wist te zeggen dat het een leuke meid of meisje was.
Enkele stuurden me een privébericht of ze niet te jong was. En anderen zeiden dat ik met kind ging.
Dat laatste beoordeelde ze op haar uiterlijk en die mensen kapte ik snel af dat niet iemand uiterlijk maakt of iemand volwassen was of niet.

Ja jojo is graag klein meisje en soms een kitten. Maar dat is iets wat diep in haar zit. Maar als jonge meid van 19 jaar is ze heel volwassen en doet ze in sommige gevallen beter dan ik.
Bedoel hoe netjes haar huis is in vergelijking die van mij. Oke ik ben misschien een man. Maar is geen excuus.

Ik ben best veel bij jojo nu. Dit komt omdat ik niet zonder haar wil zijn. Soms heb ik het gevoel dat het te snel gaat en besloot om sommige dagen thuis te wezen en me eigen leven te leiden door bv met paar vrienden om te gaan of thuis bezig te zijn met me werk die ik moet doen.

Ik ben momenteel werkloos dit komt omdat ik via een uitzendbureau werkte en huidige baantje was niet veel soeps. En door me ongeval heb ik me niet ziek gemeld en ben dus ontslagen.
Dus het was een drukke periode geworden voor mij om weer werk te vinden.
De uitzendbureau had alleen 1 Dags werk voor me.
Ik besloot om het te weigeren en wachtte tot iets voor minimaal 30 uur kwam.

Zodra ik thuis was en jojo terug van school kwam en zag dat ik er niet was. Kreeg ik gelijk berichtjes van haar waar ik was en vertelde me dat ze me miste.
Gelijk had ik het gevoel dat ik moet vliegen om bij haar te wezen en de daddy wezen die ze nodig had.
Ja me daddy rol is erg sterk geworden en ik was ook wel haar vriendje en daar was ze super blij mee.
Als je haar en mijn facebook bekeek waren er bijna wel elke dag een selfie met haar. Sommige foto’s werden niet gedeeld als ze bijvoorbeeld een speen in had.

Zodra ik in me eigenhuis was en ik had momenten van rust . ging me gedachten gelijk naar jojo toe. Vaak zocht ik ook contact met haar op om op afstand me daddy rol te voldoen.
Soms was jojo bezig om me uit te dagen dat ik streng moest optreden. Iets waar ze als klein meisje misbruik van maakte als ik niet in de buurt was.
Dit ging soms zo diep dat ik geneigd was om naar toe te rijden en haar straf wou geven.
Ja me daddy rol is zp ver gegaan dat ik haar straf geef als het nodig was.
Raar zal je misschien denken om een meid van 19 straf te geven. Maar als ze in haar rol zit zie ik ook haar als een klein meisje.
En als ik met haar zoen? Ja lastig maar zodra ik met haar zoen is ze me vriendin.

Ik was bij jojo die superblij dat ik bij haar was. We gingen samen eten zonder echt de rol van daddy en klein meisje. Na het eten wou ik rustig aan doen filmpje kijken en tegen 10 uur naar me eigen huis omdat ik om 4 uur eruit moest voor een nieuwe baantje.jojo was niet blij dat ik de nacht bij haar sliep ze begreep me wel. Ik wou jojo niet teleurstellen maar ik vond praktieser als ik in me eigen bed sliep.

Thuis gekomen dook ik gelijk in bed. En begonnen me gedachten gelijk naar jojo te gaan.
Ze vond echt niet leuk en ik zie haar beteuterde gezicht voor me. Die ervoor zorgde dat ik niet kon slapen. Het was zo erg dat ik jojo een berichtje stuurde of ze nog wakker was.gelijk had hij reactie terug en besloot terug te rijden naar jojo.
Jojo was superblij en de twee gingen gelijk naar bed.
Volgende ochtend was ik vroeg eruit om te gaan werken. Nou werken? Ik probeerde het wel..maar me gedachten waren teveel bij jojo.
Ik zat diep na te denken of ik misschien met jojo moest gaan samen wonen.
Me relatie met jojo is eigenlijk nog zo jong.
Maar me gevoelens voor haar is zo sterk.
En daarbij krijg ik een heel afhankelijke gevoel van jojo dat ze niet bijna zonder mij kon.

Op het werk werd ik aangesproken door zo chagrijnige man die vond dat ik niet op schoot.
Hij had misschien wel gelijk. Maar dit werk was ook niet voor me weg gelegd en besloot om te kappen.en belde de uitzendbureau op dat ik stopte door dat ik me niet lekker voelde.
Ondertussen had ik een berichtje van jojo met de vraag hoe het op me werk ging en dat ze net thuis was.
Ik had me beslissing genomen en ging naar huis om me kleren mee te nemen in tassen jaar jojo.
Om te kijken hoe zij er overdenkt.

Daar kw ik dan bij jojo dr huis. Ik stond in de gang met twee sportassen vol en jojo keek me aan en vroeg wat ik mee had.
Ik zie me kleren als je, en voor ik me zin had afgemaakt kreeg ik een kus van jojo.
Ze keek me met glunderende ogen. Betekend dit dat je met me samen wilt wonen?
Ja. En weer werd ik gezoend dat ik me tassen moest laten vallen.

De maand erop was ik bezig om me spullen te verhuizen en de spullen die ik niet nodig te verkopen.
En in jojo dr huis toch wat aanpassing te doen
We maakten een gezamenlijke slaapkamer die neutraal was ingericht en jojo had haar oude slaapkamer nog in gebruik.
Toch hadden we in onze slaapkamer een eigen gemaakte commode kast. Zodra hij dicht was je niks aan kon zien. Maar open werd gedaan luiers en een verschoonmat voor volwassene te zien was.
Hier verschoonde ik jojo op. En Ze was super blij ermee.

Toen ik me eigen huis had opgegeven was ik officieel inwoner bij jojo.
Financieel zat alles wel goed. Jojo had groot spaarvermogen en was nog tot de 23ste inkomen van dr ouders die ze via een rechtsbureau kreeg.
Daarnaast werkte ze en nu het zomervakantie was werkte ze meer.
Ik daarin tegen struggelde ik met baantjes maar had nu 1 gekregen waar ik me goed voel en voor langere tijd kon blijven.

Ja ik woonde nu samen met jojo en je vraagt je misschien af hoe het met de seks zit.
Nou die hebben we niet.en het is niet dat ik niet wil.
Maar weetje ik hou zoveel van jojo en heb mezelf een belofte gedaan om haar te beschermen en niet pijn te doen.
En ja zelfbevrediging dat doe ik normaal gesproken wel. Maar sinds ik bij jojo ben niet meer.
Heel raar en vroeger totaal geen problemen mee gehad zelf niet toen ik een vriendin had.
Maar nu voelt het gewoon niet goed aan.
Alsof ik vreemd ga.


Ik ga niet geheel schijnheilig doen. Natuurlijk had ik wel eens dat er seksuele spanning van me kwam als bv jojo op me schoot kwam zitten en extra moest wrijven of stuiteren in me kruis met haar luierkont.
Ja dan reageerde me lichaam wel op.
En als we zoende reageerde me lichaam ook.
En als ik haar verschoonde of verzorgde in de bad dan zie ik haar naakt. En ze heeft alles mooi.
Dat het gewoon lust voor het oog is.
Maar daarin gaat het wel beetje vreemd voor mij.
Is omdat als ik me me daddyrol zit niet wil denken om seks te hebben met me kleine meisje.

Het was weekend en ik zat in onze gezamenlijke huis tv te kijken en hoorde dat jojo terug kwam van haar werk. Zoals vaker nam ze eten mee in het weekend van het werk. Vaak was het even kort te verwarmen in de magnetron.
Maar dit keer was het warm genoeg en konden gelijk van eten. Na het eten kroop jojo op me schoot en legde dr hand vlak in me kruis.
Ik voelde dat ze met haar hand eraan zat en pakte deze met mijn had weg en hield hem vast.
Ik fluisterde in haar oor of ze een luier om wou.
En ik kreeg zachtjes uh-uh te horen.
Ik tilde dr op en voordat we bij onze slaapkamer waren vloog ze in bed onder de dekens.
Dit was een typische spelletje wat ze deed om een luier te vermijden of als ze echt een kind wou spelen.

Ik besloot om achter haar aan te gaan en lag met haar onder de dekens. Dit keer had ik gelijk een andere vibe toen ik merkte dat jojo ligt trillerig was en dicht tegen me aan kroop.
Weer ging haar hand naar me kruis en ging ze masserend te werk.
Ik pakte haar hand en was verbaasd in wat ze deed.
Jojo waarom doe je dit?
Ik hou van je marchel en ik weet dat je zolang geen seks hebt gehad sinds je bij mij bent.
Maar jojo je hoeft dit niet te doen om mij. Ik wil je geen pijn doen of kwaad.
Ik kreeg een kus van jojo die daarna boven op me klom. Dat doe je ook niet ik hou van je en vertrouw je volledig ik voel me veilig bij je en ik wil dit zelf.


Na een lange tijd was onze eerste vrijpartij afgelopen totaal uitgeput moesten we elkaar opfrissen ik wou jojo in een luier doen. Maar na vandaag voelde zich niet een klein meisje en wou ze gewoon ondergoed aan.
Dit bekende dat we toen weer in bed waren nog paar keer seks met elkaar hadden.

Maar ondanks ik nu seks met jojo gehad heb blijft ze me kleine meisje. En ik haar daddy .
Alleen groeide we wel dichter naar elkaar toe als partners voor het leven
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hallo dit was het laaste deel. Ik heb heel stuk eruit gehaald waarin liefde werd bedreven tussen de karakters marchel en jojo.

Wel is het volledige versie te lezen in 16+ gedeelte.
 

Limbonees

Daddy van Floortje
Misschien handig om niet voor elk vervolg een nieuw topic te openen, maar verder gaan in het eerste topic !
 

Limbonees

Daddy van Floortje
Ik zie in mijn lijst met meest recente topics echt drie keer het zelfde topic staan: Zorgen om jojo.
En ook drie keer gebumpt.
Denk niet dat mensen het nu wel gaan lezen, vooral na de discussie van iemand die tig keer de zelfde contactafvertentie zette.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Als je goed kijkt zijn het toch 3 verschillende titels. ' snap je verwarming omdat 2x de zelfde woorden erin voor komen.
Maar goed ik ben vrij om me verhalen te uppen als te waar.
En wat erna gebeurt zien we wel.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Verhaal Klaar Zorgen voor jojo. Volledige versie 16+ Verhalen 3
diaperdrenthe Verhaal Klaar Zorgen voor jojo X Y Z 11
diaperdrenthe Verhaal Klaar Zorg van jojo X Y Z 9
Bovenaan