Verhaal Klaar Zorgen voor jojo

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Inleiding. Dit is het vervolg van zorg van jojo.zie link voor eerste deel
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17155.0
En dan hier het vervolg.veel plezier


Het was al bijna een maand dat ik in elkaar geslagen , zware hersenschudding had en verzorgd werd door heel lief en bijzonder meisje. Joana oftewel jojo.
Ik zat nu in de auto onderweg naar me vader toe die me graag wou spreken met genot van een drankje .

Auto gepakeerd zag ik me vader buiten staan te telefoneren met wat ik dacht collega van zijn werk.
Me vader begroete me en wuifde me naar binnen bij een eetcafe waar hij al bellend aan de tafel ging zitten die hij gereseveerd had.
Al was het niet nodig gezien hoe rustig het was. Was mijn vader iemand die dingen graag regelde zodat het goed komt.
En daar ging me vaders gesprek ook over
Hij hing de tel op en zei sorry voor zn gesprek.
Maar zaken zijn zaken. Maar goed je weer te zien marchel.

Ondertussen kwam er een serveerster om onze bestelling op te nemen. We namen wat te drinken met wat kleins te eten.
Eerst ging het gesprek zeer casual met me vader tot hij over jojo sprak.
Jojo was een meid van bijna 20 en ik was 27 en de leeftijds verschil was wel groot en me vader vroeg zich af of ik me geen zorgen maakte als of ik met een kind liep of vrienden in me omgeving niet raar keken.

Ondanks jojo er kleurrijk uitziet is het wel iemand die erg volwassen is. Ze woont netjes in een woning van haar zelf en ze gaat nog naar school en werkt in de weekend bij. En ze heeft me verzorgd toen ik een hersenschudding had.

Tegen die woorden kon me vader het niet opbrengen. Maar hij bracht wel andere vragen naar me toe.
Laat ik het zo vragen. Denk je dat je gelukkig met haar kan worden?
Ja ik ben al stuk gelukkiger nu ik met haar ben.
En denk je dat je haar gelukkig maakt.
Papa je moest een weten.

...1 week eerder….

Daar liep ik dan samen met jojo naar boven om in haar bed te slapen.
Haar slaapkamer was echt een meisjes kamer. Met veel roze en veel knuffels van winnie de poe hellokity pokemon noem maar op.
Ze pakte een lading knuffels van haar bed en legde die zorgvuldig op een rietenstoel 1 knuffel viel ervan af die ze oppakte een stevige knuffel gaf en een kusje voordat hij terug gezet werd.
Daarna wees ze erop dat ik onder de dekens moest gaan liggen .
Een zoete geur kwam me tegemoed met combinatie van babypoeder dacht ik.

Toen ik in bed lag zag ik jojo naar haar kast Lopen en zag ik haar een luier omdoen zelfde die ik ook aan had.ik keek wel raar tegen aan. Maar toen ze klaar was vouwde ik de dekens open waar ze snel inschoot en tegen me aan lag en een kusje gaf.
Ik voelde dat ze tegen me aan kwam liggen en hoe de plastick van haar luier tegen me been drukte.
Dit was allemaal nieuw voor me .
Maar ik sliep snel .

De volgende ochtend werd ik wakker en twee grote ogen keken me recht . het was jojo die haar hoofd op me borst had gelegd.
Voor ik goedemorgen kon zeggen kreeg ik een kus op me neus gevolg met een klein likje.
Ze vroef hoe het me hoofdpijn ging.
Dat ging steeds beter .
Terwijl ik op wou gaan staan voelde jojo aan me luier die nog droog was.
Ik wou uit bed stapte om naar de wc te gaan.
Maar ik mocht de luier niet afdoen van haar.
Dus ik vroeg waarom niet?
Een hele lange nou werd gezegd.
Omdat ze duur zijn ze koste zo bijna 3 euro per stuk.
En daarna kwam een Lage plus.
Ik heb mijn luier nat dus is het niet eerlijk zei ze heel speels.

Ik moest even wennen dat ik met een meid geslapen had die een luier draagt en graag klein meisje is. Omdat ze zo aardig is besloot in terug in bed te gaan en aan me lot over te gaan.
Jojo kroop dicht naast me en gaf me een kus.
Ze vroeg of ik het niet erg vind om luiers te dragen.
Heel erg vond ik het niet. Het heeft me in zekere zin geholpen maar ik zal toch graag zelf naar de wc willen in de ochtend.

Ze kwam bovenop me zitten haar luier drukte die boven op de mijne.
Ze keek me aan en vind je het erg als ik een luier draag?
Nee staat je goed vind ik.
Ze bloosde een beetje .weetje je bent de eerste die het weet en waar ik het mee gedeeld die geen ab of dl is.
Ab dl?
Ja adultbaby diaperlover.
Voor ze verder ging met haar verhaal die ze wou vertellen kreeg ik les wat een adultbaby was en een diaperlover.
Na het korte les ging ze verder.
Een vriendje heeft ze bijna nooit gehad dit kwam ook door haar jeugd maar toen ze 17 was had ze voor eerst gezoend met een jongen die ze op een communty forum voor ab en dl’s
Die jongen zou haar daddy worden wat ze snel uitlegde wat het betekende. Maar hij zocht toch stiekem een mommy wat zij absoluut niet was daardoor liep die relatie stuk. En is ze zo 2 jaar vrijgezel geweest.
Ik moest wel beetje lachen met de vraag of ze echt geen mommy was omdat ze mij zo goed verzorgt had.
Nou ja dat kwam omdat ze medelijden had met me en ik geen verkeerd persoon. Ondanks me hoofd gehavend was leek ik heel vriendelijk.

Maar ze wou niet te hard van stapel lopen. Maar in de paar weken dat ik bij haar was ze verliefd geworden op me. En toen ik haar vast pakte gisteravond was voor haar de druppel.
Ik daarin tegen ben ik haar gaan koesteren en haar aanwezigheid gaan waarderen en ja ik heb gevoelens voor haar gekregen.

In bed spraken we af over hoe we een relatie zagen.
Zij zoekt een daddy en ik ja ik voel voor haar een sterke gevoel die haar wilt beschermen voor haar Verleden en andere kwaad. Maar ik een daddy?
Ik heb nog niet eens aan kinderen gedacht.
Maar jojo zegt als het klikt groei ik er wel in.
Na het allemaal gezegd te hebben moest ik plassen en gaf het aan. Jojo zei dat niet erg was en gaf paar klopjes op me kruis.
De hint was duidelijk en ik liet me plas gaan.

Na kwartietje nog hebben te liggen sloeg jojo de dekens van de Bed en trok de plakker los van me luier en ik werd ervan bevrijdt.
Nu kwam bij mij een ongemakkelijke vraag.
Moet ik jou luier af doen?
Jojo keek beschamend en zei ja.
Maar voordat ik aan de slag kon kreeg ik een les hoe ik het moest doen. Het kwam hier opneer dat ik haar moest verschonen. Hoe je een schone luier opende en moest vouwen.
Volgorde van schoon maken tot het omdoen en dichtvouwen van een luier.

Na het les ging ik aan de slag.
Ik hield de vieze luier onder haar weg.
Heel vreemd was het om sinds Lange tijd naar een vrouwelijke geslachtdeel te kijken en niks mee te doen. Nou niks seksueel en was het ook zekers niet van plan. Ergens voelde het me niet goed om zo te denken gezien haar verleden.
Ik ging verder met schoonmaken en zoals je met kinderen doet tilde ik haar kont in de lucht zodat die in schone luier lande. Nu waa het dicht plakken en klaar.

Het was me eerste keer en de luier zat redelijk goed om. Ze Wees naar een knuffel die ik moest pakken en haar aangaf.
En daarna was het tijd om naar beneden te gaan en te eten.
We spraken veel ik moest en wou haar vaak knuffelen en soms zoende we.
Toen het weer tijd was om naar bed te gaan kreeg ik me laaste luier om. de volgende dag hoefde ik van haar geen 1 meer om.

De dagen erna leerde ik meer om hoe ik voor jojo een daddy kon wezen ik ik groeide erna toe.
Ik kreeg een telefoontje van me vader die met me wou afspreken. We Hadden volgende dag afgesproken.
Ondanks ik daddy van jojo aan het worden was.
Was ze tussen het klein meisje wezen een volwasse jonge vrouw die gewoon huishoudelijke taken opzich nam. Ook het eten koken.
Alleen tijdens het eten mocht ik me rol gaan vervullen.
En na het eten hield jojo om als een jong kitten te spelen. Soms kwam er een staat en katten oren erbij en smeerde soms een zwart Stipje op haar neus.
Her verschonen had ik aardig onder de knie en was zelf zo getraind om haar te controleren op ongelukjes. En bedtijd was nog altijd gesamelijk.
Voor het eerst dat ik met iemand een week lang een bed gedeeld had maar geen seks mee had gehad.
In bed lagen ze dicht opmij en ze gaf me een kus die gevolgd werden met wat zoenen.
Ze keek me aan en zei dat ik haar gelukkiger gemaakt had dan in heel haar leven.

….heden...

Me vader keek me aan nou zoon nu wil ik het ook weten maak je haar gelukkig?
Ja heel erg papa heel erg gelukkig.
Oke mooi dat wou ik graag weten marchel niks is belangrijker dan geluk .
Ik lijk misschien soms erg streng en zakelijk maar ik wil het beste voor mensen waar ik van hou.
En ik hou van je marchel en als Joana en jij elkaa r gelukkig maken dan ben ik blij voor je.
 

friendly

Superlid
Goed vervolg!
Zit nog wel meer in voor eventueel deel 3.
Bijvoorbeeld een beschrijving van hoe Marchel groeit in zijn daddy-rol?
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
friendly zei:
Goed vervolg!
Zit nog wel meer in voor eventueel deel 3.
Bijvoorbeeld een beschrijving van hoe Marchel groeit in zijn daddy-rol?
dankje.

Ik moet zeggen dat ik jojo een heel leuk karakter vind
En Marchel als niet ab-dl-er
Erg goed doet
 

friendly

Superlid
Heb ik gelezen en van commentaar voorzien!
Ik vind Jojo en Marchel ook leuke karakters en hoop stiekem op nog meer hoofdstukken.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
friendly zei:
Heb ik gelezen en van commentaar voorzien!
Ik vind Jojo en Marchel ook leuke karakters en hoop stiekem op nog meer hoofdstukken.
Dankje doet me goed te horen.
Ik zelf weet niet of ik verder ga of niet.
Het is voor me zelf mooi om zulke karakters te zien te ontwikkelen.
Het liefdes verhaal vind ik voor mijn schrijfstijl uniek.
En ik kan me jojo compleet inbeelden hoe ze eruit ziet
 

friendly

Superlid
diaperdrenthe zei:
Het is voor me zelf mooi om zulke karakters te zien te ontwikkelen.
Dat is ook het leuke aan schrijven, vind ik.
Dat je karakters bedenkt en dat je die, al schrijvende, zich ziet ontwikkelen.
Je leest als het ware met je eigen schrijfwerk mee.
En je gaat een beetje van je karakters houden.
Vaak heb ik ook maar een vaag idee waar een verhaal over moet gaan.
En ben ik, net als hopelijk de lezer, benieuwd waar het naar toe gaat.
Het is leuk als je uiteindelijk alle puzzelstukjes op hun plaats kan laten vallen.
Dat geeft bevrediging, als schrijver.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
friendly zei:
diaperdrenthe zei:
Het is voor me zelf mooi om zulke karakters te zien te ontwikkelen.
Dat is ook het leuke aan schrijven, vind ik.
Dat je karakters bedenkt en dat je die, al schrijvende, zich ziet ontwikkelen.
Je leest als het ware met je eigen schrijfwerk mee.
En je gaat een beetje van je karakters houden.
Vaak heb ik ook maar een vaag idee waar een verhaal over moet gaan.
En ben ik, net als hopelijk de lezer, benieuwd waar het naar toe gaat.
Het is leuk als je uiteindelijk alle puzzelstukjes op hun plaats kan laten vallen.
Dat geeft bevrediging, als schrijver.
Ik hou van open eindes om zo de verbeelding over te laten aan anderen. Maar dat brengt soms toch teleurstelling en ben ik dan als schrijver verplicht een einde te schrijven. En vaak maak ik een einde die bevredigend is. Willen ze vaak hoe verder gaat dus soms kom ik echt nooit op een einde.

Maar ik ga nieuw verhaal schrijven die deze opvolgt en deze kan nog wel eens lang duren.
 

Limbonees

Daddy van Floortje
Misschien handig om niet voor elk vervolg een nieuw topic te openen, maar verder gaan in het eerste topic !
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Verhaal Klaar Zorgen voor jojo. Volledige versie 16+ Verhalen 3
diaperdrenthe Verhaal Klaar Zorgen om jojo. X Y Z 6
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
S Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Lucy stelt zich voor. Voorstellen 25
Bart Crinkles app voor apple Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
E Elysium stelt zich voor Voorstellen 37
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
secrettess P. Stelt zich voor Voorstellen 55
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
ABDL-Social Amsterdam ABDL Social stelt zich voor! Voorstellen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
luierdrager15 Challenge voor deze middag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Professionele diensten: wat zou voor jou kunnen werken en wat niet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
P PkoP stelt zich voor Voorstellen 14
Dorusje5 Dorusje5 stelt zich voor Voorstellen 17
S Ontmoeten voor ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Erik de V Erik de V stelt zich voor Voorstellen 20
M Menno stelt zich voor Voorstellen 23
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
PietjeDLimburg Goede plekken voor te luieren in Hasselt Contact advertenties 1
W Deelnemers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
Watermeloen Regels gezocht voor 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Bbpixie stelt zich voor Voorstellen 17
D De juiste voeding voor je favoriete type drol Broekplassers en Poepers 13
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
SunnySunset Ik stel me even voor Voorstellen 22
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
broekie Skype voor plastic broekjes lover's noord Nederland. Plastic broekjes liefhebbers 9
A Leuke dame voor contact Contact advertenties 1
Esus Daddy/Dom voor ondeugende vrouwen/meisjes Contact advertenties 0
P Namens de broekpoepers en -plassers: Hoekje voor luier plassen en luierpoepers? Ideeën Bus 9
R Aanbevolen voor de nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Similar threads


















































Bovenaan