Buurmeisjes nemen het initiatief

hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 3,6%
  • 6

    Stemmen: 2 7,1%
  • 7

    Stemmen: 3 10,7%
  • 8

    Stemmen: 7 25,0%
  • 9

    Stemmen: 6 21,4%
  • 10

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal stemmers
    28

werni

Gewaardeerd Lid
Zo na een pauze van ruim een jaar, wordt het weer eens tijd om een fantasie met jullie te delen. Hoop dat jullie er van kunnen genieten.

Buurmeisjes nemen het initiatief

Heerlijk dat mooie weer. Ik loop met mijn blote voeten door het gras. Bovenlichaam ontbloot. Mijn moeder is met de buurvrouw een dagje naar Amsterdam. ’s Avonds gaan ze nog naar het theater. Dus ik heb de hele dag het huis voor mij alleen. Dat geldt ook voor mijn buurmeisjes Valerie en Kim.
Twee leuke pittige meiden waar ik het goed mee kan vinden. Waar ik van baal echter is dat ze het steeds voor elkaar krijgen mij in verlegenheid te brengen. Vooral wanneer wij met ons drieën zijn wordt zonder schromen gevraagd of ik wel eens een stijve krijg en of ik mij zelf aftrek. Ik klap dan dicht en krijg een kop als een boei. Tot grote hilariteit van de zusjes Ik mag altijd langskomen wanneer ik hulp nodig heb wordt me dan gezegd.

Hoor mijn naam roepen vanuit de tuin van de buren. Ik loop tussen twee struiken door. Aan het pad wat zich gevormd heeft kun je zien dat deze route vaak gebruikt wordt. Mijn moeder en de buurvrouw kunnen het goed samen vinden en zoeken elkaar vaak op. Hun echtscheidingen scheppen een band. Problemen die mijn moeder vroeger met mijn vader deelde, deelt ze nu met de buurvrouw. Andersom gebeurd hetzelfde.
Valerie en Kim zitten aan de tuintafel. Het mooie weer heeft hun kleding keuze ook geïnspireerd. Korte rokjes, teenslippers en blouses waarvan de bovenste knopen niet gesloten zijn. “Ook zin aan thee?” wordt mij gevraagd en zonder mijn antwoord af te wachten wordt een derde stoel iets naar achteren geschoven en wordt ik uitgenodigd te gaan zitten.
Ik krijg thee en we zitten gezellig wat te praten over van alles en nog wat. “Hat duurt niet lang dan zitten wij hier in de schaduw! Zullen wij op het gras gaan liggen?” vraagt Kim. Wij stemmen toe. Ik zie op het gezicht van Valerie een glimlach verschijnen terwijl een haast ongemerkt knipoogje volgt naar Kim. Valerie legt een kleed en een paar kussens op het gras.
Ik ga liggen en leg een kussen onder mijn hoofd terwijl Valerie en Kim zich naast mij vleien.
Ze liggen op hun zij. Het hoofd wordt ondersteund door een hand. Ze liggen wel heel dicht bij mij. Ik voel mij ongemakkelijk worden en wil overeind komen. Valerie legt haar hand op mijn borst en drukt mij zacht maar kordaat terug. “Je bent toch niet bang voor ons?” vraagt ze ondeugend terwijl haar hand over mijn borst glijdt. Ik voel hoe Kim met haar hand over mijn buik glijdt. “Wij hebben besloten om vandaag eens lekker met jou te gaan spelen!” Haar hand glijdt naar één van mijn tepels en masseert die zacht terwijl Kim haar hand naar mijn kruis laat glijden. Ik schrik en wil mij verzetten. Maar voordat ik omhoog kan komen heeft Valerie haar gewicht al op mijn borst gedrukt en is op mij gaan zitten. Ze houdt mijn handen vast en plaatst haar knieën op mijn onderarmen. Ze zit ver naar voren waardoor ik vrij zicht heb onder haar rok. “Zie nu wel. Elke grote jongen wil maar wat graag met twee vriendinnen spelen, maar hij is daar nog te klein voor! Speelt liever indiaantje!” lacht Kim. “Ook leuk!” reageert Valerie.
“Is hij onze gevangene!” “Pak eens wat spullen zodat wij hem aan die boom kunnen vastbinden!” Kim verdwijnt. Valerie kijkt mij lachend aan. Ik verzet mij licht. Een strenge blik is echter al genoeg om mijn verzet te staken. Tranen branden achter mijn ogen. Hulpeloos en machteloos voel ik mij maar vooral ook opgewonden.

Kim komt terug met koorden die ze om een pols vast maakt. Dan mag ik gaan staan. Ik maak van de gelegenheid gebruik om me te verzetten. Wordt echter direct weer op de grond geduwd. Nu zit Kim op mij en voel ik hoe Valerie op mijn benen gaat zitten.
Ze wrijft over mijn piemel. Dan merk ik hoe ze mijn broek los maakt. De riem de bovenste knoop en dan de rits naar beneden. Kim dreigt:”Luister je? Of moeten we je broek van je kont trekken?” Ik reageer niet snel genoeg. Met een snelle beweging trekt Valerie mijn broek en onderbroek op mijn enkels en met iets meer moeite er over heen. “Doe je benen om hoog!”
Ik luister niet. Schaam mij diep zo te koop te liggen. Valerie bukt zich en pakt mijn piemel. Ze masseert hem en lacht tevreden wanneer ik op haar aanraking reageer. Dan pakt ze mij bij mijn ballen en knijpt er zacht in. “Benen omhoog!” Ze knijpt iets harder. De boodschap is duidelijk. Snel doe ik mijn benen omhoog. Valerie gaat met de rug naar mij toe staan. Zo dat haar voeten aan beide kanten van mij staan en ik mijn benen niet kan laten zakken.
Kim staat op en bekijkt mij triomfantelijk. Valerie bukt zich. Ik kan onder haar rokje kijken en geniet van mijn uitzicht. Niet voor lang. Valerie begint mij op mijn billen te slaan.
Gelaten onderga ik de afstraffing. Iets wat de dames niet bevalt. Kim wordt naar huis gestuurd om een pollepel op te halen. Valerie hanteert deze even later behendig. Ik kan niet voorkomen dat ik “au, au” begin te jammeren. “Zul je vanaf nu luisteren?” “Ja, ja!”jammer ik.
“Blijf zo liggen!” Valerie stapt naar voren. Ik blijf met opgetrokken benen liggen.
Kim schiet in de lach. “Lijkt wel een baby met luieruitslag!” Valerie moet ook lachen.
“Voor dat je tegen de boom gaat staan, vraag je Kim of ze je ook een pak voor je kont wilt geven!” Ik kijk Kim aan en stel zachtjes de vraag! “Op je knieën en smeken!”
Met tegenzin maar onder de indruk van de situatie kniel ik voor Kim neer en smeek haar om billenkoek. Kim gaat op mij zitten en geeft mij een paar flinke tikken voor mijn kont.
Dan wordt ik naar de boom gedirigeerd. Met mijn rug tegen het schors aan.
Ik moet mijn armen achter de boom doen. Daar worden mijn polsen aan elkaar gebonden. De meiden binden zo ook mijn enkels aan elkaar. “Hoe vind je het door een vrouwenstam gevangen te zijn genomen?” Ik geef geen antwoord. Valerie geeft mij een klap in mijn gezicht en pakt mij bij mijn kin. “Vanaf nu ben je van ons! Wij zullen je leren te gehoorzamen en netjes antwoord te geven. Wij hadden gehoopt dat je meer volwassen zou zijn. Helaas is je gedrag meer van een klein kind!”

Daar sta ik dan, poedelnaakt vastgebonden aan de boom. De meiden betasten mij en bespotten mij. Kim plukt aan de rand van de tuin een paar brandnetels en geeft voorzichtig de helft aan Valerie. Dreigend komen ze op mij af. Ik verzet mij en dreig alles aan onze moeders te vertellen. “Aan het einde van de dag ben je zo mak als een lammetje. Maar die grote mond van je wil ik niet meer horen!” Valerie doet haar benen wijdt en al gauw zie ik urine in het gras kletteren. Dan gaan haar duimen onder haar rokje en sierlijk trekt ze haar natte slip uit. Ze komt uitdagend voor mij staan: “Mond open!” Gelijk pakt ze me bij de neus en knijpt die dicht. Ik snak naar adem en tegelijk voel ik hoe ze haar slip in mijn mond stopt. Ik wil het naar buiten duwen. Maar Kim slaat mij in het gezicht en pakt mij bij mijn ballen. “Heb niet het lef om dat lekkere slipje uit je mond te laten verdwijnen!”

De brandnetels worden weer ter hand genomen. Mijn buik en geslacht worden er mee bewerkt. Een brandend en jeukend gevoel oproepend. “Zullen wij hem net zolang hier laten staan tot hij al zijn verzet opgeeft?” vraagt Valerie aan Kim. Kim knikt. “Hij moet eigenlijk wel een luier om anders piest die straks te hele tuin onder.” Valerie is het daar mee eens. “Maar hoe komen wij aan een luier voor hem?” “Mama’s auto staat nog in de garage. In de kofferbak liggen altijd luiers!” Kim loopt naar het huis. Valerie kijkt mij spottend aan.
“Makkelijk een moeder die bij de thuiszorg werkt!” Terwijl Valerie kleinerende opmerkingen maakt geilt ze mij op. Ze kijkt mij ondeugend aan. “Wist wel dat jij het fijn vindt om ons speeltje te zijn!” Ze kust me op mijn wang.
Ik voel hoe ze zich tegen mij aanvlijt. Haar nabijheid doet mij smelten. Ik sluit mijn ogen en geniet van haar aanwezigheid. Vaag voel ik hoe er iets tussen mijn benen wordt geschoven. Ik ontwaak uit mijn trance als Valerie een stap naar achteren doet om Kim ruimte te geven mij een luier om te doen. Als die goed zit wordt er goedkeurend op geslagen.
“Plas!” gebied Kim mij. Wanneer het te lang op zich laat wachten. Slaat ze mij in mijn gezicht. Ik voel al gauw hoe de warmte van de urine mijn luier vult. “Goed zo!” zegt Valerie. “Wij laten je een poosje alleen!”

Ze kijkt mij strak aan. “Als wij terug komen maken wij je los! Mag je kiezen. Je kunt naar huis gaan en ons vergeten. Onze vriendschap is dan voorbij. Of……je knielt voor ons en smeekt ons of wij van de baby een volwassen man willen maken.” Het is even stil. Dan pakt Valerie mij bij mijn hoofd en dwingt mij haar aan te kijken. “Ik zie aan alles dat jij het fijn vindt onderdanig te zijn. Ik zal het heel jammer vinden wanneer jij onze vriendschap zult beëindigen omdat je te trots bent. Wanneer ik mij vergist heb ….Jammer dan.” Haar ogen zijn zacht en lief. Bij de laatste opmerking zie ik zelfs emotie. Ze laat mij los en loopt weg. Kim geeft mij een zoen op mijn lippen. Kijkt me aan alsof ze wat wil zeggen. Bedenkt zich echter, draait zich om en volgt Valerie.

Ik staar de meiden na. Voel me beschaamd en opgewonden tegelijk. Wat bedoelde Valerie met dat ik het fijn vind onderdanig te zijn? Moet eerlijk bekennen dat ik wanneer ik met mijzelf speel soms droom dat…..Ik schrik van die herinnering. Hoe kan Valerie dat weten.
De meiden zijn het huis ingegaan. Mij in een hevige tweestrijd achterlatend. Tot overmaat van ramp krijg ik kramp. Sta te worstelen met mij zelf. Gelukkig komt Kim er aan. Ze kijkt me aan en vraagt hoe het is? Ze trekt haar zusters slip uit mijn mond. Ik geef aan dat ik nodig naar de WC moet. “Je hebt een luier om!” is de reactie. “Ja maar ik moet poepen!!!!” Kim lacht: “Nou en….. Vooruit laat zien dat je een baby bent!” Ze drukt mij op mijn buik en kijkt me aan: Nou komt er nog wat van. Mijn verzet is gebroken. Als een klein kind sta ik in mijn broek te poepen. Ik schaam mij diep. Voel hoe de luier zich vult en zwaar naar beneden hangt. Kim lacht me uit en bespot mij. Vol leedvermaak gaat ze naar huis terug.

Ik voel mij smerig en ontdaan. In het bijzijn van mijn buurmeisje heb ik in mijn luier staan poepen. Ik schaam me diep. Het huilen staat mij nader dan het lachen. Door mijn tranen zie ik Valerie aankomen. Ze kijkt me even aan en gaat dan tegen mij aanstaan. Ze zegt niets. Pakt mijn hoofd en vlijt deze tegen haar schouder. Ze streelt me zacht door mijn haar. Terwijl ik zo sta voel ik hoe Kim de touwen van mijn enkels losmaakt en daarna mijn handen. Ik sla mijn armen om Valerie. “Je mag naar huis gaan als je wilt.” Klinkt het zacht. Ik wil niets liever dan zo dicht mogelijk bij haar blijven. Blijf dan ook haar omhelzen. “Je mag ook vragen om te blijven…..” Valerie kust mijn hoofd. “Je weet wat je dan moet doen!” Langzaam maakt ze zich los uit de omhelzing. Ik voel hoe ik door mijn knieën zak. “Alsjeblieft, mag ik blijven?” hoor ik tot mijn stomme verbazing mijzelf zeggen. “Kus mijn voeten en zeg dat je mijn kleine jongen bent!” Gehoorzaam kus ik haar blote voeten. “Mag ik jou kleine jongen zijn?” klinkt het gedwee.
“Natuurlijk, en nu Kim vragen!” Ik kruip naar Kim en herhaal mijn verzoek terwijl ik haar voeten kus. “Natuurlijk, zo’n kleine jongen kan best toezicht gebruiken!” lacht ze terwijl ze mijn luier tegen mijn kont drukt. Ik voel hoe de poep zich aan mijn huid hecht. “Ga daar in die hoek van de tuin zitten. Van Kim mag ik niet lopen. “Schuif er maar op je kont naar toe!” lacht ze. Terwijl ik mij zo voortbeweeg voel ik de smurrie in mijn luier zich verplaatsen. Valerie is even weg gelopen en komt terug met een vuilniszak.. De luier wordt losgemaakt en ik krijg opdracht hem op te vouwen en in de vuilniszak te doen. Valerie heeft ondertussen de tuinslang gepakt. Ik moet mij bukken en mijn benen spreiden. Mijn kont word met koud water schoon gespoeld. Mijn bilnaad onder mijn zak, de voorkant alles wordt drastisch gereinigd.
Als Valerie klaar is wordt ik grondig geïnspecteerd en Valerie droogt mij af.

Ik krijg een schone luier om. De meiden zijn zichtbaar tevreden over het resultaat.
“Vanaf nu ben je van ons. Als het enigszins kan kom je naar ons toe. Wij bepalen dan wat je moet doen. Je hoeft niet bang te zijn dat wij met je spelen als je moeders er is.”laat Valerie mij weten. “Maar gelukkig heeft die vaak onregelmatige diensten!” lacht Kim.
“En jullie moeder?” vraag ik geschrokken. “Die houdt van spelletjes!” lacht Valerie
Kim is op mijn benen gaan zitten en wrijft over mijn buik. Valerie gaat op mijn hoofd zitten en speelt met mij tepels. Voel hoe Valerie naar voren buigt. Haar mooie haren strelen mijn huid. Ze kust mijn buik. Kim aait over de luier. Ik voel me geiler en geiler worden.
Valerie komt weer overeind terwijl Kim mijn luier losmaakt. Valerie drukt haar kruis in mijn gezicht ondertussen masseert Kim mijn piemel. “Goed zo baby, laat maar eens zien wat voor een grote jongen je bent. Valerie masseert de tepels en ik voel mij in een diepe trance weg zakken. De massage de intieme geur van mijn buurmeisje brengen mij algauw naar een hoogtepunt. Zwaar steunend kom ik klaar. Nog half in trance merk ik dat Valerie naast mij gaat liggen. Kim ligt al aan de andere kant. Ze strelen mij en kijken mij minzaam aan. “Lekker lieverd?” Ik kan alleen maar een tevreden grommen laten horen. De meiden lachen tevreden. “Ik weet zeker dat wij veel plezier aan elkaar gaan beleven.“ Hoor ik Valerie zeggen.
Kim lacht terwijl ze mij de luier weer omdoet. “Moet hij wel leren ons ook te plezieren!” laat ze Valerie weten. “Alles op zijn tijd.” Is Valerie’s reactie.
“Als wij het met beleid doen hebben we een mooi slaafje aan hem.” ‘Slaafje’ wat bedoelt ze. Lang tijd heb ik niet om na te denken. Ik word naar binnen gedirigeerd. Gespannen volg ik de meiden. Wat staat mij nu weer te wachten.
 

klein

Toplid
soms is vervolg niet nodig vind korte verhaal leuk zit er ook einde aan wat ik van die vervolg verhalen niet kan zeggen
 
Bovenaan