Een weekendje weg....

J13

Nieuw lid
Eindelijk was het zover. Vandaag zou ik met mijn ouders en vrienden van mijn ouders met hun dochter een weekendje weg. Ik, Bas, ben zelf twaalf jaar. De vrienden van mijn ouders waren ongeveer even oud als mijn ouders, alleen hadden zij op heel jonge leeftijd een dochter gekregen.
Hun dochter heet Wendy en is al 21 jaar oud.
Ze heeft ook nog vaak op mij gepast toen ik kleiner was. Ook tegenwoordig doet ze dat nog wel eens als mijn ouders ergens heen moeten. We hebben altijd al heel goed met elkaar overweg kunnen gaan. Altijd heel veel lol met z’n tweeën. Ze noemt mij altijd kleintje….
Ze plaagt mij daar altijd mee omdat ze mij vroeger ook nog wel eens mijn luier heeft verschoond, maar verder heeft ze het er ook niet over.

Maar goed eindelijk waren we bij het vakantiepark aangekomen en hadden een zes persoonshuisje gereserveerd. Mijn vader had ons ingecheckt en had de sleutel meegekregen. ‘Gaan we straks direct zwemmen?’, vroeg ik ongeduldig. ‘Nou laten we eerst de spullen maar eens uitpakken Bas’ , zei mijn moeder. ‘Oké’ zie ik een beetje teleurgesteld. Ik wist toch al wel dat het zwemmen er eerst wel niet in zou zitten. Ik kende mijn ouders wel wat langer dan vandaag. ‘Dat zal wel weer gezellig kletsen worden’, dacht ik bij mij zelf.
Bij het huisje aangekomen stoof ik direct naar boven om een slaapkamer uit te zoeken. Mijn moeder stiefelde direct achter mij aan om alles te controleren. Er waren in totaal vier slaapkamers. Ik deed de eerste slaapkamer open en daar stond alleen een campingbedje en verder niets. Ik deed de deur weer achter mij dicht en keek vervolgens in de andere slaapkamers. Daar stonden allemaal tweepersoons bedden. Eén van de slaapkamers keek op het weggetje wat voor het huisje langs liep en zelf had ik al besloten om deze te kiezen.
Ik liep weer naar beneden om alvast mijn spullen op te halen. Weer boven aangekomen stond mijn moeder samen met haar vriendin en haar dochter te overleggen. Mijn moeder riep naar mijn vader en vroeg of hij ook even boven wilde komen. Mijn vader zuchtte wat en liep vervolgens naar boven.
‘Ik denk dat we ergens niet goed over hebben nagedacht’, zei mijn moeder tegen mijn vader. ‘Er zijn vier slaapkamers, maar in drie ervan staan maar bedden’. ‘En dan ook nog tweepersoons bedden’. ‘Ik snap wat jullie bedoelen’, zei mijn vader. ‘We kunnen Wendy en Bas niet samen in een tweepersoons bed laten slapen’. ‘Wendy moet wel haar privacy hebben’. ‘Het maakt mij niet hoor’ zei Wendy. ‘Nee, geen sprake van’, zei mijn vader. ‘Dat wil ik niet hebben’.
‘Ik zal vragen of ze er nog een bed bij kunnen zetten, zei hij tegen mijn moeder. ‘Nou’ zei Wendy plagend. ‘Bas, kan toch ook wel in het campingbedje slapen?’ Dat vind ik wel schattig hoor’, merkte ze op. ‘Nou wordt ie lekker’, zei ik wat verlegen. ‘Ik heb je toch zelf vaak in een campingbedje bij ons thuis gelegd’, plaagde ze mij. Voor de grap liep ik naar het bedje toe en stapte er lachend in. Mijn ouders begonnen te lachen. ‘Heb je onze grapjas weer’, zei mijn moeder. Ik ging liggen en tot mijn verbazing paste ik er ook nog in. ‘Nou, kijk eens even’. ‘Peuter Bas is ook weer terug’, zei ze lachend. ‘Ik wil hier anders wel in slapen hoor’, zei ik voor de grap. ‘Lijkt mij wel leuk’, zei Wendy. ‘Kan ik mijn oppaskindje lekker vanavond op bedje brengen’. Iedereen moest vervolgens lachen en ik lachte ook net zo hard mee. ‘Nou, is dat probleem ook opgelost’, zei mijn vader. ‘Hoef ik ook niet meer naar de receptie om een ander bed te regelen’. ‘Ach Bas, vind je het een probleem’?, zei mijn moeder. ‘Hoeft papa niet meer naar de receptie en hoeven ze hier ook geen extra werk te doen door hier speciaal weer en bed naar toe te brengen’. ‘We zullen het thuis tegen niemand zeggen’, hoorde ik haar zeggen. ‘Anders ben je ook niet zo verlegen en ben je altijd wel in voor grappen en grollen’. ‘Nou ja, ben ik dit weekend wel even weer een peuter’, zei ik lachend en iedereen lachte met mij mee. ‘Dat vind ik nou zo schattig aan hem’, merkte Wendy op. ‘Breng ik je vanavond je lekker naar bedje toe’. Ik lachte wat en keek haar wat schaapachtig aan. Ik vond het echt niet vervelend en was toch ver weg van huis. Ik vond het stiekem ook altijd wel leuk met Wendy. Ze bracht mij soms ook wel eens naar bed en dan praatte ze soms alsof ik nog klein en was en dan hadden we de grootste lol. ‘Komt mijn beroep als begeleidster op een kinderdagverblijf toch weer als geroepen’, zei ze dan.

Mijn vader had inmiddels alle spullen opgehaald en bracht ze naar boven toe. ‘Hier Bas, kun je direct je kleren en andere spullen uitpakken’. ‘Ik help je wel even mee kleintje’ zei Wendy.
Wendy trok de kast open en begon mijn kleren op de plank neer te leggen. ‘Je ondergoed en sokken kunnen wel in de la’ zei ze. Ze trok de la open en begon direct te lachen. ‘Goh kleintje, de vorige mensen hebben schijnbaar speciaal een paar luiers achtergelaten voor jou’. Volgens mij ook nog de grootste maat Pampers en die gaan jou vast passen vanavond’. Een jongetje die nog in een campingbedje gaat slapen moet ook nog een luier om’. Mijn moeder schoot weer in de lach en zei plagend: ‘Wendy heeft wel gelijk Bas’. Ik speelde het spel mee en antwoordde: ‘Ik met mijn sexy kontje in een luier, dat willen jullie vast wel zien dames!’. ‘Ja, dat klopt’ zei Wendy. Direct denderde mijn moeder er over heen: ‘Tja Wendy, ik vind wel dat je gelijk hebt’. ‘Mijnheer hier vindt zich zo te horen sexy in een Pamper’. ‘Je begeeft je nu op glad ijs, mijnheertje!’. ‘Het werd mij even te gevaarlijk en subtiel merkte ik op dat ik naar beneden ging om een spelletje te spelen op de Wii. Die had ik namelijk beneden zien staan. De dames lachten naar mij en gingen verder met het uitpakken van hun koffers.

‘Het is ook zo’n grappige knul’ zei Wendy tegen mijn moeder. ‘Ja, hij is een echte grapjas die Bas. ‘Maar hij doet het zo hoor’, zei ze tegen Wendy. ‘Wat bedoelt u’, vroeg Wendy. ‘Als je met hem grapt en grolt laat hij zich zo een luier aantrekken’. ‘Een ander kind had behoorlijk tegen gesputterd als die als twaalfjarige in een campingbedje moet slapen’. ‘Maar Bas niet’. ‘Die schaamt zich echt nergens voor en hij mag jou ook nog eens heel erg graag’. ‘Zou die echt zo ver gaan?’, vroeg Wendy. ‘Ja hoor, als je een beetje pusht doet hij dat zo’. ‘Stiekem vindt hij het ook nog wel leuk en vaak knuffel ik hem ook nog wel eens als een klein kindje’. ‘Dat vindt hij helemaal niet erg’. ‘Ik vond het vroeger al zo’n schattig knulletje’, zei Wendy. ‘Zullen we een kijken of hij zo ver gaat?’, zie ze tegen Wendy. ‘Meent u dat nou?’. ‘Nou Wendy, eerlijk gezegd lijkt het mij ook nog wel schattig’. Ik heb maar één kind en groot worden ze wel heel snel’. ‘Hij zit nu nog tussen big en varken in’, lachte ze.
Bij Wendy biggelden de tranen over de wangen. ‘Die luiers passen hem anders nog wel’ zie Wendy. ‘Op de crèche hebben we deze ook voor de grotere kinderen’. ‘Wacht maar even Wendy, ik roep hem wel even’.
Van boven hoorde ik mijn naam roepen en mijn moeder vroeg of ik wel even boven wilde komen. Ik liep naar boven en liep naar mijn moeder toe. ‘Zeg Bas, je wilt hier echt wil in slapen vannacht?’ ‘Nou, als dit onder ons blijft wil ik dat wel’. ‘Dat had ik toch al gezegd?’ Wendy verbaasde zich er over dat ik daar zo makkelijk over dacht. ‘Bas, ik vind het echt stoer dat je dat wilt’, zei Wendy. ‘Maar ik meende wel wat ik zei’. ‘Wat bedoel je Wendy?’ Ze knipoogde naar mijn moeder en zei: ‘Ik vind echt dat jongetjes die in een campingbedje slapen wel met een luier om moeten slapen’. ‘ Ik meen het hoor!’. Ik keek mijn moeder aan en die knikte. ‘Dit is een grapje zeker’ vroeg ik. ‘Nou eigenlijk niet’, zei mijn moeder. Ik wist even niet wat ik er aan had. Als ik de kont in de krib zou gooien dan liet ik mijzelf natuurlijk in hun ogen wel kennen. Als ik direct zou toestemmen, dan zouden ze dat ook niet direct verwachten. Ik durfde namelijk wel veel. Tegenover mijn ouders schaamde ik mij niet gauw.

Wordt vervolgd…
 
Laatst bewerkt:

JustYouri

Toplid
Weet je, dit is best wel een leuk verhaal. Kijk nu al uit naar het vervolg. Vind het ook zo leuk dat alles zo uitgebreid is omschreven, kan er echt een beeld bij vormen. Echter, als ik een tip mag geven: Ik vind het altijd leuk om een beeld te kunnen vormen van de hoofdpersonen. Misschien leuk om deze een beetje te omschrijven zodat je weet hoe ze er uit zien en wat hun gedrag is? Maar vooral: KEEP ON THE GOOD WORK!
 

J13

Nieuw lid
Tja, daar stond ik dan. Het was allemaal over en weer grappig bedoeld. In een campingbedje slapen vind ik niet zo erg, maar een luier om...Mijn moeder en Wendy stonden mij aan te kijken en verwachten een reactie van mij. Ik als twaalfjarige met blond stoer stekeltjeshaar een luier om. Ik begon nu ernstig te twijfelen. Zoals ik begreep zou Wendy dan mijn luier om gaan doen. Vroeger toen ik klein was en een luier om kreeg van Wendy, was ze zelf ook nog maar een tiener. Nu was het gewoon een volwassen vrouw. En zeker niet onaantrekkelijk. Ik begon nu zelf ook wel naar meisjes te kijken en uiteraard is Wendy veel te oud voor mij, echter ik weet wel dat het een schoonheid is. Ik zou mij tegenover haar wel een beetje gaan schamen, maar aan de andere kant wilde ik mij ook niet laten kennen. Zeker ook niet tegenover mijn moeder. Ik durf namelijk alles op mijn manier en tegenover haar schaam ik mij nergens voor. Mijn moeder ziet mij immers vaak genoeg in mijn blootje.
'Nou mijnheertje, krijgen wij nog een antwoord?', vroeg mijn moeder. 'Het campingbedje vind ik niet zo erg mam, maar een luier? 'Ach kereltje, het is toch ook maar grappig bedoeld", zei ze terug. 'Je hoeft het echt niet te doen hoor, maar als je niet durft dan geeft het niet', zei ze een beetje gemeen. 'Niet durven mam! Ik plas toch al heel lang niet meer in bed?', zei ik verontwaardigd. Ik voelde mij nu ineens behoorlijk ongemakkelijk worden. Wendy keek naar mijn moeder en mij en zei verder niets. 'Die luiers passen mij toch niet meer, het zijn Pampers en ik ben geen baby meer!, schreeuwde ik. 'Het is allemaal mijn schuld Bas', zei Wendy. 'Ik plaagde jou dat je met een luier moet slapen als je in een campingbedje gaat slapen en dat was natuurlijk grappig bedoeld', zei ze tegen mij. 'Sorry, ik ben ook niet boos', zei ik tegen haar. daar stond ik dan wat ongemakkelijk naar mijn moeder en Wendy te kijken. 'Jullie gaan toch tegen niemand zeggen als we thuis zijn, dat ik in dat bedje heb geslapen? Hé, waar is mijn stoere Bas nou gebleven', zei mijn moeder. 'Natuurlijk zeggen we niets', zei Wendy tegen mij en ook mijn moeder knikte instemmend. 'Anders ben je toch ook niet zo benauwd', zei mijn moeder. 'Nee bang ben ik niet, dat weten jullie toch?'. 'Dat klopt Bas', zei Wendy. 'Maar die luiers passen jou wel hoor', zei ze ineens er achter aan. 'We zullen echt niets zeggen, tegen niemand', vervolgde ze. 'Die passen mij echt niet', zei ik een beetje lachend. 'Kijk nou eens, mijn stoere en eigenwijze Bassie is er weer', zei mijn moeder plagend.

'Bas?, ik en Wendy zijn toch wel nieuwsgierig of ze passen, of niet Wendy' 'Ja', zei Wendy een beetje blozend, maar mijn moeder knipoogde tegen haar. Die knipoog was mij echter totaal ontgaan. Mijn oog was gericht op het aangebroken pak luiers waar nog een luier of acht in zat. 'Daar staat anders gewoon een baby op afgebeeld en ik ben bepaald geen baby meer', zei ik kijkend naar mijn moeder. Mijn moeder wist precies waar ze mij op pakken kon en zei heel geniepig: "Bas, jij durft toch alles zeg je altijd, maar ik krijg nu het gevoel of je echt bang bent'. Ik begon steeds meer te twijfelen en inwendig werd ik een beetje kwaad op haar. 'Natuurlijk durf ik alles, dacht ik bij mijzelf. Ik laat mij niet zo gauw kennen. Zo sta ik ook bekend op school. 'Die Bas is echt niet bang', zeggen ze altijd.
'Hij past toch niet' zei ik tegen haar. 'Maar mocht hij wel passen, dan slaap ik erin vannacht', zei ik er niet nadenkend achteraan. 'Deal!', zei mijn moeder triomfantelijk. 'Gaan we dat direct even proberen'. 'Nu?', zei ik verbaasd. 'Zal ik hem dan een luier om doen?', zei Wendy ineens. 'Ja, dat lijkt mij een goed plan', zei mijn moeder. En daar stond ik dan met mijn grote bek. Ik kon nu natuurlijk niet meer terug. 'Hij kan toch gewoon over mijn onderbroek?', vroeg ik schaapachtig. 'Wat denk jezelf', zei mijn moeder. 'Kom maar even op de grond liggen Kiddo',zei Wendy. Naast "kleintje "noemde ze me ook wel vaak Kiddo.
De twee dames begonnen nu samen te spannen en het was aan mij om daar maar aan toe te geven. Ik wilde natuurlijk niet als een bangerik worden beschouwd.
Langzaam trok ik mijn spijkerbroek uit en daar stond ik in mijn onderbroek. 'Die moet wel uit hoor', zei Wendy lachend. 'Kom Bas, dat doe ik anders wel even', zei ze. 'Je hoeft je voor mij en je moeder echt niet te schamen'. 'Ik verschoon zoveel kindjes en ook nog wel haast van jouw leeftijd'. 'Van mijn leeftijd?, vroeg ik. 'Ja hoor, ik heb ook nog wel kinderen waar ik op pas die 's nachts een luier om hebben omdat ze in bed plassen'. 'Dat komt vaker voor als je denkt'. 'Dus voor mij is het niet iets bijzonders'. 'Ik vind je echter heel schattig en je bent een leuke vent en ik wil je graag nog wel even als peutertje behandelen', zei Wendy enigszins blozend. 'Ik vind dat je gelijk hebt', zei mijn moeder. 'Nou vooruit dan, ik laat mij niet kennen', zei ik stoer. ik ging op de grond liggen met mijn t-shirt nog aan en mijn onderbroek. Heel behendig trok Wendy mijn onderbroek naar beneden en ik voelde gewoon een wat koude lucht ondanks het feit dat het redelijk warm weer was. Daar lag ik dan op mijn rug in mijn blootje met alleen mijn t-shirt aan. Wendy pakte een luier en vouwde deze open. Ik hoorde de luier gewoon een beetje kraken. 'Kontje omhoog Kiddo', zei Wendy kleinerend op een leuke manier. Ik voelde de luier onder mij en heel behendig vouwde ze de luier tussen mijn benen door en met de plakkers aan de zijkant maakte ze de luier vast. Tot mijn grote verbazing past deze luier nog met groot gemak. De twee dames keken triomfantelijk elkaar aan en daar lag ik nog steeds op de grond met een Pamper om met kinderlijke plaatjes over de gehele luier heen. Ik wist even niet hoe ik het had en ging pardoes staan. 'Och, kijk nou toch eens even', zei mijn moeder. 'Ik geloof Wendy dat we een peutertje hebben dit weekend'. 'Hij past namelijk deze mooie Pamper en Bas heeft zelf gezegd dat als dit het geval was hij er in zou gaan slapen', of niet Bas?'. 'Tja, jullie hebben wel gewonnen geloof ik' zei ik eerlijk.
Ik weet niet wat er gebeurde, maar ik vond de luier eigenlijk best lekker zitten en het gaf mij een lekker gevoel. Geen idee waar dit vandaan kwam. Ik keek wel een beetje beschaamd geloof ik want Wendy pakte mij beet en drukte mij tegen haar aan. 'Hé Kiddo, ik vind je er echt schattig uitzien en je hoeft je echt niet te schamen'. 'We zijn toch aan het grappen en dollen, of niet?', zei ze. 'Ja Wendy, daar heb je gelijk in', zei ik als verliezer. Nu we dit ritueel hadden gehad en ik een totaal nieuw gevoel ervoer waarbij mijn hormonen begonnen op te spelen wilde ik mij nu helemaal niet meer leren kennen. Ik pakte mijn spijkerbroek en trok deze aan tot over mijn luier en deed mijn broek dicht. 'Jullie hebben gewonnen en daarom houd ik deze vandaag maar aan', zei ik brutaal. Ik dacht dat ik een opmerking van mijn moeder zou krijgen dat ik de luier wel weer af kon doen, maar ik hoorde geen wanklank. 'Dat vind ik nou zo leuk aan jou', zei Wendy. 'Of niet Maartje?' zei Wendy tegen mijn moeder. 'Ja, het is een lekker joch die Bas'. Wendy gaf plagend een klap op mijn kont en je hoorde gewoon een soort "plof". 'Lekker kontje Bas', zie ze plagend.
Tot mijn grote verbazing begon mijn piemeltje te steigeren en kreeg ik een gevoel wat ik nog nooit eerder had gehad. Doordat mijn piemeltje gigantisch stijf was had ik wat moeite om te lopen. Ik had mijn t-shirt over mijn broek heen en volgens mij was amper te zien dat ik een luier droeg. Ik voelde hem anders wel degelijk. Toch had ik het gevoel dat Wendy wel een beetje door had wat er met mij gebeurde. 'Zal ik wat drinken voor je pakken?', vroeg Wendy aan mij. 'Ja ik heb wel dorst'. Wendy en mijn moeder liepen alvast naar beneden en kwam er wat langzamer achteraan. Ik liep nog wat ongemakkelijk door de reactie die in mijn luier plaatsvond. Beneden aangekomen liep ik naar bank en ging zitten. Even later kwam Wendy met drinken er aan en ging naast mij zitten. Mijn moeder liep naar buiten en had het verder helemaal nergens meer over en vond het schijnbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik een luier om had. Toen ze even later weer binnen kwam melde ze wel doodleuk dat mijn vader het ook erg leuk vond dat ik de 'weddenschap" had verloren en dat ik het sportief heb opgepakt. 'Hij weet dus gewoon dat ik een luier om heb!', dacht ik bij mijzelf.
'Wij gaan met z'n allen nog even naar het winkeltje hier op het park', zie ze tegen mij. 'Och, ik blijf anders wel hier met Bas', zei Wendy tegen haar. 'Oké, is goed', hoorde ik terug. 'Als die een plasje heeft gedaan verschoon je hem even hè Wendy', zie ze plagend en lachend liep ze weg.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Tot nu toe vond ik het een leuk verhaal. Maar iemand van 21 - een volwassene dus! - die een kind van 12 bevredigt, vind ik niet kunnen en gaat me teveel de pedofiele kant op.
 

J13

Nieuw lid
'We gaan er een leuk weekendje van maken Bas' zei Wendy tegen mij. Ik wist niet helemaal wat ze bedoelde en keek haar wat schaapachtig aan. Schijnbaar zag ze het aan mij en keek mij lachend aan. 'Ik bedoel dat we leuke dingen gaan doen hier op het park en dat we gewoon plezier gaan maken'. 'Dat met het campingbedje en de luiers is toch maar een grapje', zei ze tegen me. 'Je mag die luier echt wel afdoen hoor als je het niet prettig vindt'. 'Zoals gezegd we zijn toch gewoon aan het dollen?'. 'We kunnen anders ook wel even naar het centrum van het park om te kijken wat daar allemaal te doen is?'. Dat leek me wel wat en ik gaf aan dat ik dat wel leuk zou vinden. Ik stond ook zo op van de bank en liep naar de hal en trok alvast mijn schoenen aan. Nadat ik mijn veters had gestrikt liep ik weer terug de kamer in en zei dat ik klaar was. 'Uh Bas, je hebt je luier nog om', zei Wendy. Ik had er zelf ook niet meer eens aan gedacht en om eerlijk te zijn vond ik de luier wel lekker zitten en gaf mij ook een aangenaam gevoel. Daar stond ik dan met mijn spijkerbroek, shirt en gympen aan. 'Kun je het zien?', vroeg ik haar. 'Nee Bas, je ziet er niets van'. 'Nou, dan gaan we toch gewoon?'. Wendy keek mij verbaasd aan. 'Bas, het hoeft echt niet hoor?'. 'Weet ik Wendy, maar ik vind het helemaal niet erg'. Het zit eigenlijk wel lekker en ik wil graag het park op'. 'Wat ben je toch ook een lekkere knul en wat maakt het eigenlijk ook uit'. 'Bij de kinderopvang weet ik niet anders', zei ze lachend tegen mij'. 'Kom we gaan', zei ik tegen haar. Wendy schudde wat met haar hoofd en gaf mij een klap op mijn kont.'Kiddo, je hebt groot gelijk'. 'Volgens mij kan het je niets meer schelen', zei ze. 'Klopt', zei ik lachend. 'Ik zal de anderen wel even een berichtje sturen dat we het park over gaan' zei Wendy vervolgens.
Tijdens het lopen naar het centrum van het park voelde ik wel dat ik een beetje een dikke kont had. Het voelde eigenlijk best prettig. Ik kon mij dit gevoel niet herinneren toen ik nog klein en was en luiers droeg. Dat was te lang geleden. 'Je ziet er toch niets van Wendy?', vroeg ik onzeker. 'Nee Kiddo, echt niet". 'Ik weet dat je een pamper draagt, maar de rest ziet dat niet'. 'Die verwachten ook niet dat zo'n stoere knul een luier draagt' zei ze grappig kleinerend tegen mij. Ik moest lachen en duwde haar zachtjes weg. 'Gaan we klieren Bas?', lachte ze.
Vlak bij ingang van het grote centrale gebouw stond een ijskraam en Wendy gaf aan dat ze wel zin had in een lekker ijsje. 'Jij hebt daar zeker vast ook wel zin in', zei ze tegen mij. Dat was natuurlijk een domme vraag en ik knikte duidelijk met mijn hoofd van ja dat ik dat wel wilde. Het was een lekker groot ijsje met veel slagroom erop. Ik ging naast de ijskraam op het bankje zitten en genoot lekker van mijn ijsje. 'Dat smaakt mij prima' zei Wendy. 'Mmmm', was het enige wat ik terug zei.
Ineens kwam er een jongetje van een jaar of zeven huilend onze kant op rennen en liep naar zijn moeder die vlak bij ons stond. 'Oh nee toch Rik', riep de moeder. Het was overduidelijk te zien dat Rik in zijn broek had geplast. 'Het is toch niet te geloven', zei ze enigszins boos en keek daarbij Wendy aan. Wendy tikte mij aan en zei: 'Dat is bij jouw niet zo erg als dit gebeurt'. Ik duwde wat terug en bloosde toch wel wat. 'Het is echt niet om te lachen hoor', zei ze tegen Wendy. 'Jij vindt het niet erg als je broertje nog in zijn broek zou plassen begrijp ik', zei ze vervolgens. Wendy wist niet waar ze moest kijken en voelde zich betrapt. De moeder had haar opmerking naar mij toe gehoord. 'Ik vind dat echt niet leuk als ik uitgelachen wordt' ging de moeder vervolgens door. 'Wat een tang' dacht ik in mijzelf. Ik kreeg medelijden met Wendy en die wist niet wat ze moest zeggen. 'Ze liegt niet hoor, flapte ik eruit. Wendy keek mij aan en kon nog steeds niets zeggen. Ik vond het niet leuk dat Wendy op haar nummer werd gezet. 'Nou mevrouw, daarom heb ik nog een luier om', floepte ik er zo uit. 'Nou Bas!, zei Wendy. De moeder was nu opeens stil en keek mij verbouwereerd aan. 'Ik kan soms mijn plas niet ophouden en dan is een luier heel veilig', zei ik tegen haar. Ik ging staan en trok mijn shirt omhoog en toen was duidelijk zichtbaar dat een klein deel van de luier boven mijn broekrand uit kwam. 'U kunt hem ook gewoon een luier omdoen'. 'Hebt u er ook geen werk van'. Wendy keek mij trots aan en vond het fantastisch dat ik de moeder vervolgens op haar nummer zette. 'Kom niet aan Wendy' dacht ik bij mijzelf. Het jongetje keek mij verbaasd aan en vervolgens keek hij naar zijn moeder en hij voelde de bui al hangen. 'Zie je nu wel Rik dat er meer oudere kinderen zijn die gewoon ook nog een luier dragen?'.
Ik stond op en liep verder naar de ingang van het centrale gebouw en Wendy volgde mij zwijgzaam.

Binnen in het centrale gebouw liep Wendy lachend naar mij toe. 'Wat deed jij nou?, zei ze. 'Ik vond het een verschrikkelijk mens en niemand kent mij hier en zodoende zie ik er wat van', zei ik tegen haar. 'Jij durft wel Bas', zie ze lachend. Inmiddels diende echter een klein ander probleem op. Ik begon behoorlijke aandrang te krijgen en zat te kijken waar de toiletten waren. Maar ja, ik had wel een luier om en hoe moest ik dat nu in het toilet doen?. Uiteindelijk zag ik een bordje hangen en langzaam liep ik er naar toe. 'Hé, waar ga jij naar toe' zei Wendy. 'Ik moet naar de wc Wendy', zei ik. 'Oké, is goed'. Wendy was blijkbaar de praktische kant vergeten met betrekking tot de luier die ik droeg. 'Uhh Wendy, hoe moet ik dat nu doen nu ik een pamper om heb'? 'Haha', lachte Wendy. 'Daar heb ik helemaal niet aan gedacht"'. 'Moet ik met je meelopen?'. 'Ja, en dan?', vroeg ik. 'Dan loop je met mij mee in de jongens wc en dan ga je mij helpen?'. 'Wat zullen ze dan wel denken?', vroeg ik. 'Ja, daar heb je wel een punt', zei ze. 'En ik ga zeker niet naar de meisjes wc', zei ik.
Ik begon mij nu wel wat ongemakkelijk te voelen en wist niet goed wat ik moest doen en ik zag ook aan Wendy dat ze het ook niet wist. Wendy kwam dichter bij me staan en fluisterde vervolgens: 'Dan doe je het toch gewoon in je pamper?'. Ik keek haar schijnbaar heel verbaasd aan want ze schoot gewoon in de lach. 'En ik mijn hele broek nat zeker?'. 'Nee joh, die pamper houdt het echt wel hoor!'. 'Denk je echt?', vroeg ik. 'Jazeker Bas, ik werk er toch dagelijks mee op mijn werk'. 'Verschoon ik je straks even in het huisje kiddo', zei ze lachend.
Ik wist even niet wat ik er mee aan moest. Het risico om met Wendy naar de wc's te gaan en daar eventueel betrapt te worden omdat ze mij zou helpen een luier af te doen was mij veel te groot en de aandrang was ook niet geheel prettig meer. 'Dan maar in de pamper', zei ik één keer tegen Wendy. Ik liep ook weg richting een winkeltje en ging daar een beetje verscholen achter een draairek met ansichtkaartjes staan. Ik moest nu echt heel nodig. Ik concentreerde mij goed en langzaam voelde ik mijn blaas ontspannen en sinds een hele tijd geleden plaste ik in mijn broek. Ik voelde het aan de voorkant bij mijn kruis langzaam heel warm worden. Ik voelde dat ik rood aanliep maar de plas bleef maar komen. Het ging wel langzaam maar voor mijn gevoel kwam er geen einde aan. De luier voelde ik opzwellen. Wendy stond van een afstand mij te observeren en genoot zichtbaar van het feit dat ik mijn pamper stond vol te plassen.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Opzoek naar een mommy Contact advertenties 3
S Opzoek naar een leuke Daddy Contact advertenties 3
R Leuke (f) gezocht voor avontuur en een leuke klik Contact advertenties 2
ikbenlieverinluiers Wie heeft er net een ongelukje gehad? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
onderdanigebaby Nog steeds een lastige zoektocht Contact advertenties 0
A ZWART PAKKET, een extreme bondage 16+ Verhalen 9
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 101
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
#Anoniempje666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan