logeren in oma's huis

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Deel 1:eek:ngelukje tijdens logeerpartij.

Me ouders leefden helaas niet meer, zei waren aangereden door een dronken vrachtwagenchauffeur.
En nu woonde ik al vanaf me 10e jaar bij me oma die me opvoedde als haar eigen kind. Ze woont in een groot boerderij met veel land en sloten eromheen. Nu ben ik 16 jaar en volop in de groei. Ik en me oma waren heel hecht en net 2 vrienden. Op een dag vertelde ze me dat ze voor een week op vakantie zou gaan met der zus en een vriendin, ze vertrouwde mij en ik mocht die week alleen thuisblijven en dus op het huis passen. Ik kreeg genoeg en verdiende op me bijbaan genoeg om me voor die week aan eten te voorzien. Het was net kerstvakantie dat me oma vertrok en ik haar uitzwaaide. Er mochten ook neefjes komen logeren om wat minder eenzaam te laten zijn, zodat ik dus niet meer alleen was. En zo kwamen Tom en Bram van 15 en 10 jaar bij me logeren. Me tante bracht ze en ging weer vandoor. Ze zouden 4 dagen blijven als het allemaal meezat en ik zou dan met hun kerst vieren. We hadden al een beetje gepland wat we zoal zouden gaan doen om de dagen door te komen. Het had veel gevroren en het vroor nog steeds elke dag -10 graden, dus er lag al een dik cm ijs op de sloten. We zouden o.a. gaan schaatsen, maar ook veel gamen en tv kijken. Bram van 10 droeg nog drynites avonds voor het bedplassen, maar daarvoor schaamde hij zich niet en ik wist er van. Ik mocht van hem helpen ook als het even niet lukte met aantrekken van zijn drynite. De volgende ochtend erop gingen we dus al vroeg schaatsen na een stevig en goed ontbijt. We deden onze strakke en dikke sportbroeken aan en gingen toen schaatsen. De sloten lagen er goed bij en we konden overal makkelijk door. Tom merkte dat hij nog niet naar de wc was geweest die ochtend, en hij moest echt elke ochtend poepen. Dat was een standaard ritueel voor hem. De stevige ontbijt dat hij op had werkte voor hem helaas ook niet mee. Hij zei tegen me dat we maar gauw terug moesten gaan omdat hij nodig moest, maar voor mij was het nog veel te vroeg. Ik vroeg hem om maar gewoon in de sneeuw zijn behoefte te doen, Bram had tenslotte ook in de sneeuw geplast. Maar hij vond het veel te koud om te gaan zitten hurken in de kou. na wat uurtjes gingen we dan toch op de terugweg. Tom zijn hoge nood was nu echt bijna op zijn hoogste punt, de drol had zich al paar keer een weg naar buiten gezocht. Ik zag Tom nu krampachtig schaatsen, maar moedigde hem aan dat we er bijna waren. Uiteindelijk waren we terug en deden onze schoenen weer aan, ik zat op de grond naast Tom en merkte dat hij het echt niet meer hield. En toen ging het mis, hij stond weer op en liet een harde wind. Helaas kwam er een stevige drol erachteraan. Tom keek met een een zielig gezicht naar mij en zei dat ie in zijn broek had gepoept. Ik kon duidelijk de bult merken, en zei dat we maar gauw naar binnen moesten. Bram had dit ook opgemerkt en lachte keihard naar zijn oudere broer, maar troostte hem wel. Tom waggelde met zijn lading en een hand op zijn achterwerk naar de douche gevolg door mij. Hij zei tegen mij dat hij nog nodig moest poepen en had toch al een volle broek. Als een klein peutertje ging hij op zijn hurken zitten en begon hij te persen. met een knisperend geluid poepte hij volledig zijn broek vol en genoot ervan kon ik merken. ik betaste zijn lading en gaf een klein klopje op zijn kontje. Bram had dit ook opgemerkt en zat nu ook op zijn hurken te persen. Hij dacht als hij het ook doet dan ik ook. En hij is tenslotte ouder. Bram kreunde en ook hij vulde zijn broek. Daarna trok hij zijn broek uit en ik kon zien dat de lading van hem overal een uitweg had gezocht. De poep zat zelfs op zijn benen en rug. Hij pakte zijn kontje en begon nog meer te persen en weer kwam er een stevige lading in zijn sponge bob onderbroekje. Tom pakte nu zijn broertjes kontje en begon hem stevig te masseren, waardoor de lading nu overal zat. Dit deed ik ook bij Tom en hij plaste ook hierbij. Tom zei dat hij dit altijd al had willen doen, maar nooit de kans kreeg met zijn ouders erbij. En nu had hij als een klein jongetje een poepje gedaan. ik pakte Tom bij de hand en duwde zijn broekje naar beneden en zei dat ik hem zou verschonen samen met Bram. Na de verschoning kon ik me mijn gedachten maar niet van die volle poepbroek houden van Tom. Ik bedacht iets dat Tom misschien nog blijer zou maken dan dat hij nu al was.

Maar dat komt in het volgende deel :D. Ik hoop op wat reacties zodat het verhaal nog beter op wordt ;D
 
  • Like
Waarderingen: rog

boaboaz

Geen dag zonder luier voor mij!
super verhaal.
ben heel benieuwd naar het vervolg.
ik hoop dat je nog een verolg ga shrijven.
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
super goed verhaal

zeg me wanneer je vervolg komt

kan niet wachten !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Hoi,

het is al erg lang geleden dat ik ben begonnen met dit verhaal.
Maar ben van plan om een vervolg te schrijven!!! Dus mensen hou em maar in de gaten :) ;D
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Hoi,

Het is al even geleden, maar dan hopelijk dat het lang wachten waard was en hier is weer een nieuwe hoofdstuk!!

Deel 2: De verassing.

In de avond zaten we dan voor de buis in onze nachtkleding naar een spannende film te kijken. Bram zat tegen me aangekropen en had hem net zijn drynite omgedaan, zo schattig om hem te zien ‘net een klein peutertje’.
Ik had Tom niet meer gesproken die dag sinds zijn ‘’ongelukje’’ eerder die ochtend, vond het meer gepast als Bram op bed lag om even over te hebben. Bram zat af en toe ongemakkelijk met zijn billetjes te verschuiven en keek dan met een ondeugende blik naar mij. Even later was de film afgelopen en nam Bram me mee naar de keuken, ‘’ik heb in me luier geplast zei hij’’.
Met een lief stem troostte ik hem en zag dat hij teveel had gedronken, want het was niet bij een klein plasje gebleven. Zijn pyjama broekje was doorweekt, doordat zijn luier niet veel had gehouden. Daarom nam ik hem mee naar boven en verschoonde hem op zijn bed. Tom was ondertussen meegelopen en vroeg wat er was gebeurd, ik vertelde hem dat zijn broertje in zijn pyjama had geplast, omdat de drynite niet veel had gehouden. Ik pakte een ander soort luiers uit de la die ik in de middag had ingekocht en die veel meer plas en ander ontlasting zouden opnemen. Bram was het er eerst niet mee eens, maar uiteindelijk stemde hij ermee in toen ik hem vertelde over de luier.
Ik gaf hem een nieuwe pyjama broekje en stopte hem na een verhaaltje in bed, hoorde hem nog net ‘bedankt en slaap lekker’ roepen.
Tom liep met mij weer naar beneden en ging weer voor de TV hangen. Ik ging naast hem op de bank zitten en keek naar hem.
Uiteindelijk begon ik over wat er was gebeurd vanochtend. En Tom begon zachtjes te huilen, hij schaamde zich rot. Ik zei dat hij niet bang hoefde te zijn dat ik iets zou doorvertellen aan wie dan ook en zijn verhaal bij mij veilig was. Hij vertelde mij dat als Bram een drynite droeg zou hij ook heel klein willen zijn en onzindelijk nog in zijn broek doen. Hij vertelde mij dat wat vanochtend was gebeurd eigenlijk niet echt een ongeluk was. ‘’Ik had expres niet gepoept vanochtend, maar toen de nood hoog was durfde ik niet meer’’ zei hij.
En toen kon hij het niet meer tegenhouden. Ik zei tegen Tom dat hij hier alles mocht doen wat hij wou en dat ik ook graag wou eraan meedoen. We konden dan elkaar verschonen en verzorgen. Hij was nu super blij en ik zou Bram op de hoogte brengen de volgende ochtend. “Tom zou je een luier nu aan willen voor vanavond?’’ vroeg ik hem. Hij vond het prima als ik ook een aan zou doen.
Hij lag op bed en had zijn pyjama broekje al uitgedaan, ik trok langzaam zijn boxer uit en schoof de luier onder zijn billen. Tom was 15 en een jaartje jonger dan ik, maar hij zou zo een kind van 6 kunnen zijn met zijn postuur. Ik deed de plakkers dicht en pakte de voorkant van de luier waar ik zachtjes over begon te wrijven. Tom genoot merkbaar hiervan aan zijn piemeltje die stijf werd. Hij sloot zijn ogen en liet zich helemaal gaan. ‘’Ik voel iets komen’’ zei hij opeens. En langzaam zag ik zijn luier donker kleuren en iets geel worden. Hij genoot van de warmte en merkte dat hij in slaap viel. De volgende ochtend werd ik wakker en lag Bram naast me in bed met duidelijk een volle poepluier die helemaal al uitgespreid was. Hij had me waarschijnlijk willen wekken om hem te verschonen, maar ik was niet te wekken.
Ik gaf een kusje op zijn wang en langzaam deed hij zijn vermoeide oogjes open en zag zijn slapende kop die naar me lachte. Ik pakte hem beet en trok tegen me aan en zei ‘’ik moet je iets vertellen Bram’’. En zo vertelde ik hem over zijn broer Tom en de luiers. Bram genoot ervan en vond alles prima. ‘’Ik heb vannacht in me luiertje gepoept en wou je wekken, maar je sliep zo lief ‘’ zei hij. Ik zei tegen hem dat ik hem na de ontbijt zou verschonen. Tom die was al eerder wakker geworden en zat een tekenfilm te kijken. Zijn broertje plofte naast hem neer en Tom haalde meteen zijn neus op. ‘’zo jij hebt goed je best gedaan deugniet’’ en kietelde zijn broertje en keek in zijn luier.
‘’En jij Tom’’ vroeg ik, maar hij had alleen veel geplast en moest nog niet nodig. Tijdens het ontbijten vertelde ik de jongens dat ik een leuk spel had bedacht waarmee ze iets konden winnen. Ze moesten zonder luier zo veel mogelijk hun behoeftes in hun broek doen en daar kregen ze punten voor. Wie aan het einde het meeste punten had, zou winnen. Ik zou voor de gein ook meedoen, maar niet voor het spel. Plassen in broek was 1 punt en een grote boodschap was 2 punten. We zouden na de verschoning van Bram ermee beginnen en Tom mocht ook nog gauw ff zijn behoefte doen, maar dat wou hij niet. Ik nam na het ontbijt Bram mee naar de badkamer om hem te verfrissen. Hij had weer hoge nood voor een grote boodschap zei hij. Hij hurkte en keek met zijn schattige ondeugende oogjes naar me en glimlachte.
‘’ Zo ik ben er klaar voor’’ en langzaam begon zijn uitdrukking te vervormen. Hij zat nu af en toe lief naar me te lachen en perste zo hard als hij kon. De drol was erg hard en wou niet eruit komen, ik ging daarom achter hem op me hurken en pakte hem stevig beet zodat hij meer kracht kon zetten. Met mijn handen masseerde ik zijn buikje en konjte, ‘’goed zo laat maar komen’’ zei ik. Ik hoorde hem kreunen ‘’ eh, eh ,eh en oeff’’, en schoof zijn luier aan de achterkant opzij om te kijken of het wou lukken. Langzaam maar zeker zag ik een enorme keutel uit zijn billen komen en legde nu voorzichtig weer mijn handen op de achterkant. En toen opeens ontspande hij zich en zag dat een enorme bult zijn luier vulde, na de eerste drol ging het nu vloeiend en een mega massa bevuilde volledig zijn achterwerk. Hij ging weer staan en bekeek zijn lading en perste het laatste beetje in zijn luier. ‘’heb poepie gedaan in me luier’’ en keek met een smile op zijn gezicht naar me.
Ik tilde hem op en legde me hand onder zijn billen en voelde de massa verspreiden. ‘’Wil je nog even lekker spelen met je volle luier’’ vroeg ik aan hem. Hij wou maar al te graag en we gingen achter de Wii zitten spelen. Tom kwam er ook bij zitten en gaf een aai over zijn broertjes hoofd ‘’goed zo knul, je bent een grote jochie’’. Ik zag uiteindelijk dat Bram niet zo gemakkelijk meer zat en soms vaker stond. Ik pakte zijn pyjama shirt en trok hem uit. Zag dat Zijn luier en een bruine poep aan de bovenkant eruit kroop, zijn shirt zat ook aardig al onder. Nam hem mee aan de hand en hij met een hand op zijn billen naar de badkamer om hem toch maar snel te gaan verschonen. Hij ging zitten en verspreide zijn massa volledig en ging met zijn handen in zijn luier zitten. Die zaten nu flink onder de poep, ‘’heb je wat flink te verschonen’’ zei hij tegen me. Ik deed mijn natte luier ook uit en die van hem en samen gingen we douchen om weer fris en fruitig te zijn.

De volgende deel komt ook snel weer, nog veel leesplezier!!
 
  • Like
Waarderingen: rog

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
En hier is dan ook de 3e deel ;).......

Deel 3: Een spannend spel

Rond de middag zouden we samen nog wat schaatsen en daarna film gaan kijken. Buiten was het nog steeds erg koud en de vooruitzichten voor de komende week zagen er ook niet zo goed uit.
Waar ik woonde schaatsten geen mensen op de slootjes en was er dus niemand anders dan wij met zijn 3.
Tom en Bram hadden allebei van die mooie schaatspakken aan en speciaal thermo ondergoed, zei gingen elke week op les en wilden graag goed worden om later prof te worden.
Ik hielp Bram met het aantrekken van zijn schaatsen en merkte dat hij af en toe aan zijn kruis zat te frummelen , daarom vroeg ik hem ‘’moet je plassen bram?’’. Hij zei van niet, maar volgens mij was dat wel anders.
Tom die kon het ook amper houden en schaatste krampachtig met dicht geknepen billen en zijn handen soms op zijn achterwerk.
Halverwege de middag stonden we even stil om pauze te houden voor onze terugtocht en merkte we dat Bram gehurkt zat in de sneeuw.
Ik zag dat zijn schaatspakje doorweekt begon te worden en ook de sneeuw zag gelig eruit onder hem. ‘’Jeah riep ik Bram heeft de eerste punt’’, waarna ik hem aan zijn broekje voelde of het echt goed nat was. Tom kon het helaas niet hebben en riep ‘’Wacht maar broertje, ik haal je nog wel makkelijk in’’.
Eind van de middag waren we weer terug thuis en hielp Bram met het uit trekken van zijn schaats pakje in de douche.
“wacht dan plas ik er nog meer in, want door de kou moet ik erg veel’’ zei Bram en plaste het helemaal nat en kledderde zo op de tegels.
Daarna trok hij zijn broek zelf uit en waste ik hem gauw met een washandje en was hij weer fris en fruitig. Terug naar de woonkamer zat Tom al een kinderserie te kijken en ik riep tegen hem ‘’ha je broertje heeft al 2 punten man’’. Tom had zijn schattige groene spijkerbroek die vaak strak zat om zijn kontje aangedaan, hierin leek hij net een kleuter. Ik ging naast hem languit op de bank liggen en hij zat tegen me aan. Zag aan zijn ogen dat hij het vijn vond en ik had er ook geen probleem mee, hij zei zelfs dat hij me graag als broertje had. Ik woonde altijd samen met me oma en was niet gewend zoveel meer kids in huis. Ik merkte dat mijn drang ook toenam en langzaam liet ik scheutjes plas lopen zodat de druk op me darmen minder werd. Tom merkte het op dat zijn billen wat warmer werden, ‘’hee heb je in je broek geplast hihihi’’? vroeg hij. Had per ongeluk beetje op Tom gelekt, maar dat vond hij wel grappig. Hij ging staan en pakte zijn kruis en begon ook langzaam te plassen, hij wreef over zijn broek en zei dat hij het erg vijn vond en lekker aanvoelde. We bleven ze lekker aanhouden en wachten op onze bestelling, zouden patat eten als avondeten. Opeens hoorde ik Bram roepen en rende naar boven waar hij wijdbeens en beetje door zijn knie stond. ‘’ik ga het echt niet meer houden, kwam al een kopje bijna eruit’’ zei hij. Bram stond erg ongemakkelijk en ik stelde hem gerust dat als je echt heel nodig moest gewoon moest laten lopen, en tenslotte kreeg hij weer de meeste punten en kwam zo op vier. Ik kon hem duidelijk horen persen en kreunen, waarna een knisperend geluid de komst van een enorme drol betekende.
Hij keek me aan en glimlachte naar me en drukte op zijn aller hardst en maakte wat ruimte met zijn hand zodat de poep overal een uitweg zocht. En uiteindelijk zei hij ‘’ik ben klaar’’ en keek weer opgelucht. De schade was mooi, er had een goeie grote bult in zijn broekje gevormd.
We liepen naar benden en hij was trots om zijn lading aan zijn broer te showen en op te scheppen dat hij al ruim voorstond met de punten.
Ik liep achter hem en moest lachen dat hij zijn handje op zijn billen hield en waggelend wijdbeens liep met een duim in zijn mond, het zag er echt heel schattig eruit. Tom pakte zijn broertje en tilde hem op om zijn broek een stuk naar achter te duwen zodat hij volledig inkijk had in zijn broertjes poepbroek. ‘’Wow wat heb jij je best gedaan man, kon het bijna niet geloven’’ riep hij naar zijn broertje. Tijdens het eten ging Bram in zijn lading zitten, maar zorgde ik ervoor dat de stoelen beetje beschermd bleven en legde een handdoek onder zijn kontje.
Af en toe bewoog hij en glimlachte van oor tot oor zo blij was hij en soms hoorde ik hem even kreunen en probeerde hij nog meer te poepen. Na het avondeten kon ik mijn grote boodschap ook niet meer houden en langzaam kwam een stevige drol in me broek glijden, maar plaste er ook bij. Het was echter erg veel en merkte dat me boxer niet veel meer kon houden, dus hield ik het verder op.
Ook Tom had hoge nood en ging hurken en perste en zo vulde hij zijn groene spijkerbroek, die enorm opbolde met zo’n grote lading.
En Tom leek niet te willen stoppen hij pakte zijn achterwerk en begon langzaam te masseren en kreunende geluidjes te maken.
Ik en Bram zagen dat zijn broek aan de achterkant bruin begon te worden, en opeens stond hij op en was klaar zei hij.
Samen wasten we de vaat af en gingen met bescherming voor de bank languit liggen om TV te kijken.
Tom zei tegen me ‘’dit was de beste ervaring voor mij ooit’’. Zo zaten we met zijn drie kids met een volle poepbroek voor de tv en wilden voorlopig nog niet gaan verschonen. Tom zat af en toe het kontje van zijn broertje te masseren wat me opviel en hij genoot ervan zag ik aan hem.

Volgende deel duurt nog wel een tijd, ben weer even uit de inspiratie. Hopelijk hebben jullie wederom genoten en hoop op reacties. Zijn er ideeën voor een vervolg hierop? , dan hoor ik dat ook heel erg graag.
 
  • Like
Waarderingen: rog
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierikl Logeren bij Oma L 132
B 1 maand logeren bij tante en teun L 5
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
H Logeren bij oom en tante L 10
Y Logeren bij Sven L 3
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Little Endy Verhaal Klaar Logeren in een landhuis dat ik niet ken L 3
W logeren L 14
J logeren L 15
S Logeren bij tante Kiara L 32
K Logeren bij Tim L 3
DL_Michel Logeren bij Simone L 6
DL_Michel Logeren L 5
DL_Michel Jolanda komt logeren J 5
Luierikl Nog niet klaar Kamperen met oma K 91
Leon Naar oma N 6
L Oma Pub 3
L Bij Oma en Opa deel 1 B 14
joop Oma O 0
R Niets in huis Pub 6
J Kleintje naar huis Algemeen 0
A Mama aan huis? Contact advertenties 5
G Volle luiers uit huis smokkelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
loodje Dragen jullie wel eens luiers buiten huis en in de stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 152
K Naar huis waggelen N 11
Mommy Maaike Uit huis gegaan en op een leefgroep komen U 9
DaddyZ uit huis plaatsing: begeleid zelfstandig, geen ouders! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
Jack_Hammer Weekend het huis voor mezelf. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
wetboy1985 Dronken naar huis op olympisch spelen Pub 4
LV De baas in huis B 7
Robijntje LiefMeisje weer naar huis!!! Algemeen 18
goeie Weg naar huis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
pardoes Het Huis Eronder H 8
K De geluierde busreis naar huis G 6
D staan de deuren open van het gekken huis?? moderator talk 3
DL_Michel Het huis de leeftijden H 4
Bovenaan