Romy blijft in de luiers

winnie

Beginneling
Ding dong de bel gaat, het zijn Roy en Linda met de kleine Kristen.
Ze stellen zich even aan elkaar voor en lopen dan naar binnen. Romy is nog met de duplo bezig.
Wesley roept haar en tilt haar op, geef je even een handje Romy? Romy geeft een beetje verlegen een handje aan Roy en Linda.
Daarna zet Wesley haar op de grond, Romy en Kirsten beginnen gelijk samen te spelen, ze gaan verder met het bouwen van een toren met de duplo.

Saar loopt naar de keuken en schenkt koffie in voor de volwassen en vraagt aan Roy en Linda wat Kirsten mag hebben.
Ooh ik heb een flesje bij me voor der hoor, Linda pakt de luiertas en haalt daar een flesje limonade uit.
Kirsten kijk is ik heb wat te drinken voor je maar Kirsten hoort haar mama amper en gaat snel verder met spelen.
Saar maakt in de keuken voor Romy ook een flesje limonade klaar en zet dit ook op tafel vervolgens pakt ze nog wat lekkere koeken en neemt deze ook mee de kamer in.
Romy en Kirsten zijn nog steeds bezig om een toren te bouwen van de duplo terwijl de volwassenen over van alles en nog wat praten maar het gaat hoofdzakelijk over de kleintjes. Roy en Linda vertellen over hoe ze hierin gekomen zijn en over hun ervaringen, welke pillen zei gebruiken en ook tegen welke problemen ze aanlopen.
Kirsten is al een jaartje ouder dan dat Romy is en daarom word het met sommige dingen net wat lastiger.
Ook raakt ze steeds sneller uitgekeken op bepaald speelgoed zeker om er alleen mee te spelen.

Na een minuut of 10 is Kirsten het ook wel een beetje zat om met de duplo te spelen en ze vraagt aan Romy of ze ergens anders mee zullen gaan spelen.
Romy vind het goed en verteld wat ze allemaal voor speelgoed heeft. Ze verteld ook over de speeltuin bij de kinderboerderij en roept dan papapapa gaan we naar de speeltuin?
Ssst niet zo hard Romy papa hoort je zo ook wel, maar volgens mij hebben we het vanochtend al over de speeltuin gehad mevrouw speeltuin.
Maar ik vind het leuk daar!
Ja dat weet papa toch lieverd maar hier thuis heb je ook veel speelgoed waar je lekker mee kan spelen.
Buiten spelen? vraagt Romy aan Kirsten en Kirsten volgt Romy naar de achtertuin.
Ik zal is even kijken wat ze gaan uitspoken zegt Wesley, Roy loopt met hem mee naar buiten achter de meisjes aan.
Papa de schuur moet open!
Wat zeg je Romy? SCHUUR OPEN!
Houd jij je grote mond is snel dicht! Zegt Wesley boos.
Vraag het eerst nog maar een keer normaal.
Nouuu papa :mad:

Dan vraagt Romy het toch maar op een normale manier, ze weet dondersgoed dat papa de schuur anders niet open doet.
Papa wil je de schuur open doen? Ja ik ga even de sleutel pakken. Wesley loopt naar binnen om de schuursleutel te pakken.
Waar gaan jullie mee spelen vraagt Roy buiten aan de meisjes
Ik heb pas een waterbaan gekregen en die is heel leuk antwoord Romy enthousiast, Kirsten is ook gelijk enthousiast en is wel benieuwd naar de waterbaan zelf heeft ze dat thuis niet.
Wesley komt aangelopen met de sleutel en maakt de deur open, waar willen jullie mee spelen?
WATERBAAN! Antwoorden ze enthousiast in koor.
De waterbaan? Nou dan zijn jullie straks nat en hij kijkt naar Roy, die geeft een knikje als goedkeuring.
Nou vooruit Wesley pakt de kist waar de waterbaan inzit en zet hem buiten in de tuin neer.
Gaan jullie hem zelf opbouwen? Ja! Antwoorden ze in koor.
Voordat jullie er water in krijgen moeten jullie wel eerst nog even wat komen drinken afgesproken?
Romy en Kirsten hebben helemaal geen tijd om te antwoorden en beginnen met bouwen.
Wesley en Roy gaan lekker in de tuinstoelen zitten en hebben het over wat voor luiers ze gebruiken voor hun kleintjes.
Voor Kirsten gebruiken ze de dikste luiers die er zijn in haar maat en gebruiken eigenlijk ook altijd inleggers. Nu ze meer plast door die pillen gaat het ook niet meer met gewone pampers hoor, deze halen we bij de apotheek. We gebruiken soms ook katoenen luiers, daarin voelen ze goed dat ze nat zijn en je kunt ze ook makkelijk zo dik maken als je zelf wilt. We hebben ook wasbare luiers geprobeerd, die waren ook goed dik maar dat beviel ons toch wat minder.
Nu heeft ze zo n luier van de apotheek aan met twee inleggers erin, ik vind katoenen luiers niet zo makkelijk als je mogelijk moet gaan verschonen onderweg maar voor thuis vind ik het soms fijn om bij haar aan te doen, dan zorg ik dat hij goed dik is, zodat ze de luier goed voelt zitten en doordat ze ook veel meer een nat gevoel heeft dan met wegwerpluiers is ze zich elke keer weer goed bewust dat ze die luier nog nodig heeft en dat ze zich bewust is van het feit dat ze nog een luier nodig heeft wil ik er zo lang mogelijk inhouden want ze koppelt die luier toch echt wel aan kleine kinderen. Wesley is wel enthousiast over een katoenen luier en wilt dat ook wel is proberen.
Kirsten bukt waardoor haar jurkje wat omhoog gaat, nu ziet Wesley dat de luier van Kirsten aanzienlijk dikker is dan de luier die Romy draagt.

Wat gebruiken jullie voor Romy?
Nu gebruiken wij gewoon pampers met inleggers maar nu ze die pilletjes krijgt werkt dat eigenlijk niet goed genoeg meer, althans het houd het wel binnen hoor maar ik moet haar nu veel vaker verschonen om lekken te voorkomen. Maar het is nog een beetje zoeken hoe en wat omdat ze die pillen nog maar pas krijgt natuurlijk.

Hoevaak verschonen jullie Kirsten?
Meestal een keer of 4 op een dag maar het wisselt wel een beetje hoor, wij verschonen bewust niet op vaste momenten maar pas als de luier vol is, soms als we wegmoeten verschonen we ook wel is als de luier nog niet helemaal vol is hoor maar dat is voor ons eigen gemak.
Wij controleren de luier gewoon een aantal keer per dag, dat zorgt gelijk weer voor dat 'ik ben klein en heb deze luier nodig' gevoel. Dat proberen we zo veel mogelijk te creëren want ze moet zelf blijven denken dat ze klein is.

Saar en Linda zijn ook buiten gaan zitten en genieten van Hoe de meisjes samen aan het spelen zijn, volgens mij klikt het wel tussen die twee zegt Linda.
Nou inderdaad het gaat echt goed!

Ondertussen hebben Romy en Kirsten de waterbaan in elkaar gezet. Romy loopt naar de tuinslang en draait de kraan open, hoho dame en Wesley loopt op Romy af en tilt haar op en hij draait de kraan uit.
Nou papa wij moeten water!
Sst jullie krijgen ook water maar eerst ga je je fles op drinken en voor Kirsten staat er ook een flesje en als die op zijn dan gaan we hem vullen.
Wesley loopt naar binnen met Romy op zijn arm en pakt haar flesje van tafel en neemt ook het flesje van Kirsten mee.
Roy heeft Kirsten inmiddels op schoot genomen en vraagt of ze het leuk vind, Kirsten knikt ja.
Wesley geeft de fles aan Roy en gaat zelf ook zitten met Romy op schoot.
Beide meisjes krijgen een flesje bij hun papa op schoot.
Romy heeft de fles als eerste leeg en wilt gelijk al opstaan maar Wesley houd haar tegen en doet haar jurkje een stukje omhoog en voelt aan de luier, je luier is behoorlijk nat Romy. Romy word een beetje rood en zegt dan zachtjes tegen papa dat ze niet geplast heeft. Hij is echt vol schat we gaan zo even een schone doen.
Inmiddels heeft Kirsten de fles ook leeg en Roy doet het jurkje van Kirsten omhoog en voelt aan de luier, jij bent ook goed nat dame helemaal vol is ie nog niet maar het scheelt weinig.
Romy kijkt verbaasd richting Kirsten en zegt heb jij een luier? Kirsten word rood en verstopt haar hoofd snel tussen de borst van Roy. Nou je hoeft je niet zo te verstoppen hoor Kirsten het is toch niet erg dat je een luier nodig hebt?
JAWEL antwoord Kirsten ik wil geen luier aan!
Ik wil ook geen luier! Zegt Romy Dan hebben jullie pech dames zolang de plasjes nog niet op de wc gaan zullen jullie toch een luier om moeten.
 

winnie

Beginneling
Romy glijd van Wesley's schoor af en loopt weer naar de tuinslang, papa vullen? Wesley staat op en loopt naar Romy toe, eerst een schone luier schat en daarna gaan we de waterbaan vullen.
Heeft Kirsten ook een schone nodig? Ja ik zal even een schone pakken antwoord Roy.
Roy zet Kirsten op de grond en pakt de luiertas. Zullen we het maar even boven doen Roy? Daar hebben we een commode staan. Ja dat is prima en ze lopen met zijn vieren de trap op en gaan de kamer van Romy binnen.

Wat een mooie kamer heb jij! Romy kijkt Roy trots aan.
Dan is het tijd voor het verschonen, Wesley tilt Romy op de commode en doet haar jurkje omhoog, vervolgens trekt hij de romper los en daarna maakt hij de plakstrips van de luier los en vouwt de luier open. Hij pakt wat billendoekjes en veegt Romy schoon. Dan trekt hij de natte luier onder Romy's kont vandaan en veegt haar billen ook schoon.

Kirsten heeft inmiddels een boekje uit de kast gepakt over de dalmatiërs en bladert hierin. Dat is een leuk boekje he Kirsten zegt Roy en Kirsten zegt dat ze die ook wilt.
Je mag het boekje wel lenen hoor Kirsten, dan kun je het thuis lezen.
Nou dat is lief zegt Roy zeg maar dankjewel Kirsten.
Kirsten zegt dankjewel en gaat verder met bladeren en bekijkt de plaatjes. Lezen kan ze nog niet en het is ook niet de bedoeling dat ze dat op korte termijn gaat leren, kleine kindjes kunnen nou eenmaal niet lezen.

Wil je een luier van Kirsten proberen bij Romy? Vraagt Roy aan Wesley, dan kun je kijken of ze ze al past.
Ja is goed dan kunnen we is kijken hoe het bevalt, de luiers die ze normaal draagt zijn bijna op dus als ze bevallen kan ik die halen.

Roy haalt een luier uit de luiertas en geeft hem aan Wesley, Wesley voelt eraan en zegt nou die is inderdaad wel een stuk dikker dan de pampers die ze gewend is. En doe je hier dan ook nog twee inleggers bij? Ja vaak wel, en voor de nacht hebben wel dezelfde soort luier maar die is nog wat dikker zodat ze snachts niet verschoont hoeft te worden. Meestal gaan er in de nachtluier ook nog inleggers en dan houd de luier het goed uit tot de volgende ochtend, meestal lukt het om hem pas na het ontbijt te verschonen. Ooh dat is ideaal, ik moet Romy nu sochtends soms al voor het ontbijt verschonen omdat de luier andere gaat lekken.

Romy ligt nog steeds op de commode en begint heen en weer te draaien, ze vind het saai om op de commode te liggen en ze wilt eigenlijk ook geen luier om.
Wesley vouwt de luier open en wilt Romy bij haar enkels vast pakken maar Romy begint hevig te spartelen. Nou zeg gedraag je is! NEE! IK WIL NIET!!
Romy spartelt hevig heen en weer en Roy schiet te hulp en houd Romy's armen in bedwang. Wesley geeft een tik op Romy haar kont maar ze gaat alleen maar meer tekeer. Dan tilt Wesley haar op en met een beweging ligt ze over de knie waar Wesley haar een paar goede tikken op haar bips geeft.
Romy begint hard te huilen en schreeuw Auuuuw.
Wesley stopt met slaan en legt haar gelijk weer op de commode, kun je nu wel stilliggen? Romy geeft geen antwoord dus Wesley geeft haar nog een tik. Ja papa klinkt het vlug uit Romy's mond. Romy blijft nu keurig stilliggen, ze weet dat ze zo weer over de knie ligt maar toch blijft ze af en toe proberen om onder de luier uit te komen.
Kirsten kijkt stilletjes toe en Roy zegt zie je wel dat andere kindjes ook wel is billenkoek krijgen. Kirsten knikt ja en is er wel een klein beetje van onder de indruk.

Wesley schuift de luier onder Romy's billen en haalt de luier tussen haar benen door, ik denk dat hij wel past hoor zegt Roy. Ja ik denk het ook, Wesley vouwt de luier terug tussen haar benen vandaan en pakt twee inleggers. Hij tilt Romy's benen een stukje de lucht in en legt de inleggers in haar luier. Romy begint te jammeren en Wesley zegt laten we het gelijk maar even goed testen en hij vouwt de luier dicht en plakt de plakstrips dicht, daarna wilt hij de knoopjes van de romper dicht maken maar deze krijgt hij niet dicht omdat de luier zoveel dikker is.
Papa uitdoen jammert Romy. Nee je moet een luier om. Maar deze is heel dik. Ja en? Dat wil ik niet!
Wesley negeert Romy en pakt een andere romper die iets groter is, hij laat Romy zitten op de commode en trekt haar jurkje en de romper uit, hij pakt de grotere romper en trekt deze over Romy's hoofd heen en maakt de drukknoopjes van de romper vast. Papa uit! Nee schat je moet een luier om anders plas je alles onder. Maar deze is niet goed! Jawel deze zit prima.
Wesley trekt het jurkje van Romy aan zo klaar!
Wesley tilt haar van de commode af en kijkt Roy en Wesley zielig aan. Wat kijk je zielig zegt Roy tegen der. Ik heb Auw. Das eigen schuld meisje.
Roy pakt nog een luier en twee inleggers uit de tas en zegt dan Kirsten kom je even? Kirsten is nog steeds aan het 'lezen' en doet net of ze Roy niet hoort. Roy loopt naar haar toe en tilt haar op, kom hup even verschonen dan kan je weer gaan spelen. Hij legt haar op de commode neer en doet haar jurkje omhoog, daarna gaat de romeer los en is de dikke natte luier goed zichtbaar. Dat is echt een stuk dikker he dan de gewone pampers, met een nachtluier zal ze wel moeilijk kunnen lopen zegt Wesley. Roy zegt ja met nachtluier is het meer waggelen dan dat het lopen is maar ach zodra ze haar pyjama aankrijgt hoeft ze niet zover meer te lopen.
Soms doen we gelijk je slaapzak aan na het douchen he Kirsten? Kirsten knikt ja. Dan kruipt ze soms want met slaapzak kan ze niet lopen.
Slaapt ze altijd met slaapzak? Ja altijd, dan kan ze ook niet zelf haar luier uit trekken ofzo.
Roy opent de luier en veegt Kirsten schoon met wat billendoekjes, daarna trekt hij de natte luier onder haar vandaan en veegt ook haar billen schoon. Hij vouwt de schone luier open en legt er twee inleggers in, hij tilt Kirsten haar billen omhoog en schuift de luier onder haar kont, Kirsten knijpt haar benen strak tegen elkaar aan. Doe je benen is wijd zegt Roy streng. Kirsten luistert niet en Roy geeft haar een tik op haar dijbeen, gelijk gaan de benen wijd open.
Zo dat werkt effectief,zegt Wesley.
Ja, ze heeft de laatste tijd steeds de neiging om dat te doen en ze weet heel goed dat ze haar benen wijd moet doen, thuis hebben wel ook een spreidbroek voor haar, die gebruiken we niet veel maar als ze een bui heeft en echt vervelend is gaat ie wel aan. Anders krijg je die luier echt niet om.

Roy vouwt de luier dicht en maakt de plakstrips vast daarna gaan de knoopjes van de romper dicht en Roy trekt de jurk naar beneden.
Hij tilt haar van de commode af en zegt zo klaar!

Beneden hebben Linda en Saar inmiddels wat broodjes klaar gemaakt en voor de kleintjes staat er een flesje klaar.
Romy moet echt nog wennen aan de dikke luier tussen haar benen en loopt heel wachelend.
Dat went snel hoor zegt Roy tegen Wesley over een paar uur loopt ze al makkelijker maar dat zogehete 'luierloopje' blijft wel.
Eenmaal beneden gekomen vraagt Sara of ze aan tafel komen.
Romy loopt gelijk op mama af en kruipt op schoot waar ze zachtjes begint te snikken.
Wat is er schat? Papa au daan zegt Romy zachtjes.
Heb je billenkoek gehad? Romy knikt ja. Ojee dat is niet leuk he maar dat zal papa wel niet voor niks gedaan hebben. Wel!
Volgens mij lag jij niet stil jongedame.
Mama luier uit! Nee schat je moet een luier om.
Maar deze is heel dik!
Oja? Saar voelt aan de luier van Romy en Wesley zegt dat dit een van Kirsten haar luiers is om te proberen.
Oké nou ik ben benieuwd, met de luiers die we hadden was het de laatste tijd toch wel erg vaak verschonen of er was lekkage.

Romy schuift van mama s schoot af en waggelt naar de tuinslang. Zo zie je wel goed dat de luier een stuk dikker is zegt Saar.
Zo liep Kirsten eerst ook hoor, dat word nog wel iets minder.
Ze wennen er op een gegeven moment toch wel aan.

Kom je eten Romy?
Maar jij zei dat we hem mochten vullen! Ja dat is waar maar doordat jij niet stillag duurde het veel langer boven schat.
Kom ga lekker eten en daarna mogen jullie echt met de waterbaan spelen!
Romy begint met eten en ook Kirsten zit lekker te smullen. Na een half uurtje zijn ze uitgegeten en mogen ze de waterbaan vullen. Eerst mag Kirsten spuiten met de slang en daarna is Romy aan de beurt.
Als de baan vol is legt Wesley de tuinslang weg en beginnen Romy en kirsten met bootjes door de waterbaan te varen.
 

winnie

Beginneling
Romy en Kirsten zijn lekker met de waterbaan aan het spelen en het duurt niet lang voordat hun jurkjes nat zijn. Romy roept papa en Wesley loopt naar de meiden toe. Wat is er? We zijn nat zegt Romy zachtjes. Ojee en jullie zijn nog maar net aan het spelen, gelukkig is het lekker weer. Wesley trekt het jurkje van Romy uit en ondertussen is Roy bezig om het jurkje van Kirsten uit te doen. De jurkjes hangen ze op aan de waslijn zodat ze straks weer aan kunnen, de dikke luierkontjes zijn nu helemaal duidelijk zichtbaar nu ze alleen een luier en romper aan hebben. Het duurt niet lang voordat ook de rompertjes nat geworden zijn. Roy ziet het gebeuren en trekt bij Kirsten haar romper ook uit en hangt deze erbij op de waslijn, Kirsten loopt nu rond in alleen een een hele dikke luier, Roy controleert gelijk de luier, er zit al een plasje in maar hij is nog lang niet vol.
Papa uitdoen! Romy trekt aan haar romper. Wesley is bezig wat te drinken in te schenken dus zegt dat ze eventjes moet wachten. Roy loopt naar Romy toe en helpt haar met het uittrekken van haar romper, hij gaat op zijn hurken zitten en voelt even aan haar luier, ook Romy haar luier is nat. Heb je een plasje gedaan meisje? Romy schud nee. Nee heb je geen plas gedaan? Je luier is wel een beetje nat maar dat geeft niks. Romy vind het maar vreemd dat iemand anders als papa of mama haar helpt met uitkleden en haar luier controleert, dit is ze niet gewend.
Toch probeert Romy haar kans te grijpen om de luier af te mogen, Roy zit nog steeds op zijn hurken bij de meisjes en dan zegt Romy zachtjes luier uit doen! Ikke nat! Roy begint te lachen en zegt net zei je nog dat je niet geplast had gekkie. Wel ikke nat! Ja je luier is wel een beetje nat maar hij hoeft nog lang niet verschoont te worden hoor, deze luiers kunnen heel veel van jou plasjes opvangen!
Maar hij is heel dik zegt Romy met een zielig stemmetje. Ja hij is wel een beetje dik maar dat geeft toch niks? Jawel want dat zit niet lekker.
De meiden gaan weer verder met spelen, ze kunnen gelukkig goed met elkaar opschieten en ook tussen de volwassenen gaat het heel erg goed.
Het gaat zelfs zo goed dat Saar en Linda hebben afgesproken morgen samen naar de sauna te gaan.
Roy en Wesley besluiten dat ze morgen naar het zwembad gaan met Romy en Kirsten.

Zal ik even een flesje maken voor de kleintjes vraagt Saar?
Linda pakt haar tas en pakt er een potje uit waar pilletjes inzitten die er voor zorgen dat plas niet tegen gehouden kan worden en ook de hoeveelheid plas word er meer van, het zijn dezelfde pillen die Saar en Wesley voor Romy gekocht hebben. Linda haalt er een pilletje uit en vraagt of Saar die in het flesje van Kirsten wilt doen.
Saar pakt het pilletje aan en vraagt wat ze nog meer bij Kirsten gebruiken. Linda laat alle potjes uit de tas zien. Er zit ook een laxeermiddel in, Linda zegt dat ze daar 2 soorten van hebben, eentje zorgt voor een volle broek binnen 20 minuten en het andere laxeermiddel doet er langer over voordat het werkt, bij Kirsten duurt het meestal zo n 2 uur voordat ze een volle broek heeft maar die tijd kan wel een beetje per persoon verschillen, met dit middel wat ongeveer 2 uur duurt komt er wel een stuk meer ontlasting uit.
Wel makkelijk dat je daar keuze uit hebt zegt Wesley.
Als je de luier echt goed wilt testen moet je zo n pilletje proberen zegt Roy tegen Wesley. Wesley kijkt Saar aan en Saar knikt ja.
Oke laten we het proberen zegt Wesley. Linda pakt 2 van de pilletjes uit de verpakking en geeft ze aan Saar, doe er bij Kirsten ook maar eentje in.
Wesley zegt dat ze zelf ook wel laxeermiddel is maar dat is weer anders dan dat Roy en Linda voor Kirsten gebruiken.
In de keuken pakt Saar 2 flesjes en stopt in allebei de flesjes een laxeerpil, bij het flesje van Kirsten doet ze er ook een plaspil in en pakt voor Romy ook een plaspil uit de kast.
Vervolgens vult ze de flesjes met limonade, dan is het heel even wachten tot de pilletjes opgelost zijn en dan kunnen de dames de flesjes opdrinken, Saar is benieuwd naar het resultaat.
Meiden komen jullie even wat drinken? vraagt Saar terwijl ze met de flesjes naar buiten loopt.
Romy en Kirsten reageren niet, ze doen net alsof ze het niet gehoord hebben en spelen lekker verder.
Ze hebben het nog even over de luiers die Kirsten draagt en Wesley en Saar overleggen erover en komen al snel tot de conclusie dat ze die luiers ook willen aanschaffen, Romy heeft inmiddels al 2 keer in haar luier geplast maar de luier ziet eruit alsof er helemaal nog niet in geplast is. Roy zegt dat het ook wel veel scheelt dat de inleggers erin zitten, de inleggers zwellen ook niet op, zodra de luier echt goed nat is zwelt hij nog wel wat op.
Nou dan mogen we wel nieuwe rompers gaan kopen zegt Saar, een groot deel zal wel niet meer dicht gaan zegt Saar tegen Wesley. Nou inderdaad, en zeker als de nachtluiers nog dikker zijn, hebben we echt wel wat nieuwe dingen erbij nodig.
Ze zal in ieder geval goed voelen dat ze een luier om heeft zegt Roy, maar dat is eigenlijk ook de bedoeling, zo word ze er constant aan herinnerd dat ze een luier draagt en dat zorgt er toch voor dat ze zich kleiner blijven voelen.
Roy en Linda weten een leuke winkel met een groot assortiment waar ze rompers in grotere maten verkopen, niet alleen rompers trouwens, werkelijk alles wat je voor baby's kunt krijgen verkopen ze daar maar dan wat groter.
Ze spreken af dat ze aankomend weekend met z n alle naar die winkel gaan.

Het is inmiddels alweer half 4 en Wesley vraagt of Roy en Linda blijven eten. Ze hebben het nog erg gezellig dus Roy en Linda stemmen in.
We kunnen de barbecue wel aanzetten zegt Wesley, dan rij ik even langs de winkel om wat vlees te halen.
Iedereen stemt ermee in, Wesley pakt een briefje en schrijft op wat er allemaal gekocht moet worden.
Zal ik even meegaan vraagt Roy? Als we dan even langs ons huis rijden pak ik even een pak luiers voor je als je wilt, wij hebben er genoeg op voorraad. In die winkel waar we het over hadden verkopen ze de luiers ook dus dan kun je er daar meer kopen als ze bevallen, bij de apotheek hebben ze ze ook maar in die winkel hebben ze er ook met een leuke print erop.
Dit vind Wesley wel een goed idee. Roy en Wesley zeggen de kleintjes gedag en vervolgens geven ze hun vrouw een kus en vertrekken.

Meiden komen jullie je flesje opdrinken?
Nee antwoorden ze in koor. Jawel kom op, het is warm dus jullie moeten goed drinken!
Maar ik heb geen dorst antwoord Kirsten. Linda loopt naar Kirsten toe en tilt haar op, kom op jonge dame, even je flesje opdrinken dan mag je zo nog even spelen.
Saar roept Romy bij zich en Romy loopt een beetje wijdbeens naar Saar toe, Kirsten loopt duidelijk een stuk makkelijker met de dikke prop tussen haar benen, Romy begint ook weer te klagen over de dikke luier maar Saar zegt dat ze vanzelf wel went aan een dikkere luier en gaat verder niet met Romy in discussie.
Saar neemt Romy op schoot en voelt aan het luier,die kan nog wel even mee zegt Saar, met deze luiers hoeven we tenminste niet heel de dag door te verschonen.
Romy en Kirsten drinken allebei hun flesje leeg, ze weten niet dat dit ervoor gaat zorgen dat ze straks een volle broek hebben.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
markieman zei:
Jammer, begint er op te lijken dat dit verhaal geen vervolg meer krijgt!
Kan, maar misschien is het ook zo dat Winnie nu weer druk een lekker lang stuk aan het schrijven is, dus ik laat me wel verrassen. (Plus, geduld is een schone zaak! ;))
 

winnie

Beginneling
Na een uurtje komen Wesley en Roy terug met de boodschappen en natuurlijk het pak luiers wat ze bij Roy thuis opgehaald hebben.
Romy en Kirsten zijn nog nietsvermoedends aan het spelen, beide hebben ze een natte luier maar het zal niet lang meer duren voordat beide dames hun luiers vol zullen poepen.

Saar en Linda helpen Roy en Wesley mee met het uitpakken van de boodschappen, ze dekken de tafel en zetten de kinderstoel die normaal binnen staat buiten en ze halen nog een oude kinderstoel vanuit de schuur.
De barbeque brand inmiddels goed dus ze kunnen zo gaan beginnen.

Wesley roept Romy bij zich en voelt aan haar luier, papa voelt een plas in jou luier meisje. Papa uit doen! Nee nee er kan nog makkelijk een plas bij hoor. Maar papa ikke nat! Ja dat geeft niks, na het eten gaan we lekker even douchen en krijg je een schone.
Wesley pakt Romy's romper van de waslijn en trekt deze over haar hoofd heen, de knoopjes gaan dicht in haar kruis en vervolgens tilt hij Romy op en zet haar in de kinderstoel, in de kinderstoel zit een 5 punts gordel welke hij vast wilt maken maar doordat de luier zo dik is gaan de riempjes niet dicht, hij moet ze eerst wat ruimer zetten. Nadat de riempjes wat ruimer gezet zijn past het wel en zet hij Romy vast in de stoel.
Kirsten is inmiddels bij Linda op schoot gaan zitten, Roy pakt ook haar romper van de waslijn en doet deze bij Kirsten aan, daarna zet hij kirsten in de kinderstoel.

Romy en Kirsten krijgen allebei een stokbroodje met wat kruidenboter erop terwijl het vlees inmiddels op de barbeque ligt.
Als ze een half uurtje aan het barbequen zijn krijgt Romy wat kramp in haar buik er gebeurd verder nog niks en de kramp trekt weer weg en ze gaat weer verder met eten.
Na een kwartiertje spuit er ineens een enorme lading poep haar luier in en Romy begint te huilen. Wat is er schatje? vraagt Saar aan Romy, ikke bah jammert Romy.
Dat geeft niks meisje, een ongelukje kan wel is gebeuren he, gelukkig heb je je luier om.
Er komt vervolgens nog een kramp en weer dringt er een lading poep haar luier in, de tweede lading is kleiner dan dat de eerste lading was maar de luier is goed gevuld.
Romy begint te jammeren en wilt uit de kinderstoel en een schone luier maar ze zijn nog aan het eten dus Romy heeft pech.
Romy brult nog een tijdje door maar ze weet dat het geen zin heeft dus na een tijdje word ze weer wat rustiger.
Kijk papa is aan zegt Wesley tegen Romy. Romy heeft de tranen nog in haar ogen en kijkt Wesley niet aan, hij pakt haar bij haar kin en dwingt haar op deze manier om hem aan te kijken, als je nu stopt met huilen en je je bord leeg eet en je flesje lekker op drinkt gaan we straks na het eten lekker even douchen en een schone luier omdoen, zo erg is het allemaal niet.

Romy zit sip in haar kinderstoel en voelt de vieze smurrie in haar luier tegen haar billen plakken, doordat de hoeveelheid poep erg groot is en ze in de kinderstoel zit verpreid de poep zich door de luier, Romy vind het helemaal niks.

Eet je bordje is leeg Romy zegt Saar tegen haar, ik wil niet meer! antwoord Romy boos.
Niet zo n grote mond jongedame! Romy schrikt en weet dat mama het meent. Romy eet een paar hapjes en zegt dan dat haar buik vol zit. Nog 3 hapjes Romy dan mag je de rest laten liggen, Romy neemt 3 hapjes en daarna zet Saar het bordje weg.
Drink je flesje maar leeg en Saar geeft de fles aan Romy. Mama uit! Nee strakjes we blijven nog even aan tafel.

Kirsten wiebelt ondertussen heen en weer in de kinderstoel voor zover dat gaat vanwege de riepjes waarmee ze vast zit.
Blijf is stil zitten zegt Linda tegen Kirsten, Kirsten gaat gewoon door en knijpt haar billen samen. Mama ik moet naar de wc! We zijn aan het eten meisje antwood Linda. Maar ik moet echt heel nodig! Linda negeert haar en nog geen 10 seconde later heeft ook Kirsten een volle luier.

Nou dames jullie zijn twee kleine stinkertjes!

Nadat beide dames nog 20 minuten in hun volle luiers aan tafel gezeten hebben worden ze losgemaakt uit de kinderstoel, gaan jullie nog maar even spelen dan gaan wij even opruimen en afwassen dan gaan wij daarna naar huis Kirsten en dan gaan we thuis lekker in bad en naar bed! Romy wilt de vieze luier af en zeurt bij papa om een schone luier welke ze niet krijgt. Papa Wesley word zelfs een beetje boos en zegt dat ze heel snel moet stoppen met zeuren want anders duurt het alleen maar langer voordat ze een schone luier om krijgt.

Kirsten begint weer verder te spelen maar Romy heeft daar niet zo n zin in, die kan alleen maar denken aan de vieze luier die ze omheeft.
Ze blijft een beetje wijdbeens staan en wilt echt niet gaan zitten, Kirsten zit inmiddels alweer op haar kont te spelen, die weet dat ze net zo goed gelijk kan gaan zitten en kan gaan spelen ze krijgt toch nog geen schone luier.

Bij Romy loopt er opeens een flinke plas haar luier in, ze kan het niet tegenhouden, ze probeert haar benen bij elkaar te knijpen maar door de dikke luier lukt dat niet erg en het helpt ook niks, door de pilletjes, waarvan Romy niet weet dat ze ze krijgt, heeft ze geen controle meer over haar blaas, tot overmaat van ramp plast ze ook nog is een stuk meer door deze pillen.

Romy voelt hoe de plas zich een weg zoekt in haar luier en langzaam geabsorbeerd word, een deel van de poep in haar luier word vermengt met de plas waar door het een breiige zooi in haar luier word die zich ook nog is meer verspreid, de poep zit nu niet alleen maar aan de achterkant maar ze voelt de poep zelfs bij haar vagina zitten.
Romy vind het helemaal niks en begint te brullen, papaaa roept Romy in tranen. Wesley komt snel aanlopen, wat is er aan de hand?
Pappa ikke vies. Waar ben je vies? papa ziet niks hoor.
Ikke bah gedaan zegt Romy stotterend door haar tranen heen.
Ooh nou daar hoef je toch niet zo om te huilen meisje, papa dacht dat je gevallen was en daarom moest huilen.
Romy schud nee en vraagt of papa haar wilt verschonen, ja straks antwoord papa Wesley.
NEE NU! Schreeuwt Romy boos.
Hou jij is heel snel die grote mond dicht jongedame!
NEE! IK WIL NIET EEN LUIER!
Je hebt een luier nodig zegt Wesley, anders zou je nu niet zo n volle luier hebben, dan zou je alles kunnen ophouden en naar de wc kunnen gaan.
Romy begint weer te snikken, ga maar lekker nog even met Kirsten spelen, die is tenminste lief aan het spelen.
Wesley draait zich om en loopt weer naar binnen waar de spullen inmiddels bijna allemaal zijn afgewassen en opgeruimd.

Romy trekt aan haar romper waardoor de knoopjes los schieten. Dan zit ze aan een plakker van de luier welke ze wilt open trekken.
Niet doen! Zegt Kirsten dan word papa echt heel boos en als ik dat doe krijg ik soms billenkoek.
Romy haalt haar schouders op en zegt dat ze de luier echt uitwilt.
Ze trekt een plakstrip los en wilt beginnen aan de volgende, op dat moment stapt Saar naar buiten, wat ben jij aan het doen dame!? Romy schrikt op en zegt niks. Wesley komt ook gelijk naar buiten lopen en ziet wat er aan de hand is, hij loopt naar Romy toe en gaat door zijn hurken, Romy staart naar de grond. Kijk papa is aan. Romy tilt haar hoofd een beetje op en kijkt naar papa.
Papa boos zegt Romy zachtjes.
Ja papa is boos, en jij weet wel waarom. Wesley plakt de plakstrip weer vast, de plakstrip kleeft gelukkig nog want ze zijn hersluitbaar.
Hij tilt Romy op en loopt met haar naar een stoel waar hij op gaat zitten, daar legt ie Romy over zijn knie en heeft een paar flinke meppen op haar kont, hierdoor verspreid de poep in haar luier zich nog meer, gelukkig heeft ze een hele goede zeer dikke luier aan en komt het er niet uitgelopen.
Doordat de luier zo dik is doen de tikken die Romy krijgt niet echt zeer het vieze gevoel van de poep die zich verspreid door heel de luier is veel erger.
Papa stop! Roept Romy hard maar Wesley gaat nog even door.
Na dat hij een keer of 10 op haar kont geslagen heeft wrijft hij over de luier van Romy, ook knijpt hij er een beetje in waardoor de poep die door de klappen op haar kont tegen haar kont platgedrukt zitten weer wat losser komen.
Dan tilt hij Romy overeind en neemt haar gewoon op schoot, zijn hand houd hij in haar kruis zodat ze niet naar beneden kan zakken, hierdoor word de luier ook gelijk strakker in haar kruis getrokken.
Wesley zegt niks tot Romy stopt met huilen, de tranen staan nog in haar ogen en ze snikt nog zachtjes na.
Je weet dat dit je eigen schuld is he Romy? Je weet dondersgoed dat je je luier niet uit mag doen! Romy knikt zachtjes ja.
Wat zeg je? Ja zegt Romy zachtjes. Papa verstaat je niet goed. Ja zegt Romy iets harder.
Ja? Tegen wie praat je jongedame? Papa zegt Romy snikkend. Juist dus wat zeg je dan? Ja papa antwoord Romy beduusd. Goedzo.

Romy blijft bij Wesley op schoot zitten, daar drinken de volwassenen nog een kop koffie en Saar komt aangelopen met 2 ijsjes voor de kleintjes.
Na een half uurtje is alles op en gaan Roy,Linda en Kirsten naar huis want het is bedtijd voor Kirsten.
Roy tilt Kirsten op en ook Kirsten vind de luier smerig aanvoelen, die maakt echter niet zo n drama meer als Romy dat doet, Kirsten is er al aan gewend die heeft bijna elke dag een flinke poepluier die niet altijd direct verschoond word.

Kirsten word in de autostoel gezet en de riempjes worden vast gemaakt, door de 5 puntsgordel word de luier strak in haar kruis geduwd wat echt niet fijn voelt met die vieze luier.
Gelukkig is het nog maar even denkt Kirsten, thuis ga ik lekker in bad en krijg ik daarna een schone luier om.

Ook Romy moet onder de douche, Wesley loopt gelijk nadat de visite weg is de trap op met Romy om te gaan douchen. Zo dan gaan we die vieze luier van jou maar is afdoen meisje zegt hij terwijl hij naar boven loopt.
 

winnie

Beginneling
Boven aangekomen word Romy gelijk in de douche gezet, Wesley trekt Romy's romper uit en gooit deze in de wasmand, vervolgens pakt hij een vuilniszak zodat hij de vieze luier daar gelijk in kan doen.
De plakstrips van Romy's luier worden een voor een losgetrokken en poef de luier valt op de grond, Wesley stopt de luier in de vuilniszak en knoopt hem dicht.
Zo kleine stinkerd dan zullen we jou is gaan wassen. De billen van Romy zijn helemaal besmeerd met poep,en ook tussen haar vagina zit behoorlijk wat, Wesley zet de kraan open en spoelt eerst het ergste weg, daarna pakt hij een washand en wast Romy haar billen en vagina tot er geen poepresten meer aan de washand zitten, hij spoelt de washand uit en gooit deze bij de was. Met een schone washand wast hij Romy van top tot teen met lekkere douche schuim van zwitsal, zo dan ruik je weer lekker lieverd.
Vervolgens maakt hij Romy's haar nat en zeept het in met zwitsal shampoo, zo oogjes dicht en hoofd achterover, Wesley spoelt Romy's haar goed uit.

Zo jij bent weer schoon!
Wesley geeft de sproeier nog even aan Romy zodat ze nog heel even zelf kan sproeien, dat vind ze altijd erg leuk.

Wesley pakt een lekkere grote handdoek van de stapel en loopt weer terug naar de douche, zo kom je eruit mevrouw?

Nee papa nog heel even!
Nou heel eventjes dan, papa zal je pyjama vast gaan klaarleggen dan oké? Oké papa

Wesley loopt de badkamer uit en laat de deur openstaan zodat hij Romy kan horen, hij loopt haar kamertje in en pakt een slaapzak en een romper en legt deze op de commode neer. Hij pakt een dikke luier van de stapel en vouwt deze uit hij legt er 2 inleggers in en loopt dan terug naar de badkamer.
Zo dame tijd om eronder uit te komen, Wesley draait de kraan uit en droogt Romy af.

Kom we gaan je pyjama aandoen en hij pakt Romy bij haar hand en neemt haar mee naar haar slaapkamer. Romy ziet de luier al klaar liggen, papa ik wil niet luier aan! Ik wil zonder luier slapen.
Nee nee mevrouw, dan kan papa je bed verschonen zeker?

Hij tilt Romy op de commode en legt haar op de opengevouwen luier neer, hij zorgt dat ze er recht op ligt en pakt dan de bus talkpoeder waar hij haar luiergedeelte mee bestrooid, vervolgens trekt hij de luier tussen haar benen door, beentjes wijd, Romy doet wat haar gevraagd word en zo kan Wesley de luier goed omdoen, een voor een gaan de plakstrips dicht en Wesley controleert de luier nog even in de liezen.
Hij pakt de romper en trekt deze over Romy haar hoofd, papa wanneer mag ik zonder luier vraagt Romy zachtjes.
Wesley gaat ondertussen door met het aantrekken van de romper en maakt de knoopjes in haar kruis een voor een dicht.

Nou schat weetje wat we kunnen afspreken, als jij een hele week droog kunt blijven mag jij zonder luier proberen oké?
Romy knikt Ja, niet wetende dat het haar nooit zal gaan lukken door de pilletjes die ze krijgt.

Zo nog even je slaapzak aan en dan ben je klaar.
Wesley helpt Romy in haar slaapzak en doet de rits op haar rug dicht.

Je moet zo naar bed meisje, je mag kiezen, sesamstraat kijken of een verhaaltje lezen, wat wil je?
Ik wil nog niet slapen papa!
Je moet slapen mop, het is eigenlijk al bedtijd geweest.

Uhmm, ik wil eigenlijk allebei papa!
Nee Romy dat kan vandaag niet daar is het echt al te laat voor, als we morgen optijd in bad gaan dan kunnen we het morgen allebei doen oke?

Zullen we een boekje uitzoeken?
Nee! Ik wil tv!
Wil je sesamstraat? Romy knikt ja.
Oké, Wesley tilt Romy van de commode af en loopt met haar op zijn arm de trap af, hij gaat met haar op schoot op de bank zitten en zet sesamstraat op, ondertussen maakt mama een lekker flesje warme melk voor Romy klaar en geeft deze aan papa zodat die de fles aan Romy kan geven terwijl ze rustig naar sesamstraat aan het kijken is.
Na 10 minuten is het programma afgelopen en zet Wesley de tv uit, Romy drinkt haar flesje leeg en als het flesje leeg is staat Wesley op, zo geef je mama een kus? Hij loopt met Romy op zijn arm richting Saar zodat ze elkaar een kusje kunnen geven, slaap lekker lieverd!

Wesley loopt de trap op en legt Romy in haar bedje, zo schat ga je lekker slapen?
Romy begint te gapen, zie je wel dat je moe bent zegt Wesley terwijl hij door haar haren strijkt.

Hij pakt nog een speentje en stopt deze voorzichtig in Romy haar mond, hij geeft Romy een kus op haar voorhoofd en zegt welterusten schatje, hij doet de babyfoon aan en vervolgens doet hij het licht uit en loopt de kamer uit.
Romy is toch wel moe van al het spelen samen met kirsten en valt al snel in slaap.

Beneden drinken saar en Wesley wat en spreken de dag even door, ze zijn zo blij dat ze Roy en Linda hebben leren kennen.
Na een half uurtje samen op de bank gezeten te hebben gaat Wesley een wandeling met de hond maken, als hij net weg is hoort saar de babyfoon en gaat even boven bij Romy kijken. Ze doet een klein lichtje aan en loopt naar het bedje van Romy, ze ziet dat romy het speentje uitgespuugd heeft, wat is er schat vraagt Saar zachtjes. Mama ikke plas daan.
Ssst dat geeft toch niks zegt saar zachtjes en stopt het speentje terug in Romy haar mond ga maar weer lekker slapen schat,morgen krijg je weer een schone broek.
Romy valt gelukkig vrij snel weer in slaap en als Wesley een uurtje later terug komt van het wandelen gaan Saar en Wesley ook maar gelijk naar bed, morgen zal hun kleine meisje wel weer vroeg wakker zijn.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
En alweer een goed geschreven hoofdstuk, ben stiekem eigenlijk al benieuwd wanneer er een hoofdstuk komt waar Romy al wat ouder is !1 keep it up:)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
PB'tje Hoe lang blijft jouw plastic broekje zacht ? Plastic broekjes liefhebbers 22
KatyDLove Nog niet klaar Kaboutertjes stelen plastic broek, de broek blijft zoek. De plastic broek is naar de maan.....Of is de thuiszorg ermee aan de haal gegaan? K 34
broekie Hoe zorg jij er voor dat je plastic broekje lang mooi blijft. Plastic broekjes liefhebbers 29
Winfield Hoe blijft het als DL leuk om luiers te dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
F Waar blijft jij met je gebruikte luier? Polls 40
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
DL_Michel Verhaal Klaar Aaron blijft in bedplassen A 2
luierman48 Luiers Contact advertenties 1
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 0
LuierD Luiers Zuid-Limburg Contact advertenties 1
PietjeDLimburg Nieuwe Littleforbig luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
vincp40 "Deze week in de reclame" over luiers :-) Pub 0
ikbenlieverinluiers Liever in luiers Voorstellen 18
A Incontentie luiers Lidl Luiers 22
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 21
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 45
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Similar threads


















































Bovenaan