3 L

Luierforever

Nieuw lid
Hoi ik ben nieuw ik ga een luierverhaal plaatsen geef graag tips en ik heb autisme en adhd dus kijk of een op mijn profiel nou dan begin met de inleiding deze avond doei lieve schatten jullie zijn schatjes als jullie dit lezen
 

Luierforever

Nieuw lid
Ik zal de personage even voorstellen.

Pip 21
Luna 23
Isa 22
Roos 22
Het zijn allemaal vriendinnen.Die bij elkaar wonen . Het avontuur gaat over hun luier ervaringen . In diseny land parijs ik hoop dat dit een beetje goed is al
 

Luierforever

Nieuw lid
Hoofstuk 1 de reis

Pip Luna Isa Roos zitten op de bank.Roos heeft het idee om naar diseny te gaan .Iereen schreeuwt het uit van blijdschap .Ze gaan met ze alle boeken een midweekje diseny land parijs. Wat ze niet weten is dat Luna en pip zorgen voor de baby dingen voor Isa en Roos. Ze kijken alle twee om en lachen naar elkaar .Ze gaan hun koffer in pakken .Luna leid de andere dames af zodat pip de babyspullen in kan pakken zonder dat Isa en Roos en door hebben .Ze zijn klaar en wel pip gaat achter het stuur zitten en pip op d'r bijrijders stoel Isa Roos achter in . Pip biedt ze een drankje aan .Ze zeggen allebei ja .ze nemen een slok .Pip en Luna kijken elkaar en lachen .En wat met Isa en Roos gebeurt in het volgende hoofstuk hooplijk is dit een beetje spannend

Dit mijn eerst kleine deel ik vind het een beetje spannend om te plaatsen maar ik doe toch hoplijk is ie leuk tot nu toe laat weten hou van julie schatjes
 
Bovenaan