Ann, de engel van de nacht

mijn eerste verhaal... wat denk je?

  • saai, kon het niet eens uitlezen

    Stemmen: 3 4,4%
  • blijf wel lezen, maar boeide me amper

    Stemmen: 1 1,5%
  • ok

    Stemmen: 4 5,9%
  • goed

    Stemmen: 24 35,3%
  • zeer goed

    Stemmen: 36 52,9%

  • Totaal stemmers
    68

smurfke

Gewaardeerd Lid
amai, amai

veel complimenten,

ik heb eigenlijk al veel in het ziekenhuis gelegen, dus ja, heb al veel ervaringen gehad met bedplassen en in ziekenhuis liggen, maar Ann was toen zo lief, ze stelde me gerust, ik schaamde me rot, maar ze maakte me duidelijk dat ik zelf niet veranderde als persoon. Ik ben daar in bed beginnen te plassen, (ondertussen weten ze wat de oorzaak is eigelijk.) en ze vond het eigenlijk ook erg voor mij. ik wilde ook niet meer slapen, maar ze zei dat dat alleen maar slechte gevolgen ging hebben, had de luier gelekt, ging ik gewoon naar haar en vroeg ze zelf of ik propere lakens nodig had (op zich, was ik dan ook heel verlegen en beschaamd, dus wist ze eigenlijk direct wat er dan scheelde.) Elke keer stak ze me daarna liefdevol onder en streelde ever over mijn hoofd. Op zich heeft Ann toen op andere vlakken ook heel veel gedaan voor mij, ik kon echt met niemand praten, behalve met haar... soms zie ik haar nog. Zij vond mij ook een leuk meiske en ze zei zelfs, "goh, als we elkaar hier nie hadden leren kennen, waren we echt vriendinnen kunnen worden". Nu ontmoet ik haar vaak "toevallig" omdat dat dat eigenlijk niet mag...

de andere vaste nachtverpleegkundige ging er helemaal anders mee om, in een ander zieknhuis was het pure vernedering hoe ze ermee omgingen, ik kan heel wat verhalen vertellen..... zowel positieve als negatieve verhalen

maar dit heeft echt veel betekenis voor mij, ik kreeg toen echt een veilig en geborgen gevoel bij iemand, iets wat ik nog nooit gevoeld had tot dan toe. Toen ik weg was van die afdeling, miste ik haar echt, maar we bleven vaak bellen, wel altijd als ze nacht had, zodat het zogezegd kon zijn omdat ik het moeilijk had (tja, die kon haar job verliezen daardoor). Ach ja, ik zie haar nog af en toe en zij heeft me toen zo veel meegegeven, in positieve zin. Op het einde van mijn opname toen heb ik voor haar een kaartje gemaakt, het staat nog altijd op haar kast, zegt ze. We hebben gewoon ook dezelfde smaak en interesses, dat doet ook veel eigenlijk. Op zich heb ik over t laatst echt opgeschreven wat Ann voor mij betekend heeft die opname, ik wil het haar eigenlijk eens geven... ze was zo goed voor mij, echt waar. En ja, ik zie haar graag, heel graag, niet zoals in een liefdesrelaties, ook niets seksueel of zo, ik heb haar gewoon heel graag.

ach ja, het verhaal is dus echt helemaal waar gebeurd
 

slaaf.johannes

Superlid
smurfke

hoe kijk je nu tegen het leven?

heb naamelijk ook veelgeprobeert me zelf te snijden of te verongelukken
ik wert altijd tegen gehouden door een zeer goede maat van mij
en 2 keer hebben mijn begeleidsters mij gevonden met een snee hebben me toen op tijd geret
en nu denk ik wat ben ik toen dom geweest der is nog zo veel te beleven op aarde er is nog zo veel te doen en het leven is mooi maar ook triest het kent goede kanten en slegten maar daar om moed je blijfen leven en geen gekke dingen doen.

dit is even heel kort mijn reactie
 

smurfke

Gewaardeerd Lid
tijger122 zei:
smurfke

hoe kijk je nu tegen het leven?

heb naamelijk ook veelgeprobeert me zelf te snijden of te verongelukken
ik wert altijd tegen gehouden door een zeer goede maat van mij
en 2 keer hebben mijn begeleidsters mij gevonden met een snee hebben me toen op tijd geret
en nu denk ik wat ben ik toen dom geweest der is nog zo veel te beleven op aarde er is nog zo veel te doen en het leven is mooi maar ook triest het kent goede kanten en slegten maar daar om moed je blijfen leven en geen gekke dingen doen.

dit is even heel kort mijn reactie
Laat ons zeggen dat Ann mij gered heeft, ben eigenlijk heel verhaal aan het schrijven, (van patiënt tot verpleegkundige) ik ban idd van psychiatrische patiënt naar psychiatrisch verpleegkundige gegaan. ik ken beide kanten. Ann heeft mij geleerd te praten over mijn gedachten, over mijn gevoelens, over alles eigenlijk (daarvoor was ik een echte opkropper), zij heeft de basis gelegd voor mijn verdere therapie, ik kwam in een levensbedreigende depressie (mijn hart kon het elk moment begeven) en door Ann ben ik gered, daarvan ben ik overtuigd....
 

slaaf.johannes

Superlid
smurfke zei:
tijger122 zei:
smurfke

hoe kijk je nu tegen het leven?

heb naamelijk ook veelgeprobeert me zelf te snijden of te verongelukken
ik wert altijd tegen gehouden door een zeer goede maat van mij
en 2 keer hebben mijn begeleidsters mij gevonden met een snee hebben me toen op tijd geret
en nu denk ik wat ben ik toen dom geweest der is nog zo veel te beleven op aarde er is nog zo veel te doen en het leven is mooi maar ook triest het kent goede kanten en slegten maar daar om moed je blijfen leven en geen gekke dingen doen.

dit is even heel kort mijn reactie
Laat ons zeggen dat Ann mij gered heeft, ben eigenlijk heel verhaal aan het schrijven, (van patiënt tot verpleegkundige) ik ban idd van psychiatrische patiënt naar psychiatrisch verpleegkundige gegaan. ik ken beide kanten. Ann heeft mij geleerd te praten over mijn gedachten, over mijn gevoelens, over alles eigenlijk (daarvoor was ik een echte opkropper), zij heeft de basis gelegd voor mijn verdere therapie, ik kwam in een levensbedreigende depressie (mijn hart kon het elk moment begeven) en door Ann ben ik gered, daarvan ben ik overtuigd....
ik ben blij dat het nu goed gaat bedankt voor je andwoord
 

smurfke

Gewaardeerd Lid
ja hoor, getrouwd, kindje onderweg.... juist nieuw werk gevonden (en is echt mijn droomjob!) t leven kan toch schoon zijn, hè! Niet alle dagen, maar t zijn ook de kleine dingen die het leuk maken: de zon die schijnt, spelende kinderen in het park, de kleine dingen die het leven mooi maken....
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Goed verhaal mooi geschreven alleen niet mijn type verhaal ga zo door
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Diedericks Engel D 16
DL_Michel Verhaal Klaar ENGEL VAN DE NACHT E 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
B Lekkage in de nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
R Aanbevolen voor de nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
chloe_dapie_Queen FORMA-CARE Luiers nacht Vragen & Info Shop 6
Plasbibs Afgelopen week poepte ik spontaan in mijn nacht luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Inco-plastic-24/7 wat draag je deze nacht? 16+ Board 71
Inco-plastic-24/7 Zo lekker dikke nacht luier met natuurlijke dubbele plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Klaar voor de nacht!! AB/DL Fotos 4
Cuteboy Avond/Nacht wandeling dinsdag, woensdag of donderdagavond. Contact advertenties 1
Luier 86 dag/nacht luier VVV 5
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
daiperke1 Natte nacht AB/DL Fotos 3
loodje Apsorin luiers spakken dag nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Hoe houden jullie het droog in de nacht ben beginneling en had graag wat tips Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Abbjornnl funnycare medium nacht luiers Luiers 0
Berth Formacare Premium dry nacht Luiers 0
luierslaafje BOOSTER 6000 ml MyDiaper Animal Nacht Windel Gr. Vragen & Info Shop 11
wintertje Ervaringen met de MyDiaper Nacht? Luiers 8
N iemand wrvaring met maimed extra nacht? Luiers 7
P Na lange nacht en dag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
The Dude Kun je een nacht in een poepluier slapen? Tiener board 20
Bovenaan