Baby Jan

Wat vinden jullie van dit verhaal

  • 10

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 3 60,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

Teenerbaby

Een dikke luier is een fijne luier!
Dit is een verzonnen verhaal, laat ik me eerst even voorstellen, mijn naam is Jan en ben 16 jaar, ik hou ervan om me als een baby te gedragen en kleden, hierbij zitten natuurlijk speentjes, flesjes, babykleertjes, rompertjes, plastic broekjes en luiers in het pakket. Mijn ouders wisten al dat ik het leuk vond om me te gedragen als baby.

Mijn ouders waren het weekend weg en dus had ik het huis voor mezelf, mijn vriendin zou het hele weekend komen logeren. Het begon op een rustige zaterdagmorgen en ik had me net een schone dikke luier aangedaan toen plotseling de deurbel ging, dus ik snel even een broek en een t-shirt aangedaan, en de babyspullen snel in een kastje opgeborgen, niet wetende dat mijn luier best opviel, snel de trap af gerend en de deur open gedaan. Daar stond mijn vriendin in de deur opening. Haar blik viel gelijk op mijn luier, ‘kom binnen’, zeg ik, ze grinnikte even en liep naar binnen.

‘Wil je wat drinken’? Vroeg ik. ‘Ja hoor’, zegt ze en gaat op de bank zitten, ik schenk 2 glazen in met fris en ga ook zitten. Intussen raakten we aan de praat over koetjes en kalfjes, en zonder dat ik het doorhad sprak ik m’n mond voorbij en vertelde dat ik een luier droeg. Ze had het al gezien toen ze nog in de deuropening stond en lachte. ‘Nou nou, als mijn vriendje er van houdt om zich als een baby te gedragen zal ik je moeder wel zijn’, zegt ze, en voordat ik het doorhad had ze haar hand al in mijn broek gestoken en voelde aan de voorkant van mijn luier, ‘oh oh, volgens mij heeft iemand hier een plasje gedaan, nou, ik ga je wel even lekker verschonen’.

Ik had ondertussen ook wel zin gekregen in dit spelletje. Ze vroeg of ik nog meer spulletjes had en ik zei dat ze in een kastje op mijn kamer lagen, ze liep naar boven en ik moest aan haar handje meelopen, bij elke stap voelde je de luier zwaarder worden. Toen we boven waren wees ik het kastje aan en ze trok deze open en zag de spulletjes liggen. ‘Goed, ik leg even een zeiltje neer, zo, ga nu maar op het bed liggen, dan verschoon ik je wel’, ik ging op het bed liggen, ze pakte een schone luier en een plastic broekje, ze maakte de plakstrips los en ontdeed mij van m’n plasluier, ze tilde m’n benen omhoog en schoof er een schone luier onder, vouwde de luier tussen mijn benen door en deed de plakstrips dicht. Ga nu maar staan, zei ze, en trok vervolgens het plastic broekje omhoog. Hierna deed ze mij een romper aan, omdat het niet erg koud was hoefde ik ook geen andere kleding aan, we liepen weer naar beneden en ik voelde de lekkere dikke prop tussen mijn benen, zo, ga nu maar even televisie kijken, dan maak ik het middageten klaar.

Toen het middageten klaar was kwam ze met een bordje pap aan, voor haarzelf had ze een boterham gemaakt, die at ze eerst zelf op, en toen was ik aan de beurt, ze maakte een slabbetje vast, en ze begon me te voeren. Lepeltje voor lepeltje. Omdat ik niet had ontbeten had ik best honger, en gulzig at ik elk lepeltje op. Nadat het op was mocht ik nog even tv kijken. Een half uurtje later voelde ik een lichte drang om te plassen, en liet het dan ook gerust lopen, het voelde lekker aan, die warme urine die je dan tegen je buik en je bovenbenen voelde tintelen, en de luier die het langzaam opnam.

‘Het is tijd voor je middagdutje baby van me, kom maar, dan verschoon ik je nog wel even’. Ik liep achter haar aan, eenmaal aangekomen in mijn kamer moest ik in mijn bed gaan liggen en maakte ze mijn romper los en trok mijn plastic broek uit, daarna maakte ze de plakstrips los, ze haalde de luier weg en pakte een schone dikke luier tevoorschijn, die deed ze me vakkundig om, daarna mocht ik kiezen welk plastic broekje en luierpakje ik aan mocht, blauw of rood, ik nam blauw, en na dit alles aangetrokken te hebben ging ik in bed liggen, en terwijl ik op bed lag knuffelde ze en kietelde ze me, daarna kreeg ik een speen in m’n mond waar ik lekker aan begon te sabbelen, ik kreeg ook nog een teddybeertje, ze stopte me nog eens lekker in, ze wenste me welterusten en sloot de deur, daar lag ik dan, in een dikke luier, in mijn bed, ik dacht nog even aan vanochtend en viel in slaap.

Twee uur later maakte ze me wakker, je kon het al ruiken, ik had in mijn luier gepoept, ze kwam op het bed zitten en knuffelde me, daarna kietelde ze me waardoor ik nog een plas liet lopen, dit merkte ze natuurlijk op en zei: ‘Volgens mij ben jij wel aan een verschoning toe’, ze glimlachte en trok de deken weg, maakte mijn luierpakje los, trok mijn plastic broekje omlaag, en maakte voorzichtig de plakstrips los, ze haalde de luier weg, en ik moest aan haar handje mee naar de badkamer, daar aangekomen liet ze de douche warm lopen en controleerde of het water niet te heet was, toen het op een mooie temperatuur was moest ik in de douche gaan staan en werd ik gewassen, overal, er bleef geen plekje over waar ze niet was geweest. Ik moest daarna uit de douche stappen en werd toen met een handdoek droog gewreven. Toen dat klaar was moest ik weer op mijn bed gaan liggen en ze smeerde me in met babyzalf en deed er flink wat talkpoeder op, toen kreeg ik weer een luier om en ik kreeg een T-shirt en een broekje aan, daarna gingen we naar beneden.

Beneden aangekomen kreeg ik de schrik van mijn leven, terwijl ik sliep had mijn vriendin wat vrienden uitgenodigd om koffie te komen drinken, wat ze niet wisten was dat ik als een baby gekleed was en ze barsten in lachen uit, ik schaamde me zo erg dat ik per ongeluk een plasje liet lopen, toen ze dat zagen lagen ze op de grond van het lachen, m’n vriendin grinnikte en ik werd vuurrood van schaamte. Nadat ze wat koffie hadden gedronken en ik een flesje met limonade had gekregen gingen ze eindelijk weg, ik had heel veel verdriet en toen ze de deur uit waren en mijn vriendin weer binnenkwam begon ik te huilen. Ze kwam naast me zitten en troostte me, ze voelde aan mijn luier maar die was nog niet heel erg nat dus ik kon er nog wel even mee. Ik mocht even tv kijken terwijl ik een speen in m’n mond kreeg, toen kwam ik langzaam tot rust.

Na een uurtje tv te hebben gekeken voelde ik de aandrang om te plassen groter worden, ik liet het lopen en voelde de warme urine de luier in stromen. Toen het bijna tijd was om te gaan eten werd ik op de grond gezet en mocht ik wat heen en weer kruipen. Terwijl mijn vriendin eten op tafel zette, dat voor mij voornamelijk uit gepureerde groenten bestond.

Zij had voor haarzelf pasta gemaakt, ze wachtte zelf nog met eten want ze kon zien dat ik erg honger had, ze begon mij dus eerst maar te voeren, ze deed me een slabbetje om en ik kreeg lepeltje voor lepeltje de groenten, toen ik klaar was begon ze zelf te eten.
Toen we klaar waren met eten mocht ik even wat gaan spelen met het teddybeertje wat ze me gaf, dan kon zij even de afwas doen. Toen ze klaar was maakte ze een flesje met melk klaar, dit warmde ze even op in de magnetron en toen de magnetron ping zei haalde ze het flesje eruit en ging op de bank zitten, ik moest bij haar op schoot komen en kreeg weer een slabbetje om, toen begon ik te drinken waarbij ik af en toe wat morste, maar dat maakte niet uit, want ze veegde dat allemaal af met het slabbetje. Toen ik klaar was met drinken klopte ze me op mijn rug en liet ik een boertje, daarbij kwam weer wat melk omhoog, maar dat haalde ze ook weg met het slabbetje.
Toen mocht ik nog een halfuurtje tv kijken, en terwijl ik op de schoot van mijn vriendin zat, wreef ze mij over mijn dikke luierkontje. Na een half uurtje moest ik naar bed en kreeg ik een schone nachtluier aan, een plastic broekje, en een luierpakje. Ze knuffelde me nog even, gaf me een speen, en zei nog wat lieve woordjes, en terwijl ze de deur dicht deed, dacht ik nog aan deze zaterdag, en droomde over morgen.

Wordt vervolgd...
 

Babydre

24/7 luier discipline met plastic broek
Leuk verhaal, ben wel blij beetje verrast dat je een plasticbroekje draagt, ga zo door
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Teenerbaby Baby Jan 2 B 2
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
B Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


















































Bovenaan