Geen baby meer

YoloE

Superlid
Personage: Tom (4 jaar)

Tom is een 4-jarige jongen die net naar de basisschool gaat.
Mees is volledig zindelijk maar heeft een angst. Poepen. Hij durft het niet op de wc.
Hij weigert ten alle tijden. Hij voelt het wel, maar poept gewoon in zijn broek als hij geen luier om krijgt/heeft.
Dus krijgt hij elke keer als hij aangeeft dat hij moet poepen een luier om.

Personage: Daan (8 jaar)

Daan is een 8-jarige jongen en is de broer van Mees.
Hij is een stoere jongen die graag de leiding neemt in een groep.
Hij vindt het dan ook maar babyachtig dat zijn broertje nog in een luier poept en kan het nooit laten er iets over te zeggen of om hem te plagen of te pesten



Het is zomervakantie. Tom en Daan zitten samen in de woonkamer. Ze bouwen samen een kasteel van Lego. De tweede toren is net klaar en ze zijn nu samen bezig aan de muur die de torens aan elkaar verbind. Daan vindt het leuk om met Tom te spelen. Hij neemt graag de leiding over het spel en Tom volgt altijd graag.
Hun vader zit het spel af en toe heerlijk te aanschouwen terwijl hij aan tafel aan het werk is.
Na een tijdje gespeeld te hebben staat Tom op en loopt naar zijn vader toe. ´´Ik moet poepen´´ zegt Tom tegen zijn vader. Zijn vader kijkt op en staat op van zijn stoel.
´´Nou, kom maar mee dan.´´ zegt zijn vader. Hij staat op en loopt met Tom naar boven.
Daan blijft achter en denkt zit met zijn gedachten in zijn hoofd. Hij weet wat er nu boven gebeurd.
Tom durft nog niet op de wc te poepen. Dat is zo babyachtig.
Hij weet dat zijn broertje nu boven een luier om krijgt en dan weer naar beneden zal komen om te spelen. Daarna zal hij snel weer naar boven moeten. Want dan heeft hij in zijn luier gepoept.
Hij lijkt dan net nog een baby. Vorig jaar vond hij al dat hij eroverheen moest zijn.
Maar nu gaat hij al een paar weken naar de basisschool en doet hij het nog steeds.
Zo babyachtig.

Tom kwam weer naar beneden en ging snel verder met bouwen. Daan zit terwijl hij aan het spelen is zijn broertje in de gaten te houden. Hij zit met zijn billen op de grond legoblokjes te stapelen en hij zag eigenlijk niks aan hem.
Tot Tom opeens gehurkt ging staan. Hij zat nog steeds achteloos te bouwen maar hij leek zich ook in te spannen. Opeens hoorde hij en scheet en zag hij meteen zijn luier dikker worden.
´´Tom, je bent echt een baby.´´ zei Daan toen. ´´Alleen baby´s poepen nog in een luier. Eigenlijk zou je nog helemaal geen onderbroek aan mogen. Daar ben je nog niet groot genoeg voor.´´
Tom keek verbaasd op. ´´Wel´´ riep Tom tegen Daan en hij gaf hem een duw waardoor we beide achterover vielen. De torens vielen om het maakte een hoop kabaal.
´´Wat is hier aan de hand?´´ hoorde ze opeens achter hun. Hun vader stond achter hun.
´´Daan pest mij, ik ben geen baby.´´ zegt Tom.
´´Wat hoor ik Daan, zit je Tom weer te pesten met zijn luier? Ik ben daar echt helemaal klaar mee. De vorige keer heb ik je al gewaarschuwd dat je dat nooit meer mocht doen. Dus nu is het genoeg.
Je hebt huisarrest. Net zolang tot je inziet dat een luier niet iets is waar je je broertje mee mag pesten. Je gaat nu naar je kamer en je blijft daar de rest van de ochtend zitten. Ik ga Tom even helpen en dan gaan wij even naar de winkel en jij blijft zolang op je kamer. En waag het niet om eruit te komen.´´ zei zijn vader en hij liep met Tom naar boven.
Daan liep naar zijn kamer

In de winkel liepen Tom en zijn vader te zoeken. Ze zochten allemaal lekker eten voor in de avond.
´´Zullen wij eens babyeten voor Daan kopen zodat hij kan zien dat hij de baby is, Tom?´´ zei zijn vader.
´´Ja´´ zei Tom lachend. Hij vond het wel een goed idee om zijn broertje te laten zien wie hier de baby was. Hij pakte het potje babyvoeding zijn vader over en legde het in het karretje.
Ze liepen door verder en kwamen bij de luiers. Hij stond stil en dacht na of er nog genoeg luiers in huis lagen voor Tom.
´´En deze?´´ zei Tom en hij rijkte een pak pampers aan.
´´Nee joh, deze zijn echt nog te groot voor jou. We hebben er ook nog genoeg thuis.´´ zei zijn vader.
´´´Nee, Daan.´´ zei Tom.
Zijn vader schoot in de lach. ´´Je wilt hem ook een luier laten dragen?´´ vroeg zijn vader.
Tom knikte lachend. Zijn vader dacht even na en pakte toen het pak pampers aan en legde hem in het winkelmandje. Al zoekend naar de laatste producten zat hij na te denken.
Misschien dat dit Tom over zijn angst heen helpt. Als zijn broer opeens ook luiers draagt en ik benadruk dat hij daarom nu de baby is. Wilt Tom het de volgende keer misschien wel op de wc proberen. Dan geef ik Daan een gepaste straf voor zijn pestgedrag en help ik Tom misschien wel van zijn angst af.
Ze liepen naar de kassa, rekende af, liepen naar de auto en pakte de spullen in de auto.
´´Krijgt Daan dan zo een luier om?´´ vroeg Tom.
´´Jazeker. Vandaag is Daan de baby. Een baby´s dragen nog luiers.´´ ze reden van de parkeerplaats af.
Op naar huis

Daan zat op zijn kamer. Hij speelde met zijn Nintendo Switch. Huisarrest was zo erg nog niet. Hij mocht dan misschien niet van zijn kamer af. Maar op zijn kamer vermaakte zich hij prima.
Hij had net zijn stripboek uit en was net aan een game begonnen toen hij voelde dat hij moest plassen. Wat nu? Hij mocht niet van zijn kamer af komen. Dat had papa heel duidelijk gezegd.
Maar hij moest toch plassen. Hij besloot het op te houden. Misschien ging dat gevoel zo weg.
Hij hoorde beneden een deur opengaan. ´´´Pap, ik moet plassen.´´ riep hij.
´´Wacht even. Ik kom bij je-´´ riep zijn vader.
Hij hoorde zijn vader beneden rommelen en daarna hoorde hij meerdere voetstappen de trap oplopen.
Daar stond zijn vader in de deuropening. ´´Ik zal je even helpen, kom maar mee´´ en hij wenkte Daan de mee de kamer uit. Ze liepen samen de badkamer in en Daan zag hoe zijn vader een pak luiers naast het verschoonkussen legde. ´´Klim er maar op!´´ zei zijn vader en hij klopte op het verschoonkussen. ´´Nee. Ik ben geen baby, ik kan gewoon naar de wc.´´ riep Daan.
´´Blijkbaar wel. Je hebt je vandaag als een baby gedragen: Alleen baby´s weten niet dat ze hun broertje niet mogen pesten, als je nu niet heel snel gaat liggen. Wordt het een hele vervelende zomervakantie.´´ riep Daan´s vader.
Daan schrok wel. Zijn vader was eigenlijk nooit boos. Hij was alleen boos als hij het echt meende.
Het was stom om mijn broertje zo te pesten. Het is niet leuk om een luier om te krijgen.
Zonder iets te zeggen klom Daan op het verschoonkussen. Zijn vader begon liet hem goed liggen en begon zijn broek en onderbroek uit te trekken. Hij trok het helemaal uit en daarna zijn shirt.
Hij lag helemaal naakt op het verschoonkussen. ´´Zo, alleen een luier is wel genoeg.´´ zei hij terwijl hij een luier uit het pak haalde.
Hij poederde eerst nog even het luiergebied in en legde daarna geroutineerd de luier onder Daan´s kont. Hij vouwde de luier dicht en plakte daarna de plak strips vast.
´´Zo, jij kan plassen.´´ zei zijn vader en hij tilde Daan van de commode af.
Je mag nu samen met Tom die toren beneden af gaan maken.
´´Mag ik mijn broek aan?´´ vroeg ik.
´´Nee, alleen een luier is warm genoeg, ik moet je zo weer verschonen. Dus ik ga niet moeilijk doen. Kom.´´ zei zijn vader en hij liep voor me uit naar beneden.

Tom en Daan begonnen verder te spelen. Nu keek Tom heel aandachtig naar zijn grote broer.
Nu was hij de baby. Met alleen een luier om leek hij ook net echt een baby.
Terwijl ze samen opnieuw de toren aan het bouwen waren zat Tom steeds naar Daan te kijken.
Hij zat recht voor hem en keek recht op zijn luier.
Hij keek naar de Koala die op de luier stond afgebeeld en opeens werd hij dikker.
´´Daan, je bent echt een baby. Alleen baby´s plassen nog in een luier. Dat doe ik zelfs niet.´´
zei Tom toen. Daan wilde wat zeggen maar zijn vader stond al naast hun.
´´Kom Daan, dan krijg je een schone luier om. Wil jij me helpen met verschonen Tom?´´ vroeg zijn vader. Dat wilde Tom wel een lachend stond hij op en liep hij naar boven.
´´Nou kom.´´ Zei mijn vader en hij gaf me een duwtje richting de deur.
Ze liepen naar boven en daarna direct door de badkamer in. Tom stond al klaar naast de commode en papa wenkte Daan opnieuw om op de commode te klimmen door op het verschoonkussen te kloppen. Zonder iets te zeggen klom Daan op het verschoonkussen. Verzetten had toch geen zin. Hoe sneller het gedaan was, hoe beter.
Terwijl zijn vader de luier losmaakte vroeg hij aan Tom of hij de doekjes kon aangeven. Vrolijk pakte hij de doekjes en rijkte ze aan. Grondig werd Daan schoongemaakt en daarna vroeg hij Tom om het babypoeder. Tom rijkte hem aan een keek aandachtig hoe zijn grote broer verschoond werd.
´´Zo, nu alleen nog een schone luier en dit baby´tje is weer helemaal fris.´´ zei hij tegen Tom.
´´Ik ben geen baby.´´ riep Daan die uit zijn trans leek te komen.
´´Voor nu wel. Jij hebt Tom gepest en je hebt net in je luier geplast. Als je goed je best doet, mag je de rest van de vakantie laten zien wat voor grote broer je kunt zijn voor je broertje. Maar nu ben jij de baby en niet Tom.´´ zei zijn vader terwijl hij de luier dichtvouwde en de plak strips dicht maakte.
Zonder iets te zeggen tilde hij Daan weer van het verschoonkussen af en zette hem op de grond.
Tom sloeg Daan speels op zijn luier en zei: ´´Kom baby, toren afmaken?´´ en hij rende de badkamer uit.

Daan en Tom speelde lekker verder. Daan zat nog steeds met niets anders dan een luier om in de kamer te spelen. Het wende wel. Het was een wat gek gevoel maar het zat niet vervelend.
De middag verstreek en nadat ze klaar waren met het kasteel zette ze de televisie aan.
Na even gekeken te hebben stond Tom op en liep naar zijn vader toe. ´´Ik moet poepen´´ zei hij tegen zijn vader. Zijn vader stond op en ging gehurkt naast Tom staan en zei: ´´Zullen wij Daan laten zien dat hij nu de enige is die nog een luier nodig heeft?´´
Tom twijfelde, maar knikte. Ze liepen samen naar het toilet en zijn vader legde heel veel wc papier in het toilet. De eerste keer dat Tom poepte plonsde zijn drol in het water waardoor hij nat werd. Sinds dien durfde hij niet meer.
´´Kom, doe je broek uit en ga lekker zitten.´´ zei zijn vader.
Hij zag Tom twijfelen en was even bang dat dit uiteindelijk toch allemaal niet ging werken.
Toen ging Tom zitten, hij begon zich in te spannen en daarna ontspande hij weer. Twijfelend stond hij op en hij keek achterom. ´´Ja, goed man. Grote jongen.´´ zei zijn vader en hij gaf hem een knuffel.
Nog even billen vegen en dan kun je er weer tegenaan. En dat zonder luier.´´ zei hij trots.
Toen ze klaar waren kwamen ze terug de woonkamer in en liep Tom trots naar zijn broer toe.
´´Daan, ik heb zonder luier gepoept.´´ riep Tom en hij rende op Daan af.
Opeens rook Tom iets. Een vieze geur kwam hem tegemoet.
´´´Papa, Daan heeft gepoept.´´ zei Tom.

En daar lag Daan weer. Opnieuw in de badkamer op de commode. Het begon een gewoonte te worden. Wat geen gewoonte was, was de reden daarvoor. Een poepluier was vreselijk. Het voelde heel vies en plakkerig en hij hoopte dan ook dat hij daar snel van verlost was.
Gelukkig maakte zijn vader er nu wat minder een show van. Hij werd grondig schoongemaakt. Opnieuw gepoederd, deze keer zelfs gezalfd en voor hij het wist had hij weer een schone luier om.
´´Hoe vond je het om in je luier te poepen?´´ vroeg mijn vader toen hij klaar was.
´´Stom´´ zei ik.
´´Pest je broertje er dan ook niet mee´´ zei mijn vader en hij tilde me van de commode af en rijkte mijn broek aan die daar sinds die ochtend lag.
Eindelijk kon ik me weer aankleden en zag ik er weer uit als een grote jongen, dacht Daan.



Terwijl papa kwam aangelopen met een zakje chips zag Daan dat hij nog iets in zijn handen had.
Papa gaf de chips aan Tom en draaide het potje open. ´´Kom Daan, je moet even wat eten. Neem een paar happen.´´ zei hij. Hij stak de lepel in het potje en rijkte de lepel naar de mond van Daan.
´´Nee´´ riep Daan en hij zwaaide met zijn handen naar voren.
´´Kom Daan, je moet echt wat eten nu. Ik heb niks anders voor je dus je neemt nu een paar happen. Anders kan je niet verder spelen.´´ zei zijn vader.
Daan raakte geïrriteerd van dat hele baby gedoe en zei: ´´hou nou eens op!´´
En toen zei zijn vader. ´´weet je dat ik onwijs trots op je ben. Door zo goed mee te werken met je straf heeft je broertje ingezien dat hij al een hele grote jongen is. Hij poepte net voor het eerst op de wc en dat komt door jou. Omdat Tom nu wilde bewijzen dat hij geen baby meer is, was hij niet meer bang voor de wc. Ik stelde voor om alleen dit potje voor je te kopen, maar Tom kwam op het idee van de luiers. Ik dacht misschien helpt dat wel om hem naar de wc te laten gaan en verrek.
Ik ben echt heel trots op je dat je hier nog steeds zonder gezeur in een luier zit.
Dat laat zien dat je al echt een grote jongen bent.
Daan begonnen te gloeien van trots. ´´Kom, neem een paar happen. Laat zien wat voor grote broer je bent.´´

Daan liep naar zijn vader toe en zei: ´´Ik moet poepen´´
Zijn vader riep Tom bij zich en vroeg: ´´Tom, wil jij Daan even laten zien hoe je moet poepen op de wc?´´ Tom knikte.
Zijn vader trok Daan´s broek een stukje naar beneden en maakte zijn luier los.
´´Nou, laat maar zien.´´ zei hij.
Snel trok Daan zijn broek omhoog en liep hij achter zijn broertje aan.
Tom zei: ´´Broek uit, zitten, drukken´´ hij zei het op een begeleidend tempo zodat ik terwijl ik het aan het doen was. Alsof ik het niet zou snappen. ´´Nu billen vegen´´ zei hij terwijl ik het wc papier pakte.
Nadat ik doorgespoeld had en de wc uit wilde lopen zei hij: ´´En handjes wassen´´
Snel liep ik terug en waste mijn handen en toen hij zag dat ik klaar was rende hij terug en begon hij uitgebreid verslag te doen bij papa.

Zo, en nu wil ik deze dus niet meer zien.´´ zei hun vader terwijl hij naar de luier op tafel wees. Jullie zijn nu allebei grote kinderen.
Grote kinderen die geen luiers meer dragen.
We blijven goed oefenen op de wc, maar jullie zijn allebei geen baby´s meer.
Maar echte grote jongens.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Kris de Babie je bent toch geen baby, zei ze, maar toch... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
LuierN Geen relatie of sexual Contact advertenties 2
D DiapersDay 6 april geen drempel Kalender 5
D DiapersDay geen drempel Kalender 13
ikkemezelf Geen plaatjes zichtbaar in de galerij AB/DL Fotos 1
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
R Geen luiers mogelijk Broekplassers en Poepers 13
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Algemeen 76
B Wel of geen goed idee, geluierd naar festival Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
D Vraag aan alle Vrouwen! (*geen contact advertentie*) Pub 16
T Proberen kan geen kwaad, vandaag of morgen regio Arnhem/Achterhoek,... Contact advertenties 2
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
M Waarom zijn er bijna geen Cloth-Backed luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperdrenthe Waarom zou jij geen luiers mogen dragen,. Pub 22
Berth Niet IC / Geen ABDL / Wel een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLjDLj23 Geen zin meer na klaarmomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
tbdl_guy Gezocht: contact met leeftijdsgenoten GEEN meerderjarigen ik ben 14 Contact advertenties 5
Dijkronald Geen seks meer 16+ Board 34
B Gezocht: geen idee hoe dit in één zin samen te vatten Contact advertenties 7
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Geen luiers durven kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
lovediaper Geen luier vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Luierman1983 Jammer genoeg geen echte Pampers in volwassen maten Pub 42
kruik 18+ Bruine luiers (Geen gezeik, bevalt het je niet, niet lezen)! Broekplassers en Poepers 16
verwijderd03 Alleen een plastic broekje, even geen luier Plastic broekjes liefhebbers 7
L Geen zoekfunctie voor niet-leden Vragen & Info Shop 3
C Kort gezegd; Wél superheld, geen cape - S Voorstellen 19
Marco de Wit Wat als mensen geen mondkapjes nodig hadden maar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Geen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
E Ed. Wel luiers maar geen AB. Midden NL Voorstellen 15
Pup Plasje doen als pup? (Geen abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Vomar verkoopt geen zwarte pedaal emmer zakjes meer Aanbevolen 1
Renluier Waarom geen luier smiley Aanbevolen 3
Offline Verliefd > geen interesse voor luiers Pub 10
DLuier Geen lekkage krijgen met piemel omhoog Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
rover2020 Waarom makken We geen ap Ideeën Bus 8
jorisdriepinter Nog geen schone broek AB/DL Fotos 6
rover2020 Welke winkel kun je de beste en goedkoopste luiers voor volwassene hallen online is geen optie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
R Lotte heeft geen tijd L 8
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
SNOOPY_ whelp! heb geen bevestigings mail gehad van de bestelling :( Vragen & Info Shop 6
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
B Geen luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
E klachten geen mod aanwezig in de chat moderator talk 9
DaddyZ uit huis plaatsing: begeleid zelfstandig, geen ouders! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
Landsmeerder Geen bericht van de shop Vragen & Info Shop 20
K Krijg geen email binnen (outlook) Vragen & Info Shop 6
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Similar threads


















































Bovenaan