Babyboyslaaf

Onderdaantje

Nieuw lid
Het voelt erg vernederend om eruit te zien als babyboy. Goed, ik heb een luierfetish en heb die al heel lang. Ik wou zo ook graag mijn Meesteres dienen als luierslaaf. Met een luier om voel ik me klein en belachelijk. Geeft me meer een realistisch gevoel een slaaf te zijn. Toen ik Haar daarvoor benaderde om Haar slaaf te zijn met zo'n ding om, vond Ze dat een goed idee en kwam Ze eens op het idee dat het mooi zou zijn als ik ook nog een luiertje om zou doen met figuurtjes erop en een rompertje aan. En dan ook nog een speentje in, want dat vindt Ze mooi en dat paste bij mij...

Oh man, dat maakt het plaatje wel af. Ze behandelt me van tijd tot tijd al als een klein kind, maar ja, dan ook nog een rompertje aan met een speentje in?! Ik vond het een raar idee. Ik wist niet wat ik daarmee aan moest, maar kon als Haar eigendom Haar wens niet weigeren. Enerzijds leek me dat ook wel een klein beetje spannend, maar ja, een volwassen vent compleet in baby-outfit is ook wel heel erg belachelijk. Dat zou mijn slavengevoel wel compleet maken. In het verleden heb ik vele sessies gehad met verschillende Meesteressen, met mij gewoon als slaaf. En bij het merendeel het slavengevoel niet eens gehad. Dat was overigens alleen maar spelen. Dat gevoel kreeg ik toendertijd overigens wel bij mijn Meesteres :) Maar dit is iets totaal anders. Dat ligt een paar niveau's hoger en is vele malen reëler!

Langzaamaan begon ik aan dat idee te wennen en zelf op zoek gegaan naar rompertje en speen. Jezus zeg, er is nogal wat te vinden daarin. Zelfs rompertjes die op slot konden en speentjes als gag-uitvoering. Ik heb Haar gevraagd iets voor mij uit te zoeken. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien.

Of ik dan wel naar de wc mag gaan als ik nodig moet, vroeg ik Haar. Nee, de luier mag niet af als je bij mij bent! "En je luier verschonen doe je maar zelf, viezerik", zei Ze... Man, dat komt er ook nog eens bij. Tot nu toe had ik het nog niet eens gedaan in de luier, maar ja, Haar wil is wet. Dat plaatje van mij werd ineens voor honderd procent rond. En zo veranderde die vernederde vent in een keer in een klein jongetje die door de grond zakte van schaamte en vernedering.

Inmiddels was het rompertje en speentje dat ik bestelde binnen. Tja, dan maar meenemen naar de mijn Bazin. Man oh man, wat ziet dat eruit. Ik dat rompertje aangetrokken en Zij propte dat stomme speending in mijn mond lachte me keihard uit terwijl Ze me aan de oren trok. "Wat een lief babytje", zei Ze. "Aaah, wat een lief ding". Bah, ik voelde me kleiner en kleiner worden. Overigens vind Ze het rompertje mij beter uitzien dan alleen die luier. Als ik alleen die luier aan heb vind Ze dat namelijk totaal onaantrekkelijk. Met dat rompertje en speen juist heel erg lief en volgens Haar komt er dat ook niet zoveel onzin uit mijn mond.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan