BAS

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
ik houd de verhaal lijn in mijn eigen idee en dan kan het soms apart zijn. maar fantasie in een verzonnen verhaal moet toch.
en ik zal morgen weer evenkijken of ik wat kan schrijven.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
BAS hoofdstuk 7

heeft lang geduurd maar hier is dan weer een nieuw stukje van het verhaal;

hoofdstuk 7 de zoektocht.
Nadat miri via het raam naar buiten is gegaan komt ze na enkele seconden op de grond terecht en geeft ze een kort fluitje naar boven waarna ze te horen krijgt oke ik kom eraan en vang me op graag. dan zorg ik ervoor dat er geen sporen zijn van onze vlucht manier. dat miri antwoord oke al weet ik niet of ik je houd maar ik zal het proberen.
Nadat bas heeft gezegd tegen de anderen kinderen dat zij moeten doen alsof hun neus bloed gaat hij naar beneden en maakt de knoop los van de dekens en zegt tegen miri nu klaarstaan dan houd je me wel. en miri kont onder bas staan en vamgt hem met moeite op. Waarna bas haar bedankt met een kus op de wang.
miri vraagt aan bas en nu?
bas:" nu moeten we eerst maken dat we weg komen van hier voordat de
leidsters door krijgen dat we weg zijn"
miri: ja das zo dus nu zijn we buiten waar moeten we ongeveer heen.
bas: we gaan nu eerst het bos in rennen en ons schuilhouden. tot ze ons niet meer zoeken. ik heb de dekens mee genomen zodat we nog iets van beschutting hebben tegen de kou.
Na een half uurtje lopen komen bas en miri aan bij een dichtbegroeid stuk bos waarop bas zegt: knoop een deken om je heen en volg mij door de bosjes heen hier achter moeten we zijn.
Miri: oke zal ik doen, en weet je zeker dat ze ons niet kunnen vinden hier?
Bas: 100% zeker weet ik het nooit ben geen robot of computer.
Miri: oke dat is wel zo natuurlijk maar hoe groot acht je de kans dat we ontkomen.
Bas: ik denk 85% kans te hebben dat we ontkomen aan ze. Maar mochten ze te dichtbij komen dan verhuizen
We gewoon weer naar een nieuw stukje toe waar ze ons voorlopig niet kunnen vinden.
 

Mjunior1987

Nieuw lid
Leuk verhaal alleen staan wel wat lange zinnen in. Ik zou er wat meer punten en komma’s tussen doen. Dat leest wat fijner.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Bas van Nimwegen als baby op Qmusic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Buurman Bas B 8
Similar threads


Bovenaan