Bedplassen op vakantie

Een geweldige dag

Eindelijk, zomervakantie! Justin racete naar huis om zijn tas te gaan inpakken, want hij ging met zijn ouders en broertje drie weken naar Spanje, waar ze ook hun neefjes en nichtjes, oom, tante, opa en oma zouden zien. Het zou een topvakantie worden!
Nadat Justin zijn tas volledig ingepakt had pakte hij zijn kussen en deken van zijn bed en haalde het laken eraf. Voor hij wegging moest hij even zijn bed verschonen, zodat hij na de vakantie gelijk in een fris bed kon slapen. Toen hij een schoon laken erom wilde doen, zag hij nog een vage gele plek in zijn matras zitten, die was van vorige week, toen had hij voor het eerst sinds jaren weer in zijn bed geplast. Hij wist dat het een ongelukje was, maar toch schaamde hij zich ervoor en zijn moeder was erg boos geweest toen zij erachter kwam. Ze had gedreigt dat als het nog een keer zou gebeuren, dat hij in de vakantie 's nachts luiers zou moeten dragen.
Daar had hij totaal geen behoefte aan, zeker niet met zijn neefjes en nichtjes erbij die het zouden kunnen zien. Gelukkig had hij na die ene keer geen ongelukjes meer gehad.
'Justin, heb je je tas al gepakt?' vroeg moeder van beneden. Justin liep naar de gang en bleef aan de bovenste tree staan. 'Jahoor, mam.'
Morgen zou het zover zijn; dan gingen ze weg. Nog één nachtje slapen en dan zou de beste vakantie van zijn leven aanbreken.
Hij hoorde zijn moeder beneden al praten met zijn tante. 'Ja, we zien jullie bij de grens tussen Frankrijk en Spanje, vanaf dan rijden we samen. Tot dan.'
'Justin, ga je naar bed?' vroeg moeder. Het was pas tien uur 's avonds, maar het zou morgen een lange dag worden dus hij moest goed uitgerust zijn volgens haar.
'En geen ongelukjes vannacht, hé?' zei Justin's moeder er nog achteraan. Zijn zusje Ingrid kwam net naar boven lopen en grinnikte toen ze het hoorde. 'Geen ongelukjes, Justin,' imiteerde ze.
'Jahaa,' mompelde Justin en hij poetste zijn tanden, kleedde zich om en kroop in bed. Hij had nog even een lekker kop thee gedronken zodat hij goed zou kunnen slapen, dus morgen zou een geweldige dag worden.

Dat was hoofdstuk 1, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je graag langere hoofdstukken hebt, moet je maar even reageren.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk verhaaltje, maar zou het graag langer gehad hebben..
misschien een tip voor hoofdstuk 2 :p
 
De straf

De volgende morgen had Justin het erg warm. Hij was net wakker en toen hij zich weer bedacht dat vandaag de dag was dat ze op vakantie gingen, sprong hij uit bed. Plotseling voelde hij een vreemd, onaangenaam gevoel bij zijn kruis. Hij keek naar beneden en greep naar zijn hoofd. Onee! Hij had weer in zijn bed geplast! Dat kwam natuurlijk van die kop thee gisteravond. Hij bekeek zijn laken en er zat tot overmaat van ramp een enorme natte vlek in.
'Justin, opstaan,' riep vader en hij klopte op de deur. Daarna liep hij gelijk weg. Toen Justin niet antwoordde en uit paniek naar zijn lakens stond te staren, opende zijn moeder de deur.
'Justin, schiet eens op, we gaan zo.'
Toen zag zijn moeder het ook. 'Wat is dat, Justin?' vroeg ze en ze wees naar de plek in het laken. Justin beet op zijn lip. 'Het komt door die thee die ik gisteravond gedronken had! Ik kon er echt niks aan doen, mam!' riep Justin paniekerig. Zijn moeder sloeg haar armen over elkaar en keek erg streng.
'Zo is het genoeg smoesjes, Justin. Jij draagt in ieder geval tijdens de heenweg naar Spanje een luier. De hele reis. Het is maar goed dat ik alvast wat luiers gekocht heb voor het geval dat, en dan koop ik onderweg nog wel wat nieuwe. Jij gaat je nu heel snel wassen en dan kom je bij me, goed?' besloot Justin's moeder. Ze liep resoluut weg en Justin kon beneden horen dat zijn moeder aan zijn vader en Ingrid vertelde wat er gebeurt was.
Justin liep met koppijn naar de douche en wastte zijn lichaam. Toen hij klaar was liep hij naar zijn kamer om zich aan te kleden, maar schrok toen zijn moeder hem daar stond op te wachten. Ze had zijn bed verschoont en er lagen verschillende dingen op: een luier, een plastic broek, babyolie en talkpoeder. Ook lag er een rompertje en een t-shirt.
'Ga maar op het bed liggen. Het komt goed uit dat je je nog niet aangekleed hebt, want dit zal jij dragen, de hele reis,' vertelde moeder.
'Mam, ik wil dit echt niet!' riep Justin. Hij bedekte zijn kruis met zijn handen en keek beschaamd naar de grond.
'Geen tegenspraak, jongeman! Ik wil straks niet mijn autobank nat hebben als jij tijdens de reis moe bent en gaat slapen! Heb je dat begrepen?' snauwde Justins moeder. Zo kende Justin zijn moeder bijna niet, ze was ineens heel streng. Tranen rolden over Justins wangen en zijn moeder duwde hem zachtjes achterover op bed. Ingrid kwam de kamer binnen en haar moeder's handelingen toe.
Ze smeerde Justins billen in met olie en bepoederde ze met talkpoeder. Daarna tilde ze Justins benen helemaal achterover en Justin moest ze vasthouden. Ze legde er een dikke pamper onder en liet Justins benen weer zakken. Toen drukte ze de luier dicht met de plakstrips en moest hij opstaan.
Justin huilde nog steeds.
'Kijk nou, een jongen van dertien jaar die zich gedraagt als een peuter. Heel kinderachtig, Justin,' zei moeder vol afschuw en ze griste de plastic broek van het bed.
'Been optillen,' commandeerde ze en Justin deed zonder dat hij er echt bij na dacht wat ze zei. Al gauw stond hij zonder kleren in zijn kamer met een plastic broek met autootjesprint voor zijn moeder en zusje.
'Goed. Nu het rompertje nog. Ingrid, ga jij maar vast in de auto zitten en zeg maar tegen papa dat we er zo aankomen,' zei moeder tegen Ingrid. Ingrid verliet langzaam de kamer en probeerde nog zo lang mogelijk haar ogen op Justin gericht te houden en kon het niet laten om af en toe te grinniken. Toen ze eindelijk weg was deed moeder het rompertje aan en drukte de drukknopen op het kruis dicht. Als laatste moest hij nog een wit, kort t-shirt aan, dat helaas voor Justin niks van zijn luier bedekte. Daarna moest hij hand in hand met zijn moeder naar de auto lopen.

De volgende zal nog wel iets langer zijn, want ik heb wel een idee voor een 3e hoofdstuk.
 
Ongelukje


Toen ze eindelijk vertrokken waren, kon Justin het niet laten om telkens te gaan verzitten of even aan zijn luier te voelen hoe hij zat. Ingrid begon het op te merken, en besloot te gaan zeuren.
'Mam, Justin zit de hele tijd aan zijn luier!' riep ze. Toen moeder achterom keek, hield hij zijn handen snel bij zich en keek met een rood hoofd uit het raam.
'Als je het maar laat om je luier uit te doen, want dan staat er een hele grote straf te wachten, Justin! Ik weet dat je het niet leuk vind, maar het is voor je eigen bestwil,' zei moeder streng en ze hield haar vinger omhoog als waarschuwing.
De reis duurde lang en op een gegeven moment begon Justin toch wel naar de wc te moeten.
'Kunnen we zo even stoppen? Ik moet plassen,' mompelde Justin terwijl hij uit het raam keek.
'Je hebt toch een luier om?' grapte Ingrid en ze plukte aan Justin's rompertje. Uit irritate sloeg Justin haar. Ingrid gilde en hun moeder keek kwaad om.
'Justin, waarom sla je Ingrid? We gaan zo stoppen en als het nodig is zal ik je luier verschonen, zo niet dan gaan we gewoon verder. Als je nog een keer zo vervelend doet, krijg je billenkoek,' snauwde moeder.
Ingrid lachtte zonder geluid uit te brengen en Justin voelde zich nog roder worden. Zijn moeder behandelde hem als een kleuter, en Ingrid mocht wel vanalles. Kwaad begon Justin met zijn tenen te wiebelen omdat hij nu wel erg nodig moest.
Eindelijk stopten ze op een volgepakeerd tankstation. Ingrid stapte uit en rende snel naar het winkeltje om naar de wc te kunnen, maar Justin werd tegengehouden.
'Even checken of je nog droog bent,' zei moeder.
'Mam ik kan dat heus wel zelf voelen hoor!' sprak Justin tegen maar al gauw werd zijn moeder's vinger op zijn lippen gelegt. Door haar strenge blik wist Justin dat hij niets meer moest gaan zeggen.
Justin werd weer achterover geduwd en hij kwam op de achterbank te liggen. Tot zijn irritatie waren er in een auto naast hen een gezin aan het picnicken en keken zo af en toe zijn kant uit.
Zijn moeder trok het t-shirt over zijn hoofd, maakte zijn romper los en trok de plastic broek uit en voelde aan de onderkant van Justins luier. Toen ze het nog niet zeker wist maakte ze de luier tot Justins ergenis ook nog open. De frisse lucht kwam terecht op zijn kruis en toen maakte zijn moeder de luier weer dicht, mogelijk nog strakker.
'Je bent een lieve jongen geweest, want je bent nog droog,' zei ze wat luidt, en Justin wist zeker dat de mensen die aan het picnicken waren het konden horen. Moeder trok alles weer bij hem aan en hij kon weer veilig met de deur dicht in de auto zitten. Ingrid kwam weer aanlopen met vader en had een zakje dropjes in haar hand.
'Fijn, mag ik nu naar de wc?' vroeg Justin.
'Dat had je net kunnen doen. We gaan nu echt weer weg, anders staan tante Fiona en oom Gerard ook zo lang te wachten,' antwoordde vader en hij stapte weer achter het stuur. 'Dat snoep moeten jullie delen.'
'Maar ik moet echt heel nodig!' Justin beet op zijn lip om niet weer tranen te verliezen.
'Dan doe je het maar in je luier, daarvoor heb je hem om. Als we in Spanje zijn verschoon ik hem weer,' zei moeder streng.
'Maar...' begon Justin weer, maar hij werd onderbroken door zijn moeder. 'En nu ben je stil! Als straf moet je als we er zijn totaan morgenochtend ook maar een luier om! Ik hoop dat dat je koest houdt,' snauwde moeder en ze hield haar vinger weer dreigend voor zijn gezicht. Justin liet nu tranen ontsnappen en hij snikte een paar keer. Plotseling, zonder dat hij het echt door had, liet hij zijn blaas ontspannen en voelde de warmte en nattigheid over zijn kruis verspreiden. Hij bleef als versteent zitten toen zijn luier zich vulde.

Reageer maar als ik verder moet gaan.
 
P

Peuter40

Guest
Wat een leuk verhaal. Ben heel benieuwd hoe het afloopt en wat Ingrid gaat doen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 84
L Bewust bedplassen Broekplassers en Poepers 18
Abdl_Siep Plassen tijdens slapen Broekplassers en Poepers 23
Luierplasser2004 Bedplassen Contact advertenties 7
Diaper_loving Huttentocht alpen bedplassen Broekplassers en Poepers 6
L Broekpoepen broekplassen bedplassen Broekplassers en Poepers 14
O Contact midden Nederland Contact advertenties 0
Plasbibs Bedplassen 16+ Board 5
Bobby_DL Hotel: bedplassen en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
K Stiekem bedplassen Broekplassers en Poepers 8
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
plassertje Bedplassen Polls 23
DL013 Het lukt niet om in mijn bed te plassen in luiers als ik snachts wakker word Algemeen 17
plassertje Bedplassen Polls 41
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
J Schoolkamp en bedplassen Polls 36
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
J Luier op schoolkamp L 11
L Ik wil bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
K Plots beginnen bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bedplasser91 Bedplassen in je plasticbroekje Plastic broekjes liefhebbers 7
luierdromer Onregelmatig Ineens in bedplassen VVV 10
FlightysDL Bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
maxicosie Nooit meer bedplassen Broekplassers en Poepers 14
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
Ares Internationale dag van het bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Bedplasser91 Bedplassen Polls 92
Robbie_DL Ongewenst bedplassen.. help? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L bedplassen starten Tiener board 8
P bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
maxi Bedplassen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Paddy Bedplassen genezen door terug te sturen naar baby tijd huh? AB/DL Filmpjes 3
maxi bedplassen? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
maxi bedplassen/aan ouders vertellen. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
DL_Michel Verhaal Klaar Aaron blijft in bedplassen A 2
M kent iemand volwassen luier, bedplassen of plas of poep mods voor in the sims 2 Tiener board 7
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Similar threads


















































Bovenaan