Nog niet klaar Bekennen..

secrettess

Superlid
Bekennen deel 1.

Toen ik 9 weken geleden begon aan dit avontuur vertelde ik langzaam Mijn man dat ik het leuk vind om luiers aan te trekken en erin te plassen.
Mijn man keek me vreemd aan en ging door waarmee hij bezig was.

"Oke dacht ik, Dit was het dus".... geen reactie, laat ik er maar niet meer beginnen..
Ik pakte de luiers die ik had gekregen bij elkaar en deed ze in een grote vuilnis zak, Oke dacht ik, Dit gaat 'm niet worden thuis dus... ik zette alles in de schuur met een deken erover.
Ik dacht nog "hier zal hij het niet vinden".

Tussendoor droeg ik wel luiers maar niet als mijn man erbij was.
Het stiekeme gevoel wat me bekroop voelde voor mij niet fijn, Waardoor ik na 2 weken nog eens erover begon.
Ik zei tegen hem "hey je weet toch van mijn luier fetisj? Ik heb er best wel veel gekregen en ze liggen in de schuur"

Waarop ik dacht oke pfff ik ben gewoon eerlijk geweest....
Toen kreeg ik een ander antwoord van hem "oke? En nu wil je dat ik die dingen ook aandoe?"

Waarop Ik zei je moet niks ...maar het is leuk als je, je openstelt toch en als je het niets vind dan is het ook goed. ..

Hij liep verder en liet het weer een beetje links liggen tot aan vandaag toen ik zei "Ik ga straks een luier aan doen"
Waarop hij zei "oke, ik wil er ook een aan"
Ik dacht dat ik het niet goed gehoord had haha en vroeg het nog eens.

Ja hoor zei hij ik neem je fetisj heel serieus ik wil best kijken hoe het voelt.

Nou.... wij gaan dus aanstaande week ergens een keer samen in de pampies

Ik had niet gedacht dat hij mee zou doen. Maar toch leuk dat ik volgehouden heb.
Ik ben erg benieuwd.

Zijn jullie benieuwd hoe de ervaring was?

Liefs Tess.
 

Slaafje

Gewaardeerd Lid
Ik draag ze ook en mijn vrouw vindt dat goed.zelf draagt ze geen maar een baby wil ze wel.dus ik ben er een voor haar
 

Daddy777

Pb zondermeer altijd welkom...
Bekennen deel 1.

Toen ik 9 weken geleden begon aan dit avontuur vertelde ik langzaam Mijn man dat ik het leuk vind om luiers aan te trekken en erin te plassen.
Mijn man keek me vreemd aan en ging door waarmee hij bezig was.

"Oke dacht ik, Dit was het dus".... geen reactie, laat ik er maar niet meer beginnen..
Ik pakte de luiers die ik had gekregen bij elkaar en deed ze in een grote vuilnis zak, Oke dacht ik, Dit gaat 'm niet worden thuis dus... ik zette alles in de schuur met een deken erover.
Ik dacht nog "hier zal hij het niet vinden".

Tussendoor droeg ik wel luiers maar niet als mijn man erbij was.
Het stiekeme gevoel wat me bekroop voelde voor mij niet fijn, Waardoor ik na 2 weken nog eens erover begon.
Ik zei tegen hem "hey je weet toch van mijn luier fetisj? Ik heb er best wel veel gekregen en ze liggen in de schuur"

Waarop ik dacht oke pfff ik ben gewoon eerlijk geweest....
Toen kreeg ik een ander antwoord van hem "oke? En nu wil je dat ik die dingen ook aandoe?"

Waarop Ik zei je moet niks ...maar het is leuk als je, je openstelt toch en als je het niets vind dan is het ook goed. ..

Hij liep verder en liet het weer een beetje links liggen tot aan vandaag toen ik zei "Ik ga straks een luier aan doen"
Waarop hij zei "oke, ik wil er ook een aan"
Ik dacht dat ik het niet goed gehoord had haha en vroeg het nog eens.

Ja hoor zei hij ik neem je fetisj heel serieus ik wil best kijken hoe het voelt.

Nou.... wij gaan dus aanstaande week ergens een keer samen in de pampies

Ik had niet gedacht dat hij mee zou doen. Maar toch leuk dat ik volgehouden heb.
Ik ben erg benieuwd.

Zijn jullie benieuwd hoe de ervaring was?

Liefs Tess.
Wat een top-vent zeg... dikke duim omhoog.
En voor jezelf natuurlijk ook een dikke duim omdat je er mee
"uit de kast" bent gekomen.

Dus ik zeg: kom maar op met het vervolg.
 

secrettess

Superlid
Vervolg....
Eindelijk was het dan zover.
Oke, zei ik tegen hem "ik heb deze allemaal gekregen kies er maar een uit".
Hij koos voor de "rearz met dinosaurussen" nou dacht ik, meteen een dikke luier... we zouden de hele in onze luier lopen en ook snachts zouden we er een dragen....
Zo rond een uur of 08.00 uur heb ik er een aangedaan bij hem en dat vond hij erg spannend, ik merkte aan zijn ademhaling dat hij het ook een beetje opwindend vond...maar ik liet niets blijken.
Ik vroeg hem "wil jij hem bij mij aan doen?" Waarop hij zei "nee dat durf ik nog niet hihi".
Ik deed hem daarom zelf aan, Hij keek toe hoe ik hem aandeed en ik zag aan hem dat hij er stiekem van genoot.

We gingen wat eten thuis en best wat drinken, opeens zei hij "oh mijn god, Dit voelt zó lekker, appart wel maar fijn".
 
Bovenaan