bruiloft

timmy19731

Nieuw lid
ik ben echte schrijver, maar wil dit toch met jullie delen.

het is een mooie warme dag vandaag. gelukkig maar want mijn zus ging trouwen vandaag.
mijn buurmeisjes mochten bruidmeisjes zijn, en ze waren al mooi, maar vandaag waren ze super mooi.
de een was 12 jaar en de ander 14 jaar.
ze hadden een mooie witte lange jurk aan, ze waren er wel een anderhalf uur mee bezig geweest om zich aan te kleden.
maar eindelijk was het zover we mochten naar het stadshuis. na een dikke uur kwamen we uit het stadshuis.
het bruidspaar en de bruidsmeisjes gingen foto's maken, en wij gingen na het feestlokatie.
na een uur kwam het bruidspaar ook op de feestlokatie aan.
de bruidsmeisjes kwamen bij mij aan tafel zitten en we begonnen wat te praten.
het liep tegen half zes en we kregen wat te eten en drinken.
na het eten kwam de moeder van de bruidsmeisjes en moesten met haar meelopen naar de w.c.
ik vond het wel wat raar, maar dacht er verder niet bij na.
het duurde lang dat ze weer terug kwamen, en gingen weer bij mij aan tafel zitten.
het feest begon, en er kwamen allemaal gasten binnen.
we kregen wat te drinken en nog meer te drinken, ik moest regelmatig naar de w.c.
het liep al tegen elfen, en het viel mij in eens op dat mijn buurmeisjes die ook heel wat drinken op had nog geen één keer naar de w.c. waren geweest.
moeten jullie nooit naar de w.c. , ze keken mij verbaast aan, en begonnen te lachen.
ze vertelden mij dat ze vandaag een luier om hadden, omdat ze teveel werk hadden om naar de w.c. te gaan, maar hij is nu behoorlijk nat vertelden ze mij.
we hebben al geprobeerd om contact te krijgen met onze mamma, maar die is aldoor druk in gesprek, en neit iedereen hoeft te weten dat we vandaag een luier om hebben.
ik vond het geweldig om te horen, mijn mooie buurmeisjes in de luiers.
het werd later en later en zie hadden nog steeds de zelfde luier om, en ze hoefden nu ook niet meer naar hun moeder tegaan want die was al aardig aangeschoten van de drank.
we kregen al meer te drinken, en ik was volgend mij al wel tien keer naar de w.c. geweest.
het liep gelukkig tegen het einde van het feest, ik hoorde dat mijn buurmeisjes ook blij waren, want ze vertelde elkaar dat hun luiers begonnen te lekken.
alle gasten waren naar huis, alleen nog wat familie zaten er nog en mijn buurmeisjes en haar moeder, maar deze was dronken.
we besloten naar huis te gaan.
omdat de moeder van de buurmeisjes zo dronken was, mochten de meisjes bij ons slapen.
we gingen staan om richting naar huis te gaan, toen mijn ogen op de kontjes van de meisje vielen,ze hadden een groten natte plek op hun kont.
eenmaal thuis aaangekomen liepen we naar boven, ik vertelde dat ze een natte kont hadden, maar dat hadden ze zelf ook wel vernomen, maar onze luier is nog veel natter, en deze wordt nog natter want ik moet heel nodig.
gelukkig maar dat ik laminaat op de vloer had, want het liep nu bij hun benen naar beneden.
snel pakte ik een handdoek en maakte het droog.
als jullie nu uitkleden en gaan douchen dan zal ik jullie bed klaarmaken, want ik had eem slaapbank op de slaapkamer staan.
heb je ook een pyama of t-shirt voor ons dan want wij hebben niks bij ons, dat was ook zo. ik legde twee pyama voor hun klaar en wachte tor ze klaar waren met dochen, want ik wilde ook nog even douchen.
toen ze klaar waren liep ik de douche in, daar lagen hangden twee natte jurkjes en lagen twee natte slipjes. de luiers hadden ze waarschijnlijk al weggegooit.
toen ik ook klaar was kwam ik de slaapkamer ook binnen, mijn buurmeisje lagen al in bed, en mijn ouders zaten nog beneden.
ik riep naar beneden dat wij gingen slapen, want het was ook al laat.
de volgende morgen werd ik al op tijd gewekt door de meisjes, want ze hadden veel lawaai.
toen ik mijn ogen deed, had ik al snel door dat één van de buurmeisjes in bed had geplast, ze was waarschijnlijk vergeten dat ze geen luier meer om had.


wordt vervolgd
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
ziet er goed uit!:D;), wel een beetje snel ''to the point'', want die meisjes kwamen wel heel snel met het vertellen:p
maar prima verhaal!, het zou misschien (het is maar een tip hoor;)) wat lekkerder lezen als je wat meer onzin erin zet, dus de zinnen nog langdradiger maken, meer informatie erin. dan krijg je een langer verhaal en mis je ook niets;)
nogmaals, prima verhaal;)
wacht op een vervolg !1

groetjes,
Jonathan
 

Real Madrid

Gewaardeerd Lid
Ik ga niet zeuren, maar ik heb het niet gelezen, doordat er bijna geen imterpunctie is, en hoofdletters ook missen.
Daardoor is een verhaal gewoon aantrekkelijk om te lezen, en dan heb je vast ook meer kijkers omdat mensen het gewoon niet gaan lezen omdat de opbouw, alinea's enzovoort er niet uitzien.

Hopelijk doe je dat bij je volgende verhaal wel.

Greetz
Real Madrid
 
Bovenaan