CARLA

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Wat een verschrikkelijke situatie. Carla was op weg naar de C&A.
Niet alleen omdat ze daar een leuke juk wilde passen maar ook omdat ze ineens heel nodig moest drukken.
Ze had een kopje koffie gedronken met een Appelgebakje er bij. Ze had wel al een plas gedaan maar kreeg er nog geen drukje uit.

Maar ze had ontzettend het gevoel dat ze moest. Maar ondanks dat ze beetje bij beetje perste kwam het drolletje er maar niet uit. Ze had altijd al een beetje last van obstipatie. Dan kon ze een paar dagen niet, maar dan ineens kon ze een verschrikkelijke aandrang krijgen. Dan moest ze echt heel snel een toilet opzoeken want het hing soms al half uit haar billen. Niet dat ze haar hele druk in haar broek had zitten , maar toch het leek er wel bijna op.

En nu was het verschrikkelijke dan toch gebeurd. Ze kreeg onderweg naar de C&A weer zo'n enorme krachtige aandrang . Ze had het liefst met haar hand tegen haar billen geduwd om de aankomende druk tegen te houden. Maar dat zou een heel gek gezicht geweest zijn. Iedereen in de winkelstraat zou dan door hebben gehad dat er iets heel dringends bij haar aan zat te komen. Meestal bleef het een beetje uit haar billen hangen zodat er alleen maar een bruine vlek in haar broekje kwam. Een floddertje nauwelijks een ongelukje te noemen.

Maar nu was de aandrang zo groot geweest dat ze midden op straat moest stil staan om het nog op te kunnen houden.
En voordat ze haar billen dicht kon knijpen poepte ze haar hele broek vol.........het kwam er in een keer uit en vulde haar broekje helemaal tot aan de rand.
Het was een enorme lading. Ze kon nog nauwelijks normaal lopen met zo'n grote hoop in haar broek. Gelukkig droeg ze geen strings anders had het er finaal uit gelopen.
Ze had het gevoel dat ze waggelde want het was inmiddels al helemaal tussen haar benen gekropen en kwam aan de voorkant omhoog.

Het zat wel lekker warm rond haar billen.....maar die gedachten bande ze uit haar hoofd......ze moest zich schamen in plaats van genot voelen. 32 jaar is toch geen leeftijd om in je vol gepoepte broek over straat te lopen. Haar gele korte plooi rokje dekte de boel nog net af. Het hing er nog niet onder uit al hoewel ze voorzichtig moest lopen om het broekje niet door het gewicht van de lading warme poep naar beneden te laten zakken.

Ze liep zoals ze zelf vaak kleine peuters had zien lopen als ze een volle luier aan hadden. Ze waggelde een naast gelegen steegje in om het winkelende publiek te ontlopen. En stel je voor....om je dood te schamen...dat ze een bekende zou tegenkomen.
Dan stond ze daar te kijk in haar volle poep broek. Ze zag een stil plekje achter een container. Haar vol gepoepte broekje begon al behoorlijk naar beneden te zakken dus ze was van plan om een deel van de lading uit haar broekje te wippen. Ze ging achter de container iets door haar hurken te zakken. Ze liet beetje bij beetje haar broekje zakken ze zag wel haar vieze broekje maar de grote kluit poep bleef aan haar billen vast plakken.

Ze keek of er niemand aan kwam en schudde met haar grote dames billen heen en weer om de kluit lost te schudden. Er viel een kluit naar beneden ..... maar verschrikkelijk genoeg op de achterkant van haar witte pumps. De achterkanten van haar hoge hakken zaten nu vol met poep. Ze stapte er snel uit en trok nu haar broekje helemaal naar beneden. Daar stond ze nu in haar blote poepbillen. ze probeerde de kluiten poep van haar pumps te vegen maar haar handen begonnen vol te zitten zodat ze per ongeluk ook haar gele plooi rokje bevuilde. Ooooh wat erg ze zat werkelijk aan alle kanten onder de poep. Hoe moest ze dit nu oplossen ?

Ze pakte haar mobiel en tikte het nummer van Richard haar vriend in. Gelukkig hij nam op..........Ooh lieverd kom snel naar de Snoeksteeg.......ik heb in mijn broek gedrukt en het is een grote smeerboel.....neem alsjeblieft schone kleren mee. Ja ondergoed en jogging kleren zodat ik me snel kan omkleden. Nee niemand ziet me ik sta verstopt in een hoekje achter een container.

Ineens hoorde ze een geluid, ze draaide zich om en keek midden in het gezicht van een boos kijkende man.

Gedverdemme wat is hier in vredesnaam aan de hand !..... bulderde zijn stem door het steegje heen. De man keek zijn ogen uit.....wat hij zag was een blonde vrouw goed geproportioneerd met een paar door god geschonken mooie ranke lange benen in een super kort geel plooirokje.
Niets op aan te merken zou je zeggen. Ware het niet dat het rokje onder de poep zat en dat er een paar vreselijke vieze poepbillen onder uit kwamen. De kluiten hingen er aan. Op de grond voor haar voeten lag een vol gescheten onderbroek.

Heb jij in je broek gepoept of zo? Je lijkt wel een onzindelijke baby !

Ja,ja mijnheer ik kon het niet langer ophouden en deed het in mijn broek.

En moet je dan maar mijn hele steeg bevuilen ? Vieze Broekpoepster die je er bent.

Carla voelde hoe ze bij haar arm werd gegrepen en naar beneden werd geduwd......Je pakt je vieze broekje en trekt het aan en dan verdwijn je ........BEGREPEN !

Carla voelde zich piepklein en rilde van de angst en van schaamte. Met knikkebenen ging ze door haar knieën en stapte in haar vol gepoepte broekje. Ze zette twee stappen en begon van de zenuwen in haar broek te plassen. Nu was het feest compleet.

Het broekje bolde even op en toen stroomde de warme pies in stralen langs haar benen en vulde haar pumps tot aan de rand vol. De tranen schoten uit haar ogen.Wat een bittere ellende nu had ze ook nog in haar toch al zo smerige broek geplast. Ze klotste in haar volgepieste pumps de steeg door. Bang voor de boze man probeerde ze zo goed als ze kon weg te lopen.
De poep in het broekje en het deel wat nog aan haar smerige billen zat geplakt was afgekoeld en vermengd met haar pies.

Ze raakte in paniek want aan het eind van de steeg was een drukke weg en aan de andere kant de winkelstraat.

Maar ze werd uit haar lijden verlost want daar kwam de auto van Richard de straat in gereden.

Hoe moest hij daar nu mee omgaan ? ......dacht hij. Zijn vrouw stond daar in de straat. Ze zat helemaal van onder tot boven vol poep en pies. Hij wist dat ze wel eens in paniek bijna de wc niet haalde , maar dit...........sloeg alles.

Toen Carla Richard zag begon ze te janken als een klein kind....Bleeeeeeeh......ik heb in mijn broek gedrukt en geplast....Bleeeeeeh ..... ik ben een hele vieze onzindelijke smerige vrouw !

Je gaat je hier niet omkleden......ik heb een grote plastiek broek meegenomen die doe je over je vieze poepbroek aan zodat mijn achterbank schoon blijft. Doe dat ondergepoepte rokje en die vol gepiste pumps maar in deze vuilniszak.

Thuis geef ik je wel voor je billen Onzindelijk klein kind !

Wat een vreselijke afgang was me dat voor Carla. Stond ze daar in het aanzicht van haar stoere macho Richard als een klein poepkind te janken.
Ze kreeg nog vaak voor haar billen van Richard. Daar had ze zelf om gevraagd om dat ze dat al haar hele leven kreeg. Haar moeder was vroeger ontzettend streng voor haar.
Dan moest ze vrijdagavond in haar blote billen aanhoren wat ze die week allemaal fout had gedaan en voor iedere fout kreeg ze met de vlakke hand van Moeder een flinke pets voor haar blote kont. Toen ze alleen woonde ging ze voor de spiegel staan en nam zichzelf een streng verhoor af en bij iedere fout die ze gemaakt had gaf ze zichzelf een flinke pets met een lange lat voor de blote bips. Ze bekeek dan in de spiegel de roodgloeiende plekken en genoot van een intense gerechtigheid die had plaats gevonden. Een stout kind moest terecht gewezen worden. Ze had ooit per ongeluk gezien hoe haar Tante over de knie genomen werd door haar Oom en was er sindsdien van overtuigd dat volwassen vrouwen hoe groot ze ook zijn nog altijd gestraft dienden te worden.

Zeg wat sta je te tutten riep Richard boos...........trek die plastiek broek nu onmiddellijk aan !

Beetje bij beetje trok ze de plastiekbroek omhoog.......het was 30 jaar geleden toen ze 1 jaar was dat ze er dagelijks een aangetrokken kreeg..........en toen ze ongesteld werd moest ze van haar moeder een dik maandverband dragen met een plastiekbroek voor tegen het doorlekken. Ze schaamde zich dood want andere meisje droegen een klein tamponnetje. Ze voelde zich een Baby met een dikke inleg luier tussen haar benen en dan ook nog een plastiekbroek er om heen het was een ware verschrikking.
Haar moeder had bedacht om haar nachts een luier te laten dragen voordat het dure matras onder het bloed zou komen te zitten. Dit was voor Carla de grootste vernedering en ze lag dan 's avonds in haar bed te huilen met een dikke luier om haar billen. Morgens had ze hem in haar slaap uitgetrokken en toen haar moeder binnenkwam begon deze vreselijk te krijsen. Ze begon Carla verschrikkelijk hard voor haar billen te slaan en ter overmaat van ramp moest ze daarna met die rode billen in de hoek staan.

En nu stond ze met haar 31 jaar in een poepbroek met alweer een plastiekbroek om haar vieze dames billen. En haar weelderige damesvoetjes waren nat van de volgelopen pies pumps.

wordt vervolgd
 
Bovenaan