Nog niet klaar Chloe's Zomervakantie

Insomnia

Nieuw lid
Hoofdstuk 1: Terug naar de kindertijd?

Julia was net klaar met het doornemen van haar checklist met items: trainingspotje, babydoekjes, Pullups, sippy cups, bedrails, zachte gebruiksvoorwerpen, nachtlampje, kleren, en alles wat je nog meer nodig hebt voor een kleuter die op het potje traint. Dit alles werd opzij gezet in een opbergkast in afwachting van Chloe's, Julia's dochter, akkoord om te beginnen met luierstraf. Iets wat Chloe had verdiend door bijna te falen op school het afgelopen jaar. Alleen Julia wilde haar dochter niet dwingen tot luiers, want dat zou haar alleen maar meer stress en woede bezorgen. In plaats daarvan vond Julia het het beste als de straf wederzijds was en gevuld met vooruitzichten op een leuke, zorgeloze en oplaadbare zomer. En ze wist precies hoe ze het moest doen. Nu hoefde Julia alleen nog maar Chloe's favoriete koekjes te maken, en te wachten tot haar kleine meisje thuiskwam.

Chloe was net uit de bus gestapt van de laatste schooldag en begon de korte wandeling naar huis met een zucht van verlichting. Ze haatte school. Ze had ook een goede reden om het te haten. Zie je, ook al is Chloe net klaar met haar tweede jaar, leek ze meer op een derdejaarsstudent. Ze moest nog in de puberteit komen en was het kortste meisje op school. Ze had zelfs het kindermenu een paar keer in een restaurant gekregen. Dit, samen met het gezeur van een paar meisjes, bracht Chloe's gevoel van eigenwaarde naar beneden en zorgde op haar beurt voor chaos onder haar cijfers. Niets van dat alles deed er nu nog toe. Het was zomer, en het enige wat ze moest doen was laat wegblijven en aan het zwembad hangen met vrienden, zelfs als de badmeesters haar elke keer vroegen "waar haar mama was".
"Hé, mam," belde Chloe, en hij opende en sloot de voordeur.
"Hé, liefje. Ik ben in de keuken, en ik heb net wat koekjes uit de oven gehaald." Julia antwoordde.
Chloe kon inderdaad haar favoriet ruiken, chocolate chip cookies, en nam geen tijd om haar rugzak af te doen en haar schoenen uit te schoppen, terwijl ze zich waagde aan de geur van vreugde.
"Hoe was je laatste dag op school, liefje? Julia vroeg het terwijl ze de koekjes plakte.
"Het was prima. We hebben niets anders gedaan dan het examen afmaken en een film kijken." Chloe zei, pak twee glazen en vul ze met melk.
"Dat klinkt niet zo slecht. Hoe ging het op het examen?" Julia vroeg het, en wist het antwoord al.
"Nou, ik ben niet gezakt," zei Chloe, in de hoop de situatie beter te laten lijken dan het was.
"Ik weet dat je niet gezakt bent, wat goed is, want anders zou je je tweede jaar opnieuw moeten doen. Toch zijn je cijfers nog steeds erg laag, Chloe. We hebben het hier al eerder over gehad, en je cijfers kunnen volgend jaar niet zo doorgaan. En ik weet dat je een zomer van plezier in de zon verwachtte, maar ik denk dat je in plaats daarvan een beetje rehabilitatie moet ondergaan deze zomer." Julia zei, dat ze naar de tafel ging waar ze neerkwam.
"Maar mam, dat is niet eerlijk. Je weet dat ik mijn best heb gedaan om mijn cijfers terug te brengen." Chloe zeurde, en sloot zich aan bij haar moeder.
"Ik weet dat je dat deed, en ik ben erg trots op je dat je dat deed. Dat gezegd hebbende, hoewel je het jaar nog steeds eindigde met een solide D over de hele linie, en dat is niet acceptabel. Trouwens, ik denk dat we aan iets meer moeten werken dan alleen jullie academici. Het afgelopen jaar heeft jullie geluk gebracht, en ik mis mijn lieve kleine meisje dat vroeger altijd blij en vrolijk was en gemotiveerd. Julia zei, dat ze een bord naar Chloe duwde.
"En wat dan nog! Wat ga je doen? Mij aan de grond zetten, mijn telefoon weghalen, geen TV, extra klusjes?" Chloe vroeg het, haar armen kruisen. Ze was gefrustreerd met het vooruitzicht dat ze de hele zomer huisarrest zou krijgen. Het enige wat ze wilde doen was ontspannen en van het leven genieten.
"Nou, we kunnen die weg gaan. Ik bedoel, ik kan je thuis laten blijven zonder elektronica en elke dag klusjes doen, of je kunt luisteren naar wat ik in gedachten had." Julia zei, dat ze haar kalmte moest bewaren, zelfs toen Chloe zichtbaar overstuur raakte.
"En wat is jouw idee? Chloe vroeg het spottend, toen ze een hapje koekje nam.
"Ik wil dat je mijn baby bent deze zomer," zei Julia.
"Je wilt dat ik je baby ben?" Chloe vroeg het door haar mond vol. De gedachte was nog nooit bij haar opgekomen, en ze was erg in de war.
"Luister naar me, oké? Ik zou je beetje bij beetje achteruit laten gaan, zodat je je elke keer als een jongere baby zou gedragen, met andere beperkingen. Dit zou je strafdeel zijn, want je onafhankelijkheid zal worden ontnomen. Maar tegelijkertijd zal je geen enkele verantwoordelijkheid hebben. Dat betekent dat je, behalve dat je een baby bent, geen klusjes hoeft te doen en elke dag naar hartelust tv kunt kijken en spelen". Julia zei. Ze hoopte dat Chloe mee zou gaan met de luier straf gewillig zodat ze het niet zou hoeven af te dwingen.
"Maar hoe zit het met mijn vrienden en klasgenoten, die me in het openbaar als een baby gekleed zien. Ik bedoel, ik kan niet de hele zomer in huis blijven zitten." Chloe zei. Zo veel aangezien zij haatte om het toe te geven die als een baby wordt behandeld klonk beter dan harde arbeid, maar zij wilde nog niet gekleed als een baby worden gezien.
"Dat is het beste deel van deze deal. Als je akkoord gaat om een luier straf te ondergaan, dan zal ik een strandhuisje in Florida huren voor de hele zomer. Niemand zal je kennen, en we kunnen elke dag naar het strand gaan, en spelen en rondhangen naar je hartenwens." Julia zei. Ze kon Chloe vertellen dat ze diep in gedachten was en dat ze onderbroken werd, "Je hoeft nu niet te kiezen. Neem je tijd, en laat me weten wat je denkt tijdens het diner. Oké?"
"Ja... Oké. Chloe antwoordde, hersenloos knabbelend aan een koekje.

More to come xoxo
 

Insomnia

Nieuw lid
Hoofdstuk 2: Potty training

Een paar uur later zat Chloe op haar bed te kijken naar Netflix. Het voorstel van eerder was nog vers in haar geheugen, en ze had moeite om helder te denken. Aan de ene kant walgde ze van het idee om als een baby behandeld te worden. Ze wist dat baby's luiers droegen en gebruikten, en ze wilde daar geen deel van uitmaken. Maar tegelijkertijd klonk het vooruitzicht om de hele zomer aan de kust van Florida te wonen met absoluut geen verantwoordelijkheden. Ze zou in staat zijn om de hele dag te spelen en te ontspannen. Het eten zou voor haar worden gemaakt, de was zou voor haar worden gedaan, de schoonmaak zou voor haar worden gedaan, en alles wat ze hoefde te doen was zich te gedragen als een baby. Nou, als haar moeder wilde dat ze een baby zou zijn, dan zou ze een baby zijn, en met haar verzonnen mening, zette Chloe haar tv uit en staarde naar het plafond, en droomde gekke gedachten en ideeën op over wat haar zomer zou inhouden.
"Chloe, etentjes klaar!" Julia belde een uur later.
"Komaan mama!" Chloe reageerde terwijl ze zich naar beneden en naar de keuken haastte. Ze probeerde oogcontact met haar moeder te vermijden toen ze de tafel hielp dekken en een van haar favoriete maaltijden, spaghetti en gehaktballen, serveerde voordat ze ging zitten om te eten.
"Dus, heb je al een beslissing genomen?" Julia vroeg het, en hielp zichzelf aan wat spaghetti.
Chloe knikte als antwoord toen ze een stuk knoflookbrood pakte en mompelde: "Ik... ik wil een baby zijn."
"Nou, ik ben blij dat je hebt besloten om die weg te gaan. We gaan na het eten aan de slag en gaan de regels doornemen. Oké?". Julia vroeg het toen ze begon te eten.
"Ja... dat is goed." Chloe zei, dat ze ook begon te eten.
De rest van het diner was in stilte klaar, en Julia vertelde Chloe dat ze kon gaan chillen terwijl ze klaar was met afwassen, en kreeg wat dingen bij elkaar.
Een half uur later ging Julia Chloe's kamer binnen met een pullup en peuter pyjama in de ene hand en een stuk papier in de andere.
"Oké Chloe, dus het eerste wat je moet doen is dat je de komende twee weken mijn kleine driejarige meisje in de zindelijkheidstraining gaat zijn. Dat betekent wel dat je geen volwaardige baby bent, die luiers draagt en gebruikt, maar er zijn nog een paar regels die je moet volgen. Ten eerste, je zult me bellen, mama. Als je me niet belt, mama, zal ik niet antwoorden of naar je luisteren. Ten tweede, je mag je niet aankleden en uitkleden. Ik zal het voor je doen, wat ook betekent dat je me zal moeten vragen om je te helpen als je moet gaan plassen. Ik zal dan helpen en toekijken hoe je een babypotje gebruikt, en je daarna afvegen en aankleden. Ten derde kun je niet alleen aan eten en drinken komen. Als je iets wilt, moet je me vragen het te halen. En je drinkt voortaan alleen nog maar uit een sippy cup. Ten slotte, bedtijd zal elke avond om 8:00 uur zijn, en je zal een twee uur durend dutje doen om 1:00 uur. Verder zal je elke avond voor het slapengaan een bad nemen, je tanden laten poetsen, haar laten kammen, aankleden en een verhaaltje laten lezen voor het slapengaan. Aangezien het nu half acht is, is het tijd om je klaar te maken voor het slapengaan," zei Julia toen ze Chloe's pjama's en pullup opstelde.
"Wacht, zodat ik de pullup niet echt hoef te gebruiken?" Chloe vroeg het.
"Nee. Je kunt nog steeds een babypotje gebruiken, maar maak je geen zorgen lieverd, je zult luiers dragen en gebruiken tegen de tijd dat de zomer voorbij is." Julia antwoordde met een glimlach toen ze de hand van haar dochter vastgreep en haar naar de badkamer leidde.
Natuurlijk zag Chloe bij het binnenkomen van de badkamer een roze peuterpotje tegen de muur omhoog geduwd worden. Het bad was al gevuld, en er was een paar babybadjes in gegooid.
"Oké lieverd, til je armen op," zei Julia.
Chloe deed zoals ze werd verteld en had haar hemd uitgetrokken. Vervolgens knoopte haar moeder haar korte broek los en verwijderde deze, gevolgd door haar slipje, waardoor Chloe voor het eerst in jaren naakt voor haar moeder bleef.
"Oké in de kuip ga je, liefje," zei Julia terwijl ze Chloe in de kuip zat voordat ze een vers washandje inzeepte om haar mee te schrobben.
Chloe was verrast over hoe aangenaam het wassen was. Nadat ze gewend was aan het naakt zijn voor haar moeder, dat wil zeggen. Het warme zeepsop zorgde ervoor dat ze zich ontspannen voelde, en het scrubben van haar moeder voelde aan als een spa-dagmassage.
"Vindt mijn kleine meid het leuk om gewassen te worden door mama?" Julia vroeg met een glimlach, om Chloe's haar voorzichtig uit te spoelen.
Chloe knikte als reactie en sloot haar ogen terwijl ze steeds meer ontspannen en zelfs slaperig werd. Alleen een beetje terugdeinzen toen ze voelde dat haar moeder haar prive-gebied en billen schoonmaakte. En toen was het bad al te snel klaar, en werd ze opgepakt en afgedroogd voordat ze haar tanden liet poetsen en haar haar uitkamde. Daarna werd Chloe terug naar haar kamer gedragen waar haar moeder de pullup op haar trok, samen met de pyjamabroek en de bovenkant van de pyjama. De pullup voelde raar aan. Het was een beetje groot en een beetje volumineus, maar tegelijkertijd was het warm en zacht. Comfortabel zelfs.
"Oké Chloe, blijf even stil zitten terwijl ik je bedrails aanheb," zei Julia, terwijl ze haar dochter neerzette.
Chloe keek nieuwsgierig toe toen haar moeder snel twee gaasbalken aan beide kanten van haar bed bevestigde. Het maakte onmiddellijk haar bed kleuterachtig kijken, maar Chloe kon minder gegeven hebben en haar aandacht aan haar spiegel gedraaid hebben. Ze voelde zich niet zo anders, maar wat ze in de spiegel zag was een driejarig meisje. Haar pyjama's waren zacht paars met schattige bloemmotieven. Ze waren duidelijk bedoeld voor een klein meisje, en de lichte bolling in haar middel benadrukte dit idee.

Julia was een paar minuten later klaar en pakte Chloe met een glimlach op en vroeg: "Ben je klaar voor een verhaal?" terwijl ze haar naar het bed droeg. Onder de dekens met Chloe begon Julia "Goudlokje en de Drie Beren" te lezen. Maar ze was nog niet eens halverwege het verhaal, voordat Chloe in slaap viel.
Rustig, Julia gleed uit van onder de dekens voordat ze Chloe terug naar binnen stak en haar op de wang kuste. Vervolgens startte ze een muziekspeler die de hele nacht een nummer op een lus zou spelen. Deze track was een subliminale boodschap die Chloe's spraakvermogen zou terugbrengen tot dat van een driejarig meisje. Uiteindelijk, met alles op zijn plaats, schakelde Julia het nachtlampje van Chloe aan alvorens de lichten uit te doen en de deur te sluiten. Ze had eindelijk haar kleine meisje terug, en ze had niet gelukkiger kunnen zijn.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Ik vind dit een leuk en interessant verhaal, maar mij valt het wel op dat het Google Translate-achtig Nederlands is dat vanuit het Engels is vertaald, klopt dit?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Op zich een leuk verhaal wat om meer vraagt.
Nou ja beter goed gejat dan slecht verzonnen.
 

Teske

Gewaardeerd Lid
Hoop dat nog word afgemaakt wat orgineel is Engels en ik kan dat niet zo goed dus daarom is dit wel chil
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Lijkt mij prima dat hier vertalingen staan.
Bedankt dan ook voor het vertalen.

Maar een melding dat het een vertaling is, referentie naar het origineel en/of benoemen van de auteur zou wel zo netjes zijn.
Mee eens! Wat is origineel en de vertaling schiet hier en daar ietsjes te kort maar verder een goed verhaal. Ga zo door
 

beddenplasser

volwassen peuter
Mee eens! Wat is origineel en de vertaling schiet hier en daar ietsjes te kort maar verder een goed verhaal. Ga zo door
Ik heb zo'n vermoeden dat de vertaling vooral het werk is van een vertaalmachine, eerder dan van noest arbeid. Het origineel kan je in ieder geval lezen op Wattpad.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Tkb Ageplay date deze zomervakantie gezocht Contact advertenties 1
Little Simba Joep's Zomervakantie J 71
P zomervakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Similar threads



Bovenaan