Verhaal Klaar Coen is een held. En wordt wordt beloond met een luierervaring.

Max1234

Superlid
Hallo allemaal. Ik heb een nieuw verhaal geschreven. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het is voor mijn gevoel een lang stuk. Maar op het forum valt het wel mee, 17 korte hoofdstukken. Daarom heb ik het duidelijk ingericht en alle hoofdstukken genummerd en een naam gegeven. En er zit een mooi eind aan. Je kan er dus gerust wat langer over doen.

Groeten en veel leesplezier.

Laatst bewerkt:

Max1234

Superlid
1. Vermist
Coen zit op de bank Netflix te kijken. Eigenlijk verveelt hij zich. De serie die hij kijkt sleept zich voort. Dan komt er een bericht binnen op zijn telefoon. Burgernet melding: Vermist. Jongeman 20 jaar. 170 cm blond haar. Draagt een blauwe denim tuinbroek met groen t-shirt. Is op een fiets op stap omgeving Noordwijkerhout. Gezien, bel politie op 0900-8844.

Coen leest het bericht en denkt, laat ik eens een goede daad doen. Ik ga zoeken in de duinen. Hij heeft sinds kort een electro brommer. En de accu is vol. Het is ook nog lekker weer, de zon schijnt nog net boven de duinen. Kom ik ga ervoor. Coen woont in De Zilk, het is een paar kilometer rijden naar Noordwijkerhout. Coen stapt in korte broek en t-shirt op de scooter en rijd door de duinen richting Noordwijkerhout.

Al snel ziet hij het weer veranderen. Er komen grote wolken aan, de wind trekt aan. De zon verdwijnt achter de wolken. Een groot deel van de tijd rijdt hij door de duinen. Onderweg komt hij wel mensen tegen maar geen jongeman in tuinbroek. Dan staat er een politiewagen op het fietspad. De agent houdt hem aan. Halt, hier mag je niet rijden met deze brommer. Ja zegt Coen. Ik ben eigenlijk op zoek naar de jongeman van de Burgernet melding. Oh wat goed zegt de agent, dan vergeef ik je het gelijk. Waar heb jij al gekeken? Coen legt uit op welke paden hij al is geweest. De agent vraagt, kan je doorrijden over dit pad naar Noordwijk. En onderweg goed kijken. Dit is een populair wandelgebied voor deze jongen. En wat is je telefoonnummer, dan bel ik je als we nieuws hebben. Met vernieuwde moed stapt Coen op zijn brommer en rijd verder.

Maar al snel wordt het weer nog slechter en gaat het regenen. Het is een echte najaarsbui. IJskoud en intens. Coen heeft geen jas meegenomen en wordt helemaal nat. Voordat hij bij Noordwijk is baalt hij al verschrikkelijk en wilt omdraaien naar huis. Dan wordt hij gebeld. Hallo met Coen. Hallo met Gerard van de politie. Heb jij nog nieuws? Nee, zegt Coen. Alleen dat ik het koud heb. Ja zegt Gerard, voor Vincent is dit helemaal erg. Die kan snel onderkoelt raken. Gerard gaat verder. Ik ben nu onderweg naar het huis van zijn moeder voor overleg en plannen maken. Kom jij ook? Hij geeft een adres in Noordwijkerhout. Dit vind ik natuurlijk een hele eer, ik word serieus genomen door de politie en beloof ook gelijk te komen.

Max1234

Superlid
2. Claire, de moeder
Voor het huis van deze moeder staan al 2 politie auto’s. Coen loopt naar de voordeur. Voordat hij kan aanbellen wordt deze al open gemaakt. Er staat een dame binnen. Ze zegt, hallo ik ben Claire. De moeder van Vincent. Kom maar binnen. Oh, wat ben jij nat. Ik loop de huiskamer binnen. Hier staan 4 politieagenten te praten. De agent die ik eerder heb gezien draait zich om. Hallo Coen zegt hij, goed je te zien. Even voor onze kennis. Wat is jouw volledige naam? Ik stel mij voor Coen Jansen. En waar woon je vraagt Gerard. Ik geef mijn adres op. Ik zie een ander agent op zijn telefoon typen. Ben jij jarig op 15 mei vraagt hij? Ik bevestig dat. Hij kijkt nog even op zijn telefoon en zegt dan tegen Gerard, hij is goed.

Claire komt ondertussen aan met een handdoek voor mij en badjas. Ik droog mijn hoofd af. Doe mijn t-shirt uit. En doe de badjas aan over mijn natte broek. Gerard zegt, wij gaan in Noordwijk zoeken. Het 2e team gaat richting het oosten. Kan Coen nogmaals door de duinen zoeken en zoveel mogelijk op de kleine paden kijken? Er is ook een helikopter onderweg om vanaf boven te zoeken.

Ik reageer, dat wil ik wel doen maar eigenlijk ben ik ontzettend koud. Ben al helemaal natgeregend en heb geen warme kleding bij me. Daar kan ik wel voor zorgen zegt Claire. Je hebt hetzelfde postuur als Vincent. Dan mag je droge kleren en een regenpak van hem aan. Ik heb ook laarzen en handschoenen voor je. En ik wil je wel betalen als je helpt. Is 100 euro goed voor een avond zoeken? Dat is niet echt nodig zeg ik, maar denk in mijn hoofd dat komt goed uit.

Gerard zegt, dat klinkt als een plan. Wij kunnen gaan. Ga jij dan ook helpen Coen? Ja zeg ik, als ik warme kleding aanheb ga ik gelijk. De agenten lopen de deur uit en vertrekken in hun auto’s.

Max1234

Superlid
3. Omkleden voor de zoektocht
Claire zegt, loop maar even mee. Vincent heeft een beperking. Daardoor heeft hij wat speciale kleding nodig. Sorry, het is wat anders dan normaal. Maar wel lekker droog en warm. Ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Vind het wel spannend. Ik volg Claire in een grote badkamer.

Kleed jezelf maar uit, droog je goed af. Ik ben zo terug. De badjas houd ik nog even aan maar mijn broek doe ik uit. Claire komt al snel terug. Ze heeft een blauwe denim jumpsuit in haar handen. Kijk ik heb deze voor je gepakt. Zou dat goed zijn? Het is een soort van overall van spijkerstof. Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog. Maar na de eerste seconde van verbazing denk ik, dat is eigenlijk wel goed warm. Ik antwoord Claire, ik vind het prima. Claire vervolgt, ik heb ook een hemd en speciaal ondergoed voor jou. Doe dit eerst maar aan. Ze geeft een Tena pants aan. Coen vraagt, heb je geen normale onderbroek voor mij? Nee, die draagt Vincent niet. Deze Pants draagt hij ook niet meer, meestal draagt hij een luier. Maar ik denk dat dit makkelijker voor je is. Doe jij maar even deze pants aan, dan help ik je met de rest van de kleding. Claire draait zich om met haar hoofd naar de deur om privacy te geven.

Ik doe snel de badjas uit. En stap in de pants. Ik verklap maar niet aan Claire dat ik deze wel eens vaker draag uit hobby. Als hij aan is (5 seconden later) zeg ik: klaar. Ze draait zich om. Wil je ook een lekker warme body aan vraagt ze. Ze houdt een romper omhoog met korte mouwen en korte pijpjes. Graag zeg ik, alles voor warmte. Ze helpt mij om erin te stappen. En mijn armen in de mouwen te doen. Voordat ik het echt in de gaten heb, heeft ze de ritssluiting op mijn rug al dicht gemaakt. En dan houdt ze de jumpsuit voor mijn benen. Ik mag deze broekspijpen aandoen. Ze stapt weer achter mij en helpt mijn armen in de mouwen. Dan sluit ze de ritssluiting op mijn buik. Ik denk, dat had ik ook wel zelf kunnen doen. Maar het is zo snel gegaan, dat ik er geen tijd voor had. Ga maar even zitten zegt ze en wijst naar een stoel. Als ik zit doet Claire bij mij sokken aan. Lekker warme droge sokken. Dan loopt ze snel naar beneden.

In de hal zit een kast. Die doet ze open. Wacht maar heel even zegt ze, anders is het te krap in de kast. Claire stapt erin en komt een paar seconden later weer terug. Ze geeft een regenbroek aan. Het lijkt wel een model voor kleine kinderen maar dan in volwassen formaat. Een soort tuinbroek model met banden over de schouders. Ik trek hem snel aan. En dan krijg ik een regenjas. Maar dit is eigenlijk een parka. Ik moet hem als een trui over mijn hoofd trekken. Claire geeft dan 2 regenlaarzen aan. Gelukkig passen ook deze goed, het is mijn schoenmaat. En als laatste 2 handschoenen. Ik ben er nu helemaal klaar voor en begin het al warm te krijgen. Ik pak mijn telefoon en sleutels van de tafel. Claire zegt nog, ik ben zo blij dat jij ook helpt met zoeken. Ze geeft me een stevige knuffel. Vind alsjeblieft mijn zoon! Wat is je telefoonnummer vraag ik. We wisselen nummers uit. Als er nog nieuws is, bel mij dan.

Max1234

Superlid
4. Zoektocht en heldendaad

Ik vertrek op mijn brommer er rij terug door de duinen. Het is ondertussen donker geworden, het regent en waait. De brommer heeft een groot ligt. En door de warme kleding ben ik wel comfortabel. Ik zoek op alle paadjes, voor mijn gevoel gaat het niet snel. Na ongeveer een half uur heb ik het stuk tussen Noorwijk en Langerverldersslag doorzocht. Bij Langervelderslag besluit ik richting Zandvoort te rijden. Na ongeveer een kilometer zie ik een fiets liggen op de grond. Het ligt moeilijk zichtbaar achter een struikje. Ik ga bij de fiets kijken. Het is een gazelle. Ik bel gelijk Claire op. Wat voor fiets heeft Vincent? Een groene gazelle vertelt ze. En samen komen we tot de conclusie dat dit zijn fiets is. Ik bel gelijk Gerard en vertel wat ik gevonden heb en de locatie. We komen naar je toe zegt hij. En we bellen ook een ambulance. Ik ga in de omgeving zoeken en ren de hoogste duin op. Tenminste dat probeer ik maar ik struikel over een paaltje en val hard op het asfalt fietspad. Gelukkig ben ik vergeten om mijn helm af te zetten en heb ik mijn handschoenen aan. Het regenpak scheurt kapot op mijn knie maar ik ben redelijk heel.

Ik sta weer op en ren verder naar de top. Daar zie ik Vincent niet. Ik ren in de rondte en gelukkig vind ik Vincent. Hij was op de duin gevallen en ligt op de grond. Ik ga naast hem zitten en praat tegen hem. Hij reageert amper op mij. Ik ben er nog maar net als in de verte al blauwe lichten zie aankomen. Er racen 2 politiewagens en een ambulance over het fietspad. Ze stoppen bij mijn brommer. Ik zwaai met de lamp van mijn telefoon en ze komen allemaal onze kant uit rennen. De ambulancebroeders, zijn moeder en een politieagent ontfermen zich over Vincent en onderzoeken hem. Ze komen er snel achter dat hij onderkoelt is. En hij heeft erg veel pijn in zijn enkel. Gerard praat ondertussen met mij. Wat goed gedaan Coen. Je bent echt een held dat je geholpen hebt. Hij ziet mijn kapotte regenpak. Jij bent er ook niet helemaal goed uitgekomen. Ach zeg ik, dat stelt niets voor. Maar de schrammen doen wel pijn.

Vincent wordt op een brancard geholpen en in de ambulance gebracht. De ambulance vertrekt al snel richting een ziekenhuis. Claire rijdt mee met de ambulance naast haar zoon. Voordat ze instapt valt ze mij nog wel om de hals en geeft me 2 grote zoenen. Wat goed Coen, ik ben zó blij met je hulp. Kan ik je later bellen om je te bedanken?

Iedereen vertrekt snel nadat de ambulance is weggegaan en ik rij terug naar mijn huis in De Zilk. Het regenpak en de jumpsuit trek ik uit. Maar de romper en inco pants kan ik niet uitdoen. Hoezeer ik het ook probeer, ik kom niet bij de rits op mijn rug. Ik besluit maar om deze nog een poosje aan te houden. Het zit toch wel lekker. Ik kruip in mijn bed en val in slaap.

Max1234

Superlid
5. Hoe is het met Vincent?
De volgende ochtend word ik vroeg wakker. Ik moet plassen. Maar kan niet naar de wc door de romper. De rits zit op mijn rug. En in mijn kruis is er geen opening. Zonder hulp kom ik er niet uit. Ik laat mijn plas lopen in de pants. Dan stuur ik een appje naar Claire. Hallo, hoe gaat het met Vincent?

Claire: Vincent gaat wel weer wat beter. Hij was onderkoelt maar is nu weer goed op temperatuur. En zijn linkerenkel doet zeer. De röntgenfoto laat zien dat die niet gebroken maar vanwege zijn andere problemen is krijgt een speciale loopschoen. Een soort van loopgips. Hij moet nog even in het ziekenhuis blijven voor observatie. En hoe gaat het met jou?

Coen: Met mij gaat het goed. Heb heerlijk geslapen na deze intensieve avond. Heb nog wel een klein probleem, hoe kan ik deze romper uitdoen?

Claire: Dus je hebt goed geslapen met je Tena Pants en romper?

Coen: Ja, de pants zijn nu wel nat. Maar hij houdt het nog uit. Maar ik moet zo naar mijn werk, daarvoor moet ik wel wat anders aandoen.

Claire: Is er iemand die je kan helpen? Anders moet je heel lenig zijn. En als dat niet lukt, knip hem dan maar stuk met een schaar.

Coen: Dat is toch zonde als ik deze kapot knip.

Claire: Het belangrijkste is dat Vincent gevonden is. Heb thuis nog wel 10 van deze rompers. En nog meer in andere varianten.

Coen: Het regenpak is ook stuk gegaan. Ik ben ermee gevallen toen in Vincent zocht. Nu zit er een grote scheur in.

Claire: Dat geeft ook niets. Maar ben jij niet gewond? Wat heb jij een moeite gedaan om Vincent te vinden ben echt ontzetten dankbaar.

Coen: Alleen een flinke schaafwond op mijn knie. Verder niets.

Claire: Kom je vrijdagavond bij ons langs? Dan kan ik je nog in persoon bedanken voor je hulp. En je hebt nog kleding bij mij liggen. Is 5 uur een mooie tijd? Dan maak ik lekker avondeten voor ons.

Coen: Jazeker dat kan. Dan zal ik er zijn.

Na dit gesprek pakt Coen een schaar. Met pijn in zijn hart knip ik de romper stuk. Dan doe ik de Tena Pants uit en stapt onder de douche.

Max1234

Superlid
6. Dankbaar bezoek
Vrijdagavond vertrek ik op tijd naar Claire en Vincent. De jumpsuit zit in een plastic tas. De rest was stuk gegaan, dus heb ik weggegooid. Ik bel aan en Claire doet open. Hallo Coen zegt ze. Kom binnen. Nu ik wat meer tijd heb zie ik pas hoe groot en mooi dit huis is. We lopen samen de huiskamer binnen. Vincent is in de hoek. Hij speelt met Lego. Hij herkent mij niet. Claire zegt, Vincent dit is Coen. Hij heeft je gevonden toen je kwijt was. Vincent zegt heel beleeft, hallo Coen. En gaat dan verder met zijn Lego. Ik loop naar hem toe en ga bij hem zitten op mijn knieën. Lego vind ik ook leuk en ik pak wat op.

Ik zie dat Vincent een soort kunststof zwarte schoen aanheeft. Ik begrijp dat dit is voor zijn zere enkel.
Claire vraagt, wil je iets drinken Coen? Ja, lekker. Heb je Cola Zero? Ja zegt Claire. Natuurlijk. Ze brengt ons drinken. Een lekker glas Cola voor mij. En een tuitbeker voor Vincent. Vincent is niet zo handig met glazen zegt ze. En zet de tuitbeker naast hem neer. Mijn glas zet ze op tafel.

Ik zit nog steeds naast Vincent op de grond en begin langzaamaan te bouwen met de Lego. Claire zegt, als jij hier blijft doe ik nog wat aan het eten. Ze loopt weg en wij maken samen een stad met een paar huizen en auto’s. Dan komt Claire ons halen voor het eten. Ze heeft friet met kip gemaakt. Het ziet er heerlijk uit. Vincent moet op een grote kinderstoel gaan zitten en krijgt een slab om. Claire schept voor ons allebei op en helpt Vincent met zijn eten.

Hoe is het met Vincent vraag ik? Claire verteld, eigenlijk heel goed. Hij heeft last van zijn linkerenkel. Daarom heeft hij voor een paar weken die speciale schoen. Dat is een soort van loopgips, Het geeft veel steun. Maar kan ’s-nachts uit. Maar buiten dat is er niets aan de hand.
Claire zegt, eigenlijk heb ik nog een brutale vraag. Ik had aan Vincent belooft om morgen naar de Burgers Zoo te gaan. Maar vanwege zijn zere enkel moet hij voor dat bezoek in een rolstoel. En deze is te zwaar voor mij om de hele dag te duwen. Heb jij zin om morgen mee te gaan? Ik regel alles voor je, kaartje, eten, snoepen etc. Dat overvalt mij. Maar ik vind het wel een leuk idee. Vincent wordt helemaal blij als hij hoort dat ik morgen meega. Hij gaat enthousiast zwaaien en breed lachen als hij snapt wat er gebeurt.

Blijf je dan gelijk slapen Coen? Vraagt Claire. Je mag een pyjama van Vincent aan. En een tandenborstel heb ik nog wel voor je liggen. Dan kunnen we morgenochtend vroeg vertrekken. Dat vind ik ook een goed plan.

Zet eerst je brommer maar even in de garage zegt ze. We lopen samen naar buiten, Claire doet de schuur open en ik duw mijn brommer erin. Er staat ook een mooie grote Volvo in de garage. Wat een mooie auto zeg ik. Ja zegt Claire. Echt een fijn ding. En goed aangepast voor Vincent. We lopen weer terug het huis in.

Max1234

Superlid
7. Pyjama 4Care 4Coen
Nou zegt Claire. Later we dan gelijk onze pyjama’s aandoen. Dan mogen jullie zo lekker samen naar een leuke film kijken. En regel ik de afwas. Ga maar mee. Ze poetst Vincent een beetje op na het eten. Doet hem zijn slab af en pakt de rolstoel. Vincent schuift over van zijn stoel in de rolstoel. Claire duwt hem door de gang. Ze doet een deur open en we staan in de slaapkamer van Vincent. Ook deze is van groot formaat. Ik kijk met verbazing rond. Er staat tegen de ene muur een normaal bed. Dat is vrij leeg. Tegen de andere muur staat een groot spijlenbed. Gevuld met beddengoed en knuffels. Dan staat er nog een grote kledingkast. En naast die kast een volwassenformaat commode. Verder is er nog een tweezitsbank in de slaapkamer. Zoiets groots en moois heb ik nog nooit gezien.

Ze rolt Vincent naar de commode en helpt hem erop. Boven de commode hangt een grote televisie en Claire zet de Simpsons aan. Ik ga op de bank zitten en wacht af wat er gebeurt. Ik kijk met een half oog naar Vincent en met een half oog naar de televisie. Ze trekt Vincent zijn kleding uit. Alleen zijn romper mag hij aanhouden. Zijn vieze luier maakt ze los. Dan smeert ze flink zalf op zijn billen en rondom zijn plasser. Vincent kijkt ondertussen alleen naar de tv en vind alles best. Claire geeft hem een droge luier en doet hem daarna een mooie groene hansop aan, met voetjes! 4Care staat er op de label aan de voorkant. Dan helpt ze hem van de commode in de rolstoel en parkeert deze naast de bank.

Nu ben jij aan de beurt Coen, zegt ze. Doe maar je kleding uit en houdt je onderbroek aan. Ik ben verbaasd maar doe wat ze vraagt. In mijn onderbroek sta ik in de slaapkamer. Dan pakt Claire een romper en trekt deze bij mij aan, over mijn hoofd. Ze laat hem openhangen. Kom maar even liggen zegt ze en wijst naar de commode. Pardon vraagt Coen? Ja, kom maar liggen. Er ligt al een luier open klaar op de commode. Claire zegt, deze week heb je ook al met een luier geslapen, dit is niet anders. Ik ga liggen. Dan word ik afgeleid door de televisie en laat Claire haar dingen doen. Claire schuift mijn onderbroek uit over mijn enkels. Coen voelt dat ze ook wat zalf smeert op mijn plasser en luier. Dan plakt ze de luier dicht. Claire doet voor de zekerheid nog een plastic onderbroek aan over de luier. Ze heeft zeker geen tijd voor ongelukjes morgenochtend. Dan sluit ze de romper. Coen mag overeind komen zitten en ze helpt ook mijn benen in een mooie hansop. Het is dezelfde als Vincent aanheeft maar dan in donkerblauwe variant.

Coen merkt dat deze hansop wel erg lekker is. Heerlijk zacht en warm. Zoiets lekkers heeft hij nog niet eerder aangehad. Hij is er meteen verlieft op.

Max1234

Superlid
8. May the fart be with you
Ze brengt ons samen terug naar de huiskamer. In een zijstuk van de huiskamer staat een comfortabele bank voor een groot scherm. Ze helpt Vincent op de bank. En ik ga ook zitten. Het is een relaxbank de rugleuningen gaan omlaag, het voetendeel omhoog. Ze zet Disney+ aan en zoekt een mooie film uit. Star Wars jongens, vraagt ze. En start Rogue One. Dat is wel een favoriete film van Coen.

Ze loopt naar de keuken en maakt wat te drinken klaar. Claire had gehoord dat Coen tijdens het eten 2x een scheet liet. Ik zal hem helpen denkt ze. Ze maakt 2 tuitbekers limonade klaar met Lactulose erin. Vincent krijgt dat regelmatig omdat hij anders obstipatie heeft. En Coen krijgt het nu ook. Daarnaast doet ze bij Coen er ook een slaappil in. Heeft hij zeker een goede nacht denkt ze. Ze brengt de limonade samen met een bakje zoute popcorn bij de jongens. Die zitten heerlijk film te kijken. Drink maar eerst de limonade op zegt ze. Coen en Vincent doen braaf wat Claire zegt en drinken hun bekers leeg. Dan haalt ze voor elk een nieuw glas, nu alleen met limonade.

Terwijl de jongens verder kijken pakt Claire de auto in. Ze verwachten morgen veel regen, dus er gaat regenkleding in de auto. En mogelijk is het wel leuk om er gelijk een nachtje hotel aan vast te plakken. Ze neemt 2 pyjama’s, extra kleding, extra luiers, tandenborstels, 2 slaapzakken, etc mee om dat mogelijk te maken.

Als ze met het pakken klaar is gaat ze op internet en boekt een overnachting bij Hotel Landgoed Avegoor. Daar is ze vaker geweest met Vincent en hebben ze een mooie familiekamer. Deze is nog beschikbaar. Bij de bijzonderheden vraagt ze om 2 bedden zonder dekbed, ik neem eigen slaapzakken mee.

Coen en Vincent kijken naar het laatste deel van de film. Coen voelt dat hij moet plassen en laat dat maar in zijn luier lopen. Het kost een beetje moeite maar hij heeft dat wel eens eerder gedaan.

Max1234

Superlid
9. Naar bed

Het is 9 uur als de film is afgelopen. Claire komt binnen en zet de stoelen overeind. Het is nu bedtijd mannen zegt ze. En helpt Vincent overeind. We gaan eerst tandenpoetsen in de badkamer. Ze heeft een nieuwe groene tandenborstel voor Coen. Samen poetsen ze tanden. Claire voelt aan de luiers. Coen vindt het heel vreemd om zo onderzocht te worden. Dat gaat heel goed zegt ze. Tijd voor bed. Vincent kruipt direct in zijn eigen spijlenbed. Hij gaat op zijn slaapzak liggen. Claire maakt zijn loopschoen los, helpt hem in de slaapzak en doet deze dicht. De voorkant van het spijlenbed klapt ze dicht. Dan loopt ze naar Coen. Coen voelt zich ook erg moe. Hij is op de slaapzak gaan liggen. Kruip er maar in zegt Claire en helpt hem in de slaapzak, armen in de mouwen. Ze maakt de rits vast onder zijn kin en ritst deze dicht naar zijn voeten. Coen is zo moe, hij valt gelijk in slaap.

In de nacht wordt hij wakker. Heeft was last van gerommel in zijn darmen. Met moeite bedenkt hij dat hij moet poepen. En wil opstaan om naar de wc te gaan. Maar hoe hij ook probeert, hij komt niet overeind. Voordat hij echt wakker wordt, voelt hij de poep al lopen. Dan bedenkt hij dat hij een luier aanheeft en blijft stil liggen. Als snel valt hij weer in slaap.

Max1234

Superlid
10. De vroege zaterdagochtend

De volgende ochtend komt Claire bij hen. Goedemorgen jongens zegt ze vrolijk. Het is 8 uur, tijd om op te staan. Vincent wordt wel wakker maar Coen niet. Ze helpt eerst Vincent uit bed. Eerst maar even aankleden zegt ze en neemt hem mee naar de badkamer. Ze doet zijn pyjama en romper uit. Vincent heeft flink gepoept in de nacht en ze poetst hem flink schoon op de commode. Door zijn zere voet kan hij nog niet douchen. Daarna brengt ze hem terug naar de bank in de slaapkamer.

Daarna wekt ze Coen. Die wordt niet echt wakker. Ze kleedt hem uit tot hij in zijn luier staat. Die is tot de rand vol met plas en poep. Ze helpt hem naar de douche en maakt pas daar zijn luier los. Coen mag onder de warme douche staan. Met een losse handdouche wast Claire hem helemaal schoon.
Daarna neemt ze hem mee naar de commode. Als Coen ligt krijgt hij eerst zalf op zijn plasser en billen. Dan plakt ze de luier dicht. Daarna schuift ze een zwarte legging over zijn benen. Dan mag hij gaan zitten. Hij krijgt een grijze romper aan met korte mouwen. Een paar sokken. En over de romper een trui met een V-hals. Als Coen staat doet Claire zijn romper dicht. Ze sluit deze onder zijn legging. Maar door de dikte van de luier en de vorm van de romper, zie je wel heel duidelijk de luier onder zijn trui uitkomen. Coen heeft dat zelf allemaal niet in de gaten.

We gaan met z’n 3-en naar de keuken en eten wat kwark als ontbijt. Omdat Claire alles al heeft voorbereid kunnen ze gelijk vertrekken naar de dierentuin. Claire doet de auto open en Coen en Vincent gaan zitten op de achterbank. Voor Vincent is er op de achterbak aan beide kanten een 5 punts gordel systeem geïnstalleerd. Ze maakt eerst Vincent vast op de achterbank.

Daarna Coen. Hij wordt ook goed vastgesnoerd in de 5 gordels met riemen over zijn schouders, over zijn benen en een centrale riem tussen zijn benen. Ze maakt alle riemen vast aan de centrale gesp voor zijn buik. Het is een elektronisch systeem dat zichzelf straktrekt zodra alle riemen in die gesp zitten. Coen wordt goed overeind getrokken en zit goed beschermd in de strakke gordels. Coen is nog zo moe van de slaappil dat hij niets in de gaten heeft.

Dan gaat ze achter stuur zitten. Maakt de garagedeur open met de afstandsbediening. Ook het tuinhek (wat in de nacht dicht gaat) opent ze op afstand. Zet de navigatie aan in de auto. En voor de jongens start ze een tekenfilm om de DVD speler. Die heeft schermen op de hoofdsteunen van de voorbank. En dan rijdt ze weg. Coen is zo slaperig, hij is gelijk weer vertrokken en merkt niets van het eerste deel van de reis. Pas als we er bijna zijn, wordt hij wakker.

Max1234

Superlid
11. De dierentuin

Als we aankomen regent het nog steeds. Claire doet haar lange regenjas aan. Doet de kofferbak open en pakt daar een regenpak uit. En helpt ze Vincent. Hij krijgt een regenoverall aan. Met een rits van zijn linkerenkel naar zijn nek. Daaroverheen gaat zijn speciale loopschoen. Een lekker warme muts op zijn hoofd. En dan in de rolstoel. Dan komt ze naar mijn kant.

Claire maakt mij los. Voor mij heeft ze ook een regenoverall. In een mintgroene kleur met een rode rits erin. Door deze grote rits gaat het aankleden heel snel en makkelijk. Dan nog een muts op mijn hoofd. Met een paar laarzen erbij ben ik heerlijk droog. Claire pakt de rugtas uit de kofferbak en we kunnen gaan.

Ze heeft toegangskaarten via internet gekocht en we zijn snel binnen. Het valt mij op dat er veel ouders zijn met kinderen in gelijke regenoveralls als wij aanhebben. En allemaal een muts op. Dat zijn Duitsers zegt Claire. Die zorgen altijd heel goed voor warme kleding voor hun kinderen. We lopen heerlijk door de dierentuin en bezoeken veel buitenhokken.

Dan zegt Vincent, vis, vis. Ik wil vis. Het is duidelijk dat hij naar het aquarium wil. Claire kijkt op de kaart en ze plant een route naar het aquarium. Het is niet ver weg. We lopen een tropische kas in, daarachter is het aquarium. Laten we onze regenpakken uittrekken jongens zegt ze en helpt Vincent uit zijn overall. Ik doe zelf mijn regenoverall uit. Zelfs dan vind ik het nog te warm. Mag mijn trui uit vraag ik. Dat is goed zegt Claire en helpt met uittrekken. Dus in legging en romper loop ik verder in de warme hal. Vincent wil wel zijn trui aanhouden.

Eigenlijk is het wel maf. Het is voor iedereen goed zichtbaar dat ik onder mijn legging een luier aanheb. Je kan zelfs nog zien dat die droog is.
We lopen naar het aquarium en bekijken alle vissen. Er is een hele grote bak met haaien. Hier gaan we zitten. Claire pakt wat uit de rugtas. Ze heeft 2 tuitbekers met limonade. In Coen’s tuitbeker heeft ze (zonder dat Coen het weet) een halve plastablet gedaan. Kan hij lekker zijn luier gebruiken dacht ze. We drinken onze bekers legen en eten ondertussen een boterham.

We gaan terug naar buiten en kijken verder in de dierentuin. De plastablet begint te werken. Ik moet regelmatig plassen en laat het zoveel mogelijk stromen onder het lopen. Na een uurtje of 2 wordt ik toch wel erg moe van het rolstoel duwen. Claire zegt, laten we naar een restaurant gaan en een poosje uitrusten. We gaan terug naar Safari en zoeken iets lekkers te eten en drinken uit. Dit is binnen dus de regenkleding kan weer uit. Ondanks de harde regen zijn we nog helemaal droog door de goede kleding.

Als we klaar zijn met eten voelt Claire aan onze luiers. Dat doet ze ook vrij duidelijk. Ze zegt tijd voor luiercontrole en voelt eerst bij Vincent, dan bij mij. Dan zegt ze (veel te luid vind ik), laten we eerst maar de luiers verschonen. Het is dermate luid dat een medewerker meteen uitlegt waar het invalidetoilet met luieremmer is. Dus we gaan naar dat toilet.

Het is een speciaal groot toilet met brancard. We gaan er met ons 3-en in. Claire verschoont eerst Vincent. Smeert zijn plasser en billen weer in met zalf. En helpt hem in zijn nieuwe luier en daarna zijn kleding.

Daarna ben ik aan de beurt. Eigenlijk schaam ik mij wat. Dit is de tweede keer dat ik dit bewust heb. Vanochtend sliep ik eigenlijk nog. Ik probeer mijn handen een beetje voor de luier te houden. Zo gaat het niet werken Coen, zegt Claire. Handen omhoog. Ik duw mijn handen opnieuw wat omlaag naar mijn luier. Claire zegt, dan doe ik het anders. Ze kijkt in haar rugtas en pakt er iets uit. Ze haalt er een soort handboei uit. Maar dan van leer met bont. Ze pakt mijn handen en maakt ze snel vast. Mijn handen zitten geboeid in de leren boeien. Er zit een koord aan, die maakt ze vast aan de zijkant van de brancard. Zo, nu kan ik rustig de luier verschonen. Nu ik er niet meer bij kan maakt ze de volgeplaste luier los. Ze verwisselt dit voor een nieuw exemplaar. Ik kan er niets aan veranderen dus ze neemt rustig de tijd om alles in te smeren met zalf. Na deze uitgebreide behandeling plakt ze mijn luier weer dicht. Vervolgens maakt ze de romper dicht en trekt de legging over mijn billen heen. Als laatste maakt ze mijn handen los.
We gaan hierna weer naar buiten, bij de apen kijken. En we bezoeken nog meer dieren in het park. Om 4 uur vinden we het genoeg geweest en gaan we terug naar de auto. Het heeft de hele dag geregend en op sommige momenten best wel hard. Maar gelukkig waren Vincent en ik goed beschermd en droog gebleven in de regenpakken.

Claire vertelt dat ze nog een verrassing heeft. We gaan naar een hotel. Ik bedenk dat ik al een dag onderweg ben met Claire en Vincent, had hier totaal niet op gerekend. Maar ik heb natuurlijk geen keus. En het is een bijzonder plezierige verassing.

Max1234

Superlid
12. Hotel Avegoor

Claire rijdt de Volvo vlot naar het hotel. De regen is opgehouden en we kunnen droog oversteken naar de receptie. Het is niet zover lopen dus Vincent kan wel even zonder rolstoel. Wij lopen samen in onze trui, legging en half zichtbare luier achter Claire aan naar binnen.

Hallo mevrouw zegt de receptionist. Leuk u weer te zien. U brengt een extra gast vandaag zie ik. Ja zegt Claire. Dit is Coen, een vriend van ons. Eigenlijk een held die Vincent heeft gered verleden week. Is onze kamer klaar?

Ja mevrouw. Heeft u nog hulp nodig met bagage? Ja zegt Claire. Kan je alle koffers uit mijn kofferbak laten brengen naar onze kamer. De rolstoel mag in de auto blijven. De receptionist antwoord, ja natuurlijk. De portier gaat het gelijk voor u doen. Wij gaan naar de hotelkamer. Eigenlijk is het een hele grote familiekamer met 4 bedden. We zakken allemaal moe op de banken. De portier komt 10 minuten later de koffers brengen. We zitten nog steeds onderuit gezakt terwijl hij ze binnen neerzet.

Claire staat op, bedankt de portier en opent de eerste grote koffer. Ze zegt tegen Vincent, kom je even omkleden voor het avondeten? Vincent zegt, jurk, jurk? Ja dat komt goed zegt Claire. Ze doet hem een witte romper aan. Ondertussen vertelt ze, Vincent wil altijd een mooie jurk aan tijdens een etentje. Net als zijn moeder. Dus ik heb er een paar meegenomen. Wat wil jij Coen, je kan ook een broek en poloshirt krijgen. Maar ik denk dat Vincent het erg leuk zou vinden als jij ook een jurk aandoet. Ze doet Vincent een mooie donkerblauwe lange jurk aan met korte mouwtjes.

Dan laat ze aan mij een lange witte jurk zien met grote kleurige bloemen erop. Kijk, ik heb deze meegenomen. En anders deze, ze wijst naar een mooi maar simpel groen poloshirt. Vincent wijst naar de jurk en dan naar mij. En ik kies daar natuurlijk ook voor. Claire helpt mij met een schone luier. Smeert nog wat zalf op mijn edele delen. Een witte romper aan. En dan doet ze de jurk bij mij aan. Vincent en ik gaan samen voor de spiegel staan. Ik draai een rondje en de jurk gaat wijd open om mij heen.

Claire kleed zich ook om en trekt ook een nette jurk aan.

Max1234

Superlid
13. Diner en gesprek
Claire gaat ons voor naar het restaurant. Ze wordt hartelijk begroet door een ober, die haar herkent. We krijgen een mooie tafel bij de ramen met uitzicht op de bossen buiten. Claire helpt ons om een paar heerlijke gerechten uit te zoeken. Voor mij komt er een Tournedos. Terwijl we wachten op ons voorgerecht stelt Claire een vraag. Eigenlijk wil ik je nog iets geven omdat je Vincent gered hebt. Heb je nog iets waarvan je droomt om te kopen? Ik reageer, dat is natuurlijk niet nodig. En deze dagen uit vind ik al voldoende gift. Nee, zegt Claire. Deze dagen uit had ik toch wel gedaan. Heb je niet de behoefte aan iets anders? Ja eigenlijk wel zeg ik. Ik moet hoognodig wat nieuwe kleding kopen maar ik vind het altijd zo moeilijk om dat zelf te doen. Vroeger deed ik dat met mijn moeder, sinds zij overleden is heb ik niets nieuws meer gekocht. Prima zegt Claire, laten we morgen naar Arnhem rijden dan gaan we gezellig shoppen.

Wanneer moet jij weer werken Coen, vraagt Claire. Maandagochtend 9 uur zit ik weer op kantoor in Noordwijk. Ik werk op de ICT afdeling van een servicebedrijf. Dat is dichtbij zegt Claire. Ja vertelt Coen, 5 minuten rijden van jouw huis. Naar De Zilk is wel een stuk verder rijden.
Coen geniet ontzettend van het diner. En dat doen Vincent en Claire ook, gezellig kletsen en lekker eten, wat wil je nog meer?

Na het diner gaan ze naar hun kamer. Claire helpt de jongens in een schone luier en hun pyjama. Ze legt op de 2 bedden een slaapzak neer. Ze maakt die slaapzakken met een riem vast aan het bed. Dan helpt ze de jongens erin. Vanuit bed mogen ze nog een poosje TV kijken.

Max1234

Superlid
14. Allemaal in bad

De volgende morgen zijn ze om 8 uur wakker. Claire opent onze slaapzakken en gelijk controleert ze onze luiers door eraan te voelen. Blijkbaar zijn ze niet erg nat. Laten we eerst gaan ontbijten zegt Claire. Naar beneden, in pyjama vraag ik? Voel mij een beetje vreemd om in mijn 4Care pyjama naar de ontbijtzaal te gaan? Ja zegt Claire. Dat doe ik regelmatig met Vincent. Dat vindt het personeel heel normaal. Claire doet zelf een badjas aan.

We gaan naar beneden en komen al gelijk mensen tegen in de lift. Die kijken niet echt vreemd en gaan door met hun gesprek. Het is nog rustig in de ontbijtzaal. Er zitten ongeveer 20 mensen. Het is een buffet en we moeten langs dat buffet lopen om ons ontbijt te verzamelen. Dat voelt toch wel lastig. In mijn hansop, en met volgeplaste luier. Ik hoor een paar mensen verderop praten. Wat dapper van die vrouw om met die 2 jongens op stap te gaan. Wat goed.

Na het ontbijt gaan we terug naar onze kamer. Willen jullie nog in bad vraagt Claire? Vincent roept enthousiast JA. Claire zet gelijk de kraan aan van het grote bad. Ik zie dat we daar rustig met ons 2-en in passen. Zelfs 4 zou passen. Maar vind het wel vreemd om dit te doen. Claire doet wat zeep in het water, dat gaat lekker schuimen.

Ze doet de hansop van Vincent open. En zijn luier uit. Hij stapt met hulp van zijn moeder in het water. Daarna ritst ze die van mij open. En trekt voordat ik wat kan zeggen ook mijn luier los. Ik stap ook snel in het water, verstop mij onder het schuim. Claire trekt haar badjas uit. Daaronder heeft ze een badpak aan. En ze stapt ook in het bad. Ik voel meteen het bloed naar mijn plasser trekken. We dobberen met ons 3-en gezellig samen in het bad.
Tijdens het badderen stelt Claire een vraag. Zullen we volgend weekend naar de Efteling gaan? Ja, roept Coen spontaan uit. Dat is leuk. Vincent juicht ook blij. Ben jij vrijdag al vrij Coen, vraagt Claire? Coen, dat is inderdaad zo. Dan boek ik daar ook een hotel zegt ze. Kunnen we wat langer blijven.
Na 20 minuten stapt Claire eruit. Ze loopt naar de WC. Trekt haar badpak omlaag en gaat plassen. Ik probeer niet teveel te staren maar geniet erg van het uitzicht. Wie wil er nu uit vraagt ze? Vincent wil nog absoluut niet. Dus ik stap met een half stijve plasser omhoog. Ze droogt mij voorzichtig af en plakt een schone luier om mijn billen. Daarna trekt ze een witte romper over mijn hoofd. Op je bed ligt een broek, vest en sokken. Trek je dat zelf aan? Dan helpt ze Vincent met afdrogen en aankleden.

We pakken samen de koffers in. Claire belt de portier om de spullen in de auto te doen. Als de auto is geladen rijden we naar Arnhem. Claire parkeert de auto in een parkeergarage. En we pakken de rolstoel voor Vincent. Gelukkig is het vandaag droog en wat zonnig, we kunnen zonder extra regenkleding op stap om te gaan winkelen.

Max1234

Superlid
15. Een hele stapel kleding kopen

Claire leidt ons naar een luxe kledingwinkel. Het is vol met merkkleding. We kijken een paar minuten rond als we worden aangesproken door een verkoper. Kan ik u helpen? Claire zegt, ja. Ik wil graag kijken voor wat kleding voor Coen, ze wijst naar mij. Een aantal nette broeken, vesten, overhemden, dat soort dingen. De verkoper helpt ons ontzettend goed. Stelt wat vragen over kleur en vorm. Dan mag ik een paskamer in en hij brengt een aantal suggesties. Claire en Vincent zitten ondertussen relaxed op een bank en krijgen thee geserveerd.

Bij de eerste broek vraag de verkoper, hoe zit deze. En voelt uitgebreid aan mijn broeksrand. Ik vermoed dat hij direct mijn luier voelde. En ook wel moest voelen dat ik een romper aanhad en geen onderbroek. Maar hij zegt er heel discreet niets over. De broek zit trouwens heerlijk en deze gaat op de stapel met aankopen. Samen met 2 vesten, 2 truien, 4 overhemden en nog 4 broeken. Claire zoekt voor Vincent ook 2 vesten uit. En zelf komt ze even later voorbij lopen in een paarse en zwart gestreepte jumpsuit. Daarna in een pantalon en vrolijke blouse. Nog wat accessoires erbij vraagt de verkoper en helpt mij aan 3 goede broeksriemen en sokken. Nog ondershirts nodig vraag hij? Nee, zegt Claire. Die hebben we voldoende. Wel nog een tussenjas voor Coen. We zoeken samen een mooie jas uit van Petrol.

Claire, nu we deze ook hebben wil ik graag afrekenen. Kan ik deze tassen hier laten staan totdat we naar huis gaan? Dat mag van de verkoper. De verkoper scanned alle artikelen. En Claire rekent het geheel af. Ze geeft de verkoper zelfs nog een flinke tip. Het bedrag zie ik niet maar ik heb de indruk dat het veel geld is. De verkoper pakt alles in 5 grote tassen en zet deze voor ons klaar.

We lopen naar buiten. Claire kijkt om zich heen en ziet een schoenenwinkel aan de overkant. Nu daar naartoe. En ze loopt vooruit. Binnen gekomen zegt ze tegen mij. Wat vindt je mooi Coen, laten we het compleet maken. Ik zoek een paar lage nette, hoge nette en een paar wandelschoenen uit. Met hulp van deze verkoopster heb ik al snel de goede maat schoenen. Deze 3 dozen gaan ook in een tas en nemen we wel gelijk mee. Ik vind het nu tijd om naar huis te gaan zegt Claire.

De aardige verkoper van de kledingwinkel loopt met ons mee naar de auto om alle spullen te tillen. De auto zit zo vol dat er verschillende tassen op de bijrijdersplek moeten, ze passen niet meer in de kofferbak.

Claire zet Vincent en mij op de achterbank en maakt ons vast met de 5 punts gordels. Ze zet een volgende Star Wars film aan en rijd ons naar huis. De reis gaat vlot en de film is nog niet afgelopen als we thuis aankomen.

Max1234

Superlid
16. Een zachte zondagavond

Thuis aangekomen neemt Claire ons eerst mee naar de slaapkamer van Vincent. Eerst even de luiers verschonen zegt ze. Claire had ons regelmatige te drinken gegeven. Ook mijn luier is flink vol geplast heb, er de hele dag niet op gelet. Zullen we een pyjama aandoen vraagt ze aan Vincent, die meteen ja zegt. Ik kan natuurlijk niet achterblijven en kies ook voor een pyjama. Met nieuwe luiers en in hansop kijken we naar de film in de huiskamer.

Claire ruimt ondertussen wat spullen op. En ze maakt wat broodjes klaar voor het avondeten. Wat wil je Coen vraagt ze. Je mag gerust blijven slapen vannacht. Dan wek ik je morgenochtend om half 8 om op tijd op kantoor te zijn. Dan kunnen jullie nu nog een 2e Star Wars film kijken. Of ga je liever nu naar huis?

Ik zie geen reden om naar huis te gaan behalve mijn kleding voor kantoor dan? Claire zegt, wij hebben vandaag allerlei nieuwe dingen gekocht. Met schoenen en een mooie jas. Dus je hoeft voor kleding niet naar huis. Je krijgt van mij nog een luier of pants aan. Met romper. Wat heb je nog meer nodig? Dat aanbod klinkt verschrikkelijk goed.

Claire heeft al een lekker toetje voorbereid. Een echte vla-flip. Met het geheime ingrediënt wat Lactulose voor beide mannen. Ze denkt, Coen kan beter vannacht poepen in zijn luier. Dan maak ik hem morgenochtend weer goed schoon. En dan heeft hij er morgen op kantoor geen last van.

Na het eten zitten we klaar voor de 2e film. Het is nog vroeg. Claire zegt, wacht even op mij, dan kijk ik mee. Ze loopt naar haar slaapkamer en komt even later weer terug. Kan je mij even helpen Coen vraagt ze. Ik zie dat ze een ook een hansop heeft aangetrokken in gele variant. Kan jij even mijn rits dicht maken, vraagt ze? En draait zich om. Onder haar pyjama zie ik een luier zitten, verder niets, geen hempje of BH. Ik sluit voorzichtig haar rits. Dan komt Claire op de bank tussen ons in zitten. Vincent kruipt tegen haar aan en doet zijn duim in zijn mond. Ze zet de film aan en slaat een arm om mijn schouders. Ik snap dat dit een uitnodiging is en kruip ook tegen haar aan. Mijn wang ligt tegen haar borst. Samen kijken we heerlijk naar de film. Buiten een korte pauze voor wat drinken kijken we in 1x door. Ik durf amper te bewegen en lig heerlijk.

Na de film gaan we slapen en op wonderbaarlijke wijze slaapt Coen weer verschrikkelijk goed. De Lactulose doet zijn werk. Hij merkt het deze keer totaal niet dat hij zijn luier volpoept.

Max1234

Superlid
17. Kantoormaandag

De volgende ochtend wordt hij gewekt door Claire. Ze helpt hem gelijk uit zijn pyjama, uit zijn vieze luier en onder de douche. Na het afdrogen krijgt hij een schone Pants aan met romper. En daaroverheen een nieuwe spijkerbroek, overhemd en luxe sokken. Hij ziet er veel beter uit.

Ze ontbijten nog met hun 3-en en dan is Coen klaar om te vertrekken naar zijn werk. Claire heeft een lunchpakket voor hem klaargemaakt. En ze heeft de afstandsbediening van de garagedeur en poort vastgemaakt aan de brommer sleutels van het huis, dus hij kan er zelf in en uit. Voordat je gaat Coen, zegt ze. Kan je mijn rits losmaken. Ze heeft nog steeds dezelfde hansop aan als gisteren. Natuurlijk zeg ik en bevrijdt haar van de hansop.

De dag duurt lang. Claire en Vincent maken er een luie dag van. Vincent komt zijn pyjama niet uit. Net na 5 uur komt Coen weer. Hij geeft een knuffel aan beide.

Claire vraagt, Coen wil je een schone luier en pyjama aan? Dan kan je daarna met de Lego spelen samen met Vincent. Ja zegt Coen, dat lijkt mij heerlijk na deze drukke dag. 10 minuten later is hij omgekleed en gaat naast Vincent, op het vloerkleed aan de slag met de Lego. En Claire kijkt gelukkig toe vanaf de bank.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
coen25 Coen 27 jaar opzoek Voorstellen 8
drynitedude Nog niet klaar Coen en Elize 16+ Verhalen 82
J Heeft er iemand ervaring met een langdurige klink opnamen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Space Little Kitten Kleintje zoekt een speelmaatje en mommy of daddy Voorstellen 10
Daandinges Wat heb ik nou toch met een fopspeen ABDL Luierverhalen 8
Luierliefhebber Brent Ik heb een glijmidel gekocht, enkel om te gruiken tijdens het masturberen 16+ Board 11
0_little_angel_0 Sporten met een luier om 16+ Verhalen 2
S Single en oprechte Daddy / Meester uit Antwerpen zoekt jongere vrouw voor een spannende en kleurrijke Ageplay relatie Contact advertenties 3
BabyJake Wat een schattigheid! Pub 0
goed gevoel Kun je plasticbroekjes gewoon in een winkel kopen, en waar? Plastic broekjes liefhebbers 17
Bam-Bi Bam-bi zoekt een Daddy Contact advertenties 9
L Een brabander of limburg die kan ontvangen Contact advertenties 2
0 Heb ik nu een kameraad betrapt ? Pub 34
slushpuppy Daddy of speelmaatje (voor een leuke, openminded little) Contact advertenties 4
B Zwemmen met een zwemluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bedplasser91 Waarom staat er bij mijn verhaal ineens een poll? Polls 9
D Stiekem verschonen tijdens een boswandeling? Contact advertenties 2
Litlelotte Ben incontinent en heb nog maar een luier me bestelling van zorgverzekering komt pas iver 4dagen door vekeerd verwerkt Algemeen 26
E Hoe kom ik het snelst aan een luier? Product & Winkel Testverslagen 22
D Verhaal Klaar Een Nieuw Begin met Pampers N 11
vincp40 Een Australische atlete die het bijna nooit droog houdt... Broekplassers en Poepers 19
broekie Wel of niet een gebruikt luier van iemand anders dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 44
D He ik ben nieuw hier en op zoek naar een luier maatje Voorstellen 13
MxMax Opzoek naar een mommy Contact advertenties 2
SwirlyPopsicle Knuffies! Heb je een favoriet? AB/DL Fotos 12
A Een online strenge daddy gezocht voor dit weekend Contact advertenties 3
A een dagje baby in Oost-Vlaanderen Contact advertenties 5
L welke mommy of stel daddy is serieus op zoek naar een sissy tgirl voor ageplay abdl opvoeding Voorstellen 2
L Nog een keer proberen | lars 18 Contact advertenties 10
J Een dag vol verrassingen. 16+ Verhalen 6
D Een nieuwsgierige luier boy Contact advertenties 3
DiaperSniper010 Wie draagt er een luier met de wedstrijd van Oranje? Polls 21
P Wie wilt mij een luier om doen Contact advertenties 4
Roofertje Ervaringen met vliegen en een plastic broekje Plastic broekjes liefhebbers 19
A Verhaal Klaar Voor het Eerst met een Luier naar de Efteling V 10
J Op zoek naar een caregiver/mommy/ daddy in Beverwijk Contact advertenties 9
Cloë_dapie_Queen een vraag van een AB Broekplassers en Poepers 3
Cloë_dapie_Queen Wie heeft er een speelkamer Polls 0
K (18+)Klijne statuten jongen wil annalen sex ervaren of een klysma moderator talk 6
SunnySunset Wat zou je in een ontdekkingspakket stoppen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K heeft er iemand ervaring met een woongroep/ rent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
L Op zoek naar een caregiver of een keer een goeie babysessie hebben Contact advertenties 0
goed gevoel Geluierd naar een festival. Contact advertenties 9
Cloë_dapie_Queen Voor het eerst met een luier openbaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
L Opzoek naar een mommy Contact advertenties 3
S Opzoek naar een leuke Daddy Contact advertenties 4
R Leuke (f) gezocht voor avontuur en een leuke klik Contact advertenties 2
liever in de luiers Wie heeft er net een ongelukje gehad? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
onderdanigebaby Nog steeds een lastige zoektocht Contact advertenties 0
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0