23. Waarin Thamara flink aan de cocktails gaat.
Claire zegt tegen Thamara. Gisterenmiddag zijn we nog naar het strand geweest en daar wezen eten. Dat kunnen we vandaag ook doen. Lekker dineren bij ondergaande zon. Vandaag is nog lekker weer. Dat klinkt heerlijk zegt Thamara. Dat zou ik heel leuk vinden.
Zullen we eerst omkleden zegt Claire. Zij doet haar jurk terug aan. Wil jij je eigen kleding aan of wil je iets lenen vraagt ze aan Thamara. Iets lenen is altijd leuk zegt Thamara, wat heb je. Ze lopen naar de kledingkast van Vincent en Thamara laat haar de jurken zien. Vincent vindt dit erg leuk en heeft een goede verzameling. Thamara kiest een leuk lichtblauw model uit met een heel wijd uitvallende rok, heel zomers. Wil je deze ook, zegt Claire en geeft haar een Tena Pants. Thamara wil dat ook wel en kleed zich om.
De jongens zijn weer in de tuin aan het spelen en zijn al opgedroogd. Claire zegt, het is tijd voor een droge luier jongens . Thamara helpt Coen met de verschoning. Ze maakt zijn badpak los. Dan helpt ze met uittrekken. En helpt hem uit de volgeplaste luier. En in de nieuwe, schone zwemluier. Daarna helpt ze hem het badpak weer aantrekken.
Claire is ondertussen bezig met Vincent. Als hij zijn badpak aanheeft, vraagt ze: we gaan opnieuw naar het strand. Wil je weer een jurk aan, Vincent? Vincent wil dat wel. En BH zegt Vincent. Claire snapt hem. Ze maakt de rits van zijn badpak open en helpt hem met het aantrekken van een soort BH of topje, gevuld met 2 silicone borsten. Daarna helpt ze hem in een zomerjurk met een geplooide rok. Het heeft print met vlinders.
En jij Coen, doe jij mee met de mode van vandaag? Coen kijkt rond, Claire, Thamara en Vincent hebben voor een jurk gekozen. Dat is goed zegt hij. Doe mij ook maar. Voor jou heb ik alleen een beetje grote borsten zegt Claire, het wordt cup C? Claire maakt ook zijn badpak open en hij krijgt eenzelfde BH aan met silicone vulling. Iets groter dan Vincent. En Coen krijgt een zomerjurk aan die veel lijkt op die van Vincent, alleen een andere print.
Thamara zegt, wat zien jullie er mooi uit nu, echt als meisje. Door de silicone borsten en jurken, de wat langere haren van de jongens en hun zachte gelaatsuitdrukkingen zien ze er heel meisjesachtig uit nu. Zijn jullie nu Veerle (Vincent) en Corlien (Coen)? Ja, zegt Coen, dat klinkt wel leuk
Claire zegt, ik zal nog een paar dingen pakken en dan kunnen we gaan. Ze verzamelt wat handdoeken, wat extra kleding en wat strand speelgoed in een tas. En dan gaan ze allemaal naar de auto. Veerle en Corlien mogen achterin zitten. Claire maakt alle riemen vast, zodat de jongens goed in het tuigje zitten. Thamara gaat voorin naast Claire.
Omdat ze iets later zijn gaan ze rechtstreeks naar de strandtent. Ze bestellen iets te drinken. Thamara kiest voor een cocktail. De anderen voor iets fris zonder alcohol.
Veerle wil graag nog spelen op het strand voor het terras. En Corlien wil natuurlijk wel mee. Doe even je jurk uit zegt Claire. Dan blijft die schoon. Dus beide jongens zitten in hun badpak in het zand te spelen voor het terras. Corlien heeft het helemaal geaccepteerd en schaamt zich er niet meer voor.
Ze moeten best wel wachten voor het voorgerecht. Dat geeft de ‘meiden’ de tijd om een zandkasteel te bouwen. En Thamara kan nog een cocktail drinken. Het voorgerecht mogen de ‘meiden’ in hun badpak opeten. Kunnen ze daarna snel verder op het strand. Maar als het hoofdgerecht komt zegt Claire. Even de nette kleding aandoen. En even later zit iedereen in jurk aan tafel. De ober brengt nog een keer drinken en Thamara wordt al een beetje tipsie van cocktails die ze gedronken heeft. Moet je morgen werken vraagt Claire? Nee verteld Thamara, morgen ben ik nog vrij. Claire, dan kan je in ieder geval even bijkomen van de alcohol. Wil je nog een cocktail? Dat wil Thamara wel.
Na het hoofdgerecht gaan Veerle en Corlien verder op het strand. Ze brengen nu zeewater in een emmer voor de gracht rondom het zandkasteel.
Een vrouw van een andere tafel spreekt Claire aan. Ze zijn wel bijzonder lief bezig met dat zandkasteel. Maar zijn ze niet een beetje oud voor dat spelen? Claire legt uit, de linker is mijn zoon. Hij zal nooit echt groot worden. En die ander is zijn vriend. En die doet gewoon mee met alles wat Vincent doet. Een geweldige vriend is dat. Zijn het jongens vraagt de vrouw? Ze zien eruit als meisje. Je hebt gelijk zegt Claire. Vandaag willen het meisjes zijn. En als moderne moeder vind ik dat alleen maar goed.
Na het eten gaan ze terug naar huis. Als ze in de auto zitten zegt Claire, jij moet geen auto meer gaan rijden Thamara. Dat is niet veilig. Moet ik je thuisbrengen? Of blijf je logeren, dan maak ik thuis nog een cocktail voor ons beide. Dat laatste aanbod vindt Thamara wel een erg lekker plan. Ze rijden naar het huis van Claire.
En mag ik even naar je Tena kijken zegt Claire als ze de oprit oprijden. Ze trekt de jurk van Thamara naar achter en eronder zit een erg volgeplaste Pants. Die staat bol van urine. Jij krijgt zo een schone luier aan zegt Claire. Blijf nog maar even zitten zegt ze. Ze drukt op een knopje, links van haar stuur in de auto. Claire stapt uit en helpt eerst de meiden los maken uit hun autostoelen op de achterbank. Maakt hun 5 punts gordels los. Zij mogen uitstappen.
Thamara zit nog voorin. Ze probeert haar veiligheidsriem los te maken. Maar het lijkt wel of de vergrendeling op slot zit. De riem gaat niet los uit de vergrendeling. En de riem blijft ook strakgespannen zitten, normaal gaat die natuurlijk los als je stilstaat maar nu is de die vergrendelt in een strakke positie. Claire maakt de deur van Thamara open en drukt op knopje op haar afstandsbediening. Dan gaat het slot van haar veiligheidsriem wel los. Kom maar Thamara, ik houd je even vast zegt Claire en ze pakt haar bovenarm vast. Je hebt echt iets teveel gedronken. Zo meteen val je nog.
Claire neemt Thamara gelijk mee naar de badkamer. Onder haar jurk vandaan komt de volgeplaste Tena Pants tevoorschijn. Claire scheurt deze los van haar billen. Claire zegt, jij krijgt een luier aan Thamara. Die heb je duidelijk nodig na al die cocktails. Claire smeert haar kruis en billen in met zalf en plakt een luier om haar billen. Daarna krijgt Thamara het rode scheurpak aan dat ze ook in de ochtend aanhad. Ze neemt Thamara mee naar haar slaapkamer.
In de slaapkamer van Claire staat een groot tweepersoonsbed. Ga maar even liggen zegt ze tegen Thamara. En legt haar op bed. Als Thamara ligt loopt Claire de slaapkamer uit. Ze komt even later terug met een slaapzak. Ze legt deze op de lege plaats neer en maakt deze met banden vast aan het ledikant. Het houten ledikant heeft op een paar plaatsen verborgen handige ijzeren ringen zitten waar de riemen van de slaapzak aan kunnen worden vastgemaakt. Thamara slaapt bijna maar Claire wekt haar door tegen haar te praten en wat te prikken met een vinger. Thamara moet opschuiven en in de slaapzak gaan liggen. De slaapzak heeft geen mouwen of andere uitgang, anders dan een opening voor het hoofd. Claire maakt de rits dicht en sluit deze af met een slotje. Zo, slaap lekker Thamara.
Dan gaat ze de jongens helpen. Eerst doet ze Veerle (Vincent) uit de jurk, bh en badpak halen. Dan de zwemluier uit. En vervolgens snel onder de douche. Claire helpt met het douchen en afdrogen. Claire doet hem een luier en hansop aan. Ze heeft voor hem een blauwe korte hansop van Adjustforyou gepakt. Met rugsluiting. Dus die gaat aan en dicht. En dan wordt hij naar bed gebracht.
Dan is Corlien (Coen) aan de beurt. Als hij gedoucht heeft mag hij op de commode komen liggen. Zo nu krijg jij alle aandacht Coen, zegt Claire. Ze doet iets totaals onverwachts. Eerst krijgt Vincent 2 dikke wanten aan. Die zijn stevig, Vincent kan zijn handen niet meer gebruiken. Ze maakt de wanten dicht met klittenband over zijn polsen. Vincent kan de wanten zelf niet meer uittrekken. Dan doet ze een fopspeen in zijn mond. Daarna trekt ze een zwart masker over zijn hoofd. Het is een soort bivakmuts van stevig katoen. Met achterop ritssluiting. Hierdoor kan hij niets meer zien. Er zit alleen een gat in voor zijn neus om adem te halen. Claire maakt de ritssluiting van het masker dicht.
Claire schuift een schone luier onder zijn billen. En dan voelt Vincent dat alles wordt ingesmeerd met zalf. Vervolgens steekt Claire een paar vingers in zijn anus en beweegt deze ritmisch heen en weer. Ik zag je wel met Thamara zegt Claire. In het zwembad. En ondertussen strijkt ze over zijn penis. Ik zal je ook tot een hoogtepunt brengen zegt ze. En door de combinatie van bewegingen komt Coen snel klaar. Coen en Claire genieten van het moment. Claire plakt de luier dicht. Claire helpt hem in een smeerpak en doet de rits dicht. En dan helpt ze hem in bed en in zijn slaapzak. Coen sabbelt ondertussen tevreden op zijn fopspeen. En gaat slapen.
Claire maakt nog een rondje en controleert of iedereen goed slaapt. Ze vind het heerlijk, tot voor kort was ze alleen met Vincent. Nu is het huis gezellig vol. En kan ze voor iedereen zorgen. Claire denkt na over de volgende stap en kijkt op de website van de Efteling of ze daar een hotel of huisje kan boeken.