Verhaal Klaar Coen is een held. En wordt wordt beloond met een luierervaring.

serial

Toplid
Wat een geweldig en lekker leesbaar verhaal! Ben wel benieuwd wat voor luiers de jongens aanhadden eigenlijk :)

Max1234

Superlid
Hierbij een klein kerstcadeau. Een vervolg op dit verhaal. Veel plezier ermee.

18. Dinsdag
Coen wordt wakker in het bed op de kamer bij Vincent. Hij denkt, ik ben er nog steeds. We zijn nu 4 dagen verder en ik slaap nog steeds bij Vincent en Claire. En Coen voelt dat zijn luier best wel vol zit. Vol genot wrijft hij over zijn luier en probeert tot een hoogtepunt te komen. Dat lukt net niet helemaal want Claire komt binnen.
Hallo jongens zegt ze, tijd om op te staan. Ze maakt eerst de slaapzak van Coen los bij zijn voeten. Draai maar op je buik zegt ze, dan maak ik je pyjama los. Coen draait wat ongemakkelijk op zijn buik en blijft wat schuin liggen. Zijn piemel is nog te stijf. Claire snapt al waarom Coen niet plat op zijn buik gaat liggen. Normaal doet hij dat wel, ligt hij helemaal op zijn buik. En deze keer hangt hij nog half op zijn zij. Ze maakt de rits van zijn pyjama los en in 1 vloeiende beweging gaat haar hand in zijn luier. Eerst voelt ze over zijn luier, voelt de dikke bobbel. Dan schuift ze haar hand in de luier en pakt zijn piemel. Die is nog 75% stijf van de vorige actie. Oh, lekker zegt ze en wrijft erover. Ze blijft doorgaan totdat Coen in zijn luier klaar komt.

Ze stuurt Coen onder de douche en gaat Vincent helpen. Als Coen klaar is met douchen droogt Claire zijn rug af. Hij mag zelf de rest afdrogen. En dan helpt ze hem met zijn luier. Natuurlijk smeert ze alles eerst goed in met zalf voordat ze de luier dichtplakt. En dan helpt ze hem nog met zijn romper. Hij zoekt zelf een nieuwe spijkerbroek en overhemd uit. En trekt dat aan. Coen ziet er weer keurig uit voor het werk.

Tijdens het ontbijt verteld Coen dat hij nog een probleem heeft. De accu van mijn brommer raakt leeg. Ik moet mijn acculader hebben om die op te laden. Maar deze ligt thuis in De Zilk. Ik denk dat ik die vanavond even moet halen. Ja dat is wel handig zegt Claire. Dat kunnen we vanavond wel doen. Dan breng ik je even met de auto. Het is nogal een troep in mijn huis zegt Coen, ik doe het liever zelf. Dan hoef ik mij niet zo te schamen. Coen maakt zich zorgen over de afwas die nog in de keuken staat. En er kunnen ook wel een paar luiers slingeren in zijn slaapkamer. Dat wil hij allemaal niet laten zien.

Na het ontbijt gaat Coen naar zijn werk. Claire blijft thuis bij Vincent en maakt hem klaar voor de dagopvang. Claire maakt zich ook zorgen voor die avond, wat als Coen besluit om thuis te blijven en niet meer terugkomt bij Vincent en haar. Hoe kan ze dat voorkomen als hij alleen gaat. Na een poosje tobben maakt ze een plan. Ze bedenkt, ik moet zorgen dat hij een hansop aanheeft. Een lekker stevige die hij niet zelf kan uitdoen. Ik heb nog wel een anti-smeerpak liggen, dat moet hij aandoen. Dan moet hij wel terugkomen. Maar hoe zorg ik dat hij dat pak aandoet? Daar moet ik wat plannen voor maken.

Max1234

Superlid
19. Ophalen oplader

Na zijn werk komt Coen weer bij Claire en Vincent. Vincent heeft een hansop aan. Hij speelt weer met de Lego. Hallo Coen zegt Claire. Lekker gewerkt? Zal ik je even helpen met een schone luier en wat makkelijker aan te doen? Ze loopt hem voor naar de slaapkamer. Een schone luier is geweldig zegt Coen. Maar ik wil mijn spijkerbroek maar aanhouden, dat is prettiger voor vanavond. Claire ziet haar eerste plan in het water vallen. Ze zegt niets, help Coen aan een schone luier. En weer in zijn spijkerbroek. Ze heeft nog een back-up plan.

Ze eten macaroni. Met tomatenketchup. Nu is het alleen de uitdaging voor Claire om te zorgen dat er een ongelukje is met de tomatenketchup. Zodat Coen schone kleding nodig heeft. En dat lukt niet. Hoe onhandig Claire ook doet, de macaroni eindigt alleen op tafel, niet op de broek van Coen.
Als toetje is er een vla-flip (yoghurt met vanillevla en roosvicee). Hier is de kans. Terwijl Claire de roosvicee inschenkt bij Coen, morst ze de dunne sap over zijn broek. En om het volledig te maken stoot ze het de yoghurt er ook nog achteraan. Sorry Coen zegt ze. Dat ging niet goed. Laten we snel wat anders aandoen. Coen is erg geschrokken van het ongelukje en loopt achter Claire naar de slaapkamer.
Claire helpt hem uit de kleren en geeft hem een vochtig doekje om zijn been schoon te maken. Terwijl hij daarmee bezig is, pakt Claire het scheurpak uit de kast, maakt de rits open en houdt hem open voor Coen om in te stappen. Coen denkt er niet verder over na en stapt in de overall, waarop Claire snel de rits dichtmaakt. Bovenaan de rits, in zijn nek, zit een stevige band met ronde ringen. Claire doet hier snel en behendig een slotje doorheen en klikt deze dicht. Doordat Claire het zo vlot maar toch rustig doet, merkt Coen hier niets van. Ze lopen samen naar de gang en Coen doet zijn buitenjas aan. Hij pakt zijn sleutels en vertrekt op zijn brommer naar De Zilk.

Als hij bij zijn appartementengebouw aankomt parkeert hij de brommer buiten naast de portiek. Hij loopt de 6 trappen op naar zijn appartement. Als hij voor zijn deur staat zwaait de deur van zijn buurvrouw open. Hallo Coen, zegt buurvrouw Thamara. Wil je thee? Natuurlijk wil ik wel thee drinken bij mijn buurvrouw. We hebben altijd goed contact. Ik loop naar binnen. Thamara is geboren in Mali en geadopteerd door Nederlandse ouders. Met hun heeft Thamara maar weinig contact meer sinds ze in De Zilk woont. Met haar roots in Mali ziet ze er geweldig uit. Donker, donker krulhaar, slank. En net iets jonger dan ik. Ik droom soms wel over haar. Ik doe mijn jas uit en ga op bank zitten. Thamara is de keuken ingelopen voor de thee spullen. Ze komt terug. Waar was je afgelopen dagen? Ik heb je gemist Coen.

Thamara kent het verhaal van Vincent die kwijt was wel. En dat Coen hem heeft gevonden. Maar dat Coen nu bij Claire en Vincent logeert, is voor haar nieuws. Coen vertelt blij over het dierentuin bezoek. Het hotelverblijf. En alle kleding die ze samen hebben gekocht (betaald door Claire).
En ze kleedt jou ook aan, vraagt Thamara? Ja, antwoord ik. Dat heeft Claire gedaan. Zie je het? Thamara vraagt, kan je deze jumpsuit zelf uittrekken of zit je nu vast hierin? Ik voel in mijn nek en ontdek het slotje. Wat is dit vraag ik. Wordt er wel wat beschaamt van, hier wist ik niets van. Thamara maakt er een foto van waarop ik kan zien wat er in mijn rug zit. Op de foto zie ik dat er soort flap zit met ringen. En door de ringen zit een slot. Het slot heeft een sleutel nodig om open te worden gemaakt. Ik schrik er wel van. Maar zeg tegen Thamara dat ik het niet erg vind. Claire zorgt goed voor mij. En als ik echt zou willen, zou ik overdag weg kunnen. Dan ga ik na mijn werk niet meer naar haar toe.

Thamara zegt, blijkbaar werkt dit voor jou. Maar ik vind het vreemd. Wil haar best wel eens ontmoeten om het eens zelf te zien. Heb je dan nu ook een luier aan? En voordat ik kan reageren voelt ze al in mijn kruis. Die is nog vrij droog zegt ze. Je hebt een schone gekregen?

Thamara en ik drinken nog een kopje thee. Daarna vertrek ik naar mijn eigen appartement. Ik wil niet teveel tijd meer verliezen, het begint al wat laat te worden. Ik pak snel mijn brommer oplader en vertrek met deze weer terug naar Claire.

Als ik terug ben en het terrein oprij komt Claire mij al snel tegemoet. Welkom terug Coen, zegt ze. Ben blij je weer te zien. Wat ben je lang weggeweest. Als ik binnen ben vertel ik over mijn bezoek aan Thamara. En Coen vraagt, waarom heb je mij een pak aangedaan met een slot in mijn nek? Claire zegt, ik wilde zeker zijn dat je wel terug zou komen. Ik vind het zo gezellig met jou. En je bent zo lief voor Vincent. Dus het was angst dat je mij stiekem zou verlaten. Nee, zegt Coen. Ik zou het wel zeggen als ik weer wegga. Ik heb ook tegen Thamara gezegd dat als ik stiekem wil ontsnappen, ik dit overdag zou doen na mijn werk. Maar dit was een vervelende verrassing. Thamara heeft allerlei vragen. Claire reageert, dan nodigen we haar toch uit voor een bezoek hier. Dan kan ik haar ook ontmoeten. Stuur haar maar bericht dat ze van harte welkom is. Wat is anders haar telefoonnummer, dan nodig ik haar zelf uit. En Coen geeft haar het nummer.

Het is al laat in de avond. Vincent ligt al te slapen. Hij heeft niets anders aangedaan en ligt in het anti-smeerpak slapen.

Claire ligt nog een poos wakker. Ze is bang dat Coen zonder het te zeggen zal wegblijven na zijn werk. Dat wil ze ook voorkomen. Ze heeft een nieuw plan, ze pakt een romper met rugsluiting en knipt met een kniptang het lipje van de rits af. Dan pakt ze een paperclip en buigt die een beetje open. Ze probeert de rits verschillende keren open en dicht te doen. Met paperclip in de rits (op de plaats van het lipje) kan ze de rits open maken. Zonder paperclip kan de rits alleen maar dicht. Door de rem gaat die zonder lipje of paperclip niet meer open. En die paperclip, die gaat er natuurlijk af. Die krijgt Coen niet.

Max1234

Superlid
20. Woensdag

De volgende ochtend maakt Claire mij wakker. Ze maakt terwijl ik nog half slaap het slot en de rits los. Ik kan zelf uit de pak stappen. Na het douchen helpt ze mij met mijn luier. Weer wordt mijn plasser en billen uitgebreid met zalf besmeert. Ze houdt een romper op waar ik met mijn benen in moet stappen. Dit is wat warmer voor je, deze heeft korte pijpjes. Ze helpt mij met de romper aantrekken en maakt dan de rits op mijn rug dicht. De paperclip waarmee ze de rits heeft dichtgetrokken maakt ze snel los en stopt ze in haar zak. Coen voelt aan zijn nek en voelt geen slot of iets dergelijks. Hij denkt, in geval van nood kan ik zelf deze romper open maken.

Na het ontbijt vertrekt Coen naar zijn werk. De accu van zijn brommer is weer helemaal opgeladen, het rijdt weer snel. Op zijn werk is hij druk bezig. Hij blijft achter zijn computer zitten en werkt ongestoord door. Halverwege de middag komt er een collega bij hem kletsen. Jij komt echt niet vanachter je bureau vandaan zegt ze. Hoe bedoel je vraagt Coen? Je bent al de hele dag bezig op je plek. Ik heb je niet eens naar de wc zien gaan zegt ze. Ja, zegt Coen, nu je het zegt. Ik was het helemaal vergeten. Maar voordat Coen kan opstaan komt de directeur binnen. Coen, er is een probleem met de printerserver. Kan je het NU oplossen. Coen focust zich meteen op zijn werk en gaat op de printerserver inloggen. Hij voelt dat hij wel echt moet plassen en laat het in zijn luier lopen.

Claire is ondertussen bezig om te appen met Thamara. Hallo Thamara, dit is Claire. Coen logeert momenteel bij mij. Ik begrijp dat jij graag langs wilt komen. Dat kan gerust. Wanneer wil je komen?
Thamara. Hallo Claire. Ja, ik ben heel nieuwsgierig geworden door de vreemde kleding en luier die Coen droeg. Wil graag langskomen. Zou zondag om 2 uur kunnen?
Claire. Je bent zondag van harte welkom. Tot dan. Groetjes.

Coen vertrekt om half 5 naar huis. Gefeliciteerd, zegt zijn collega. De hele dag gewerkt zelfs zonder naar toilet te gaan. Coen mompelt, ik ga thuis wel. Onderweg naar huis plast hij nogmaals zijn luier vol.

Claire helpt hem uit zijn romper en luier. Nog bijzondere dingen meegemaakt vandaag vraagt ze. Ik had nog een collega die vroeg hoe ik zo lang zonder wc kon. Maar toen in net wilde opstaan om naar de wc te gaan, was er een crisis. Een van de directeuren kwam omdat er een serverprobleem was. Dus ik moest daarmee bezig. Ik ben de hele dag niet naar de wc geweest. Claire zegt, ik denk dat ze jou een speciale hardwerkersbonus moeten geven. Claire help Coen met een schone luier, romper en hansop.

Max1234

Superlid
21. Zaterdag, lekker zwemmen

Zaterdagochtend wordt Coen langzaam wakker. Hij ziet dat hij alleen in de slaapkamer is. Het bed van Vincent is leeg. En de rits van zijn slaapzak is een stukje open. Ongeveer tot zijn bovenbenen. Hij kan zelf bij het lipje van de rits en maakt hem helemaal open. Dan stapt hij uit bed. Coen loopt via de gang naar de huiskamer. Claire en Vincent zijn samen tv aan het kijken. Hé hallo uitslaper zegt Claire. Denk laat je maar lekker liggen. Heb je wel verdient na deze week werken. Heerlijk zegt Coen. Hoe is het met Vincent? Vincent zwaait enthousiast van de bank. Coen kijkt wat beter en ziet dat Vincent een zomerjurk aanheeft. Met iets donkers eronder. Coen kijkt naar buiten, ziet de zon schijnen en snapt wel dat Vincent in een zomerjurkstemming is.

Vincent zwaait met zijn armen en roept iets wat Coen niet kan verstaan. Claire vertaalt. Vincent wil graag zwemmen. Wil jij dat ook? Dan gaan we dat doen na het ontbijt. Ja zegt Coen. Dat vind ik prima. Maar heb jij een zwembroek voor mij? En waar gaan we zwemmen? Claire antwoord, dat zwembad hebben we hier in huis, naast deze huiskamer is een uitbouw met zwembad. En een zwembroek niet helemaal. Maar ik heb voor Vincent 2 speciale zwempakken. Die zijn voor hem genaaid. Het zijn een soort waterpolo zwempakken maar dan extra pijpjes aan de benen. Zodat zijn zwemluier goed blijft zitten. Hij heeft er 1 aan, jij mag de andere. Ik snap niet goed wat Claire uitlegt maar denk, ik zal het wel zien.
Na het ontbijt helpt Claire me met omkleden. Mijn hansop, romper en luier gaan uit. Ze heeft een zwemluier voor mij. Die gaat eerst aan. En daaroverheen het zwempak. Het is dus op basis van een waterpolo zwempak. Wat dikkere, stevige stof. De voorkant is hoger dan normale badpakken. En de achterkant ook. En achterop zit er een stevige ritssluiting. De benen hebben korte pijpjes waardoor de luier is bedekt. Het is een mooi badpak, het is zwart met een blauw motief, steeds feller wordend richting mijn rechterzij.

Ze helpt Vincent met het uittrekken van de zomerjurk en ze wijzen mij de weg naar het zwembad. Naast de huiskamer, achter een deur, is er een uitbouw. Een ruime serre met daarin een zwembad van ongeveer 10 x 8 meter. We kunnen erin staan. Maar het is diep genoeg om te zwemmen. Claire heeft onder haar jumpsuit ook een badpak aan en komt met ons in het water.

Eerst doen we even in het water spetteren en wat zwemmen. Maar dan pakt Claire een bal en gaan we overgooien. Het is reuze gezellig. Claire zegt, ik wil even een paar foto’s maken. Ze gaat het water uit en maakt een paar foto’s met haar telefoon. Ook een selfie zegt ze, ze pakt een selfie stick. Wij gaan naast het zwembad staan en Claire maakt een leuke selfie met ons 3-en in badpak. Claire gaat er daarna uit.
Vincent en ik blijven nog in het water. Claire blaast later ook 2 luchtbedden voor ons op en we drijven samen in het water. We krijgen zelfs limonade en een chocoladereep te snoepen terwijl we in het water dobberen.

Daarna vindt Claire dat hij tijd is voor luier controle. Eerst gaat Vincent. Claire maakt de rits van zijn badpak open. Helpt hem met het uittrekken van dit natte strakke badpak. Dan mag hij op een commode naast het zwembad komen liggen. En ze verschoont zijn zwemluier. Dan doet ze het badpak weer aan. En de rits weer dicht.

Daarna ik. Ik ben blij dat Claire helpt, het had mij zelf nooit gelukt. Als ik in mijn zwemluier op de commode ligt, zegt Claire. Even wachten. Ze stapt snel naar achteren en maakt een foto van mijn in mijn zwemluier. Waarom is dat vraag ik? Zal ik je zo laten zien zegt ze en helpt me eerst in een schone luier en dan in het badpak. En vervolgens maakt ze nog een foto van mij in dat mooie badpak.

Kijk, zegt Claire en laat de foto’s zien. De ene is van mijn zwemluier. En de ander is van het badpak. Deze zijn voor een vriendin. Die heeft een dochter die luiers moet dragen en zij vroeg advies hierover. Trouwens Thamara neemt ook haar badpak mee als ze morgen op bezoek komt. Hoezo is dat vraagt Coen. Ik had haar laten weten dat we een zwembad hebben. En ze wil hier ook graag zwemmen. En moet ik dan in dit badpak zwemmen vraagt Coen? Dat weet ze allang zegt Claire. Ik heb haar een paar foto’s gestuurd en zij vindt het prachtig. Kijk maar. Claire laat het app gesprek zien. De selfie met ons 3-en. En een foto dat Vincent en Coen op het luchtbed drijven heeft Claire doorgestuurd. En Thamara stuurde een paar hartjes terug. Met de tekst: wat leuk, heb er nu veel meer zin in morgen. Ik neem ook mijn bikini mee. Ik scroll een beetje terug in de gesprekken en zie ook een foto van mij slapend in het bed. Thamara heeft geregeerd met een lachende smiley met hartjes ogen.

Vincent en ik spelen nog een poosje in het zwembad. En we gaan dan in de tuin verder. Er staat een grote trampoline waarop we samen springen. Het badpak zit trouwens heerlijk. Het geeft lekkere steun rondom mijn lichaam. En ik voel niets van mijn luier of zijn vulling. We kunnen heel goed springen op dit trampoline met een natte luier.

Om 4 uur zegt Claire, laten we eerst luiercontrole doen. En maakt mijn rits los. Mijn zwemluier is wel redelijk volgeplast. Ik krijg een schone aan. En daarna het badpak weer aan. Daarna is Vincent aan de beurt, ik wacht op de trampoline.

Dan zegt Claire, zullen we samen naar het strand gaan en daar patatjes eten. Ja, ja, ja roept Vincent. Ik zie dat ook wel zitten. Vincent loopt naar binnen en haalt de zomerjurk. Claire helpt hem met aantrekken. Wil jij dat ook aan Coen vraagt Claire. Heb je een korte broek en t-shirt voor mij vraag ik. En Claire haalt dat voor mij. Ik pak even wat spullen, dan kunnen we gaan. Ze komt even later terug met een rugtas met spullen. Ze draagt zelf een dunne rok en shirt erboven.

We gaan met de auto en parkeren dicht bij het strand. Omdat het vroeg is gaan we eerst een stukje over het strand wandelen. Het is erg druk maar als we 200 meter opzij lopen, is het een stuk rustiger. Vincent wilt de zomerjurk uit en gaat in zijn badpak aan de waterkant spelen. Claire heeft een paar schepjes en emmertjes meegenomen en we maken samen een soort zandkasteel. Claire gaat ondertussen op een handdoek liggen zonnen.
Na het strandbezoek gaan we eten bij een strandtent. We moeten op het eten wachten en zitten aan een wankel tafeltje met ons drinken. Dat gaat helaas niet goed en mijn glas cola valt om. Alle cola valt over mijn buik en benen waarbij het mijn shirt en broek nat maakt. Ik spring geschrokken op. Ik ben kleddernat. Claire zegt, dat is lastig. Zometeen komen hier bijen of wespen op af. Weet je wat je kan doen, doe je vieze t-shirt en korte broek uit. Naast dit terras staat een buitendouche, dan spoel je daar je schoon. Je hebt toch een badpak aan, net als Vincent. Het zal niet bijzonder opvallen. Ik baal ervan maar doe wel wat ze zegt. Ik doe mijn kleding uit en ga dan onder de douche staan. Mijn zwemluier wordt wel weer helemaal nat. Geeft niets roept Claire vanaf het terras. Ik heb nog een droge luier voor je bij. Het eten komt en ik kom onder de douche vandaan.

Als we klaar zijn met eten bestelt Claire ijs voor ons. Terwijl we hierop wachten spelen Vincent en ik weer in het zand voor het terras. Het duurt gelukkig even totdat het ijs komt. Terwijl we ijs eten gaat de zon onder. Het wordt wat kouder. Ik vind het wel koud zeg ik tegen Claire. Claire zegt, ik heb nog wel wat voor jou. Ze pakt iets uit haar tas. Het is een fleece jurk van Ulla Popken. Met zwart streepjes motief. En lekker warme lange mouwen. Claire gaat afrekenen en we lopen samen terug naar de auto. De jurk valt om mijn lichaam heen alsof hij speciaal voor mij is gemaakt.
Als we thuiskomen, mogen Vincent en ik douchen. Krijgen beide een schone luier. Een korte hansop aan. En hup naar bed.

Max1234

Superlid
22. Zondag ochtend bezoek van Thamara

Vincent en ik spelen eerst buiten. We hebben nog steeds de korte hansoppen aan van vannacht maar dat gaat prima met de lekker warme zon. Claire heeft ons beide een droge luier gegeven en wat zalf gesmeerd. En nu kunnen we weer op de trampoline springen.

Om 11 uur gaat de voordeurbel. Claire doet open. Daar staat Thamara. Hallo zegt ze en geven elkaar een paar kussen als begroeting. Welkom in ons huis zegt Claire en loopt samen met Thamara richting de tuin. Thamara en Coen begroeten elkaar met een omhelzing. Wat zie je er leuk uit zegt ze terwijl ze naar de hansop van Coen kijkt. Coen weet het niet maar het eigenlijk een anti-scheurpak van 4Care. Met korte mouwen en korte pijpjes. In donkerblauw voor Coen. En donkergroen voor Vincent. Dit zijn lekker speelpakjes voor de jongens zegt Claire. Lekker stevig, gaat niet zo snel stuk. En heel comfortabel. Wil jij ook eens proberen? Nou, zegt Thamara. Doe eens maf, doe maar ja. Kom maar mee zegt Claire en ze lopen samen naar binnen. In de slaapkamer van Vincent geeft Claire aan Thamara eenzelfde kort anti-smeerpak, kleur rood. En een Tena Pants. Claire wijst de deur naar de badkamer. Daar kan je je omkleden. Thamara gaat erin. Doet alles uit, ook haar ondergoed. Doet de Tena Pants aan. En dan het smeerpak aan. Het valt heerlijk over haar lichaam. Maar de rits kan ze niet dichtdoen. Ze loopt terug naar Claire die haar helpt en de rits dichtmaakt. Vervolgens maakt Claire de flap dicht over de rits met een slotje.

Ze lopen samen naar buiten. Coen en Vincent zijn nu op de schommel. Hé wat leuk Thamara, zegt Coen. Doe je ook mee met ons. Hij staat op van de schommel en geeft zijn plek aan Thamara. Coen rijdt een rondje op de Berg Skelter terwijl de andere 2 aan het schommelen zijn.
Na een kwartiertje schommelen staat Thamara op en gaat op zoek naar Claire. Claire is in de keuken broodjes aan het maken voor de lunch. Thamara gaat haar helpen. Thamara zegt, wat een heerlijk huis heb je Claire. Zoiets moois met zo’n mooie tuin heb ik nog nooit gezien. Ja zegt Claire. Het is geweldig. Wel een beetje groot voor 2 personen. Het is erg gezellig dat jullie er nu bij zijn. Na de lunch willen we gaan zwemmen. Heb je je badpak meegenomen? Oeps, nee zegt Thamara, die ben ik vergeten. Claire zegt, dan moeten we iets anders verzinnen. Van mij kan je niets lenen, ik ben veel groter dan jij bent. Mogelijk heeft Vincent wel iets dat als badpak kan werken. Ik heb 2 zwempakken voor hem, die zijn voor Vincent en Coen. Dus voor jou moeten we iets anders doen. Laten we na het eten even in de kast kijken.

Ze lunchen samen in de tuin. Er staat een grote tafel met 4 heerlijk zachte stoelen. Daar eten ze het brood op en drinken ze limonade voor de lunch. Als ze klaar zijn zegt Claire, zullen we omkleden voor het zwembad. Ze nemen alle vieze afwas mee naar binnen en lopen naar de slaapkamer. Coen heeft een poepluier er wordt als eerste verschoont door Claire. Ze maakt eerst de hansop los. Dan moet hij op de commode gaan liggen. Als ze zijn luier open maakt ligt daar een flinke hoop vochtige ontlasting. Claire poetst het meeste weg met wat billendoekjes. Dan zegt ze, je moet eigenlijk even douchen Coen. En stuurt hem naar de badkamer. Coen stapt onder de douche en spoelt zich af.

Hij hoort Claire en Thamara praten. Claire, ik ga Vincent helpen. Kan jij even bij Coen kijken. Zijn billen moeten goed schoon worden onder de douche. Er hangt ook een handdouche om hem te helpen. Daarna kan hij afdrogen. En dan moet hij deze zwemluier en badpak aan.

Thamara komt de badkamer in. Coen voelt zich wat beschaamt, hij is nooit naakt bij haar geweest. Thamara kijkt naar hem en kijkt dan naar zijn kruis. Dat is nog niet schoon zegt ze. Ze komt dichterbij. Pakt de handdouche en richt die op zijn kruis. Til je plasser eens op zegt Thamara. Coen doet zoals gevraagd. Thamara, draai je eens om. Buk wat voor over. Als Coen voorover staat voelt hij de harde straal op bij billen en poepgat. Zo klaar, zegt Thamara. De kraan gaat uit en ze geeft een handdoek aan.

Coen droogt zich af. Thamara houdt een zwemluier open waar Coen in moet stappen. En daarna helpt ze hem in het zwempak. Ze maakt de rugrits dicht en Coen is klaar om te gaan. Samen met Vincent loopt hij naar het zwembad.

Claire roept naar Thamara. Kom maar, dan mag jij ook wat anders aan. Claire maakt het slotje open en de rits van het anti-smeerpak. Thamara vind het een beetje jammer dat die uitgaat. Claire vraagt aan Thamara, wil je een romper / body aan voor het zwemmen? Ze houdt een witte romper omhoog. Zonder mouwen of pijpjes. Dat zou wel werken zegt Thamara. Thamara pakt de romper aan. En voor de ogen van Claire doet ze haar hansop uit. Stapt uit de Pants en trekt de romper aan. Ze maakt de drukkers dicht en is er klaar voor. Claire heeft haar bikini al aan onder haar jurkje en hoeft alleen uit haar jurk uit te trekken. De dames lopen ook samen naar het zwembad.

Thamara is ook helemaal verbaast van dat heerlijke zwembad bij huis. Ze zwemmen en spelen heerlijk samen voor een uurtje. Doordat Thamara een natte witte body aanheeft is alles wel goed zichtbaar voor de andere zwemmers. Vincent reageert er niet zo op. Maar Coen wel, die kan zijn ogen niet van haar borsten en tepels afhouden. Thamara heeft het in de gaten.

Vincent zegt op een gegeven moment, poep. Moet je poepen Vincent vraagt Claire. Ze neemt hem snel mee uit het water naar zijn slaapkamer. Als Claire weg is, zwemt Thamara naar Coen toe en geeft hem een intieme knuffel. Terwijl ze dat doet strijkt ze met haar hand over zijn plasser en voelt die, in zijn zwemluier en bedekt door het badpak, stijf worden. Ze gaat door met zoenen en trekt zijn hand op haar borst. Coen wordt helemaal opgewonden en al snel staat zijn plasser helemaal zo stijf als mogelijk is. Thamara kust hem in zijn nek en Coen komt op dat moment klaar. Net op tijd, ze horen Vincent en Claire terugkomen.

Daarna gaan Thamara en Claire op relaxstoelen naast het zwembad zitten terwijl Vincent en Coen met een bal gaan overgooien.

Max1234

Superlid
23. Waarin Thamara flink aan de cocktails gaat.

Claire zegt tegen Thamara. Gisterenmiddag zijn we nog naar het strand geweest en daar wezen eten. Dat kunnen we vandaag ook doen. Lekker dineren bij ondergaande zon. Vandaag is nog lekker weer. Dat klinkt heerlijk zegt Thamara. Dat zou ik heel leuk vinden.

Zullen we eerst omkleden zegt Claire. Zij doet haar jurk terug aan. Wil jij je eigen kleding aan of wil je iets lenen vraagt ze aan Thamara. Iets lenen is altijd leuk zegt Thamara, wat heb je. Ze lopen naar de kledingkast van Vincent en Thamara laat haar de jurken zien. Vincent vindt dit erg leuk en heeft een goede verzameling. Thamara kiest een leuk lichtblauw model uit met een heel wijd uitvallende rok, heel zomers. Wil je deze ook, zegt Claire en geeft haar een Tena Pants. Thamara wil dat ook wel en kleed zich om.

De jongens zijn weer in de tuin aan het spelen en zijn al opgedroogd. Claire zegt, het is tijd voor een droge luier jongens . Thamara helpt Coen met de verschoning. Ze maakt zijn badpak los. Dan helpt ze met uittrekken. En helpt hem uit de volgeplaste luier. En in de nieuwe, schone zwemluier. Daarna helpt ze hem het badpak weer aantrekken.

Claire is ondertussen bezig met Vincent. Als hij zijn badpak aanheeft, vraagt ze: we gaan opnieuw naar het strand. Wil je weer een jurk aan, Vincent? Vincent wil dat wel. En BH zegt Vincent. Claire snapt hem. Ze maakt de rits van zijn badpak open en helpt hem met het aantrekken van een soort BH of topje, gevuld met 2 silicone borsten. Daarna helpt ze hem in een zomerjurk met een geplooide rok. Het heeft print met vlinders.

En jij Coen, doe jij mee met de mode van vandaag? Coen kijkt rond, Claire, Thamara en Vincent hebben voor een jurk gekozen. Dat is goed zegt hij. Doe mij ook maar. Voor jou heb ik alleen een beetje grote borsten zegt Claire, het wordt cup C? Claire maakt ook zijn badpak open en hij krijgt eenzelfde BH aan met silicone vulling. Iets groter dan Vincent. En Coen krijgt een zomerjurk aan die veel lijkt op die van Vincent, alleen een andere print.

Thamara zegt, wat zien jullie er mooi uit nu, echt als meisje. Door de silicone borsten en jurken, de wat langere haren van de jongens en hun zachte gelaatsuitdrukkingen zien ze er heel meisjesachtig uit nu. Zijn jullie nu Veerle (Vincent) en Corlien (Coen)? Ja, zegt Coen, dat klinkt wel leuk
Claire zegt, ik zal nog een paar dingen pakken en dan kunnen we gaan. Ze verzamelt wat handdoeken, wat extra kleding en wat strand speelgoed in een tas. En dan gaan ze allemaal naar de auto. Veerle en Corlien mogen achterin zitten. Claire maakt alle riemen vast, zodat de jongens goed in het tuigje zitten. Thamara gaat voorin naast Claire.

Omdat ze iets later zijn gaan ze rechtstreeks naar de strandtent. Ze bestellen iets te drinken. Thamara kiest voor een cocktail. De anderen voor iets fris zonder alcohol.

Veerle wil graag nog spelen op het strand voor het terras. En Corlien wil natuurlijk wel mee. Doe even je jurk uit zegt Claire. Dan blijft die schoon. Dus beide jongens zitten in hun badpak in het zand te spelen voor het terras. Corlien heeft het helemaal geaccepteerd en schaamt zich er niet meer voor.
Ze moeten best wel wachten voor het voorgerecht. Dat geeft de ‘meiden’ de tijd om een zandkasteel te bouwen. En Thamara kan nog een cocktail drinken. Het voorgerecht mogen de ‘meiden’ in hun badpak opeten. Kunnen ze daarna snel verder op het strand. Maar als het hoofdgerecht komt zegt Claire. Even de nette kleding aandoen. En even later zit iedereen in jurk aan tafel. De ober brengt nog een keer drinken en Thamara wordt al een beetje tipsie van cocktails die ze gedronken heeft. Moet je morgen werken vraagt Claire? Nee verteld Thamara, morgen ben ik nog vrij. Claire, dan kan je in ieder geval even bijkomen van de alcohol. Wil je nog een cocktail? Dat wil Thamara wel.

Na het hoofdgerecht gaan Veerle en Corlien verder op het strand. Ze brengen nu zeewater in een emmer voor de gracht rondom het zandkasteel.
Een vrouw van een andere tafel spreekt Claire aan. Ze zijn wel bijzonder lief bezig met dat zandkasteel. Maar zijn ze niet een beetje oud voor dat spelen? Claire legt uit, de linker is mijn zoon. Hij zal nooit echt groot worden. En die ander is zijn vriend. En die doet gewoon mee met alles wat Vincent doet. Een geweldige vriend is dat. Zijn het jongens vraagt de vrouw? Ze zien eruit als meisje. Je hebt gelijk zegt Claire. Vandaag willen het meisjes zijn. En als moderne moeder vind ik dat alleen maar goed.

Na het eten gaan ze terug naar huis. Als ze in de auto zitten zegt Claire, jij moet geen auto meer gaan rijden Thamara. Dat is niet veilig. Moet ik je thuisbrengen? Of blijf je logeren, dan maak ik thuis nog een cocktail voor ons beide. Dat laatste aanbod vindt Thamara wel een erg lekker plan. Ze rijden naar het huis van Claire.

En mag ik even naar je Tena kijken zegt Claire als ze de oprit oprijden. Ze trekt de jurk van Thamara naar achter en eronder zit een erg volgeplaste Pants. Die staat bol van urine. Jij krijgt zo een schone luier aan zegt Claire. Blijf nog maar even zitten zegt ze. Ze drukt op een knopje, links van haar stuur in de auto. Claire stapt uit en helpt eerst de meiden los maken uit hun autostoelen op de achterbank. Maakt hun 5 punts gordels los. Zij mogen uitstappen.

Thamara zit nog voorin. Ze probeert haar veiligheidsriem los te maken. Maar het lijkt wel of de vergrendeling op slot zit. De riem gaat niet los uit de vergrendeling. En de riem blijft ook strakgespannen zitten, normaal gaat die natuurlijk los als je stilstaat maar nu is de die vergrendelt in een strakke positie. Claire maakt de deur van Thamara open en drukt op knopje op haar afstandsbediening. Dan gaat het slot van haar veiligheidsriem wel los. Kom maar Thamara, ik houd je even vast zegt Claire en ze pakt haar bovenarm vast. Je hebt echt iets teveel gedronken. Zo meteen val je nog.
Claire neemt Thamara gelijk mee naar de badkamer. Onder haar jurk vandaan komt de volgeplaste Tena Pants tevoorschijn. Claire scheurt deze los van haar billen. Claire zegt, jij krijgt een luier aan Thamara. Die heb je duidelijk nodig na al die cocktails. Claire smeert haar kruis en billen in met zalf en plakt een luier om haar billen. Daarna krijgt Thamara het rode scheurpak aan dat ze ook in de ochtend aanhad. Ze neemt Thamara mee naar haar slaapkamer.

In de slaapkamer van Claire staat een groot tweepersoonsbed. Ga maar even liggen zegt ze tegen Thamara. En legt haar op bed. Als Thamara ligt loopt Claire de slaapkamer uit. Ze komt even later terug met een slaapzak. Ze legt deze op de lege plaats neer en maakt deze met banden vast aan het ledikant. Het houten ledikant heeft op een paar plaatsen verborgen handige ijzeren ringen zitten waar de riemen van de slaapzak aan kunnen worden vastgemaakt. Thamara slaapt bijna maar Claire wekt haar door tegen haar te praten en wat te prikken met een vinger. Thamara moet opschuiven en in de slaapzak gaan liggen. De slaapzak heeft geen mouwen of andere uitgang, anders dan een opening voor het hoofd. Claire maakt de rits dicht en sluit deze af met een slotje. Zo, slaap lekker Thamara.

Dan gaat ze de jongens helpen. Eerst doet ze Veerle (Vincent) uit de jurk, bh en badpak halen. Dan de zwemluier uit. En vervolgens snel onder de douche. Claire helpt met het douchen en afdrogen. Claire doet hem een luier en hansop aan. Ze heeft voor hem een blauwe korte hansop van Adjustforyou gepakt. Met rugsluiting. Dus die gaat aan en dicht. En dan wordt hij naar bed gebracht.
Dan is Corlien (Coen) aan de beurt. Als hij gedoucht heeft mag hij op de commode komen liggen. Zo nu krijg jij alle aandacht Coen, zegt Claire. Ze doet iets totaals onverwachts. Eerst krijgt Vincent 2 dikke wanten aan. Die zijn stevig, Vincent kan zijn handen niet meer gebruiken. Ze maakt de wanten dicht met klittenband over zijn polsen. Vincent kan de wanten zelf niet meer uittrekken. Dan doet ze een fopspeen in zijn mond. Daarna trekt ze een zwart masker over zijn hoofd. Het is een soort bivakmuts van stevig katoen. Met achterop ritssluiting. Hierdoor kan hij niets meer zien. Er zit alleen een gat in voor zijn neus om adem te halen. Claire maakt de ritssluiting van het masker dicht.

Claire schuift een schone luier onder zijn billen. En dan voelt Vincent dat alles wordt ingesmeerd met zalf. Vervolgens steekt Claire een paar vingers in zijn anus en beweegt deze ritmisch heen en weer. Ik zag je wel met Thamara zegt Claire. In het zwembad. En ondertussen strijkt ze over zijn penis. Ik zal je ook tot een hoogtepunt brengen zegt ze. En door de combinatie van bewegingen komt Coen snel klaar. Coen en Claire genieten van het moment. Claire plakt de luier dicht. Claire helpt hem in een smeerpak en doet de rits dicht. En dan helpt ze hem in bed en in zijn slaapzak. Coen sabbelt ondertussen tevreden op zijn fopspeen. En gaat slapen.

Claire maakt nog een rondje en controleert of iedereen goed slaapt. Ze vind het heerlijk, tot voor kort was ze alleen met Vincent. Nu is het huis gezellig vol. En kan ze voor iedereen zorgen. Claire denkt na over de volgende stap en kijkt op de website van de Efteling of ze daar een hotel of huisje kan boeken.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
coen25 Coen 27 jaar opzoek Voorstellen 8
drynitedude Nog niet klaar Coen en Elize 16+ Verhalen 82
M Wie vanavond zin in een luierdate Contact advertenties 0
Bedplasser91 Verhaal Klaar De Bedplasser. Een bijna helemaal waar gebeurd verhaaltje. D 2
Cyril Archambault Nog niet klaar Op reis in een luier 16+ Verhalen 0
Bam-Bi Wat is nu een typische Mommy outfit ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
bobbroes1 hey allemaal weet er iemand of er een site is voor abdl luier waarbij je ook met ideal kan betallen Winkels 14
B Ik zoek een luier vriend in de omgeving van Alkmaar Contact advertenties 0
Bjarki Misschien een DL uit Duitsland aanwezig? Contact advertenties 2
Kleine_Lottie Fijne kerstdagen en een gelukkig geluierd 2025 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
liever in de luiers Aangeboden: oppas voor een dag / avond regio Amsterdam Contact advertenties 3
Plasbibs Broekplassen tijdens een wandeling Broekplassers en Poepers 4
A Ik zoek een luiervriend Voorstellen 9
Gaymer79 Hai ik zoek een Luiermaatje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierliefhebber Brent Ik wil een ball gag proberen 16+ Board 5
T Hoe verschoon je een poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
J OMG ik ben zo blij dat er een NLs forum is! Voorstellen 17
E ik heb een vraag Ideeën Bus 2
K Wie zit er momenteel ook in een volgeplaste luier? 16+ Board 106
Baby Rotterdam Wanneer is er een meeting? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Opzoek naar een mana in Twente Contact advertenties 0
slaaf.johannes een poging wagen Contact advertenties 3
Pamperbarr Op zoek naar een zorgzame maar strenge “mommy” Contact advertenties 2
J Heeft er iemand ervaring met een langdurige klink opnamen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Space Little Kitten Kleintje zoekt een speelmaatje en mommy of daddy Voorstellen 10
Daandinges Wat heb ik nou toch met een fopspeen ABDL Luierverhalen 9
Luierliefhebber Brent Ik heb een glijmidel gekocht, enkel om te gruiken tijdens het masturberen 16+ Board 11
0_little_angel_0 Sporten met een luier om 16+ Verhalen 2
S Single en oprechte Daddy / Meester uit Antwerpen zoekt jongere vrouw voor een spannende en kleurrijke Ageplay relatie Contact advertenties 3
BabyJake Wat een schattigheid! Pub 0
goed gevoel Kun je plasticbroekjes gewoon in een winkel kopen, en waar? Plastic broekjes liefhebbers 17
Bam-Bi Bam-bi zoekt een Daddy Contact advertenties 9
L Een brabander of limburg die kan ontvangen Contact advertenties 3
0 Heb ik nu een kameraad betrapt ? Pub 34
slushpuppy Daddy of speelmaatje (voor een leuke, openminded little) Contact advertenties 4
B Zwemmen met een zwemluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bedplasser91 Waarom staat er bij mijn verhaal ineens een poll? Polls 9
D Stiekem verschonen tijdens een boswandeling? Contact advertenties 2
Litlelotte Ben incontinent en heb nog maar een luier me bestelling van zorgverzekering komt pas iver 4dagen door vekeerd verwerkt Algemeen 26
E Hoe kom ik het snelst aan een luier? Product & Winkel Testverslagen 22
D Verhaal Klaar Een Nieuw Begin met Pampers N 11
vincp40 Een Australische atlete die het bijna nooit droog houdt... Broekplassers en Poepers 19
broekie Wel of niet een gebruikt luier van iemand anders dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 44
D He ik ben nieuw hier en op zoek naar een luier maatje Voorstellen 13
MxMax Opzoek naar een mommy Contact advertenties 2
SwirlyPopsicle Knuffies! Heb je een favoriet? AB/DL Fotos 24
A Een online strenge daddy gezocht voor dit weekend Contact advertenties 3
A een dagje baby in Oost-Vlaanderen Contact advertenties 5
L welke mommy of stel daddy is serieus op zoek naar een sissy tgirl voor ageplay abdl opvoeding Voorstellen 3
L Nog een keer proberen | lars 18 Contact advertenties 10