Nog niet klaar Daphne

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0

LotteXS

Superlid
Dit is een verhaal dat net even iets anders is dan mijn voorgaande verhalen. Het is enigszins gebaseerd op mijn eigen leven hier en daar. Uiteraard zijn steden, namen, etc fictief.

Het verhaal gaat over Daphne. Een jonge alleenstaande moeder van 30 jaar die nogal wat dingen meemaakt! Wat ze precies meemaakt lees je in dit verhaal!!
Veel leesplezier. :)

Hoofdstuk 1

"De laatste, het pak is leeg".

Ik schrik wakker van de wekker op mijn telefoon. Wat een getetter! Moet eigenlijk eens kijken voor een andere ringtone, deze kan echt niet meer.
8 uur...
Pfff eigenlijk veel te vroeg.
Ik zie dat het vandaag vrijdag is.
Ik ben vrij vandaag dus hoezo heb ik de wekker zo vroeg gezet!?
Vanmiddag Anna weer ophalen bij de BSO.
Ik scroll even door mijn Instagram en zie dat ik 27 nieuwe volgers heb, nice!!
Ik beantwoord een aantal berichtjes en daarna open ik Facebook en voor ik het weet zit ik alweer zo'n 10 minuten van die onnozele "Reels" te kijken.
Ik weet het niet zo hoor. Het is zo onnozel maar hey het werkt! Deze onnozelaar kijkt er anders zelf ook gewoon naar!! Hahaha.
Ik loop naar mijn nachtkastje, pak mijn bril en loop richting de kapstok die aan de muur hangs van mijn slaapkamer. Pak mn knalrose badjas en doe hem aan.
Ik aai even over mijn luierbroekje en loop naar de badkamer.
Ik sta voor de wc en denk een paar seconden. Hmmm in de wc of in m'n luiertje?...
Ach ik heb geen zin om mij daarna weer extra helemaal te gaan schoonmaken.
Ik doe de bril omlaag en ga zitten.
Aahhh.... Heerlijk zo het eerste ochtendplasje.
Ik kijk naar buiten en zie dat het een vieze regenachtige dag is.
Ah top!! wat een k@kweer!
Ik sta op, trek door en stap uit mijn luiertje.
Ik graai in het pak met luierbroekjes en constateer dat ik er nog maar één heb! shit!
Dus nu moet ik in dit hondenweer nog de stad in ook!!
Dan woon ik echt maar op zo'n 7 minuutjes van het centrum af maar dan nog!
Ik trek mij even uit en loop naar m'n grote vriendin: Espresso apparaat!
Ik pleur er een cupje in, zet er een kopje onder en zet haar aan!
Ooh mijn grote liefde!! geef mij koffie!
Ik pak het kopje en ga lekker aan de eettafel zitten.
Ik neem een paar slokken en pak een boek van het boekenplankje op tafel.
"How a knight shall be armed".
Ik begin te lezen.
"The year is 1430. The development of plate armour is almost at it's top! The men born from nobility is more often completely covered in a full suite of armour, a so called Harness, or suite of harness".

Erg interessant allemaal maar ik sla het boek dicht en pak een ander boek van de plank.
"Kinderen: Groei, Gedrag - gepaard met Zindelijkheid".

Nou, ooit eens van werk gekregen meende ik.
ik begin te lezen.
"Zindelijk worden,
In veel gevallen iets waar je kind ernorm naar uitkijkt!
Maar wat nou als je kindje kampt met ADHD?
Dit overkwam Anja en haar man Maurice.
Hun dochtertje van 4 jaar wilden maar niet zindelijk worden, wat nu!?"

Hmmn oke, doe dat kind gewoon nog even een pampertje om! in de meesten gevallen geeft dat juist de rust dat jet kindje op dat moment nodig heeft! Het zal zelf wel aangeven wanneer het tijd is!

Ik klap het boek dicht en zie dat mijn koffie ook op is. Ik pak een banaan van de fruitschaal, maak hem open en begin te eten terwijl ik naar m'n slaapkamer loop.
Daar pak ik (met nog één hand de banaan vasthoudend) een blauwe skinny Jeans, zwart hembje, zwarte bh, zwarte coltrui en zwarte sneakers uit de kast.
Leg de kleren op mijn bed en ren naakt nog even snel naar de badkamer.
verdorie, luierbroekje vergeten.
Ik weer terug naar men slaapkamer en begon me maar eens met aankleden.

Niet veel later ben ik aangekleed. Doe nog even een mooi paar oorbellen in, m'n haren in een hoge staart en pak m'n jas en paraplu.
Ik trek mijn jas aan, open de paraplu nadat ik dat mormel 3 keer probeer te openen. Jeetje wat zijn die krengen af en toe net raketkunde!!

Met een flinke wind in m'n gezicht onderga ik mijn missie: luierbroekjes halen!

Dit was het eerste hoofdstuk.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden so far!

Laatst bewerkt:

beddenplasser

volwassen peuter
Je zegt eigenlijk niet veel, en net dat maakt dat er al heel veel openingen zijn waar je fantasie mee aan de haal kan. Fijn begin.

LotteXS

Superlid
Na toch wel lang wachten is hier het vervolg!
Soms komt het echte leven er gewoon tussen.
Ach we weten allemaal hoe het gaat soms.
Veel leesplezier!

Nou daar loop ik dan in de regen onder m'n paraplu. En dat enkel voor een pak luierbroekjes.
Tja, ADHD en autisme doet veel met je blaas. Dat blijkt wel...
Bij de kruidvat aangekomen pak ik een mandje en wacht ik een seconde voor de horizontale slagboompjes. Waarvan ik altijd vergeet dat ze hier dus NIET automatisch gaan. Nou ik duw ze open en loop richting de make up afdeling.
Oehhh ze hebben een nieuwe lippenstiftlijn van "DaQueen"!
15 euro, mooi mat bordeaux rood met een blauwe glans! Oehhh die moet ik natuurlijk hebben!
Nou hups in het mandje en weer door.
Ik loop loop richting de zelfscankassa en ineens schiet het mij te binnen! Luierbroekjes!!
Echt als mijn hoofd toch niet vast zat he!!
Ik draai mij weer om en loop richting het maandverband. In het zelfde schap iets meer naar links liggen de luierbroekjes voor volwassenen.
Ik pak een pak en sta even te lezen wat er eigenlijk opstaat. "Maat M. Voor laag tot gemiddeld urineverlies".
Vervolgens draai ik het pak om en jahoor een enorme foto van hoe de luier eruit ziet!
Totaal niet gênant ofzo hoor! Maar goed. Ik stop hem zodanig in het mandje dat de kant met de barcode naar boven wijst. Zo ziet niet iedereen wat het is.
Ik heb wel eens erover nagedacht om ze te laten bezorgen ofzo mare dan komt er een pakketbezorger aan met een doos met grote letters Attens of Tena erop! Jammer dat ik niet meer in de Pampers luiertjes pas hahaha.
Dat zou natuurlijk minder opvallen.
Achja het is wat het is.

Ik loop via het snoepschap naar de zelfscan,
Pak een kruidvat tasje, reken alleen netjes af en stop alles in het tasje.
Ik loop naar buiten, klap mijn pluutje uit en loop weer richting huis.
Hmmm moet ik eigenlijk nog andere dingen hebben nu ik toch in de stad ben!? Ik heb nog de hele middag.
Ik besluit nog even langs de Action te gaan.
Wel even een stukje lopen aangezien die aan de andere kant ligt van het centrum.
Na zo'n 10 minuutjes lopen voel ik dat ik eigenlijk moet plassen.
"Kom op Daphne, nog even ophouden! Na de action kan ik ergens een koffietje doen en dan kun je naar de wc".
In de verte zie ik al het blauwwitte gebouw van de Action! Thanks the lord!
Ik klap mijn pluutje weer in en loop naar binnen!
Ik pak een mandje en scharrel wat door de schappen. Heb eigenlijk niets nodig en pleur toch weer van alles in mijn mandje!
Van washandjes, badhanddoeken, tot aan douchegel.

"Pling pling pling"
Ooh ik voel m'n telefoon trillen, een apje.
Ik zet mijn mandje neer en kijk op m'n telefoon.
Ah het is Moud. "Heey girl, heb jij toevallig tijd en zin om strakjes een koffietje te doen!?"
Oehh gezellig! Ik app terug dat ik dat wel gezellig vind en we spreken af over een half uurtje bij "KoffieSandra".
Na elk gangpad gehad te hebben loop ik rustig richting de kassa.
"Goedemorgen, heeft u alles kunnen vinden!?"
"Goedemorgen, ja hoor!"
Na dat all bliepjes geweest waren en alles gescnanned is betaal ik netjes en pleur ik alles in het kruidvat tasje en loop ik de winkel uit.
Ik trek de paraplu weer uit en loop richting KoffieSandra. Na zo'n 7 minuutjes was ik er en zocht ik een tafeltje. Ik pakte even mijn telefoon erbij en zag dat ik erg vroeg was. Moud kont pas over 10 minuten. Ik besloot maar even op de drankkaart te kijken.
Nog geen 5 minuten later kwam er al iemand vragen wat ik wilde drinken.
"Goedemorgen, wilt u misschien alvast wat te drinken!?"
"Een goedemorgen, ummm doet u mij maar de Latte machiato met marshmallows smaak."
"Oehh goede keus!! Komt eraan".
Ik pak mijn telefoon er weer bij en ga wat op instagram kijken.
En zo vliegt de tijd voorbij! Alweer 3 minuutjes later komt mijn latte en begin ik te genieten.

Ik kijk zo af en toe even richting de deur en net op dat moment zie ik Moud een poging doen om naar binnen te lopen.
Ik zie haar struglen met de deur.
Ik loop naar haar toe en roep lachend "Je moet duwen niet trekken muts!" Ik open de deur voor haar en we moeten allebij even lachen.
"Nou girl daar ben ik dan! Wat een rotdeur hey!! De vorige keer ging ie toch naar buiten open. Ze hebben gewoon de deur veranderd!"
"Yeah right! Tuuuuurlijk!"
We moeten allebij even lachen en geven elkaar een knuffel en gaan aan het tafeltje zitten.
We zitten en niet veel later komt er iemand aan om Moud's bestelling op te nemen.
Moud kijkt mij even aan en vraagt wat ik heb.
"De Latte machiato met marshmallow".
"Oehhh lekker! Ja doe mij die ook maar. Ooh en twee stukjes appeltaart met slagroom".
Moud kijkt mij vragend aan en ik knik ja.
"Komt eraan dames!".

Gezellig kletsen we over van alles en nog wat.
"Ik was nog naar de kruidvat geweest en heb daar meteen de een nieuwe lippenstift gehaald van DaQueen" lijkt mij echt zo mooi".
"Oehh echt!? Laat is zien!?" Ik grabbel wat in de tas en haal de lippenstift eruit en laat het Moud zien. We kletsen nog even verder hoe geweldig de lippenstiften van DaQueen wel niet zijn.
Niet veel later komt er een serveerster aan met het appelgebak en de Latte.
We drinken en kletsen nog wat verder.
"Ooh en ik heb ook nog deze handoenken gehaald."
Met een iets te harde ruk aan de kruidvattas haal ik er een handdoek uit. Maar helaas viel er nog iets uit de tas...

Word vervolgt...

Spannend!! Wat gaat er gebeuren!?
Dit hoofdstuk is naar mijn standaards relatief lang! Laat maar weten wat jullie ervan vinden! Ik hoop dat het volgende hoofdstuk niet al te lang op zich laat wachten! Ik heb al een leuk paar ideetjes!

Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Ninakoekjes Verhaal Klaar [16+] Daphne en Daan 16+ Verhalen 13
Offline Verhaal Klaar [16+] Mijn Goede Vriendin Daphne 16+ Verhalen 15
Bovenaan