Verhaal Klaar De AB-Camper

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

Stemmen: 1 50,0%
  • 4

• 5

• 6

Stemmen: 1 50,0%
  • 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    2
R

Rozerood

Guest
papieR, mt plaagbeest bedoel ik niets verkeerd mee, enkel omdat als het net als het spannend wordt, je plots stopt en dan reacties vraagt en dan pas verder schrijven zal,..

en men sip gezichtjes is omdat die straf mij lichtjes choqueert,... ik hoop echt dat dit tussen jullie afgesproken was... :-\
Sloeg jij nu werklijk tegen 100 per uur op zijn ahum,.. geslacht'streek ?
Is dat niet gevaarlijk dan?
Dit is ècht niet mijn ding,... :( Bij mij mag het knuffeliger en zachter zijn,.. geen ouderwetse lijfstraffen wat ik sm noem, voor mij,... ieder zijn ding he ;)
Dit had ik niet zien aankomen,.. zolang jullie maar gelukkig zijn ;)
Bij deze heb je mijn antwoord, en kan je weer lekker verder schrijven,...
Groetjes :)

pappieR

Trotse papa van Baby'tje youri
Rozerood, ja zo was het afgesproken en nee, het is niet gevaarlijk

Een vervolg komt snel als ik tijd heb

pappieR

Sorry dat jullie zo lang op een vervolg moesten w8en maar ik had geen tijd om een vervolg te typen.

Hier komt in ieder geval weer een volgend deel. Veel plezier met lezen!
Deel 8: de volgende dag.

Iets later ging in ook maar naar bed want ik begon me te vervelen. Zo gezegd,zo gedaan. Ik ging dus naar bed. Toen zag ik dat het al 22:00 uur was. Ongeveer 1 uur nadat ik ging liggen viel ik rustig in slaap.

De volgende dag werd ik zo rond 10:00 uur weer wakker. Toen ik wakker was liep ik naar Youri's kamer. Ik zag dat hij al wakker was dus zette ik zijn buttplug uit en maakte ik hem los. Daarna nam ik hem mee en zette ik hem in de kinderstoel. Daarna pakte ik een flesje en deed ik daar melk in. Daarna maakte ik mijn eigen eten klaar. Toen dat klaar was gaf ik het flesje aan Youri en zei ik dat hij het op moest drinken. Toen ik 5 minuten later klaar was het eten zag ik dat Youri zijn flesje ook leeg had. Ik pakte hem toen op en legde hem op de commode. Daar gaf ik hem toen een andere luier aan en kleedde ik hem aan. Daarna zette ik hem weer in de stoel en ging ik achter het stuur zitten. Ik startte de camper en weg waren we weer.

Een vervolg komt spoedig ( spoediger als dit deel ) sorry er nog voor

Groetjes,
PappieR

pappieR

ik wilde dit verhaal niet meer afmaken maar ik midts het schrijven zo, dus hier weer een vervolgje:

hoofdstuk 9: de efteling

na ongeveer een half uur gereden te hebben stopte ik om naar de wc te gaan. eerst ging ik naar de wc en daarna keek ik of Youri nog droog was. Dat was hij niet meer, dus kreeg hij straf. De reden voor de straf was: als hij moest plassen moest hij het tegen mij zeggen naar dat deed hij niet. Ik deed zijn broek en luier uit en gaf hem een flink pak slaag. Ik bleef doorgaat tot hij moest huilen. Toen hij uiteindelijk moest huilen pakte ik een dikke luier en deed er van dat nuppenspul in. Daarna deed ik zijn luier heel strak om. Hij wilde niet meer gaan zitten omdat die noppen dan op zijn rode billen drukte. Het kon mij niet schelen wat hij vond dus zette ik hem op de kinderstoel en zette ik hem vast. Ik stapte daarna weer in de bestuurdersstoel en reed weer verder. Toen we ongeveer nog 3/4 uur gereden hadden kwamen we aan bij de efteling. We jadden het geluk dat het niet druk was dus ik parkeerde op de parkeerplek het dichtst bij de ingang.

een vervolg komt nog.

pappieR

sorry dat ik nu (na zo'n lange tijd) pas weer iets terugstuur maar om priveredenen (zeg ik misschien nog een keer) kon ik eerder niets sturen. Voor de mensen die dit verhaal nog willen volgen zal ik hier weer eens een vervolgje typen. veel leesplezier en reacties zijn altijd welkom :p :p

Hoofdstuk 10: de efteling 2

Toen we bij de efteling aankwamen stapte ik eerst uit en pakte ik een buggy uit iets wat op een kofferbak lijkt. Die buggy reed ik naar de zijdeur van de camper en zette ik daar 'op slot' zodat hij niet weg kon rollen. Daarna pakte ik Youri op en tilde hem in de buggy. Ik deed hem vast en reed met hem naar de ingang van het park. Ik had het geluk dat we bijde een abonement hadden dus we konden zo doorlopen. Toen we in het park waren ging ik eerst op zoek naar een plek waar je kon pinnen (toen nog die grote bank bij de ingang) en een plek waar je plattegronden kon krijgen. Gelukkig had ik zo gepint en had ik zo een plattegrond. Toen ik dat allemaal had ging ik op zoek naar een bankje waar ik op kon zitten en waarbij ik Youri naast me kon zetten. Het vinden was gelukkig niet moeilijk dus ging ik zitten en ging op zoek naar een pen. Ik had besloten om samen met Youri een route uit te stippelen die we zouden lopen. Gelukkig hadden we die route zo en gingen we we maar eens lopen. Als eerste liepen we naar de Villa Volta omdat daar 's-ochtends bijna niemand staat. Daar stonden we ongeveer 10 minuten te wachten en toen konden we er in. Toen de attractie afgelopen was, was Youri ontzettend duizelig en zette ik hem dus meteen weer in zijn buggy. Daarna rolde we verder naar de Fata Morgana. Daar was de wachtrij 20 minuten (niet normaal) dus het duurde wel even tot we aan de beurt waren. Toen we er weer uit waren zochten we een restaurantje op om iets te gaan eten, daar vertel ik een andere keer verder over

groetjes,
PappieR

anoniem444

Superlid
Mooi verhaal wel heel veel taal fouten en jammer dat er nooit een vervolg is gekomen. Mag nog steeds komen natuurlijk

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustYouri Verhaal Klaar [16+] De Camper 16+ Verhalen 6
pampervuller Reis met mijn VW camper Spanje/Frankrijk Pub 4
Bovenaan