Verhaal Klaar de Buurvrouw

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 8,3%
  • 5

    Stemmen: 2 16,7%
  • 6

    Stemmen: 1 8,3%
  • 7

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8

    Stemmen: 4 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal stemmers
    12

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: DJ


Het begon allemaal toen ik thuis kwam van school, ik studeer autotechniek en had praktijk les gehad en stonk naar benzine olie en vet, mijn moeder was werken dus ik was alleen thuis. Ik dacht eerst effe een douche pakken en dan eten. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik had onder mijn bed een dekenla met van die inleggers erin maar die vond ik vervelend om te dragen.

Plots ging de bel shit dacht ik wie is dat nou, dus ik inlegger aan gedaan, gauw een badjas erover en naar beneden de deur open gedaan het was de buurvrouw om te vragen of mijn moeder thuis was. Ik zei kom maar effe binnen en ik liet haar binnen ik vertelde haar dat ze werken was maar ik wilde haar niet gelijk wegsturen. Ik bood haar wat te drinken aan. Ze zag heus wel die bobbel op mijn kont maar zei nog niks totdat ik haar koffie gaf.

Ze zei plotseling staat je schattig.

Ik zei hoe bedoel je?

Nou zei ze die inlegger, ik zei niks maar keek haar beteuterd aan dat mijn geheim ontdekt was. Ze vroeg if ik er een beetje handigheid in had, nee het zijn rot dingen zei ik verdrietig. Ze vroeg of ze me mocht helpen eerst wilde ik er niets van weten maar later na de afspraak gemaakt te hebben dat ze het geheim zou houden stemde ik in.