Verhaal Klaar de Buurvrouw

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 8,3%
  • 5

    Stemmen: 2 16,7%
  • 6

    Stemmen: 1 8,3%
  • 7

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8

    Stemmen: 4 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 3 25,0%

  • Totaal stemmers
    12

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: DJ


Het begon allemaal toen ik thuis kwam van school, ik studeer autotechniek en had praktijk les gehad en stonk naar benzine olie en vet, mijn moeder was werken dus ik was alleen thuis. Ik dacht eerst effe een douche pakken en dan eten. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik had onder mijn bed een dekenla met van die inleggers erin maar die vond ik vervelend om te dragen.

Plots ging de bel shit dacht ik wie is dat nou, dus ik inlegger aan gedaan, gauw een badjas erover en naar beneden de deur open gedaan het was de buurvrouw om te vragen of mijn moeder thuis was. Ik zei kom maar effe binnen en ik liet haar binnen ik vertelde haar dat ze werken was maar ik wilde haar niet gelijk wegsturen. Ik bood haar wat te drinken aan. Ze zag heus wel die bobbel op mijn kont maar zei nog niks totdat ik haar koffie gaf.

Ze zei plotseling staat je schattig.

Ik zei hoe bedoel je?

Nou zei ze die inlegger, ik zei niks maar keek haar beteuterd aan dat mijn geheim ontdekt was. Ze vroeg if ik er een beetje handigheid in had, nee het zijn rot dingen zei ik verdrietig. Ze vroeg of ze me mocht helpen eerst wilde ik er niets van weten maar later na de afspraak gemaakt te hebben dat ze het geheim zou houden stemde ik in.

Mijn buurvrouw zat in de verpleging en wilde me wel helpen. Na nog wat gepraat te hebben vertrok ze weer met de mededeling dat ik morgen maar even langs moest komen bij haar werk. Ik zei dat mijn moeder om 6 uur terug zou zijn en ze het dan nog eens kon proberen. Ondertussen had ik mijn inlegger ook nog nat geplast en wilde me verschonen nadat "Buuv" vertrokken was. Om even duidelijkheid te scheppen. Mijn buurvrouw is afdelingshoofd van een verzorgingstehuis

Die avond... Ik vond het erg spannend want ik wist niet wat ik verwachten moest. Ik viel dus ook onrustig in slaap

De volgende ochtend. Goed het was zaterdag ochtend en mijn moeder was allang de deur uit, dus ik dook de badkamer in, kleedde me aan en liep de trap af ik had geen honger dus ik besloot zo naar het verzorgingshuis te gaan. Eenmaal daar aangekomen bij de receptie vroeg ik naar mijn buurvrouw. Die kwam al snel en kon gelijk mee lopen met de lift naar de 8e etage.

Maar okee eenmaal aangekomen voor de deur van het magazijn stopte we, "je weet zeker dat je dit wil? vroeg ze. Ik zei ja zeker weten dus draaide ze de deur open met de sleutel en liepen naar binnen het was eerst donker totdat ze het licht aan knipte. Daar was het magazijn met alle voorraad luiers, inleggers, plastic broeken, en luierbody's. Ik keek mijn ogen uit want ondanks dat ik in mijn broek plaste wond me als die spullen erg op.

Ze draaide voor de zekerheid de deur achter zich op slot zodat er niemand in kon. Nou zei ze heb je al een idee wat je wil ? ik zag zoveel dat ik het echt niet wist. Ze liep naar een stelling met alleen maar Tena Slip maxi medium en pakte een luier uit de stapel. Daarna verdween ze tussen een paar andere stellingen en kwam tevoorschijn met een plastic broek en een luier body (leek op een baby romper maar dan veel groter).

Zo zei ze je kunt me vertrouwen en ik help je. Okee zei ik in de hoek stond een tafel met daarnaast een kast met dekbedden erin dus ze pakte een dekbed om op die tafel te leggen. Zo zei ze ga maar liggen ik liep niet geheel gerust naar de tafel en kleedde me tot op mijn inlegger en onderbroek na uit. Ze liet me die Tena slip zien ik vond hem er mooi uitzien en het voelde ook zacht zachter dan de inleggers die ik gewend was en ze deed na mijn onderbroek en inlegger uit gedaan te hebben mijn die luier om het ging erg snel en voordat ik het wist had ik een luier om.

Ze vroeg hoe dit voelde nou zei ik een stuk saver als die inleggers ze zei ik heb ook nog een plastic broek en een body voor je dus daar hielp ze me ook nog mee ik voelde me helemaal klein worden en begon zachtjes te huilen.

Ze trok me mee naar de oude leunstoel die daar opgeslagen stond en pakte me mij bij mijn kont en nam me op schoot en begon me vertederend te knuffelen en ik vond het wel fijn om zo vertroeteld te worden.

Ze zei stil maar het komt in orde ik voelde dat ik moest plassen en zei dat tegen mijn buurvrouw ze zei doe maar in je luier dan voel je hoe goed het zit dus ik plaste mijn hele blaas leeg en voelde het mijn luier in stromen. Ze voelde mijn luier warm worden en de knuffelde me nog verder en gaf me een kus zo zei ze nu voel je dat een luier veel beter werkt dan een inlegger. Ik knikte ja maar ik kreeg ook aandrang om te poepen maar ik durfde niet in mijn luier te poepen: dat vond ik te ver gaan dus ik ging staan om te vragen of er een toilet in de buurt was.

Ja zei ze aan het einde van de gang, maar je mag ook in je luier poepen dan weet je dat je zulke ongelukjes ook zonder problemen kunt krijgen maar ik durf niet zei ik ze zei kom maar niet bang zijn ik verschoon je wel. Dus voordat ze verschoon je wel had gezegd poepte ik voor het eest in een luier op 18 jarige leeftijd. Het voelde plakkerig en warm maar er lekte niks door buurvrouw stond te kijken en vroeg of het gelukt was ze zei draai je eens om. Dus ik draaide om en ze pakte een spiegel en zag een bruine vlek op mijn kont.

Ze vroeg of ik naar haar toe wilde lopen maar dat durfde ik ook niet. Misschien zou het wel gaan lekken als ik dat kleine stukje naar haar toe liep maar ze pakte me bij mijn arm en kont en tilde me handig op om naar de tafel met dekbed te lopen. Ze perste de poep bijna de hele luier door en voelde aan mijn luier toen ze bij de tafel was kneep ze in mijn luier en verspreide alles nog verder in mijn luier. Ik dacht nu is het toch al een bende dus ik wipte op de tafel.

Na de verschoonbeurt mocht ik de plastic broek en body mee nemen en ze gaf me een briefje met de soort luier die ik om had gehad mee om ze zelf te bestellen. Ze zei als ik me als kleine baby wilde voelen moest ik gewoon bij haar aanbellen dan zou ze me er mee helpen

Dus je raad wel waar ik zat als mijn moeder er niet was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan