De eerste keer!

jella

Nieuw lid
Zoals ik eerder deze week al vertelde onder het kopje “voorstellen” op het forum, heb ik al geruime tijd gevoelens voor het dragen van luiers en het heerlijke baby gevoel wat daarbij komt kijken.

Dit is mijn eerste verhaaltje wat ik schrijf en is gedeeltelijk waarheid maar sommige dingen heb ik erbij verzonnen omdat het anders nogal kort zou zijn. Veel plezier met lezen en ik ontvang graag feedback!

Intro:

Vrijdag 21 december

Na heerlijk pasta te hebben gegeten met de daarbij horende vrijdagse halve liters Amstel bij mijn vriendin thuis, die tevens het weekend alleen thuis was. Besloten we om naar boven te gaan om ons daar even op te frissen voor een avondje kroeg in het dorp.

Ik zelf een 20 jarige jongen, 1.75 meter lang en sportief gebouwd besloot lekker in mijn trainingspak naar de kroeg te gaan in tegenstelling tot mijn meisie Emma 19 jaar oud ongeveer 1.70 lang en in mijn ogen een onwijs lekker ding die zich wel wat netter aankleden.

Na ons omgekleed te hebben en ik ondertussen alweer drie sigaretten opgerookt te hebben later, was het dan eindelijk tijd om op de fiets te stappen naar de kroeg. Na ongeveer vijf minuten gefietst te hebben met mijn meisie achterop de fiets kwamen we aan bij de dorpskroeg.

Snel liepen we naar binnen omdat het buiten steeds harder begon te regenen. Na iedereen de hand te hebben geschut en wat praatje te hebben gemaakt op een vrijwel rustige vrijdag avond, zochten Emma en ik een plaatsje op aan de bar en bestelde wat te drinken. Nadat de tijd vorderde en het alcohol promillage in mijn bloed met rap tempo steeg kwamen er zoals gewoonlijk de gekste dingen aanbod in onze gesprekken.

In de twee jaar waarin ik mijn vriendin nu ken heb ik haar nooit wat verteld over mijn fetisj waarover ik eigenlijk dolgraag zou willen vertellen. Dagelijks zat ik dan ook in de trein verschillende manieren te bedenken over hoe ik het onderwerp aan de orde kon stellen. En die avond aan de bar had ik het gevoel dat dit de avond was waarop ik het haar moest vertellen. Ik bracht daarop het tv programma sexetra aan de orde wat ik wel eens kijk. Hierbij vertelde ik over verschillende afleveringen die ik me nog kon herinneren en natuurlijk bracht ik ook het onderwerp over “volwassen baby’s aan de orde. Daarop moest ze wel even lachen maar ze kon het wel begrijpen dat mensen dat prettig vinden, dat gaf mijn zelfvertrouwen op dat moment al helemaal een boost! Alleen vond ik de kroeg toch niet het ideale moment om het te vertellen.

Na nog wat biertjes en wijntjes te hebben gedronken besloten we weer huiswaarts te keren omdat zaterdag voor ons allebei een vaste werkdag is. Na thuis te zijn aangekomen en ons gereed te hebben gemaakt om te gaan slapen doken we het bed in waarna we altijd nog wel even liggen na te praten. Langzaam bracht ik het onderwerp over volwassen baby’s weer aan de orde en na nog wat gepraat te hebben over dat onderwerp besloot ik het te vertellen! Ik kroop dicht tegen haar aan en vertelde dat ik al heel erg lang met een geheimpje rond loop, waarover ik nog nooit iemand had verteld. Daarop antwoorden zij dat ik haar zoals gewoonlijk alles kon vertellen omat het toch niet erger kon zijn dan het tegen de bank aan schuren met haar clitoris wat zij vroeger altijd deed. Ik legde haar rustig uit dat ik het fijn vind om mezelf weer terug te trekken in mijn kinder tijd en weer lekker in een luier te zitten. Daarop reageerde zij bijzonder prettig en vertelde mij dat het haar wel leuk leek mij eens een luier om te doen en mij lekker te vertroetelen. Na nog even door te hebben gepraat over het onderwerp en ikzelf met mijn hoofd helemaal in de hemel besloten we te gaan slapen.

De volgende dag zijn we allebei weer lekker aan het werk gegaan waarna we elkaar weer aan het einde van de dag zouden zien. S’avonds die dag zaten we rustig op de bank pizza te eten en begon ik even over de afgelopen nacht, waardoor we weer helemaal in gesprek verzonken. Ik vertelde Emma over wat ik allemaal thuis had liggen “romper, luiers, flesje, billen zalf een slabbertje mijn knuffel en een speen” Aan haar gezicht was te zien dat ze het allemaal wel leuk vond om te horen. Uiteindelijk kwam Emma ermee dat we anders wel even langs mijn huis konden rijden en al die spullen op konden halen omdat haar moeders het weekend toch niet thuis waren. Uiteindelijk ben ik alleen snel in de auto gestapt en snel langs huis gereden zodat Emma het huis een beetje op kon ruimen.
De avond van mijn leven:

Na in record tijd langs huis te zijn gereden en rond de klok van half 9 weer het huis van mijn meisie te zijn binnen gestormd zat Emma al op de bank te wachten. Ze had zich in de tussen tijd dat ik langs huis was gereden snel omgekleed om mij te verassen. Ze was gekleed in haar rode jurkje met daaronder zwart rode hoge hakken en haar haar in een staart gebonden, die kleding had ze wel een vaker aan als ons seksleven zich wat meer naar de dominantie kant aan het wenden was.

Voordat ik mijn tas op de grond kon zetten stond Emma al voor mijn neus en maakte mij duidelijk dat ik haar de rest van de avond met mama aan moest spreken, waarna ik braaf knikte. Ze trok al mijn kleren uit en ging daarna op de bank zitten. Ze dwong me om op mijn knieën te gaan zitten met mijn hoofd tussen haar benen waarna ik vrijwel direct haar kutje begon te likken. Na een aantal minuten fluisterde ze in mijn oor dat ik maar beter heel snel achter haar aan kon kruipen naar boven voordat ik straf kon verwachten.

Gehoorzaam kroop ik naakt achter Emma aan de trap op naar boven toe. Boven aangekomen had ze al een kleedje op de grond neergelegd waarop ik zoals verwacht op moest gaan liggen, ondertussen kleedde ook Emma zich helemaal uit en knielde naast mij neer en begon mij heerlijk te pijpen totdat ik heerlijk klaarkwam in haar mondje.

Na mij heerlijk gepijpt te hebben stond ze op en liep ze naar beneden om mijn tas te pakken, ze kwam terug met mijn speentje een luier de zalf en mijn rompertje. Ze zij tegen mij “zo dus jij wilt lekker door mama als baby behandeld worden” ik knikte maar dat werd niet gewaardeerd, ik kreeg direct een snauw naar mijn hoofd “ja mama”! Waarna ik braaf ja mama antwoorden. Ze smeerde heerlijk zacht mijn billen in en melde mij dat ze vanaf nu een wat lievere moeder probeerde te zijn. Ze vouwde de luier open en schoof die onder mijn billen, na deze stevig vast te hebben gedaan kreeg ik te horen dat ik er best in mocht plassen maar dat poepen haar iets te ver ging. Ze deed de roze romper over mijn hoofd heen en drukte de knoopjes vast in mijn kruis en stopte de speen in mijn mond.

Ik voelde me helemaal goed maar tegelijker tijd ook wel een beetje vreemd, alles ging ook ineens zo snel maar tijd om daar over na te denken had ik niet want ik moest alweer achter mama aankruipen naar beneden toe. Beneden aangekomen mocht ik lekker in het hoekje van de bank gaan zitten. Emma was ondertussen de keuken in gelopen en kwam even later terug met een flesje appelsap en een bordje pasta van de dag daarvoor. Ze deed mij mijn slap om en begon mij rustig te voeren. Na het hele bordje te hebben leeg gegeten mocht ik met mijn hoofd op haar schoot komen liggen en kreeg ik mijn flesje, terwijl ik het flesje aan het opdrinken was voelde ik dat mijn blaas toch wel redelijk vol was en dat ik best wel nodig moest plassen waarop ik de urine langzaam mijn luier in liet lopen. Na het flesje op gedronken te hebben deed Emma de tv aan en pakte nog wat te drinken erbij. Op de bank hebben we nog lekker met zijn tweeën een aantal uurtjes tv gekeken. Maar na een aantal uurtjes zat mijn luier toch wel heel erg vol met plas en besloot Emma die er regelmatig aan voelde naar boven te gaan.

Boven aangekomen poetste ze mijn tandjes en maakte ook zij zich klaar om naar bed te gaan. Nadat Emma klaar was met het afhalen van haar make-up en alle andere randzaken mocht ik naar de zolder kruipen en direct weer op het kleedje gaan liggen. Ze maakten mijn luier en romper los en veegde alles lekker schoon met de baby doekjes. Daarna smeerde ze mijn billen weer in deed mij een nieuwe luier om en mijn romper weer vast en dirigeerde mij daarna haar bed in. Ze kwam toen heerlijk naast me liggen en vroeg mij wat ik er tot nu toe van vond.

Ik antwoorden daarop dat ik me dit nooit van me leven had kunnen wensen en dat ik het echt in een woord geweldig vond! We hebben toen nog even lekker liggen praten in bed waarbij ik aan Emma vroeg of ik haar ook een keer zo mocht behandelen waarop zij reageerde dat haar dat ook wel lekker lijkt!

Hierna vielen we heerlijk met zijn tweetjes in een diepe slaap!




Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje leuk vinden om te lezen!?

Ondertussen studeer ik nog in Den Haag (1e jaar) dus ik ga proberen in de drie kwartier die ik normaal uit mijn neus zit te vreten in de trein voortaan wat te gaan typen.

Groetjes!
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Zouden goed besteedde 45 minuten zijn in de trein.
Dit zijn mooie verhalen waar ik graag meer van zou willen zien...

Thanks in ieder geval voor het mooie (deel 1?) verhaal!!!
 
Bovenaan