Verhaal Klaar de Erfenis

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 14,3%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 3 42,9%
  • 9

    Stemmen: 1 14,3%
  • 10

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal stemmers
    7

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Tim_dl


Het begon allemaal op een warme zomerochtend, Ik geloof in de maand juni.

Ik werd wakker met een enorm warm plakkerig gevoel, net alsof ik in een pan heet water was gevallen en daarna aan het opdrogen was. De zon scheen door de luxaflex. Ik opende mijn ogen en ik rook een zure vieze plas lucht, niet gouw daarna besefte ik dat mijn bed zeik, maar dan ook zeik nat was, alsof er enkele emmers water overheen waren gegoten, het beddengoed hoorde wit te zijn, even als het laken, en mijn ondergoed. Het was niet wit meer, maar helemaal geel. Ook de vloer was helemaal nat, de mooie houten vloer, zaten nu allemaal lichte kringen waar de plas van mijn bed af was gesijpeld.

Ik duwde de onwijs natte dekens van me af. En ik liep langs de spiegel en ik dacht, Waarom is het bed van een grote jongen in ene nat? Ik luisterde eerst aandachtig of ik niemand hoorde, op de gang en of er niemand in de douche was. Toen liep ik snel de kamer uit en draaide de deur op slot, liep naar de badkamer, en ik douchte mijzelf, met een enorme hoeveelheid zeep. En ik spoot zowat de hele bus deodorant leeg.

Bij mijn kamertje aangekomen bekeek ik aandachtig de "ravage" Waarom was de vloer en de echt al het andere nat geworden? Ik pakte een paar vuilnis zakken uit de kast en legde ze op de grond. Zodat ik er het vuile beddengoed neer kon leggen. Nadat ik het laken wegtrok zag ik de oorzaak van het hele natte probleem; namelijk een matras beschermer, ik heb nooit geweten dat, dat erop zat, het had wel mijn matras gered. Dat was dan wel weer een opluchting. Ik bedacht me inmiddels hoe ik van die vieze lakens af kwam. Ik stopte ze maar in de vuilnis zakken en knoopte ze dicht zodat ik ze even op de vliering boven mijn kamertje kon leggen. Ik kleedde mij gouw aan en liep naar beneden. Daar aangekomen kwam ik niemand tegen en op tafel lag een briefje:

Lieve Thomas, we zijn vanochtend vroeg opgebeld dat de vader van Ray ernstig ziek geworden is, en daardoor zijn we voor onbekende tijd in Antwerpen. We wilden je wakker maken en het vertellen maar daar was echt geen tijd meer voor, we hebben even gouw deze brief geschreven zodat je weet dat je een tijd alleen bent. Het geld voor eten en andere dingen ligt in de kast, je mag ermee doen wat je wilt, maar denk wel even na. Je mag met vrienden mee, of op vakantie e.d. Ook kun je van alles in het huis gebruiken, de auto sleutels liggen ook in de kast. Sluit het huis goed af als je weg bent en doe voorzichtig, liefs je tante en je broer Ray.

Ps, ik heb je neef Lyan gevraagd of die een beetje op wil letten dus wees aardig.

Dat viel dus uiterst mee, twee weken alleen thuis, beschikking over geld, de auto's en ik kon doen wat ik wil, ik wist dus wel even dat ik twee weken lang ging chillen. En dan ook nog eens onder begeleiding van de coolste neef die er bestaat.

Ik ging daarna weer snel naar boven om de was in de machine te doen, des te eerder kon ik het voorval maar weer vergeten. Net toen ik klaar was met wassen, werd er aangebeld. Ik deed open en er stond een niet al te grote jongen van een jaar of 17 aan de deur, met blond haar in stekeltjes, Heldere blauwe ogen, en hij had een lange "used" look spijkerbroek aan met een G-star shirt. Dat was mijn neef, Lyan. Ik deed open en begroete hem. Hij mij ook. Hij vroeg aan mij of ik even zijn tassen uit de auto wilde halen, ik deed dat en zette ze op de kamer van mijn tante. We gingen om de tafel zitten en ik maakte ontbijt. We zaten te praten over van alles en nog wat. Daarna gingen we samen naar de garage waar "mijn" auto stond.

Ik had nu gewoon even de beschikking over een geweldig mooie Peugeot coupe, en ik wilde daar ook graag gebruik van gaan maken, welke jongen van 16 die in het bezit van een rijbewijs beschikt twee weken lang over een auto van bijna 50.000 euro? Ik stapte in, en draaide de sleutel om, ik kreeg kippenvel van die heerlijke sound en ik was het voorval van vannacht nu echt helemaal vergeten. Lyan stapte aan de andere kant in en we reden de straat uit, op naar de snelweg.

Na een paar uur gingen we weer maar huis en maakte ik eten voor ons tweeën. We gingen daarna gezellig op de bank zitten en hoorden elkaar uit over elkaars leven. Het was al weer een uur of 12 en er was niks meer op tv te zien, na een tijdje te zappen kwamen we op een net waar een show waarin het onderwerp "adult-babies en diaper-lovers" werd besproken. Ik zat aandachtig te kijken en mijn neef lachte vriendelijk toen ik hem aan keek, daarna gingen we maar naar bed, omdat het al laat werd en we morgen weer vroeg eruit moesten. Ik wilde weer naar mijn eigen kamertje gaan, maar Lyan riep me terug, en hij vroeg Of ik niet liever bij hem kwam slapen op de kamer, Ik stemde in en ik kroop aan de andere kant van het tweepersoonsbed. Ik viel al gouw in slaap...

Ik werd wakker geschud, door Lyan en hij stond voor me in een geel/witte pyjama, zo 1 die je altijd in de tijd van de cowboys had, met een luikje achterin. Rondom zijn geslachtsdeel was alles geel, daarboven wat lichter maar zijn rug was ook zeiknat. Ik voelde dat hetzelfde wat mijn gister was overkomen, nu Lyan overkomen was, voor ik het zelf besefte zei Lyan dat ik ook een probleempje had, ik was ook weer door en door nat. Hij keek me bijna huilend aan, zo had ik hem nog nooit meegemaakt. Ik keek ook niet al te blij volgens mij. We hadden daarna geen 1 woord meer gezegd.

We liepen allebei tegelijk zwijgend naar de dubbeldouche van mijn tante. En douchte zwijgzaam, ik pakte schone kleren en liep naar beneden. Maakte ontbijt en wachtte tot Lyan er aan kwam. We begonnen te praten over wat de oorzaak kon zijn van vannacht, hij vertelde dat hij er gister ook last van had. Ik knikte en zei: Ja, ik had het gister ook al. Tijdens het eten voelde ik in ene een warme straal langs mijn benen lopen en een donkere vlek in mijn broek verschijnen, en dat zonder dat ik het merkte. Lyan begon onrustig te draaien op zijn stoel, en ik zag dat hij hetzelfde probleem had.

Er was iets goed mis... Na het omkleden ging ik opzoeken wat het kon zijn op het Internet. De enige oplossing die ons geadviseerd werd was een luier. We belden de dichtst bijzijnde apotheek, en die zei dat er toevallig een pakket luiers was terug gebracht, wegens overlijden van de persoon. Het was nog niet opengemaakt, maar ze wist wel te vertellen dat er de juiste Tena luiers in zaten, we konden het zo ophalen tegen de helft van de prijs, zei dat het wel genoeg was voor de komende 3 maanden, Je kon wel nagaan hoe groot het pakket was. We stapten snel in de auto van Lyan en reden vrij hard naar de apotheek, na betaling konden we de grote dozen achterin de auto laden. Het waren er 5 totaal, en na 3 dozen zat het autootje al vol, we reden volgas terug naar huis om de volgende lading op te kunnen halen, ik bleef thuis om te kijken wat er in de dozen zat.

Lyan ging de andere dozen halen, ik maakte ze open en ik zag. De doos zat vol met allemaal dingen, geen luiers maar elektronica, De duurste mobieltjes, een dvd speler, veel dvd doosjes met dvd's, en twee laptops, Ik pakte voorzichtig de eerste laptop en ik opende hem. Wonder boven wonder ging hij aan en er werd gevraagd om mijn naam. Ik tikte mijn naam in en er verscheen een standaard beeld. Opeens kwam er uit het niets een envelopje. Ik opende hem en er kwam het volgende:

Beste Thomas.

Zoals je ziet heb je dit pakket nu in je huis. Wegens mijn overlijden heb ik jullie dit nagelaten. Ik zeg ook jullie, omdat ik in mijn testament gesteld had dat mijn erfenis naar twee personen zou gaan, Nou, dat zijn jullie dus. Jullie hebben zo te zien last van een probleem, anders zouden jullie nooit naar dit vragen, ik ken het probleem, Ik heb er zelf ook last van gehad, Het kan weken, maanden maar ook zelfs jaren duren. Het begon allemaal met een nat bed, en het werd van kwaad tot erger, op een gegeven moment kon ik niks meer ophouden. Ik denk dat jullie hier ook last van zullen hebben. Ik geef jullie dit omdat ik weet dat jullie hier behoefte aan zullen hebben. Jullie zijn alleen voor onbekende tijd, zodat jullie de tijd hebben om alles te onderzoeken. De gebruiksaanwijzingen enzovoorts wijzen voor zich, en ik hoop dat ik jullie hiermee gelukkig te kunnen maken.

Groeten Rik.

Ik was erg verrast en ik maakte de tweede doos open, daar zaten allemaal verschillende luiers in, allemaal met verschillende figuurtjes en dingen erop, ook hier zaten een aantal brieven bij, maar ik wachtte met lezen tot Lyan terug was. Ik maakte wel alvast de derde doos open omdat ik niet kon wachten, hierin zaten allemaal stoffen dingen, het leek allemaal een soort ondergoed maar dan dikker maar ook hemden en shirts. Allemaal met vrolijke babyprints of gewoon wit. Ook zat er een hele lading plastic dingen bij. Al snel was Lyan terug met de overige dozen, ook hierin zaten dingen, Zoals luiers, maar ook flessen spenen en schoenen, broeken, en weer een boel brieven. Ik keek Lyan aan en ik zei: Ik voel dat dit een gigantische tijd gaat worden. Hij knikte en hij lachte. Ik gaf hem de andere laptop En hij begon te lezen.

Het enige wat hij zei was: Leuk, laten we beginnen, Ik heb enkele brieven onderweg opengemaakt, waarin belangrijke dingen stonden, O ja, het duurt wel een tijd voordat je tante terug komt. Voor ik het wist ging er een gloeiing door mij heen, meteen opgevolgd door een nat gevoel, het was weer zover. Nu was ik niet bang meer, ik was er immers al een beetje aan gewend. Een paar seconden later begon Lyan te dribbelen en het was ook zijn beurt.

Lyan gaf me een brief en hij zei: "Lees dit en begin maar" In de brief stond dat we de Dvd-speler aan moesten sluiten op de tv, en daar dvd nummer 1 in moesten stoppen, binnen een paar minuten was ons duidelijk wat de bedoeling was en Lyan maakte de tafel vrij. Hij rommelde wat in de dozen en pakte allerlei dingen die ik nog nooit gezien had. Hij zei: Kom maar en ga liggen. Ik ging liggen op een vreemd soort kussen wat op tafel lag, een kussen met opstaande randen. Binnen een paar seconden lag ik op tafel in alleen mijn Boxer, Lyan liep naar de ramen en deed de luxaflexen dicht. Hij trok mijn ondergoed uit en hij begon met witte huidverzorgende doekjes mij schoon te vegen. Daarna pakte hij een grote luier en legde die onder mijn kont, toen opende hij een Flesje olie en begon te oliën, En al snel volgde er een zink zalving en een flinke poedering. Daarna ging de luier dicht en ik hoorde het kraken.

Niet lang daarna kreeg ik een plasticbroek aan en werd er een hemd over me heen getrokken, een hemd met drukknoopjes onderin het kruis, volgens Lyan was het een romper. Daarna werd ik aan gekleed met een pak waarin geen gaten zaten voor de voeten. En met knoopjes achterop. Tenslotte werd ik opgetild en neer gezet op de grond. Lyan keek mij aan en lachte. Hij voelde zeker dat hij aan de beurt was want, ik trok hem op tafel en trok nog sneller zijn kleren uit dan hij bij mij deed. Ik zocht de mooiste luier, plasticbroekje, en romper uit en ik begon hem op dezelfde wijze in te pakken als ik. Ook hij kreeg een pak aan zonder voetengaten en knoopjes achterop. Daar stonden we dan twee grote baby's die niet hun plas kunnen ophouden.

Eigenlijk hadden we die dag alle dvd's bekeken en de dozen uitgepakt en ingeruimd in de lege zolder, dat was een geschikte plek om de spullen te laten, vanwege de grote kastruimtes en een grote tafel, waar je verschoond zou kunnen worden, evenals twee grote ziekenhuis bedden, met hekjes. Het werd als avond en ik kreeg honger, we bestelden een pizza en we aten hem samen op. Om 11 uur ging de telefoon het was mijn tante:

Hey Thomas, ik wilde je even wat vertellen, Ray's vader is dus ziek, maar we weten niet verder hoe het moet. Wel dat we minimaal een half jaar daar moeten blijven als er niks verbetert. Ik wilde je vragen of het goed was dat we wegbleven? Nou oké het kan wel, kan ik gewoon hier blijven Lyan als hij het goed vind? Mocht het niet lukken vraag ik Tante Thea wel of we daar mogen blijven, zolang we genoeg geld hebben moet lukken. Op 1 voorwaarde, dat je het huis heel laat, goed oppast, en vooral goed eet. Ik stuur jullie wel een creditcard. Maar ik moet nu ophangen want Ray wacht, Doei doei..

Nou, dat was het we zijn minimaal een half jaar alleen en we krijgen een creditcard thuis gestuurd, dus de pret kan beginnen. Lyan werd rood en het begon te ruiken in de kamer. Hij zei: "Ik geloof dat je me moet helpen op zolder" Ik tilde hem op en ik legde de niet veel grotere neef over mijn schouder, zodat ik het nu echt begon te ruiken. Ik legde hem op tafel en ik pakte uit de kasten wat dingetjes, Hij kermde: "Oohh.. Ik heb zoon pijn overal..." Waar dan? Vroeg ik, "In me buik en kont.." misschien zit er wat in de verzorgings koffer? Ik opende de koffer en ik kwam allerlei doosjes, flesje poeders en allemaal andere dingen tegen. Ik pakte een willekeurig doosje en daar stond op:

Niet om in te nemen, Kan verstikkings gevaar veroorzaken, uitsluitend voor anaal gebruik. Tegen buikkramp, en pijn aan het achterste, Diep inbrengen met de bij geleverde houder, Duw de houder voor minimaal 15 centimeter in de aars om zeker te zijn dat hij er niet uit komt.

"Lyan, dit gaat pijn doen", Ik veegde de poep van zijn kont en ik stak de houder erin, Hij schoot er zo in, me een kei harde schreeuw als gevolg. Niet lang daarna voelde mijn "kleine" neef zich weer op zijn gemak. Ik stopte hem in bed, en ik gaf hem een fles melk. Ik had ondertussen ook een schone luier en pakte een flesje melk en toen ging ik ook slapen.

De volgende ochtend werd ik wakker met een heerlijk gevoel, een gevoel dat je niet snel zou krijgen, er zat een heerlijke warme brei tussen mijn billen en ballen. Het natte gevoel had ik niet. Wel het gevoel van schaamte want Lyan zat met zijn neus dicht geknepen en een grote glimlach mij aan te staren. Hij zei: "het pilletje in je drinken heeft toch geholpen." Ik stond op, gooide hem neer en ik ging op hem zitten, en ik gaf hem de tekst: "Wat ben jij vuil zeg! Maak mij nu maar schoon."

Ik kreeg honger. Maar er was niks meer te eten in huis. We moesten naar de supermarkt. Ik zag het niet echt zitten om met een baby pak in de auto te stappen en zo naar het winkelcentrum te rijden en daar voor gek te gaan staan bij bekenden. Nee, daar kwam niks van in, ik zocht in de kasten kijkend naar het dikkere ondergoed. Ik trok mijn luier uit en ik deed een broekje aan wat uitermate goed paste en daarover een wit doorzichtig heel strak plastic broekje wat je niet hoorde kraken. Daarover deed ik een wijde spijkerbroek die ik even leende van Ray, en een lekkere wijde trui. Ik kwam beneden en daar zat Lyan in luierpak. "wat gaan we doen? " zei hij. "Ik ga boodschappen doen, als je mee wilt moet je je even omkleden." Binnen 5 minuten zat Lyan naast me in de auto en reden we naar het dorp.

Bij de supermarkt pakten we een wagentje en keken of er nog wat bijzonders te eten was. We namen pizza's mee, Vlees, aardappels, Groenten en nog veel meer, Lyan liep weg, en riep dat hij zo kwam en dat ik alvast in de auto moest gaan wachten. Ik rekende af en ging met de boodschappen naar de auto. Na een half uurtje begon het allemaal wat vochtig te worden onderin, en ik werd onrustig en ik was bang dat de auto vies zou worden, dus ik stapte maar uit, daar kwam Lyan al aan, en in zijn handen had hij twee enorme plastic zakken. "Gelukkig je bent op tijd, ik voel me al helemaal nat worden van onder", riep ik. Hij lachte en knikte, "Wacht jij maar jongetje". Niet lang daarna zag ik wat er in de tassen zat. Voor ik het wist lag ik op mijn rug op de gehandicapten verschoontafel in de wc's van het winkelcentrum.

En voor ik het wist had ik een mega luier om, een plastic broek, en een romper. Niet lang daarna was ook Lyan aan de beurt en konden we met een gerust hart de auto in, zonder dat die vies zou worden.

Een paar dagen later. Het was een zaterdagavond, We voelden er wel wat voor om Uit te gaan, we gingen voor het eerst uit met een luier, zo erg vond ik het niet meer. Want de laatste dagen was ik meer buiten dan binnen, met luier. We gingen met de fiets en al gouw waren we ladderzat, Op eens kwam ik mijn ex-vriendin tegen, het mooiste meisje van mijn leven, ze liep op me op en pakte me vol op mijn bek. Ik stond versteld. Ze beet op mijn oor en fluisterde: "Ik mis je, ik wil je terug" Ik dacht dat ze het niet meende, maar ze was serieus. Ik had weer een vriendinnetje. Ook Lyan zat ondertussen niet stil, Ook hij had de avond van zijn leven.

De volgende dag zou Tamara (mijn vriendin) langs komen samen met Sonia (vriendin van Lyan) Om een uur of 11. We hadden gezegd dat ze gewoon achterom konden komen. Ik was boven, in mijn bed. Lyan lag op de bank. Om 10 uur kwamen Tamara en Sonia binnen, een uur te vroeg dus. Ze opende de pui en schoten in de lach. Want ze zagen Lyan in alleen een luier op de bank liggen met daar omheen allemaal baby dingen in volwassen formaat.. Sonia streelde hem over zijn wang en vroeg waar ik was. Lyan gaapte: "hij is boven op zolder" En voordat Lyan wist wat er aan de hand was, was Tamara al boven en giechelde het uit. Want: daar lag ik, in een enorm dikke luier met een grote fles half uit mijn mond stekend, en een prachtig met beertjes bedrukte hansop. Ze opende het bed en ging bij me liggen, kuste me en ik werd wakker. Ik schrok me dood, en het eerste wat ik zei was: "Wat doe jij hier?" Waarop Tamara antwoorde: "Ik kom jou eens lekker schoonmaken, en heel goed verzorgen Baby'tje van me."

Zo te zien vond ze het erg grappig en tilde me op, zo op de verschonings tafel. Ze bond me vast met banden en zei zachtjes dat ze zo terug was, Ik sloot mijn ogen weer en ik hoorde allemaal gerommel in de kasten. Na ongeveer 10 minuten was ze terug, en met wat allemaal: Een fles een kinder stoel, bordjes, bestek, potjes, zalf, een waskom, washandjes, katoenen luiers, broekjes, baby kleren, poeder, en wat je je allemaal nog kan bedenken.

Ik moest stil blijven liggen en ze kleedde me uit, Ik had een poep luier dus die werd verschoond, daarna werd ik van top tot teen gewassen. Toen dat gedaan was, werd er een koude vochtige doek onder me gelegd en begon Tamara zich uit te kleden, niet lang daarna kwam ik in haar en voelde ik mij echt gelukkig. Ik lag nu lekker ontspannen op tafel met de vriendin van mijn dromen. Ze maakte het verder af door mij helemaal in te zalven en te poederen en als slot een lekkere dikke katoenen luier om te doen. Al met al zag het er best stoer uit. Zoon pak met een lekkere dikke luier. Als slot moest ik in de kinderstoel gaan zitten en mijn flesje op drinken, en werd ik gevoerd met een bordje pap. Beneden aangekomen zag ik dat Sonia hetzelfde met Lyan had gedaan, want die lag nu tevreden in haar armen.

De tijd ging eigenlijk heel erg snel en we hadden de tijd van ons leven.. Maar aan alle geluk komt een eind. De tijd was om, mijn tante zou volgende week alweer terug komen. Dan was het over met de pret, ze zou nooit accepteren dat het "perfecte"neefje op deze leeftijd nog luiers droeg, er moest een oplossing komen, en wel heel snel. Want veel tijd was er niet meer.

Ik besloot samen met Lyan de documenten eens door te lezen die we van rik gehad hadden, en daar kwam al heel snel een oplossing, Rik had een appartement, vlak bij, helemaal bovenin, met een speciale ingang. Die in de garage zat beneden in de flat. We zochten verder in de spullen en al gauw hadden we sleutels, Stom dat we daar niet aan gedacht hadden. Het was een klein stukje rijden, en onze luiers begonnen al aardig vol te raken. We openden de garage deur en reden er achteruit in. Het was er donker, maar als gouw vonden we licht, achterin de garage was een kleine deur, gevolgd door een hal, waarin een trap en een lift waren, we gingen met de lift, en drukten op het knopje omhoog, er was maar 1 knopje, en dat was helemaal boven in, Ik geloof dat de bewoners niet van deze lift en trap wisten.

bovenin kwamen weer in een hal en daar was de deur naar het huis, het was er vrij groot en vooral heel licht en hoog, de kamer was volledig ingericht voor twee personen. Bank, tv, enz. In de slaap kamer stonden ook twee ledikanten en ook allerlei apparaten. Speciaal voor ons, de kasten in de flat stonden allemaal vol met luiers en allerlei verzorgings producten, Op de tv zat een brief geplakt, en daar stond in:

Beste Thomas en Lyan

Zo als jullie zien zijn jullie in mijn oude huis beland, het geheel is van jullie, en jullie mogen er gebruik van maken. Omdat je binnenkort waarschijnlijk geen tijd meer hebt thuis, of het nooit ontdekt mag worden dat jullie dit doen, kunnen jullie hier terecht. Alles staat er voor jullie, alleen moeten jullie nog de spullen uit jullie huis halen de verborgen moeten blijven voor bepaalde mensen. De gebruiksaanwijzingen kunnen jullie hier ook vinden en hier zijn genoeg spullen voor de komende Jaren.

Als dank dat jullie mijn ziekte geaccepteerd hebben en er van bewust zijn dat het ook leuke kanten kan hebben wil ik jullie dit geven. Het zijn pillen die jullie hiervan af helpen, dus jullie gewoon weer droog zijn thuis. Ook kun je hier apparaatjes vinden waarmee je weer onzindelijk wordt, voor als jullie hier verblijven. De vieze luiers en andere producten kunnen gewoon in de koker naast de lift en worden speciaal afgevoerd, en niemand die het ziet. Ook kunnen jullie er bij lopen zoals jullie willen want er komt werkelijk niemand op deze hoogte.

Hartstikke bedankt en ik hoop dat jullie wat geleerd hebben,

Voor de laatste keer groeten Rik..

Dit was het dus. We gingen de spullen van huis halen en maakten het huis schoon en wachtten tot mijn tante weer terug was samen met mijn neef. Ze heeft nooit iets doorgehad dat Lyan en ik samen elk weekend doorbrachten in het huis....
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
echt een gaaf verhaal
zou dit zo graag met een vriend een keer doen
en die meiden geweldig
dat dat alemaal op zijn plaats viel gaaf
 
Bovenaan