Nog niet klaar De goeie band van een tweeling ella en Lies

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Heb hem nog eens gelezen, maar dit verhaal past tot nu toe precies binnen de forumrichtlijnen. Als mod heb ik niets gezien dat niet kan; als lid houd ik mijn mening voor me. :)
Mooi dat je antwoord want ik kreeg het idee in vorige berichten van jou dat verhalen waar een persoon onder de 18 in beschreven staat, dit niet getolereerd wordt als verhaal.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diaperkiddo.19 Game en/plus maatje gezocht Contact advertenties 11
L Op zoek naar een caregiver of een keer een goeie babysessie hebben Contact advertenties 0
M goeie service weer van michel :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Rind Goeie tip tegen geurtjes Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
Diaper_loving Incontinence girl band Pub 6
quinzy hulp gevraagd, ik zoek een anti uitspuug band voor de speen. Product & Winkel Testverslagen 4
J Lievelings Nummer en Band? Pub 7
Bam-Bi Waarom willen wij zo graag in een “hokje”passen ?! Pub 18
Luierman1983 Ben ik nu een officiële bedplasser?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
tranny-abdl Op zoek naar een lieve mama Voorstellen 2
M een geheim uit de doeken 16+ Verhalen 8
P Met een luier om naar de bioscoop VVV 30
L Wie van jullie draagt ook graag een panty samen met een luier ?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
L Nog niet klaar Een kast met vreemde dingen K 4
P Herkennen van een ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
MyraPamper Wat vind jij het mooiste aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 45
TransBabyPrinsesje Klein trans meisje opzoek naar een mommy of daddy. Graag alleen reageren als je serieus bent. Contact advertenties 18
M Wie vanavond zin in een luierdate Contact advertenties 0
Bedplasser91 Verhaal Klaar De Bedplasser. Een bijna helemaal waar gebeurd verhaaltje. B 2
Cyril Archambault Nog niet klaar Op reis in een luier 16+ Verhalen 1
Bam-Bi Wat is nu een typische Mommy outfit ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
bobbroes1 hey allemaal weet er iemand of er een site is voor abdl luier waarbij je ook met ideal kan betallen Winkels 16
B Ik zoek een luier vriend in de omgeving van Alkmaar Contact advertenties 0
Bjarki Misschien een DL uit Duitsland aanwezig? Contact advertenties 2
Kleine_Lottie Fijne kerstdagen en een gelukkig geluierd 2025 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
liever in de luiers Aangeboden: oppas voor een dag / avond regio Amsterdam Contact advertenties 3
Plasbibs Broekplassen tijdens een wandeling Broekplassers en Poepers 4
Gaymer79 Hai ik zoek een Luiermaatje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierliefhebber Brent Ik wil een ball gag proberen 16+ Board 5
T Hoe verschoon je een poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 73
J OMG ik ben zo blij dat er een NLs forum is! Voorstellen 17
E ik heb een vraag Ideeën Bus 2
K Wie zit er momenteel ook in een volgeplaste luier? 16+ Board 110
Rotterdammert Wanneer is er een meeting? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Opzoek naar een mana in Twente Contact advertenties 0
slaaf.johannes een poging wagen Contact advertenties 3
Pamperbarr Op zoek naar een zorgzame maar strenge “mommy” Contact advertenties 2
J Heeft er iemand ervaring met een langdurige klink opnamen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Space Little Kitten Kleintje zoekt een speelmaatje en mommy of daddy Voorstellen 10
Daandinges Verhaal Klaar Wat heb ik nou toch met een fopspeen? W 9
Luierliefhebber Brent Ik heb een glijmidel gekocht, enkel om te gruiken tijdens het masturberen 16+ Board 11
Princesspeach Sporten met een luier om 16+ Verhalen 2
S Single en oprechte Daddy / Meester uit Antwerpen zoekt jongere vrouw voor een spannende en kleurrijke Ageplay relatie Contact advertenties 3
M Verhaal Klaar Coen is een held. En wordt wordt beloond met een luierervaring. C 36
BabyJake Wat een schattigheid! Pub 0
goed gevoel Kun je plasticbroekjes gewoon in een winkel kopen, en waar? Plastic broekjes liefhebbers 17
Bam-Bi Bam-bi zoekt een Daddy Contact advertenties 9
L Een brabander of limburg die kan ontvangen Contact advertenties 3
0 Heb ik nu een kameraad betrapt ? Pub 34
slushpuppy Daddy of speelmaatje (voor een leuke, openminded little) Contact advertenties 4