De middeleeuwen

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Hey, Dit is een totaal nieuw verhaal/genre namelijk "De Middeleeuwen
Hoewe ik zelf hetero ben heb ik eens een verhaal met bi geprobeerd
Maar hoe dan ook, Enjoy
Ooja en trouwens het 1e deel is op me mobiel getyped ik verbeter het nog

Deel 1: Opgepakt

In de middeleeuwen lang geleden kende men een verschrikkelijke straf Ze aanschouwde het erger dan de doodstraf, Als je iets verschrikkelijks had gedaan werd je naar een vrouw gestuurt, De Mama heette zij Het rare aan de mama was dat het een man was, de gruwelijkste criminelen werden naar "de mama" gestuurd, hier werden zij gemarteld met luiers speentjes en knuffels.
Mijn naam is rob, ben 17jaar en ben in de criminaliteit beland op mijn 5e, mijn beide ouders waren gestorven aan de pest en ik kwam op straat terecht, andere daklozen leerde mij alles op het criminele gebied,Zakkenrollen, winkels beroven enzovoort, maar deze keer ging het goed mis, Ik ging naar de bakker om wat Brood te halen, Nou ja halen, Stelen.
Ik kwam aan bij de bakker, ik zag een lekker croissant liggen en pakte hem snel op, Ik rende meteen weg, Maar helaas werd ik gesnapt, Ik zette het op rennen en keek gespannen achterom plotseling voelde ik een hand in me zij, Ik keek omhoog en zag daar mijn levenspartner, Dat is Evelien ze is 16 jaar oud, Mooi blond haar blauwe ogen en een geweldig mooi figuur.
Oja, ik ben je een ding vergeten te vertellen, Ik ben bi, maar evelien trok mij toch wel aan. Ondertussen rende we nog steeds gehaast door de stad, we kwamen bij het bos "The black hole" aan, Dit was een verschrikkelijke plek hier werden vaak moorden gepleegd maar we hadden geen keus! Geschreeuw hoorden we achter ons. We renden zo hard als we konden, maar we hoorden een paard ons naderen.
Geschrokken keken we om en zagen dat het de politie was, zo hard als we het probeerde het lukte ons niet om weg te komen, Ik hoorde een gil en keek geschrokken op, ik zag dat evelien gepakt was en even later voelde ik ook een hand in mijn nek, we werden in de boeien geslagen en naar de gevangenis gebracht, ze zouden kijken wat ze met ons gingen doen, Doodstraf of "de mama"

To be continued
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Deel 2: De beoordeling

De gevangenis was een hel, het stonk, veel gevechten en overal bloed op de muur. Gelukkig zat ik samen met Evelien in een cel, we zaten met zijn 6e in een cel die echt heel klein was. Morgen zou er bepaald of we naar “de mama” gingen of “de doodstraf”

Inmiddels was het ’s avonds en een van onze medecelgenoten begon verschrikkelijk te snurken, Hadden wij weer.
Ondertussen was Evelien in slaap gevallen en ik dacht even over de situatie na,
“De doodstraf” of naar de “de mama” De doodstraf leek hem verschrikkelijk maar “de mama” is voor de rest van je leven in een groot kasteel zitten, Nadenkend viel ik in slaap.
Rob hoorde ik vaag en er werd aan me geschud, ik opende mijn ogen en zag dat het Evelien was. Nog maar half wakker werd ik de cel uitgesleept, ik schuurde over de grond en me hele benen lagen open.
In de “middeleeuwen” was het een traditie om in het openbaar beoordeeld te worden, Vaag hoorde ik gejoel en gejuich en Evelien en ik werden vast gebonden in een stoel. We hoorden alle mensen mama mama mama roepen.
Een oude man kwam het podium op en sprak het publiek toe, na een half uur van gejoel werden we dan beoordeeld, Alle daden van ons werden op een rijtje gezet, Ze vonden het erge daden dus het was “de mama”geworden.
We werden weer naar onze cel gebracht en daar stond een knappe man rond de 30, Hij stelde zich voor als “de mama”
Hij pakte uit zijn tas een krakend wit geval en liet het ons zien, Hij zei: Oke, nu moeten jullie luisteren, Het komend jaar zitten jullie in “de testtijd”
Dit betekent dat jullie 24/7 luiers dragen.
Hij legde de bepaalde zones uit die er waren.
Zone 1. De Testtijd Dit heeft elk crimineel een Jaar lang.
Zone 2. De Peutertijd Dit is de zone waar je in terecht komt als je goed gedrag vertoont in de Testtijd. De peutertijd betekent dat je wel 24/7 luiers draagt maar dat je wel Vrije tijd hebt, zoals sporten enzovoort.
Zone 3. De Babytijd Dit is de zone waar je in terecht komt als je slecht gedrag vertoont in de testtijd. De Babytijd houd in dat je 24/7 luiers draagt en dat je 1x per maand vrije tijd hebt.
“de mama” Pakte Evelien en legde haar op de grond van de cel en deed haar broek naar beneden, Alle 5 celleden, waaronder ik Keken haar met grote ogen aan, de “mama” zei: Schatje kun je even je beentjes omhoog doen? Dan kan ik je luiertje aan doen, Evelien begon zachtjes te huilen en tilde aarzelend haar benen omhoog. Na het aandoen van de luier kreeg ze nog een klopje op haar kontje.
Zo, zei die nu ben jij aan de beurt en hij knikte naar mij dat ik ook op de grond moest gaan liggen.
Aarzelend ging op de grond liggen en “de mama”deed mijn broek omlaag, ik stribbelde tegen en werd meteen over de knie gelegt
 

Diaperdude11

It is what it is..
Wat een GE-WEL-DIG verhaal, precies mijn type soort verhaal, hoewel ik zelf gay ben, hoop ik dat het verhaal niet te erg de hetero kant opgaat :p --> probeer er een goed gay verhaal van te maken HAHA :p
doe wat je wilt hoor Joris;)

Ga zo door
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Hey allemaal! Vanaaf ga ik aan me nieuwe vervolf werken, Die word lang.
Het gaat de kant op van Beide ik probeer niet al teveel sex te doen, meer een beetje kinky, Maar ofcourse wel met sex :D
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Deel 3: De reis.

Na een paar pijnlijke slagen op mijn kont was hij al helemaal rood, het brandde verschrikkelijk, de pijn was onweerstaanbaar en de straf was nog maar net begonnen.
Na een serie van 100 klappen op mijn kont stopte hij eindelijk en ging verder met mij een luier om doen, ik verzette me niet meer want ik wou niet meer van dat soort klappen.
Eenmaal ik mijn luier aanhad gaf hij mij een glaasje water en het had een aparte smaak, ‘de mama’ tilde me op en bracht me naar een koetsje ik werd in een bedje gelegd met hoge palen er naast, zoiets had ik nog nooit gezien.
Na ongeveer 5 minuten daar te zitten kwam hij ook terug met Evelien die er toch wel sexy uitzag met zo’n hele dikke luier, Ik begon me voor te stellen hoe ‘de mama’ er zal uitzien met een luier om. Ik merkte dat ik iets voelde voor hem, wat wel raar was want ik kende hem bijna niet.
De koets begon te rijden en ik zag aan Evelien dat ze nodig naar de wc moest, ze zat een beetje heen en weer te schuiven, en ik vroeg wat er was. Natuurlijk wist ik dat ze naar de wc moest, maar ik wou het gewoon even uit haar mond horen, Evelien werd een beetje rood en keek me even aan. De mama kwam langs en vroeg hoe het met zijn Baby’tjes ging. hem, wat wel raar was want ik kende hem bijna niet.
De koets begon te rijden en ik zag aan Evelien dat ze nodig naar de wc moest, ze zat een beetje heen en weer te schuiven, en ik vroeg wat er was. Natuurlijk wist ik dat ze naar de wc moest, maar ik wou het gewoon even uit haar mond horen, Evelien werd een beetje rood en keek me even aan. De mama kwam langs en vroeg hoe het met zijn Baby’tjes ging. Evelien zei een beetje onzeker dat ze moest plassen, De mama Keek lachend op ons neer en zei: Wen er maar aan schatjes, Jullie zullen plassen en poepen in jullie luiers.
Evelien keek geschrokken op maar ze legde zich er bij neer en ik hoorde haar plas in haar luier komen, De mama keek lachend op en vertelde iets over zichzelf, Hij heette Sven hij was 36 jaar oud en was geboren in Amsterdam
We moesten hem wel Papa noemenmeteen een harde scheet en ik merkte dat het mij wel opwond, zo’n meisje van mijn leeftijd die in haar broek poept.
Ondertussen zag ik dat Mijn grote vriendin Evelien in slaap was gevallen, Nu leek ze een echte baby.
Na 4 uur voelde ik ook kramp in mijn maag, maar ik wou niet in mijn luier poepen, dat leek me verschrikkelijk.
Ik kon het net 20 minuten ophouden maar daarna poepte ik mijn luier helemaal vol, In een volle poepluier viel ik in slaap.

De Aankomst

Eenmaal aangekomen bij het kasteel kwam papa binnen en rook meteen al dat we in onze luiers hadden gepoept.
Hij trok zich er niks van aan en vertelde ons dat we bij kasteel ‘playcastle’ waren. Ik trok mijn wenkbrauwen op bij deze naam, Ik vond hem wel goed bedacht.
Sven pakte Evelien op en wreef even over haar poepluier waardoor het nog meer verspreid werd door haar luier. Sven nam haar mee naar binnen en kwam even later terug en pakte ook mij op, En bij mij wreef hij ook over mijn geluierde poepkont.
Ook mij bracht hij naar binnen, Ik kon mijn ogen niet geloven, ik zag overal volwassenen kruipen in luiers waarvan de meeste volzaten met poep of plas.
Het rook naar poep en talkpoeder.
Ondertussen kwam er een afschuwelijk lelijke vrouw op me af, Misvormd gezicht ogen extreem dicht op elkaar, Haar grote rode haar in een knot, Hoewel ik rood haar over het algemeen mooi haar vind zag dit er echt verschrikkelijk uit. Even keek ik naar Evelien, dat zag er een stuk beter uit, Evelien weet niks van dat ik ‘bi’ ben, ik heb nog niet de moed gehad om het haar te vertellen.
De lelijke vrouw pakte me op en tilde me naar boven, Ik had liever gehad dat Sven me omhoog had getild, zijn heerlijk gespierde lichaam die me vasthield, Snel werd ik uit mijn droom ontwaakt doordat ik mijn hoofd stootte aan de muur, de vrouw lachte en zei niet eens sorry, ze is lelijk en een bitch, kan het nog erger?
Inmiddels kwamen we boven en er gebeurde iets wat ik niet verwacht had, Sven vroeg aan de vrouw of hij mij even kon vast houden, hij pakte me aan en we liepen door naar mijn slaapkamer, hier stond een grote commode en een ledikantje, dat was het enige wat er stond.
Sven verluisterde in mijn oor: Ik verschoon je even en dan heb ik een verassing voor je, tijdens mijn verschoning was ik al erg benieuwd wat de verassing nou zou zijn. Na de verschoning kreeg ik nog even een klapje op mijn luiertje en ik werd weer opgetild, het verbaasde me dat we niet in mijn kamer bleven, Hij liep de trap af en we liepen de gang door en kwamen bij een grote deur aan, hij zei: Dit is mijn kamer hier neem ik alle knappe en gehoorzame jongetjes naartoe. Dat was ik dus! Ik was opgewonden over wat er zou komen, Hij deed de deur open en ik keek mijn ogen uit, heeft die gast teveel geld ofzo?!
In de hoek stond een kingsize bed Hij nam me mee naar het bed en zei: Zo jongetje wij gaan even een fijn avondje beleven, hij maakte een gat in mijn luier en pakte mijn inmiddels stijve piemel eruit, Zachtjes begon hij hem te pijpen, WOW mijn grootste droom kwam uit, hij stopte even en pakte zijn piemel uit zijn broek en ik begon hem te pijpen, smooth and steady.
Na ongeveer een minuutje kwam hij klaar. Hij pakte mijn piemel vast en begon hem af te trekken, ik kwam schokkend klaar en we vielen in elkaars armen in slaap.



Hey allemaal, Dit was even een nieuw deeltje en dit keer met een beetje sex, ik wou even rustig beginnen en het een beetje realistisch overkomen
Trouwens bedankt aan daiperdude11 voor wat tips enzo
Laterr
 

Diaperdude11

It is what it is..
Haha, Joris ga zo door!!! ik heb hem niet geholpen hoor, Alle credits gaan naar Joris!
wat een goed verhaal zeg!
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Hooii, Ja wel een vervolg! Maar ik had het de laatste tijd erg druk, Ik had ook een famillieweekend dus dat was een beetje moeilijk schrijven daar xD. Maar heb please geduld heb ook druk met school enzz. Laattzzzz
 
Bovenaan