Verhaal Klaar De Ontdekking

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0

luiergek1

Beginneling
.De ontdekking deel 1.

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen ik ben 15 en woon nog thuis bij mijn ouders en mijn broer en zusje.
Op een gewone doordeweekse dag ging pakte ik mijn fiets en ging ik richting school enemaal op school aangekomen al die saaie lessen weer maarja.
tring tring tring schoolbel eindelijk ik pakte mijn boeken uit mijn kluis voor wat voor huiwerk we hadden voor de volgende dag en fietste richting huis enemaal thuis anngekomen pleurde ik mijn tas op de grond en liep ff naar de woonkamer om hallo te zeggen maar verder dan ha kwam ik niet want ik schrok mezelf helemaal kapot want wat daar op de eettafel stond tja………. Mijn luiers shit shit shit…………
Hu maar waar was mijn moeder nou ik het hele huis doorgezocht naar mijn moeder en blijkbaar was ze dus niet thuis gelukkig kan ik dan nu nog even bedenken hoe ik dat ooit ga uitleggen 2 uur later hoorde ik de deur open gaan en mijn moeder hallo roepen en ik dacht shit nee he en me moeder riep me naar beneden en ik zag me moeder daar staan met 2 volle boodschappentassen en ik vroeg wat ze allemaal had gekocht en ze zij nou loop maar mee naar de woonkamer en ik liep achter haar aan.
Me moeder zij zo pieter als jij zo graag behandeld wil worden als een klein kind kan dat hoor geen probleem ga daar maar liggen op de bank en trek je kleren uit.
Ik deed precies wat mijn moeder zij want ik wou geen ruzie met mijn moeder mijn moeder pakte de boodschappentassen uit en wat daar allemaal uit kwam jezus he 10 rompertjes precies in mijn maat 4 pakken abena luiers en 20 plastic broekjes rood blauw paars en roze.
Wat er daarna gebeurde vertel ik in het vervolg……………………………
Vervolg komt zo snel mogelijk

leuk begin!

alleen beetje kort, en het springt soms wat van de hak op de tak :p
Maar begint wel goed verder

Luierfan_boy ;D

luiergek1

Beginneling
sorry iedreen

sorry maar mijn verhaal de ontdekking komt pas over 4 weken het 2 de + het 3rde deel een week later omdat ikzelf het heel druk heb op school sorry daarvoor..................

luiergek1

Beginneling
.De ontdekking deel2.

Wat vooraf ging me moeder had mijn luiers gevonden en wilde me nu gaan behandelen als een baby….
Nou pieter wat vind je van de luiers ik zij zo nouw mama im vind het wel leuk oke nou dan zal ik je maar is eentje aan doen kijken of je het dan ook nog leuk vind dus mijn moeder pakte een luier en poederde mijn billetjes in en mijn kruis ook en zij billetjes omhoog pietertje en deed mijn billetjes omhoog en me moeder schoof de luier eronder en deed hem dicht en trok er een plasticbroekje overheen met een slotje en ze zij ja om te voorkomen dat kleine pietertje aan zijn luiertje gaat komen en ga nu maar lief spelen met de autotjes dus ik ging lief spelen om 7 uur zij mijn moeder naar bed pieter ik dacht hu nu al het is nog maar 7 uur dus ik stribbelde stevig tegen en dat pikte me moeder niet en ze trok me vel mee naar boven en legde me vast in bed met 3 riempjes en nu lief slapen en als je luiertje morgen niet vies is dan zwaait er wat.
Dus ik ben rustig in slaap gesukkeld en werd om 7:43 wakker dus ik meteen kijken of me luiertje vies was shit he nu heb ik dus een probleem dacht ik bij mezelf en dat had ik ook want me moeder kwam me kamer ook al binnenstormen en vroeg heb jij een lekker vies luiertje pietertje en ik antwoorde niet en me moeder zij antwoord pietertje nou dan kijk ik zelf wel ow het is niet vies nou dan kan je dus nog wel mooi 3 dagen met deze luier doen en geen gezeik verder meer kleed je aan want we gaan zometeen winkelen pfffff dacht ik nog 3 dagen met 1 luier shit he nou ik me dan maar aankleden en naar beneden om te eten en ik vroeg aan mijn moeder moet ik ook in luier mee naar de winkels waarop me moeder antwoorde JA nou maar mama nee niks te mamaen pietertje je gaat in luier of je gaat over de knie nou kies maar ehm in luier mee dan maar.
Wat er in de winkels alleemaal gebeude komt in het vervolg (deel 3)

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Even een kleine tip: Gebruik Punten komma's aanhalingtekens, Ik snap er niks van xD

luiergek1

Beginneling
.De ontdekking deel 3.

Wat vooraf ging in deel 2 me moeder had gemerkt dat ik geen vies luiertje had oepsie en nu wilde ze dat ik mee ging naar de winkels in luier.

Onderweg in de auto naar de winkels en ik zij tegen me moeder mama moet plassen kunnen we even stoppen bij een boom sorry pietertje NEE dat kan niet je hebt je WC om dus ja maar daar moet ik 3 dagen mee doen ja dus en wat maakt dat nou weer uit nou dan krijg ik uitslag, me moeder zij toen heb je zelf voor gezorgt ik kon het nog 2 min ophouden maar toen most ik toch echt plassen me moeder hoorde dat en zij goedzo pietertje.
Enemaal aangekomen op de parkeerplaats stapte we uit me moeder pakte me hand en we liepen samen naar de winkels. mama ik heb geen handje nodig jawel want jij bent nog een baby pfffff dacht ik bij mezelf, en ik vroeg waar we eerst heen gingen ja dat is een verrasing.
Ik zag toen dat we naar een abdl winkel gingen en ik zij daar wil ik niet in maar me moeder trok me al naar binnen en we gingen een beetje rond kijken er kwam een winkelbediende naar ons toe en vroeg wat we nodig hadden me moeder zij nou een kinderwagen voor hem en ze wees naar mij en slabbertjes en een extra pak dikke nachtluiers voor hem en ze wees weer naar mij nou volg mij maar.
We liepen naar een hoek waar de kinderwagens stonden en we gingen kijken ze zij dit is een hele goede kinderwagen even passen oke zij mijn moeder en ik ging zitten het zat eerlijk gezegt best lekker dus we namen die en een pak extra dikke nachtluiers en 3 slabbertjes waarop stond ik ben een kleine baby in blauw roze en paars.
We pakten de spullen en gingen naar huis me moeder zij tegen me ow pietertje kan je nog even naar de c1000 om ijsjes te halen oke is goed mag ik dan wel me luier af mama???
Nee dat mag dus niet ik keek een beetje beteuterd en nam de 5 euro aan die me moeder me gaf en ging lopend naar de winkel enemaal daar aangekomen was ik ontzettend zennuwachtig een bekende tegen te komen.
Ik ging naar binnen en pakte een mandje en ging opzoek naar de ijsjes ik kwam een gangpad in en zag daar een juf staan van mijn school shit he en me luier was duidelijk zichtbaar dus ik liep stuch door maar ze had me al gezien en zij HOI pieter hoe is het nu met je goed hoor mevrouw damstra zo heete ze.
Wat moet je kopen vroeg ze ijsjes zij ik ow lekker zij mevrouw damstra en ze keek me is goed aan en vroeg pieter draag jij nou een luier onder je broek ik zei ehm en kreeg een super rood hoofd ehm ja ow leuk zeg ben je nog niet zindelijk dan ik zij maar vlug NEE en liep gou door ik pakte de ijsjes en rekende af.
Opweg naar huis verliep alles goed maar ik moest nog een keer plassen ah wat een lekker gevoel zeg.
Ik kwam thuis en het eten stond al klaar na gegeten te hebben een ijsje nog even tv kijken en naar bed ik moet zeggen wat ben ik blij dat mijn moeder erachter is gekomen en ging rustig slapen……………

Einde.

Bovenaan