Nog niet klaar De ontvoering

Hoi2110

Gewaardeerd Lid
Hier is dan mijn eerste verhaal

Het was een rustige dinsdag en ik fietste terug van school. (Ik zit in de 3e van de middelbare).
En ik was bijna thuis toen ik aan het einde van de weg opeens een busje zag aankomen. Toen ik bijna bij het busje was ging het allemaal opeens heel snel.
De schuifdeur van de bus ging open en er stapten 2 mannen uit. Ze pakten mij vast en trokken mij van de fiets. De ene stopte een speen in mijn mond waarvan ik binnen 10 seconden in slaap viel.

Even nu vanuit het perspectief van de ontvoerders. Toen ik sliep hebben ze mijn fiets meegenomen en mij naar een speciale locatie gebracht. Toen ze mij naar binnen hadden gedragen werden daar eerst alle kleren van mij uitgedaan. Ik kreeg een luier om en ik kreeg een romper om. Vervolgens kreeg ik een jurk aan terwijl ik een jongen ben. En kreeg ik een anders roze speengag in die met meerdere riemen vast zat.

Toen ik wakker werd moest ik eerst nadenken waar ik eigenlijk was. Ik zag dat ik in een bed lag met hele hoge spijlen eraan. Ik lag met allerlei riemen vast in het bed. Toen merkte ik opeens dat ik een speen in had en een luier om. En dat ik een jurk aan had. Ik begon zoveel mogelijk geluid te maken in hoeverre dat nog kon. En toen kwam er iemand aanlopen en ik wist meteen wie het was...

Hoi2110

Gewaardeerd Lid
Er had trouwens nog bij gemoeten dat ik een jongen ben! Daarom is de jurk raar.
Ik hoor ook graag jullie mening/feedback.

Hoi2110

Gewaardeerd Lid
Het was Janneke (een meisje in mijn klas en wij hebben sinds het begin al een hekel aan elkaar). Ze keek mij lachend aan en vroeg: 'Nou, hoe gaat het met mijn meisje?'. Ik keek haar boos aan en wilde wat zeggen alleen kon dat niet door de te grote speen in mijn mond. Maar ondertussen moest ik wel heel nodig plassen en ik denk dat zij dat ook zag. Toen zei ze: 'Moet onze kleine meid plassen? Gelukkig heb je daarvoor een luier om.' Ik schudde mijn hoofd en was niet van plan in mijn luier te plassen. Toen pakte Janneke een soort van afstandsbediening met een hele boel knopjes. Ze drukte op 1 knopje en opeens voel ik mijn luier vol lopen. Ik probeer iets te zeggen maar dat lukt nog steeds niet toen deed ze mijn speen even los en schreeuwde ik 'WAT DOE JE MET MIJ!' Toen zei Janneke dat de afstandbediening verbonden was met de speen en dat het een hele speciale is. De speen kan mij controleren. Zo kan ze mij bijvoorbeeld alle ontlasting laten lopen, mij opeens laten slapen en mij alles laten doen (een soort van hypnose). Ik wilde weer schreeuwen maar ik zag dat ze alweer met de speen aankwam dus vroeg ik heel rustig of als ik mij gedraag en naar haar luister die speen uit mocht. Maar helaas dat zat er niet in.

Ik denk dat het inmiddels tegen 19.00 uur aanwas en toen pakte ze een babyflesje met melk alleen was die 4x zo groot. Ik kreeg hem in mijn mond en moest hem bij Janneke op schoot helemaal opmaken. Toen ik hem op had voelde ik mij slaperig worden wat heel raar was omdat het nog helemaal niet zo laat was. Janneke maakte mij weer vast in bed en deed mij de speengag weer om. En opeens werdt alles zwart en viel ik in slaap.

Hoi2110

Gewaardeerd Lid
Toen ik weer wakker werd wilde ik me even uitstrekken alleen bedacht ik dat dat niet kon. Ik keek zover dat kon een beetje om mij heen. Ik zag in de hoek een grote commode staan met daarnaast een kast met luiers. In de andere hoek zak ik een soort tuigje staan wat vast zat aan het plafond. Ook stond er nog een ander bed met hoge spijlen. En in de andere hoek stond allemaal electronica en flesjes enzo. Ik zag Janneke aankomen en ze begroette mij. Ik kon niks terug zeggen. Wel voelde ik opeens dat ik moest poepen ik wilde het ophouden alleen zag Janneke het helaas ook. Ze vroeg aan mij of ik het zelf ging doen of dat zij een handje moest helpen. Ik liet het toen maar gaan en het werd erg warm. Toen zei Janneke dat ze mij wel even zou verschonen. Ze deed de spijlen naar beneden en maakte me los. Toen ik probeerde op te staan lukte het niet. Ik had geen kracht meer in mijn benen. Ik moest maar kruipen naar de commode. Janneke tilde me op en verschoonde me. Toen ik daar lag deed ze iets om mijn piemel heen. Het leek op een soort kooi. Ze plakte de luier dicht en tilde mij eraf. Ze zei tegen mij dat ik haar moest volgen.

Ze ging naar de hoek met het tuigje aan het plafond. Ze zette me in het tuigje en maakte mij vast. Ik merkte meteen dat het tuigje heel strak om mijn luier zat en als ik nu zou moeten poepen het overal in de luier zou komen. Janneke zei dat ik me hier maar even moest vermaken. Op de grond lagen wat blokken en een speelgoed trein. Ze liep weg en ik ging toch maar even met de trein spelen. Eigenlijk was het best leuk. Toen stond Janneke opeens achter mij en zei ze: 'Kijk onze meid is lief aan het spelen. Ze haalde mij uit het tuigje en nam mij op schoot. Weer moest ik de hele fles leeg drinken. Toen trok ze mij jurkje uit en deed ze mij een nieuwe luier om. Hierover heen ging een romper en daar overheen ging een soort slaapzak met mouwen en een rits op de rug. Toen ik aangekleed was tilde ze mij naar ben omdat ik weer heel moe was opeens. Ze legde mij weer vast en deed de speen weer om. Ik wilde nog wat zeggen maar ik dompelde al weg en was al heel snel diep naar dromenland.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Nog niet klaar Ontvoering! O 11
snoekkie Ontvoering kinderen naar Azië/Afrika door ouders Pub 5
Bovenaan