de Vernedering

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal stemmers
    3
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Emme333


Hoofdstuk 1: Het begin


Voordat we op weg gingen moesten er dus wel even wat luiers gekocht worden. Jessica wilde per se langs een apotheek om ze daar te gaan kopen en ik moest en zou natuurlijk mee. Ik had nog steeds geen schone luier gekregen en kreeg te horen dat ze dat wel deed als ze er zin in had.

Eenmaal aangekomen bij de apotheek was er 1 klant voor ons. (Het was nog vroeg). Toen wij aan de beurt waren nam Jessica het woord en zei: "Mijn vriend en ik wilden graag wat informatie over incontinentiemateriaal, kunt u ons daarbij helpen?". De jonge juffrouw achter de balie keek een beetje raar op maar vroeg ons vervolgens vriendelijk om even mee te lopen. Dit deden we dus dan maar ook.

Eenmaal aangekomen in een aparte ruimte vertelde ze ons over incontinentie materialen in alle vormen en maten. Jessica nam weer het woord en zei: "Mijn vriend hier heeft er wel eens last van en draagt vaak luiers, normaal bestellen we ze altijd via het internet maar nu proberen we ze gewoon hier te kopen." Ik kon op dat moment wel door de grond zakken.

De apotheekjufrouw bekeek me eens met een lach en vroeg aan Jessica wat dan het merk van de luier was die ik normaal omhad. "Uh... Dat weet ik niet uit mijn hoofd, ik zal even kijken, sta eens op schat!" Ik wist wat er zou gebeuren als ik niet meedeed en daar had ik op de eerste dag ook niet zoveel zin in en ik stond dus maar op. "Doe je broek eens naar beneden, dan kunnen we het zien!" Ik maakte de knopen van mijn broek los en deed de broek een stukje naar beneden. Direct daarop nam Jessica het over en schoof de broek tot over mijn knieeen en tilde mijn shirt op. Ze draaide me om en ik stond nu met mijn achterste naar de 2 dames gericht.

"Hier staat het" zei Jessica. "He, wat is dit nu? Heb je nou alweer in je luier gepoept? Viezerik!" zei Jessica met haar wijsvinger op de bobbel in mijn luier duwend. De apotheekjuffrouw bestudeerde de luier een klein moment met een gemeen lachje, en zei toen: "Ah, dat zijn de tena's, ik zal ze even pakken. Hoeveel had u er gehad willen hebben?".

"2 Pakken alstublieft." zei Jessica, waarop de mevrouw op weg ging de spullen te halen. Ik deed mijn broek weer aan en we liepen de apotheek weer binnen. De apotheek was inmiddels redelijk gevuld met een aantal klanten.

Na een minuut verscheen de juffrouw weer met 2 pakken in haar hand en zette deze op de toonbank. Iedereen in de apotheek kon duidelijk zien wat het waren. Jessica rekende af en gaf de 2 pakken aan mij. Tijdens het afrekenen discusieerde de apotheekjufrouw nog even luid en duidelijk met mijn vriendin dat mijn poepluier wel eens schadelijk kon zijn voor de huid en dat het beste was om wat babypoeder of zalf te halen bij de supermarkt.

Uiteraard werd het advies opgevolgd en na dat we bij de tegenoverliggende supermarkt wat babyzalf en poeder gekocht hebben werd onze reis voortgezet. Na een klein uurtje rijden kwamen we dan eindelijk aan in Drenthe. We waren vrij bekend hier want we waren er al vaker geweest. We reden de pakeerplaats op en gingen de sleutel van ons huisje halen. Toen we eenmaal de sleutel hadden vroeg mijn vriendin aan de balie of er misschien iemand was die ons kon helpen aangezien we best wat bagage hadden en we niet direct voor ons huisje konden parkeren. Er stond wel een wagentje waar we alles op konden zetten.

Eenmaal alle spullen op het wagentje gezet, de pakken luiers een beetje onderop, reden we richting ons huisje. Toen we daar aan kwamen bleek de sleutel niet op de deur te passen, of hij ging in ieder geval niet open. Ik zelf snakte nu toch wel erg naar een schone luier en werd een beetje geirriteerd. Jessica was hier duidelijk niet blij mee en vertelde me dat ze me straks zo straffen. "Ik ga nu even terug en jij blijft hier wachten totdat ik terug ben met de goede sleutel".

Enfin, zo gezegd zo gedaan. Ik wachtte tot Jessica terug zou komen. Het was een aardig eindje lopen dus het kon wel even duren. Vannuit het niets verscheen om het hoekje van ons huisje en niet onaantrekkelijke jonge meid. Ze kwam op me afgestapt en vroeg waar ik op wachte. Ik vertelde haar de situatie en al doende raakten we aan de praat. Ze bleek de komende 2 weken ons buurmeisje te zijn. Ze was alleen, even gevlucht van de drukte en ruzies die bij haar thuis aan de gang waren.

Jessica kwam weer aangelopen met ditmaal de juiste sleutel en maakte kennis met haar. Miranda heette ze. Na deze korte kennismaking besloot Jessica maar om de sleutel eens te proberen, en waarempel, de deur ging open. "Zal ik even helpen met naarbinnen dragen?" vroeg Miranda, waarop Jessica antwoorde: "Nou graag, we kunnen wel wat hulp gebruiken."

Toen we eenmaal naar binnen aan het sjouwen waren kwam het, hoe kon het ook anders, precies zo uit dat Miranda de 2 pakken luiers in haar handen kreeg. "Waar zijn die voor?" Vroeg ze brutaal. Ikzelf bevond me op dat moment in de slaapkamer maar kon wel duidelijk het gesprek volgen. "Mark heeft wel eens problemen..." vertelde Jessica. Miranda antwoorde: "Oh wat lijkt het me vervelend om incontinent te zijn!".

"Mark is niet incontinent hoor...", zei Jessica. Na een kleine stilte vervolgde ze haar verhaal: "Mark luistert af en toe niet en daarom doe ik hem een luier om, om hem als klein kind te behandelen."

"Jah... euh..." hoorde ik Miranda zeggen. "Ik leg het nog wel een keertje uit als je daar zin in hebt?". Miranda en Jessica spraken die avond af en Miranda verliet ons huisje.

"Zo, en wat was dat daarnet?" werd er naar mij geroepen. "Sowwy mammie", zei ik kinderlijk. "Dat zal wel, maar zo makkelijk kom je er niet vanaf, we gaan eerst eens even die stinkluier af doen, want die heb je nu al sinds vanmorgen aan." Ik werd op mijn rug gelegd en mijn luier werd afgedaan en in een vuilniszak gegooid. Daarna werd ik onder de douche gezet en moest mezelf schoon maken. Nadat ik schoon was moest ik op mijn knieen en ellebogen op bed gaan zitten. Ik voelde dat Jessica wat op mijn anus smeerde en keek achterom. "Voor je kijken!" was het devies, en ik deed wat me gevraagd werd, terwijl ze even gemeen een vinger naar binnen stak. Niet veel later voelde ik hoe er een soort van buttplug in mijn kont werd gedaan. Hierna kreeg ik een luier om en wilde me weer omdraaien. "Zitten blijven!". Jessica liep even naar de keuken en kwam weer terug, ik voelde dat er aan de linkerkant van mijn buik, net boven de heup iets werd bevestigd, evenals aan de rechterkant.

"Nu mag je opstaan." Ik stond op en voelde de plug redelijk goed zitten. Ik keek naar de aparaatjes die bevestigd waren. Aan de rechterkant zat een soort van pompje en aan de linkerkant een kastje met een draaiwieltje. "Waar zijn die voor?" Vroeg ik. "Wil je dat echt weten?". Niet meer wetend of mijn vraag wel zo handig was keek ik een beetje verlegen voor me uit. Ik doe het zo wel even voor, eerst gaan we je even aankleden. Er werd me een spijkerbroek aangetrokken met daardoorheen een riem. Door de riem zat een klein hangslotje zodat deze niet af kon. De sleutel stopte Jessica in haar broekzak. Hierna kreeg ik een shirt en een trui aan. Jessica deed mijn trui even omhoog en draaide aan het wieltje, ik voelde hoe de plug in mijn kont begon te trillen, eerst heel zachtjes en daarna heel hard.

"Ik zal je eens laten voelen wat ik moet ondergaan als je me in mijn kont pakt!" zei ze. Ze liet de plug op een zachtdraaiende stand staan. Vervolgens drukte ze 2 keer op het pompje. Met een kreun voelde ik hoe de plug in mijn achterste zich opblies tot een monsterlijke grootte. Daarna drukte ze op een knopje aan de bovenkant van het pompje en de plug liep weer leeg.

Jessica vond dat het inmiddels wel tijd was geworden om te gaan eten en we liepen dan dus opweg naar het restaurant van het park. Eenmaal daar aangekomen zagen we Miranda alleen aan een tafeltje zitten en we gingen erbij zitten. Het was een lopend buffet, en Jessica vroeg mij om wat te drinken te halen en om ook wat voor Miranda mee te nemen. Ik liet de dames dus even alleen en ging wat te drinken halen. Toen ik dat eenmaal had gehaald nam ik plaats en voelde de plug duidelijk zitten. Jessica en Miranda zaten beiden wat te giechelen.

Nadat we wat gegeten hadden vroeg Jessica of ik misschien even met Miranda wilde dansen. Ik liep met Miranda de dansvloer op en voor ik het weet stonden we tijdens een langzaam nummer te slijpen. Miranda legde haar handen op mijn billen en kneep er even in. Ze fluisterde in mijn oor: "Is je luiertje al nat?". Ik antwoorde niet. Toen herhaalde Miranda op iets luidere toon dezelfde vraag en ik schudde van nee...

Ze legde beide handen in mijn zij en kneep zachtjes in het pompje. Ze had dus duidelijk met Jessica zitten praten over de situatie aangezien ze precies wist waar ze alles vinden moest. Na 2 nummers lang gespeeld te hebben met het pompje en het draaiwieltje, liet ze de plug op de hoogste stand trillen en pompte hem 3 keer op. Ik liep nu erg moeilijk richting de tafel en wilde weer gaan zitten toen Jessica het tijd vond om richting ons huisje te gaan, het was al een lange dag geweest. We namen afscheid van Miranda en gingen richting ons huisje. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een schone luier om en werd de plug verwijderd.

Ik kreeg verder geen kleding aan en ging op de bank zitten tv te kijken. Hier was Jessica het niet mee eens, ze zette een krukje voor de schuifpui neer en deed de gordijnen open. Ik moest op de kruk gaan zitten en mocht er niet vanaf komen. Ook mocht ik niet achterom kijken anders zou ik de hele nacht een plug moeten dragen. Ik weet niet of er mensen langs zijn gelopen die mij zo hebben zien zitten, ik zag alleen Jessica wel een paar keer met een lachend gezicht langs me heen kijken.

Na een uurtje was het welletjes geweest en gingen we richting bed, de volgende dag tegemoet...
 
Bovenaan