de Wreking

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 100,0%

  • Totaal stemmers
    1
A

Augur_DL

Guest
vertaald door: fopspeen

HET BEGIN


Ik kon het niet geloven die kleine rat, mijn 7 jaar oude broer. Hij vertelde mams dat ik gisteren spijbelde van school. Nu had mijn vader een reden om me te straffen, wanneer hij vanavond thuiskomt. Ik kan niet geloven dat ik daar nog onderuit kom. Maar ik zal mijn broertje krijgen, vanavond als hij slaapt. Ik zal een plan maken om me te wreken op Tommy, Ik weet al wat ik ga doen, alleen met de kleine details moet ik voorzichtig zijn.
DE VOLGENDE OCHTEND

"Oh shitt!, mams maakt me af" Hoorde ik Tommy zeggen toen ik waker werd van de slepende pijn in mij achterste.

"Ik ben stom bezig geweest." zei Tommy.

"Hoezo?" zei mams.

"Ik heb alweer in bed geplast, ik heb dit al een tijdje niet meer gedaan." Ik kreeg al slechte gevoelens voor Tommy toen hij begon te huilen, want we wisten beiden wat mams zou doen. Maar aangezien ik mijn achterste nog steeds voelde en ik vanavond graag naar een concert wilde, lachte ik bij mezelf.

Tommy was langzaam met zindelijkheid, en plaste elke nacht in bed tot hij zes jaar was. Mijn moeder, die werkt en voor ons moest zorgen, haatte de extra wasgoed en stoute kinderen. Het aardige van de probleem was dat ze dit tegelijk aanpakte.

Tommy wist wat er ging gebeuren en ging naar beneden naar onze oudersslaapkamer. Zachtjes huilend kwam hij de kamer binnen, ik luisterde aan de deur naar mijn wraak. Voor Tommy iets kon zeggen deed mijn moeder zijn doorweeekte pyjama uit. Ze was razend, ze haatte dit.

"Tommy kom hier!" Onder protest en om erger te voorkomen gooide hij de natte onderbroek en pyjama op de vloer. Hij ging harder huilen, ik lachte bijmezelf. Hij kreeg die ochtend twintig slagen en werd gewassen voor hij naar school gestuurd werd.
LATER DIE AVOND

Een keer vond ik niet genoeg als betaling voor mijn wraak. Ik stond om 2 uur op in de nacht, en ging naar de badkamer. Ik plaste niet in het toilet maar in een potje. Na controle of niemand het zag ging ik naar Tommy en leegde de pot op Tommy's pyjama en bed. Dit was de tweede keer en dat betekende andere straf en luiers.
DE VOLGENDE OCHTEND

Voordat Tommy waker werd kwam mams in de slaapkamer en natuurlijk zag ze de natte kleding. Ik zat rechtop in bed om te kijken naar de show. Ze maakte Tommy waker en op dat ogenblik realiseerde hij dat hij weer nat was.

"Mamma, sorry. ik weet niet wat me overkwam. Ik zweer het, alsjeblieft straf me niet." smeekte hij terwijl zijn tranen rolden over zijn wangen. Mam sprak heel zacht en vriendelijk.

"Liefje, ik weet dat het niet jouw schuld is. Je maakte je bed niet nat, dat deed je broer." Ik raakte in paniek hoe wist ze dat? Ik was nu diep in de problemen, maar mischien kon ik dit nog redden. Misschien gokte ze het maar.

"Wat bedoel je, mam?" vroeg ik.

"Stil Michael! Ik zag je vanacht op de gang. Je vergat je deur te sluiten en ik hoorde iemand in de badkamer. Ik dacht dat het Tommy zou zijn en dacht dat hij weer nat was. Maar even later zag ik dat je je potje leegde op zijn bed. Dat betekent dus dat jij Tommy's bed nat maakte. Dus daarom ontvang jij Tommy's straf."

"Nee alsjeblieft, het was een domme grap, ik was kwaad op hem, ik veronderschuldig me."

"Nee, geen reden om hier vanaf te zien, je bent een stoute jongen al een paar dagen, en het is tijd voor je straf. Nu moet je hier komen." Ik wist dat er geen ontkomen meer aan was. Ik deed mijn slip naar beneden. Mijn moeder legde mij over haar knie en strafte me harder dan ooit daarvoor.

Ik probeerde niet te huilen, maar bij de achtendertigste klap huilde ik als een baby. Maar dat was niet genoeg voor haar en ze gaf me 100 slagen. Daarna stuurde zij me naar de hoek van de kamer met mijn rode, blote billen en moest ik in de hoek gaan staan, recht voor Tommy.

Een paar tellen later kwam ze terug de kamer in met een draadloze telefoon. Ze wilde bellen en wilde dat ik het aanhoorde.

"Hallo, mag ik de juffrouw spreken!"

"Een ogeblik.... hallo met het schoolhoofd?"

"Hallo met Jane, Michael's moeder ik wilde even laten weten dat Michael voor de aankomende twee weken in luiers naar school komt."

"Luiers? Hoezo?"

"Hij heeft een lelijke infectie opgelopen, en daarom heeft hij zijn blaas niet onder controle."

"Ja dat is slecht. Wat kunnen we doen om te helpen?"

"Wel ik breng extra luiers mee. Hij moet elke keer na de pauze verschoont worden. Hij kan dit niet zelf doen, want ik vertrouw hem niet."

"Ik begrijp dat hij hier niet blij mee is."

"Nee dat is hij zeker niet. Hij plast ook meer dan normaal, wil je daarom ook dubbele luiers gebruiken?"

"Okay, ik zal.... dat doen, Jane."

"Ja, dit is Mike's vierde infectie in korte tijd. Zo dan weet je het alvast. Ik hoop dat je het niet erg vind dat extra werk, of niet?"

"Nee, geeft niets!"

"Goed, ik zie je binnenkort."

"Okay, daag"

De volgende twee weken was ik gekleed in twee extra dikke luiers en een ruime plastic broek. Ook droeg ik korte broeken zodat iedereen mijn luiers kon zien als ik ging zitten.
DIT IS EEN WAARGEBEURD VERHAAL
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: DE WREKING by Schoenmaker.
Een héél mooi/leuk verhaal!!!
Hoop dat er nog zéér vele komen/volgen???
 
Bovenaan