Dips & Bricks Mijn Luier Leven

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik kon niet slapen en besloot een verhaal te schrijven over mezelf.

Please like and comment!!!


Dips and Bricks
Mijn luier leven


Hey ik ben Dips and Bricks ik heb heel mijn leven al iets met luiers gehad en ik wil er eigenlijk wel een keer iets over schrijven. Ik weet niet meer alles precies maar ik ga het proberen zo goed mogelijk te beschrijven.
Dit is allemaal echt gebeurd.

Ik ben eigenlijk pas erg laat "echt" zindelijk geworden. Opzich ging alles redelijk normaal rond mijn 4e droeg ik geen luiers. Ik begon wel in bed te plassen en kreeg ook steeds vaker overdag ongelukjes. Ik weet niet waarom want ik had echt niet door dat het gebeurde ik kreeg pas wat door als mijn broek al nat was. Ik kreeg hier af en toe straf voor maar mijn ouders kregen uiteindelijk door dat ik het echt niet expres deed.

Mijn eerste luiers
Ik kwam een keer thuis van school en ik zag een grote boodschappentas in de keuken staan en ik schrok een beetje van wat ik in de tas zag staan. Ik mijn ouders wel gehoord dat ze luiers zouden kopen maar ik had nooit gedacht dat ze het echt zouden doen. Maar mijn moeder had dus 2 pakken Libero Up&Go broekjes gekocht. Ik schaamde me heel erg toen ik het had gezien… die avond zou ik ze voor de eerste keer moeten dragen. Dit was een drama ik wilde absoluut niet een luier aan."Ik was toch geen baby meer!?" Ik probeerde op elke manier maar te smeken om geen luier aan te moeten. Maar uiteindelijk had ik dan toch eindelijk de luier aan. En moest ik naar bed. In bed lag ik zachtjes te huilen want het voelde als een straf dat ik weer luiers moest gaan dragen. Ik was bang dat ik de volgende dag naar school ook een luier om zou moeten maar meestal kwam ik de schooldag wel droog door. Soms had ik wel een natte broek aan het einde van de schooldag. Maar naar school kreeg ik gelukkig geen luierbroekje aan maar in het weekend en op vakanties droeg ik wel 24/7 luiers. Natuurlijk de eerste keren is het niet leuk en voelt het als een straf maar na een tijdje went het wel opzich werd het routine thuis vanuit school met mama mee naar de badkamer en daar in je luierbroekje stappen en dan weer terug aankleden.

Vakantie
In 1998 waren we op een camping weet niet meer precies waar maar deze camping heette De Bron. In deze tijd droeg ik geen Libero Up&Go broekjes meer maar Huggies Pull-Ups. Mijn ouders hadden net de caravan opgezet op de camping plaats en er kwamen dezelfde dag ook nog mensen naast ons staan deze mensen hadden 2 kinderen een jongen(10 jaar) en een meisje (7-8 jaar). Altijd als er een gezin met kinderen naast ons kwamen staan mochten mijn broer en ik met de snoepjesdoos langs de buren om een snoepje aan de kinderen te geven. We vonden de buren erg aardig en de jongen vonden we bijzonder want hij had zijn been gebroken en zat in een rolstoel. Het gezin naast ons bleef even lang als ons op de camping en we trokken elke dag met de kinderen van de buren op. Het was erg leuke camping met veel speeltuinen en hier gingen we eigenlijk elke dag wel spelen. Elke dag begon hetzelfde ik kwam uit bed met een nat luierbroekje mama waste mij in de caravan en ik kreeg een schoon luierbroekje aan. Meestal kon ik de hele dag wel doen met 1 luier maar soms had ik er twee nodig.
We waren een keer met alleen het buurmeisje aan het spelen in de speeltuin en we hadden het super naar ons zin. En toen ik de trap van de glijbaan op liep zei het buurmeisje ineens tegen mij: "Hé draag jij een luier!?" Ik had het niet door maar een gedeelte van mijn (natte) luier hing door en kwam bij mijn hotpants broekspijpje buiten mijn broek te hangen. Ik schaamde me erg en zei: "Tja zulke ziektes kun je hebben hè?" Maar toen zei het meisje iets wat ik niet verwachtte ze zei: "Ooh dat geeft niet hoor mijn broer die kan niet goed tegen de nacht en draagt dan ook nog een luier." Ik wist niet wat ik hoorde maar we deden alsof er niks aan de hand was en speelden gewoon gezellig verder en het meisje behandelde me ook niet vreemd ondanks dat ze wist dat ik een luier droeg. Het was een keer slecht weer en we gingen een spelletje spelen in de caravan van de buren ik zat achterin de caravan en keek van achter de tafel uit op het vaste bed in de voorkant van de caravan. Ik had een paar dagen eerder van het buurmeisje gehoord van de luiers die haar broer droeg. Opzich was ik wel benieuwd hoe en wat maarja zo'n vraag stel je natuurlijk niet. Maar ik zag onder het bed wel iets liggen wat ik herkende vooral aan de kleur de bekende groene kleur van een Pampers verpakking. Opzich kon ik zeggen: "Hé liggen daar luiers?" Maar dit durfde ik niet te zeggen en ook wilde ik die jongen ook niet in verlegenheid brengen. De rest van de vakantie speelden we elke dag bij elkaar maar en aan elke vakantie komt een eind en zo ook aan deze.

Ziekenhuis training/nieuwe schooljaar
Omdat ik maar ongelukjes bleef houden had mijn moeder een afspraak gemaakt in het ziekenhuis om mij proberen van mijn ongelukjes af te helpen. Het ging al een stuk beter en ik hoefde overdag geen luiers meer aan maar had nog wel bijna elke dag een natte onderbroek of een dunne veeg in mijn onderbroek zitten en bijna elke nacht was mijn luier nat. Ik zat in groep vier het schooljaar was net begonnen en de nieuwe juf verteld wat over haarzelf en het nieuwe schooljaar. Omdat ik overdag nog wel eens ongelukjes had was dit ook aan mijn lerares verteld en dit had zij ook in haar verhaal verwerkt en toen de klas dit hoorde keken ze allemaal naar mij. Ik kreeg een kop zo rood als een tomaat en kon wel door de grond heen zakken. Gelukkig niemand uit mijn klas behandelde mij anders dan normaal en ik kreeg zelfs mijn eerste vriendinnetje in groep vier.
Elke dinsdag middag werd ik.tegen het einde van de schooldag opgehaald door mijn moeder en gingen we naar het ziekenhuis om te praten met een dokter over mijn plasprobleem. Voor het geval ik een natte onderbroek had had mijn moeder altijd een luierbroekje of onderbroekje mee in haar handtas zodat ik een schone kon aantrekken. Mijn eerste afspraak bij de dokter vond ik erg spannend. Ik moest ook.van de dokter zelf zeggen waar ik last van had dit vond ik super gênant om te vertellen en durfde het ook bijna niet maar na aandringen van de dokter durfde ik te zeggen dat ik af en toe nog een natte broek had. De dokter ging hier natuurlijk gewoon mee om en leerde mij spelenderwijs mijn bekkenbodem spieren te trainen ook moest ik in een schrift droge en natte dagen/nachten bij houden. Zonnetje voor droge dagen/nachten of een regenwolkje als ik een ongelukje had gehad.Altijd leuk als ik een bepaald aantal droge dagen had mocht ik met de dokter voetballen op de gang na de training. Deze training een paar maanden gevolgd en werd langzaam aan droog overdag. De nachtelijke ongelukjes werden ook minder maar waren nog niet over. Elke dag van de training werd er verteld wat de volgende keer zou gebeuren en ik hoorde bij mijn laatste dag iets bijzonders. Ik.zou met een luier om moeten komen en als ik nat was zou ik gewoon in het ziekenhuis verschoond worden. Ik was wel erg nieuwsgierig Maar ik hoefde van de dokter niet meer terug te komen naar de training. Het broekplassen overdag was over en bedplassen kwam veel voor op mijn leeftijd en zal vanzelf overgaan. Ik vond het jammer dat ik niet naar de volgende afspraak hoefde maar was ook wel weet blij dat ik van mijn natte broeken overdag af was. De luiers 's nachts moest ik nog een tijdje gebruiken maar uiteindelijk werd ik ook 's nachts droog.

Ik wil weer luiers dragen.
We waren op vakantie in Limburg we waren in een klein dorpje tegen de Belgische grens aan Eijsden. We gingen elke week zoals gewoonlijk boodschappen doen en elke keer kreeg ik een vreemd gevoel als we door het schap met luiers liepen. Ik keek meestal of ik wat nieuws zag. Op een dag zag ik iets wat ik nooit eerder had gezien het leek op de luierbroekje die ik zelf ook vroeger droeg maar dan voor grotere kinderen. DryNites stond op het pak ik weet niet waarom maar ik wilde heel graag deze luierbroekjes dragen. Maar hoe ik kon natuurlijk niet gewoon om luiers vragen ik had geen plasproblemen meer en dan om luiers vragen is wel erg gek. Ik probeerde mijn "vreemde" gedachten uit mijn hoofd te krijgen maar elke keer zag ik het pak DryNites. Op een avond toen ik in de tent lag dacht ik als ik nu in mijn bed plas krijg ik misschien wel weer luiers om. Ik durfde het wel en plaste die avond expres in bed. De volgende ochtend waren mijn ouders niet blij dat ik in bed had geplast. Maar ze waren niet boos gelukkig. Die avond daarna wilde ik het weer doen ik lag weer in het tentje buiten de caravan en ik zat na te denken over weer in bed te plassen. Mijn vader kwam ineens het tentje in om mij mee te nemen naar de WC. Ik dacht dat er nog niks was gebeurd maar ik had per ongeluk toch al geplast. Mijn vader was hier wel boos om geworden en ik moest de rest van de nacht met een vuilniszak om mijn middel heen slapen en mijn ouders zeiden dat het beter zou zijn om weer luiers te gaan dragen. De volgende dag gingen we naar de winkel en mijn ouders kochten luiers maar de verkeerde ik wilde niet die stomme Up&Go broekjes maar DryNites. Maarja dit durfde ik natuurlijk niet te zeggen en het was in ieder geval beter dan helemaal niks. Toen we na de vakantie weer thuis kwamen kreeg ik gewoon weer tijdelijke Pull-Ups aan. Na een tijdje stopt het "bedplassen" weer.

Weer echt bedplassen
Ik was 12 en het was weer de grote vakantie ik kreeg 's nachts weer echt ongelukjes en om op de camping problemen te voorkomen moest ik. weer luiers gaan dragen. Pull-Ups waren nergens meer te vinden en eindelijk mocht ik DryNites gaan dragen. Ook al plaste ik weer echt in bed ik vind het niet erg om DryNites te gaan gebruiken. Dit waren de volledige witte DryNites in de Oranje (4-7) Groene (7-10) en Blauwe (8-15) verpakking. Ik was nog redelijk klein en de "groene" DryNites paste mij het beste.

Diaperlover
Tijd ging voorbij en ik bleef echt in bedplassen maar vond de luiers erg fijn zitten. Ik ging deed ze heel af en toe thuis stiekem een aan alleen voor het gevoel plassen durfde ik nog niet. Tijden en luiers veranderen witte broekjes werden jongens en meisjes luiers en deze heb ik gedragen tot ik zestien jaar oud was. Ik was achter ABDL gekomen en wilde eigenlijk echte luiers gaan dragen en overlegde met mijn ouders dat ik andere luiers wilde en mocht een Tena broekje bestellen via internet. Dit was een Tena Pants Discreet maat L. Toen ik het binnenkreeg was ik teleurgesteld het broekje absorbeerde erg weinig en de maat was te groot. Wel zat er een flyer bij waarmee je ze kom bestellen bij de apotheek. Ik ging met veel zenuwen naar de apotheek om maar de juiste maat te vragen. Ik kwam bij de apotheek en vertelde mijn verhaal en ik werd even later meegenomen naar een aparte ruimte. Toevallig was de dame die voor mij in de aparte ruimte een gesprek kreeg ook daar voor incontinentiemateriaal want er lagen nog verschillende soorten luiers op de tafel ik werd vriendelijk te woord gestaan door de apotheek medewerker en ik kreeg verschillende proefpakketjes mee. O.a. Tena Pants Discreet maat M en Tena Pants Plus en Super van alles 1. Ik was in de zevende hemel. Thuis de luiers uitgeprobeerd en besloten ik wilde dikste luiers de Pants Super. Later wilde ik meer het gevoel van een echte luier. Ik weer naar de apotheek om te vragen wat er nog meer was ik.kreeg de keuze tussen Tena Comfort en de Flex. De Flex leek al meer op een echte luier en besloot deze te gebruiken eerst de super maar dit werd al behoorlijk snel de Maxi. Ik had ook al veel over de Tena Slip gehoord maar had daar nog nooit een proefpakketje van meegekregen bij de apotheek. Ik belde uiteindelijk toch de apotheek of ze mijn recept wilden aanpassen van Tena Flex naar Tena Slip dit was geen probleem en ik kreeg sinds toen elke maand een pak Tena luiers thuisbezorgd door de apotheek.

Tot nu
Ik werd ouder en het bedplassen bleef ik vond het opzich geen probleem en de luiers in huis vond ik super fijn af en toe stiekem een luier om echt heel leuk. Toch werd het bedplassen rond mijn 19e minder en ik werd weer echt droog. De luiers waren verleden tijd. Ik heb van mijn 19e tot mijn 21e zonder luiers ik miste ze zo erg ik begon weer stiekem DryNites te kopen en gebruiken maar miste de dikke Tena luiers toen ik 22 was mijn eerste luiers besteld via de Shop en sindsdien koop ik een keer in de zoveel tijd daar een nieuwe voorraad. Ik werd actiever op het forum. Ik heb over de tijd veel luiers geprobeerd maar Tena blijft toch mijn favoriete. In de tussentijd leuke contacten gehad (digitaal) en veel ideeën gedeeld. En heb zelfs een ABDL Instagram account aangemaakt. Ik gebruik graag dit kanaal om nieuwe mensen te leren kennen en heb dus ook met sommige mensen contact via Instagram. Dit is een beetje mijn levensverhaal met betrekking tot luiers

Bedankt voor het lezen

-Marcel-

aka Dips and Bricks
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Flink dat je zo openhartig je verhaal verteld, diep respect.
Is nou niet iets waar je graag open over praat, hoewel hier op het forum gelijk gestemden zijn.
Maar dan nog, dus diep respect voor dit verhaal.:oops:
 

Kleine Bram

Superlid
Respect dat je het verteld. Komt me bekend voor. Tot mijn 12de was ik steeds in de nacht nat. Ik moest als ik ging logeren altijd een plastic broekje meenemen. Toen vond ik dat verschrikkelijk. Nu draag ik het graag en ben DL-er geworden. Mis toch een beetje de bescherming van luiers.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Dips N' Bricks zoekt een maatje Contact advertenties 1
V Werken met dips! 16+ Board 6
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 13
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 9
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 13
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 20
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
dirkje87 Wandeling in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Amino Daddy of Luier maatje Tilburg? Contact advertenties 8
R Erectie in luier 16+ Board 21
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
Similar threads


















































Bovenaan