Domme fout

Holipza

Nieuw lid
Eindelijk zou het dan eens gaan gebeuren: ik zou vandaag samen studeren met Melissa, waarschijnlijk het populairste meisje van de klas. Mijn boekentas was al gereed en ik was klaar om te vertrekken,toen ik plotseling iets voelde steigeren daarbeneden. 'Damn.' Bedacht ik luiddop. Ik kreeg al een stijve door alleen te denken aan die meid. Bij haar thuis zouden vast enkele erecties volgen. Ietwat gefrustreerd dacht ik aan vorig jaar, toen ik bij mijn toenmalige vriendinnetje speelde en net ontdekte waardoor ik opgewonden werd. Mijn vriendin walgde van me toen ze mijn spermavlekken zag en maakte het meteen uit. Voor mij hoefde dit geen tweede keer te gebeuren, dus ik had maatregelen genomen. Enkele weken was ik naar het kruidvat gegaan en had ik luiers gekocht. Het leek me ietwat extreem, maar ik wilde dus echt geen maandverband dragen. Ik haalde het pak luiers uit en deed er eentje om, hij leek me niet echt op te vallen. Wat voelde dit raar zeg. Ik stopte het pak luiers pergissing in mijn boekentas en vertrok.
 

Holipza

Nieuw lid
Even later bereikte ik Mellisa's huis. Het leek me een redelijk groot huis, vooral aangezien ze alleen met haar vader woonde. Die was ook degene die opendeed. 'Ah, Mark.' Zei hij. 'Ik ging net weg. Ik denk dat jullie je wel zullen gedragen?' Voegde hij er met een veelzeggend glimlachje aan toe. Ik glimlachte ook en antwoordde met een kort 'Natuurlijk!' waarna de man me binnenliet en daarna vertrok. Mellisa was al begonnen met studeren, maar ze skypete ook nog. Toen ze mhj zag zei ze snel even hey 'Oh, Mark is hier.' zei ze tegen haar vriendin, gevolgd door een bye om vervolgens skype af te sluiten. Daarna begonnen we te leren.
 

Holipza

Nieuw lid
Ik dacht eigenlijk dat de luier niet echt nodig was, aangezien we al een halfuurtje bezig waren en ik nog steeds geen erectie had gekregen. Een stijve wel natuurlijk, maar dat was normaal. Het enige probleem was dat ik dringend moest plassen. Mellisa leek dat te merken aangezien ze vroeg of ik naar het toilet moest. Ik wilde dolgraag ja schreeuwen maar reageerde ontkennend, en besefte dat ik het misschien wel twe uur op zou moeten houden. Naar het toilet gaan kon ik niet, ik zou mijn tas moeten meedoen om me te verschonen en hoewel ik ook ongeluierd zou kunnen blijven, was er nog altijd die kleine kans dat ik toch een erectie zou krijgen, en m'n luier kon ik sowiese niet kunnen dumpen. En, schoot me te binnen, ze zou me kunnen horen plassen en misschien zelfs ruiken. Dus besloot ik het op te houden.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Nice geschreven voor iemand uit 1999! Misschien is je fantasie wat boven je leeftijd, maar dit is nu eenmaal een site waar je open kan zijn wat betreft je fantasie :p

Keep going!

~ LB
 

luierbink

Privéberichten welkom
hoi Holipza, ik vermoed dat je de betekenis van erectie niet kent. Zoek het even op in het woordenboek. Je schrijft namelijk:
"aangezien we al een halfuurtje bezig waren en ik nog steeds geen erectie had gekregen. Een stijve wel natuurlijk, maar dat was normaal".
 

Holipza

Nieuw lid
Dat weet ik, die fout is expres gemaakt :p
Later zul je wel zien waarom. En sorry voor de korte, opeenvolgende hoofdstukken, maar ik typ dit op m'n gsm waar berichten max. 1024 woorden kunnen tellen.
 

Holipza

Nieuw lid
Nogmaals een halfuurtje later vroeg ik me zenuwachtig af hoe ik van die luier af moest komen. Maar toen bleek dat ik hem toch nodig had. Ik bukte me namelijk om mijn op de grond gevallen gom op te rapen, waarbij ik een prachtig uitzicht op Melissa's borsten kreeg. Ik kwam bijna direct klaar. Hoewel ik het probeerde te verbergen, leek ze toch het plotselinge gehijg te horen. 'Ben je net klaargekomen?' vroeg ze zonder blikken of blozen. Ik daarentegen werd bloedrood en stotterde een zwakke nee. 'Ik geloof je niet. Doe je broek uit.' Shit shit shit! Wat nu? Straks zou ze de verkeerde dingen denken bij het zien van die luier, en dacht ze dat ik nog een broekenplasser was! Ik probeerde een oplossing te bedenken voor dit probleem, maar door de knijpende druk op m'n blaas kon ik niet meer helder nadenken. Waarom had ik dan ook die belachelijke luier aangetrokken? 'Nee?' herhaalde ze spottend. 'Wil je dat ik je help?'
'Dat durf je niet!' Riep ik uit.
 

Holipza

Nieuw lid
Ik voelde de druk op mijn blaas nog meer stijgen en besefte dat ik snel een toilet moest vinden. Maar helaas, op het moment dat Melissa bij wijze van antwoord op mijn protest mijn broek naar beneden deed, plaste ik. 'Je draagt nog pampers!' Schreeuwde ze meteen uit. Ik wilde iets terugzeggen, maar mijn antwoord bleef in mijn keel steken. De stilte daaropvolgend werd onderbroken door haar luidkeels gelach. 'Oh wauw, je bent nog een broekenplassertje!'
'Nee!' Riep ik meteen uit, dit liep echt helemaal fout. 'Het is voor het geval ik een erectie krijg...' Ze frontste haar wenkbrauwen en antwoorde: 'Je bedoelt voor wanneer je klaarkomt? Want je hebt echt geen luier nodig om een stijve te verbergen. En eigenlijk voor een orgasme ook niet. Het feit dat je het verschil niet kent bewijst alweer dat je een baby bent! Een luier doe je echt niet aan om een orgasme te verbergen!'
 

Holipza

Nieuw lid
Machteloos bedacht ik me hoe ik me hieruit kon redden. Het hielp ook niet echt dat ze haar kodak uithaalde en ik daarop begon te huilen. 'Ik ben geen baby!' snotterde ik. 'O nee? En waarom is je luier dan nat?' stelde ze vast. Hier wist ik geen antwoord op. 'Die is trouwens toch wel aan verschoning toe. Hea je nog wat luiers mee?' Ze woelde even in mijn zak en haalde er het pak Pampers uit. Daarna riep ze zo luid mogelijk: 'paaaap, iemand heeft hier een schone luier nodig!!!' Ik staarde haar stomverbaasd aan, verblind door tranen.
 
N

natte-broek

Guest
Begrijp ik nu goed dat ze de hoofdpersoon gelijk "pest" terwijl ze zelf n luier draagt?
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
Leuk verhaal , alleen ook ff dit , zij roept voor mamma terwijl ze alleen met haar vader leeft ?? , jammer van dit soort foutjes
 

Holipza

Nieuw lid
Whoops, dat was een foutje. melissas luier moet borsten zijn xd
en 'maaaamaa' zal ik veranderen in 'paaaap'
 

Holipza

Nieuw lid
Er kwam geen antwoord, en ik stelde me voor dat haar vader stomverbaasd was. Wat moest hij wel niet denken?! Toen herinnerde ik me dat haar vader een uurtje geleden weggegaan was. Zelf leel ze dat ook door te hebben. 'Wat jammer nou' zei ze quasi-teleurgesteld. Maar er verscheen meteen weer een stralende glimlach op haar gezicht. 'Nee!' protesteerde ik luidruchtig, terwijl ik rechtkwam uit mijn stoel. 'Ik ga naar huis, bitch. Net toen ik de deur had geopend en erdoor wilde stappen fluisterde ze: 'Zal ik dan maar een foto album getiteld "Baby Pieter"' aanmaken op facebook?'
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Steeds als ik een post zie hier herken ik op het eerste oog niet dat het een hoofdstuk is. Je wilt duidelijk even snel tussendoor een paar regeltjes schrijven, maar wat als je nou eens wat meer tijd vrij maakt en alle 'stukjes' die je tot nu toe hebt in éen bericht post? :D

En als je het in word uittypt, heb je een spellingscontrole te vriend :p Of deed je dat al?
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Eerst heet de hoofdpersoon Mark, daarna ineens Pieter? Vind het maar moeilijk te volgen. Denk dat je er toch wat meer tijd in moet steken, en verder sluit ik me aan bij LFB hierboven.
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Mooi begin.
Maar als je er inderdaad wat langere teksten van zou maken, komt dit je verhaal en het leesgemak ervan alleen maar ten goede denk ik...
 

Sparrow

Jack Sparrow
Het is een leuk verhaal.

Voor een schrijver met geboortejaar 1999 is dit een knappe prestatie. Een verhaal schrijven is moeilijker dan wordt gedacht en voor deze beste schrijver staat de moeilijkheidsgraad zeker niet in de weg. Ik schrijf zelf ook verhalen en weet hoe moeilijk het kan zijn. Goed werk.

Toch ben ik het wel eens met gebruiker Luierfan_boy en gaat over het volgende citaat:
Misschien is je fantasie wat boven je leeftijd
Het is absoluut niet mij bedoeling om het verhaal af te kraken maar wellicht kan ik je helpen met wat Luierfan_boy bedoelt. Mark had vorig jaar een vriendin en tijdens deze periode ontdekte hij hoe hij opgewonden werd. Het is helaas uitgegaan vanwege spermavlekken maar hoe zijn die spermavlekken tot stand gekomen en hoe heeft ze het ontdekt? Ik hoef geen uitleg te hebben maar het is wel onduidelijk. Hoe oud is Mark en hoe zelfverzekerd is hij? Ik heb namelijk nog nooit een jongeman luiers zien kopen in een Kruidvat of een ander dergelijk supermarkt.

Fantasy mag en kan maar moet wel duidelijk zijn.

Wellicht een goed advies wat ik kan meegeven:
Probeer altijd eerst te bedenken waarover je wilt gaan schrijven en werk dat in korte lijnen uit. Bij mij verhalen probeer ik tijdens de inleiding hoofdpersonen voor te stellen, zodat de lezer weet in welke situatie het verhaal zich afspeelt. Dit maakt het een stuk makkelijker voor de lezer en voor jezelf. Probeer tijdens een verhaal ergens naar toe te gaan. Als je weet waar je wilt eindigen dan kan je het begin zo mooi maken als je wilt. Zolang de puzzelstukjes maar in elkaar passen.
 
Bovenaan