Verhaal Klaar DRYNITES

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 12,5%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 25,0%
  • 8

    Stemmen: 4 50,0%
  • 9

    Stemmen: 1 12,5%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    8

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Drynites Lover

De inleiding:


Al jaren ga ik als een echte diaper lover door het leven, echter de ene keer wat meer als de ander. Het begon allemaal heel gemakkelijk mijn vriendje was 's nachts nog niet zindelijk en droeg dus luiers, dus veel bij hem slapen en dan ook een luier aan en deze gebruiken. Dit waren destijds gewone Pampers junior en ik was erg slank dus deze paste ik met gemak. Na een aantal jaren was ik natuurlijk ouder geworden en paste ik die Pampers junior niet meer, hij trouwens ook niet, maar hij plaste nog wel steeds in bed. Het was ook de tijd dat Pampers met de extra large op de markt kwam. Van weken opgespaard zakgeld kocht ik die droeg en gebruikte ze ook, maar je wordt ouder en groeit ook en ook die maat paste ik niet meer. Ik moest heb toen de Pampers met klusplakband vast gemaakt tot ik een keer bij de drogist kwam en mijn ogen opvingen wat naast die Pampers lagen.
De eerste kennismaking:

Ik was weer door mijn voorraad Pampers heen en ging met de bus naar de stad om nieuwe te halen. Eenmaal bij de drogist zag ik in het luierschap iets wat meer mijn aandacht trok het waren de Drynites. "Drynites for older children" stond er op de verpakking ik liet de Pampers links liggen en kocht zo'n pak Drynites, ging naar huis en verstopte ze ergens waar alleen ik wist waar ze lagen. De eerste avond kon ik niet wachten om ze uit te gaan testen hoe ze waren. Ik ging naar bed toe, pakte zo'n broekje en deed hem aan, oeps daar scheurde een zijkant een beetje los ik deed hetzelfde aan de andere kant en hij zat als gegoten. Destijds zaten er nog maarliefst 11 stuks in een normale verpakking. Ik was dus na krap 2 weken al door mijn voorraad heen en moest dus nieuwe gaan halen. Dit heb ik zo met die eerste maat medium voor kinderen van 4 tot 11 ik denk een jaar gedaan, tot ik in Rotterdam aan 't winkelen was en daar wel iets heel moois zag liggen.
Drynites in een groene verpakking:

Daag's voor mijn Drynites voorraad op was had ik besloten naar Rotterdam te gaan, dus dat deed ik. Ik nam voor alle zekerheid de verpakking van die Drynites mee zodat ik kon laten zien wat ik bedoelde als ik er toevallig naar moest vragen als ik ze niet kon vinden. Zo ging ik bij de eerste winkel naar binnen, een AH, hier waren geen Drynites te vinden ze wisten niet eens wat het was, zelf niet toen ik ze de verpakking liet zien. Na vele andere winkels te hebben bezocht en overal waar ik kwam niks te kunnen vinden was ik toch wel wat teleurgesteld tot ik langs een Kruidvat liep en daar in de etalage een pak Drynites zag staan in een groene verpakking.

Ik ging naar binnen naar het luierschap en daar stonden Drynites in een paars pak en in een groen pak. Op dat groene pak was te lezen nieuw, voor kinderen van 7 tot 11 jaar. Deze moesten wel groter zijn snel kopen en gaan proberen.

Ik zocht een wc op deed er eentje aan zat perfect zelfs zonder de zijkanten kapot te maken. Dit met die groene Drynites, noem ik het maar, ging een jaar goed tot ik de Drynites bijna nergens meer in de winkels zag liggen. De moed was me aardig in de schoenen gezakt, die Drynites uit 't paarse pak paste ik allang niet meer, dus ik baalde flink. Maar na een tijdje verschenen ze toch weer in de winkels ze waren in een vernieuwde stijl terug. Ze konden nog meer absorberen.

Jippieeee, nog meer absorptie en dat voor dezelfde prijs. Dit ging tijden door: Drynites kopen, vullen, weggooien en weer nieuwe kopen. Zelfs op vakantie droeg ik ze. Ik wist dat ze in de VS ook nog een Xl maat hadden zo ging ik op vakantie naar de VS om daar die XL te passen. Ging perfect ik vond het jammer dat ik niet een pak of 3, 4 mee kon nemen naar Nederland. Maar dat was niet zo erg toen ik op TV een reclame zag.
Drynites XL nu ook in Nederland:

's Avonds zat ik op mijn kamer naar TV te kijken lekker in een Drynites en alsof de duivel er mee speelt er kwam een reclamespot van Drynites met een derde blauw pak in beeld ik ging naar de site van Drynites en zag dat er ook een derde maat, Drynites Xl waren er stond zelf onder. "Past ook bij oudere kinderen met incontinentie en jong volwassene". Een hemel ging open Drynites eindelijk in een maat die echt voor mij geschikt was als een dolle rende ik door de kamer heel ik deed van blijdschap het zelf in mijn Drynites.

Toen mijn voorraad Drynites Large op was ging ik er gelijk op uit om die nieuwe Xl te kopen. Ik kon hem in de eerste instantie niet vinden maar vond hem toch. Ik kocht ze en ging lekker naar huis toe en kon weer niet wachten tot 't avond was en ik ze kon testen. Maar uiteindelijk was het zover. 10 uur in de avond het uur van de Drynites waarheid. Ik maakte het pak open en daar kwam wat uit. Schitterend gewoon, een grote Drynites kwam er uit. Ik deed hem aan en moest spontaan plassen. Ook 's nachts voelde ik dat mijn Drynites verder gevuld werd. Jeetje dacht ik, ik kan er zelf meerdere keren in plassen zonder dat het mis gaat.

Ook mijn vriend die nog steeds in zijn bed plaste was er zeer over te spreken. Hij kwam nu na jaren er pas achter dat dit er was. Hij had tot die tijd nog gewoon luiers aan moeten doen. Zo na jaren zaten we samen op de bank tijdens een pyjamaparty met vrienden. Hij en ik in een Drynites en de rest dan.
De grote verandering / verbetering van Drynites:

Op dat pyjamafeest waren nog meer vrienden van ons ze wisten niet dat ik graag luiers droeg en dat hij ze nog nodig had. We besloten dus dat ook zij maar een Drynites om moesten. Uiteraard wilden ze dat niet maar wij bleven aandringen dat ze dat moesten doen. We besloten er een soort van wedstrijd van te maken, wie droog bleef was de winnaar en nat was niet. We gingen naar bed en deden allen een Drynites aan. De volgende morgen bleek iedereen nat te zijn, zelfs degene met de grootste mond van ik blijf droog was klets nat.

Op TV zagen ik en mijn vriend dat de Drynites nog beter werden doordat ze een andere buitenkant kregen die nog meer als een echt broekje zou aanvoelen, zodat het voor de kinderen nog minder op een luier leek. Ook zouden ze nog meer gaan absorberen. Dat merken we eerst niet maar toen wel, ze waren weer een tijdje uit de schappen er lagen dus een behoorlijke tijd nog van die ouwe die ze nog over hadden. Maar nu liggen de echte super vernieuwde Drynites in alle maten weer in de winkels. Zelfs de verpakking is anders. Ze zitten nog beter dan eerst. Ze absorberen nog beter. Er zitten er in onze maat maar liefst 13 in een pak, ruim genoeg voor twee weken Drynites plezier. Er is slechts een nadeel de prijs is wel omhoog gegaan.

Inmiddels is mijn vriend helemaal zindelijk, maar nu vindt hij het ook leuk om luiers / Drynites te dragen. Voor mij mag er zelf een Drynites Extra Large Plus komen voor kinderen / jong volwassenen van 16 jaar en ouder, dan hebben wij met ons 23 jaar echt een Drynites in onze leeftijdscategorie en kunnen we nog meer lol beleven.
 
L

luierdude

Guest
bij een drogist kun je ook tena halen die zijn bijna hetzelfde als dry nites
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Henkjansmith Oude (vintage) drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Berth XL Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Drynites en vraag, ervaring Luiers 23
Diaperteen_nl Oude pampers/drynites? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Drynites Opzoek naar Drynites. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
A welke luiers zijn beter Luiers 58
Friese Luier Ster x Drynites onder tena dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luiers 1997 Drynites Luiers 24
W Drynites Algemeen 6
Redheaddiaper Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
diaperdrenthe Old Skool (nostalgische) drynites gevonden Pub 9
Diaperteen_nl Drynites oudere design Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
briekje Eindelijk luiers gekocht! :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Nieuwe Goodnites!! / Drynites ook??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
S Strenge papa S 4
Dips N' Bricks DryNites Boy vs Girl Luiers 19
Diaperteen_nl Speciale luiers/luiers gezocht Algemeen 9
Dips N' Bricks Hoe noemden jullie luiers/DryNites thuis? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
bilou Nieuwe drynites? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 129
P DryNites meisjes, jongens of Kruidvat maat 9 Broekplassers en Poepers 15
T Pampers of Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth Drynites / Goodnites. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
B Drynites passen niet meer Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Friese Luier Ster x Drynites kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Luiersersen Drynites boys vs girls Broekplassers en Poepers 10
Luiersersen Drynites vs Kruidvat Huismerk Broekplassers en Poepers 3
boyindrynites Nieuw design Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Drynites VS Goodnites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
BabyJake van Drynites naar Rearz! 16+ Verhalen 26
L Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Little Endy Gratis Drynites aanvragen via hun website Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
Dips N' Bricks Zijn DryNites populair? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Berth Goodnites VS Drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
D Drynites proefpakket ?! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Berth vernieuwde drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
R DryNites Luiers 18
Berth nieuwe drynites wanneer? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
DaddyZ Als DryNites te klein worden... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luierbroekje-1993 Drynites voordeelbon Pub 2
thokke Oude drynites Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
U Kruidvat: Drynites. Nu 2 pakken voor slechts €10,-! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Limbonees Gratis Drynites AB/DL/TB Links 7
M drynites vs underjams Luiers 19
smurfke gratis staal Drynites (België) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Jack_Hammer Nieuwe Drynites Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
thommy drynites Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
H drynites of underjams Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan