Een ABsurd Sprookje

Delete

Superlid
Achttien jaar had het geduurd!
Eindelijk was ze er vanaf en het staat haar nog in haar geheugen gegrift, het moment dat mama symbolisch het pak met de laatste luierbroekjes in de kliko gooide.

Dat moment zou in de loop der jaren nog vaker tot haar nog jonge heugenis komen.
Maar naarmate de jaren voorbij gingen veranderde het trotse gevoel richting weemoed.
Weemoed naar de geborgenheid van het broekje en de immer en aldoor bemoedigende liefde van vader en moeder.

Nooit hebben die problemen gemaakt van Rikkie's, want daar hebben we het over, probleempje.
'Komt op zijn tijd goed' waren steevast de woordjes en dat kwam het ook.

Maar die weemoed speelde steeds meer op.
Vooropgesteld, de natte nachten waren op zijn zachtst gezegd geen pretje.
De plaswekker die het hele huis wakker maakte behalve degene voor wie die was.
De beschamende momentjes op muziekkamp en zo nog meer.

Daar tegenover stond dan weer de geborgenheid zoals ze die nu mistte.
Zaterdag avond gedoucht op de bank met een warme pyjama tegen papa of mama, met the Voice op tv.
Onder haar pyjama het luierbroekje en in haar mond haar duim die het innerlijke feestje compleet maakte.

Duimen doet Rikkie heden ten dagen nog altijd. Soms wel eens zelfs als ze niet eens in bed ligt maar gewoon op de bank tv kijkt.
Mama maakt dan wel eens de opmerking dat ze geen klein kind meer is.

Maar oh! Wat zou ze toch graag als vroeger met een luierbroekje gaan slapen en oh! Wat zou ze graag willen dat het vroeger was, toen ze wél een klein kind was.

En toen die avond in januari.

Drukke tijden voor Rikkie vanwege tentamens maken de eerste dagen van 2020 stressvol.
Het leren ansich is voor Rikkie geen probleem maar toch weet ze zich altijd weer op te laten jagen door de drang om beter te doen dan andere.

Die avond was Rikkie het even moe en besloot ze tijdig haar fijne bedje op te zoeken.
Oh wat heerlijk om weer eens zo vroeg in haar bedje te liggen.
Het was wel fris maar ook helder buiten. Een prachtig schouwspel van het schitterende sterrenplafond wat aan de hemel stond.
Rikkie had haar duim al op de wel bekende plek, terwijl ze uit het raam gaapte.
Een vallende ster schoot door de melkweg.

Over haar schouder zag ze het grote, knuffelachtige bed met al haar knuffels.
Gek hé, bedacht ze zich.
Vroeger wilde ik nooit naar bed en nu maar al te graag.

Weer dacht ze aan vroeger.
Aan de duim in haar mond en de kus van mama voor het slapen gaan.
'Gaan we het weer proberen?' waren steevast de woorden voor 'welterusten'.
En het knikje tegen beter weten in was steevast het antwoord.

Het was papa die na het zoveelste plaswekker debacle opteerde voor luierbroekje omdat het zo werkelijk geen doen was.
In eerste instantie was Rikkie daar alles behalve gecharmeerd van, sterker nog..
Ze kon wel huilen.

Nu zou ze bij wijze van spreken kunnen huilen omdat ze juist géén luier meer om mag.. Hypothetisch gezien dan want grote meiden huilen niet. Of was ze niet zo groot?

Rikkie jumpte haar bed op.
Met in haar ene duim in haar mond en de andere op het schermpje van haar smartphone speurde Rikkie langs de gebruikelijke websites waar ze mensen vond die dezelfde gekke gekke gevoelens had als zij zelf.
Forums en persoonlijke blog pagina's.
Allemaal waren ze het gevoel toebedeeld waarvan Rikkie ontdekte dat het AB/DL heet.

Prachtig die vallende ster zojuist.
Bijgelovig was ze altijd wel een beetje geweest en tijdens het doelloos en eindeloos wrijven over haar smartphone stapte Rikkie uit bed.
Ze legde haar telefoon weg en ging op haar knieën met gevouwen handjes langs haar bed zitten.
Haar ogen kneep ze dicht en sprak binnensmonds;

'Oh, wat zou ik graag weer klein willen zijn... Ik wil klein zijn!'
'Silly me', denkt ze direct als ze haar ogen opent en snel onder haar warme dekens duikt.

'Zucht, nee ik kan niet terug.. Jammer'

En ze draaide op haar zij, stak haar duim weer terug in haar mond en met onder haar andere arm haar favoriete knuffel Ijor viel ze in een welverdiende slaap.

Omstreeks middernacht moet het zijn geweest als Rikkie wakker worden van wat koude lucht.

Met haar handen automatisch checkend bij haar kruis maar hee.. gewoon keurig droog.
Als ze omhoog komt om te kijken wat dan die koude veroorzaakt ziet ze het raam op een kier staat.

'Hoe kan dat nou?' vraagt ze zich af.

En zonder er verder bij nadenken doet ze het raam vlug dicht, jumpt terug in bed om lekker verder te tukken.
Hup, duim weer in de mond en verder knorren.

'Ja ga maar weer verder tukken' hoort ze opeens een gek stemmetje zeggen.

Wakker maar met haar ogen dicht twijfelt Rikkie of het klopt dat ze zojuist een gek stemmetje heeft horen zeggen dat ze verder moet tukken, maar te slaperig om te beseffen knort ze lekker verder.

'Ja jij daar!' hoort ze het stemmetje weer.

Één voor één opent ze haar aan elkaar plakkende oogjes.
Voor ze goed en wel beseft wat ze ziet hoort ze weer;

'Héh Héh, ik heb niet uren de tijd'

Met ogen zo groot als knikkers kan Rikkie amper beseffen wat ze ziet.
Op haar nachtkastje zit, met zijn linkerbeen rustend over zijn rechter, een kaboutertje.
Een in zwart gekleed ventje met een baard, een hoedje en in zijn rechterhand een pijpje.
Langzaam brengt ie het pijpje richting zijn mond, zuigt eraan en blaast het rookwalmpje stoïcijns voor zich uit.

'Jij hebt mij geroepen jongedame, dus uhhh
komt er nog wat van?' snauwt het norse mannetje richting Rikkie.

Slaperig als ze is begrijpt Rikkie nog niet helemaal wat er nu precies gaande is.
Droomt ze nu?
Ze knijpt in haar arm maar het doen pijn.

'Uhm hallo, kan ik u helpen?' antwoord Rikkie hees van het slapen.

'Ik dacht dat ik jóu moest helpen'
Mort het Kaboutertje terwijl die nog maar eens aan het pijpje 'trekt'.

'Ik, uhm, ik begrijp het niet, wie ben jij? Wat doe je hier?'
Het zijn de eerste vragen die bij Rikkie op komen in het tijdsbestek van 0,006457 seconde.

'Ik ben Kaboutertje Ab en ik werd door mijn baas naar dit adres gestuurd omdat iemand vanaf dit adres vraag gedaan had naar 'het speciaal verzoek'. 'En ik was potjandorie al bijna thuis van mijn dienst' moppert Ab verder.

'Maar ja, er is er maar eentje die aan dit 'speciaal verzoek' kan voldoen en dat ben ik helaas'.
'Dus wat zeggen we er van? Effe afhandelen zodat ik naar moeder het vrouwtje kan?'

'Ho ho wacht eens' klinkt nu Rikkie wat geirriteerd. 'Kun je niet even zeggen waar het over gaat? Je komt hier zo maar binnen, terwijl ik slaap. Je loopt alleen maar te mopperen en dat ik ergens ja op moet zeggen?'

'Ja!' roept het Kaboutertje, 'Jij wilt toch persé klein zijn!'

Opeens begint er een lampje te branden bij Rikkie en kan nog steeds haast niet geloven dat dit gaande is.

'Hoezo weet jij dat? Ik bedoel, hoe kan dit? Waarom ben jij hier? Ik weet niet...!' stammelt Rikkie.

'Luister eens eventjes jongedame' zegt het Kaboutertje.
'Ik ben Kaboutertje Ab, werelds meest beroemde kabouter in het terug toveren van kinders maar ook van volwassen mensen die erachter zijn gekomen dat ze ouder In dan ze daadwerkelijk willen zijn'

'Ja, en?' aldus een alom verbouwereerde Rikkie.

'Behalve dat je hier met een duim in je mond en een Ijor knuffel in je nabije omgeving dromend over de verzorging op de commode ligt te knorrepotte, zat je gisteravond ook nog eens met gevouwen handjes langs je bedje te bidden dat je weer klein mocht zijn' spreekt Ab Rikkie streng toe.

Rikkie kan Ab niets minder dan gelijk geven maar om nu echt voor echt helemaal terug te keren naar haar kleutertijd gaat haar ook wat ver.

'Maar dat kan toch niet?' antwoord Rikkie..

'Weet je wat meid' zegt Ab.
'Mijn diensttijd zit er bijna op en ik doe je de volgende aanbieding.
Speciaal omdat het bijna carnaval is en carnaval het feest van de gekkies is, tover ik je 11 jaar terug in de tijd.
Echter zul je weten wat je nu weet. En bij volle macht over jezelf kunnen beslissen.
Je bevindt je dan alleen wel in het lichaam van een vijfjarige die er bijvoorbeeld snachts niet voor kiest hoe zijn nachtwaar eruit ziet.
Over twee weekjes kom ik bij je terug om te kijken hoe het is geweest'
Dan kan ik altijd wat voor je betekenen mocht je niet meer willen, goed idee?'
Aldus het Kaboutertje..

En nog voor Rikkie iets kan zeggen 'trekt' Kaboutertje Ab stevig op zijn pijpje en blaas de zilveren sterrenstof in het gezicht van Rikkie.
Als een blok valt Rikkie uiteraard al duimend in slaap.
Kaboutertje Ab trekt nogmaals aan zijn pijpje en stuurt zo Ijor onder de armpjes van de bijna-kleine meid.

Met een hupsje van het nachtkastje verdwijnt Kaboutertje Ab via de slaapkamerdeur en zo uiteindelijk via de voordeur van het huis, terug naar moeder het vrouwtje.

Trots op het feit dat hij, hoewel ze dat nog niet snel zal beseffen, weer iemand ziels gelukkig heeft gemaakt beseft hij dat hij een kleinigheidje is vergeten.

Maar dat zal zich morgen vanzelf oplossen..

*En hoewel ik dit verhaal ook maar in de kroeg heb gehoord zou het best wel eens waar kunnen zijn. Zijn jullie ook benieuwd naar wat er met Rikkie gebeurd als ze wakker wordt? En wat is Kaboutertje Ab vergeten denken jullie?

Tot vervolgd!
 
Laatst bewerkt:

Majoretje

Gek op turn/majorette pakjes, met of zonder luier
Ondanks dat kabouter niet toveren :-X vind ik de naam geweldig bedacht ;D ;D
 

Delete

Superlid
Dit is wat er gebeurde na het ABsurde verhaal zoals hierboven beschreven:

Nog niet zo heel lang geleden in een dorp hier heel dichtbij.

Een verkwikkend rondje hollen door het bos. Op deze prachtige woensdagochtend, vrij van zijn plichten voor de burgervader startte Tim zijn smartwatch voor tien kilometer lang het genot van de endorfine in het hoofd.

Het welbekende rondje; drie kilometer langs de grote baan, vanaf daar het natuurrijke bos in en aan de andere kant van het bos via dat stroeve zandpad terug naar huis.
Wat een bofkont was Tim en dat besefte de 23 jarige wel opgevoede jongeman.

Tim, zoon van de smid en rechterhand van de burgemeester van het dorp
En jongste van een gezin van zeven.
Geen broers, louter zussen en integenstelling tot andere sprookjes alles behalve in armoede opgegroeid.
Echter dus wel met zes, oudere, zussen.
Niets mis mee uiteraard.
Vaak gewoon hartstikke gezellig maar nog vaker iets minder gezellig.
'Kleine' Timmetje was vaker dan hem lief was de levende versie van wat veel later als Baby Born op de markt zou komen.
Alle zes de zussen hadden die fase waarop ze 'mama en papa' wilde spelen.
En dan zonder papa maar met een baby.
Tim dus.

Zo nu en dan dacht Tim nog eens terug en twijfelde er dan over wat hij het meest verafschuwde aan die tijd, vroeger.
Waren het de aangedikte onderbroeken die dienst moesten doen als luier?
Of waren het toch de talloze strijken door de volle haar dos van Tim? De eindeloze knuffelsessies?
Het in bad gedaan worden? Het op klaarlichte dag in bed gestopt worden?
Anyway, verafschuwen.. maar toch zo nu en dan met weemoed terugkijkend op die tijd
Want laten we eerlijk zijn; niet iedereen had het zo welvarend als het gezin van de smid. Dus klagen werd bestraft door vader.

Een blik over de schouder, een blik vooruit en nog eens over de schouder en hup! Het bos in!
De eerste drie kilometers vlogen voor zijn gevoel en op het volgende stuk ging de intensiteit omhoog. Even gas geven, dacht Tim.

Halfweg het bos ziet een bezwete Tim op rechts, tussen de bomen iets wits.
Als door een oerkrachtige zuiging wordt hij al rennend naar het pracht getrokken.
Bij de maten van zijn stappen nadert Tim dit maagdelijk witte 'iets'.
Verhip, denkt Tim als hij langs het een rots een meisje ziet zitten.
Een jong maar volwassen meisje huilend op een steen, huilend huilend en helemaal alleen.
Tim stopt direct, een echte heer.

'Heela, gaat het wel meisje? bekommerd de jongeman zich om het meisje.
Uit de handen van het in elkaar gevouwde grietje verschijnt een betraand maar prachtig gezicht, met lang, gekruld blond haar.
'Oh hee' snift het meisje.
'Laat maar, tis niets..' stamelt ze.
Tim nadert toch het meisje.
Van het maagdelijk witte, wat de aandacht van Tim trok was echter helemaal geen sprake meer, vreemd.

'Kan ik je ergens mee helpen, je bent zo bedroefd?' vraagt Tim terughoudend en schrikt als hij denkt het probleem van de tranen gevonden te hebben.
Haar lichtblauwe denim kleurt donkerblauw in het midden wat naadloos over gaat in de waterige strook op de steen waarop ze zit.
Bangerig kijkt het meisje Tim in de ogen.
Voor haar een afgang, want misschien voor hem een afknapper...
Wat moet hij wel niet denken?

'Heb je een ongelukje?' vraagt Tim
En het meisje knikt.
Spreekwoordelijk gezien zakt het meisje langzaam de grond in ware het niet dat de alleszins keurig opgevoede Tim haar gerust stelt.
'Kan toch gebeuren? Voelde je het niet?
En opgelucht dat Tim haar niet uitlacht laat ze weer een traan.
'Het is de schuld van die stomme k- kabouter!' mompelt het meisje.
'Huh? Wat? Wacht even, kabouter? vraagt Tim en kijkt om zich heen.
Mopperend gooit het meisje de dichtst bij haar voet liggende steen een eind weg, bijna tegen een boom.
Verdriet maakt plaats voor boosheid.

'Ja, dat stomme kaboutertje! Hij heet AB.. zorg maar dat je hem niet tegen komt anders wordt je net zoals ik' moppert het meisje

Totaal verbijstert denkt Tim eerst dat ie droomt.
Maar dromen doe je normaliter thuis in bed, niet in het bos.
Dit is echt gaande.
In zijn stoutste dromen bekeek hij vrouwen die zichzelf op het wereldwijde web beplast tentoonstellen en dit bracht hem geregeld tot tussen de sterren.
Maar hoffelijk als Tim is beseft hij wel degelijk dat dit niet het moment is de geneugten van deze ongemakkelijke situatie uit te buiten.

'Hee, het geeft niet dat je een ongelukje hebt. Kan de beste overkomen. Is mij ook vroeger echt wel eens gebeurd' liegt Tim.
Dit gebeurde hem tot zijn twaalfde iedere nacht namelijk.
'Maar wat is dat met die kabouter dan?'
Het meisje kwam wat tot bedaren dankzij de geruststelling van Tim.

'Lang verhaal. Een poos terug had ik mijn raam van mijn kamertje open laten staan om de glinsterende sterrenhemel te aanschouwen maar ik vergat het dicht te doen en viel in slaap. In de nacht bezocht een kaboutertje mijn kamer die zich voorstelde als AB. Ineens betoverde hij mij en sindsdien lukt het me waarlijk niet om mijn plas op te houden. Hier in het bos oefen ik beschut omdat ik thuis daar geen mogelijkheid toe heb' verteld het meisje

'Oefenen?' vraagt Tim iets meer dan gemiddeld geïnteresseerd.
'Het is echt héél vervelend' benadrukt het meisje
'Beloof je dat je niet om me zult lachen?
En Tim knikt.

'Die ochtend werd ik wakker, en toen had ik mijn hele bed nat geplast. Moeder was natuurlijk furieus en dit leverde me een enorme pak voor mijn natte pyjama broek op.
Een eenmalig ongelukje was het echter niet. Want even later die ochtend gebeurde het weer.
Ik had juist gedoucht, kleren aangedaan en stond op het punt naar mijn zieke oma te gaan toen, nou ja je weet wel' verteld het meisje

Bij Tim kwam de stoom uit zijn oren en werd nu in het diepste geheim zelf een beetje nat ter hoogte van je-weet-wel..

'Nou goed, je luistert toch niet' bromt het meisje..

'Nee nee, jawel.. stop.. vertel verder' verschrok Tim.
'Ik vind het echt heel vervelend voor je' jokte hij. 'Wel een beetje gek van die kabouter, maar vertel verder..'

'Vader en moeder waren vlug klaar met mijn ongelukjes en wat volgde tart je verbazing. Maar echt, je moet beloven niet te lachen. Want het is echt niet leuk' benadrukt het meisje nog maar eens.
'Echt, ik beloof het' zweert Tim gezien zijn twee vingers in de lucht.
'Nou, sindsdien moet ik van mijn ouders een luier dragen. Net als vroeger, toen ik klein was. Maar ik ben nu niet klein, ik ben groot!' jammert het meisje stampvoetend.

De ervaringsdeskundige op dit forum kunnen zich voorstellen hoe Tim er bij moet hebben gestaan.
Hetgeen hij sinds het vertrekken van zijn laatste zus uit het ouderlijk huis niet meer kan vergeten, wat hem triggert en wat hij maar niet los kan laten komt allemaal tezamen in dit bos.
Verlangend naar het krijgen maar ook geven van zorg en liefde, zoals zijn zussen dat bij hem (misschien iets te veel) gaven aan diegene die het nodig heeft.
Gezonde meiden met een 'broekplasprobleem'.
Of die nog een luier aan hebben.
Of de grootheidswaanzin die ze hebben terwijl daar allerminst reden voor is.
Een druppeltje vocht verliest onderwijl ongecontroleerd zijn attente plasser.
Geen plas overigens.

'En kan ik je nu ergens mee van dienst zijn?' herpakt Tim zich correct maar niet minder opgewonden.

'Nou.. ik ga altijd naar dit bos om te oefenen zonder luier, maar het ik was even droge kledij vergeten. Het ging dus helemaal mis.
Maar ik woon helemaal aan de andere kant van het bos en dan moet ik langs het restaurant.
Men zal mij zien' stamelt het meisje.

Even denkt Tim na.
'Uhm, ik woon hier een stukkie verderop. Je mag best even douchen bij mij, dan gooien we je kleertjes even in de droger en doen we net of er niets aan de hand is' oppert Tim

'Van mijn mama mag ik niet met vreemde kerels mee, hoe weet ik dat jij niet een op seks beluste oude viezerik bent? vraagt het meisje.
Tim doet z'n sportjasje af en geeft die aan het meisje.
'Knoop deze om je middel en niemand die wat ziet' 'Echt, je kunt me vertrouwen. En zo oud ben ik niet'

Het meisje pakt de jas en knoopt deze om haar natgeplaste middel.
Haar broek was doorweekt en óók nat tot op haar enkels.
Gelukkig bedekte het jasje het merendeel.
'Gossie, je hebt echt een flinke plas in je broek gedaan'
En zo schoof Tim toch nog even, op kinderlijke toon het meisje de schaamkaart toe.

'Ik ben Rikkie trouwens' zegt een schuchterig, schamende meid die in haar broek heeft geplast.

Dit verhaal wordt zeer zeker nog vervolgd. Het staat nog niet beschreven maar wel vast dat het voor één of twee van de hoofdpersonen matig af zal lopen.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 82
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan