Verhaal Klaar Een Gewone Dag

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

Stemmen: 1 16,7%
  • 3

Stemmen: 2 33,3%
  • 4

Stemmen: 2 33,3%
  • 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

Stemmen: 1 16,7%

• Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
vertaald door: Mike

Het was blijkbaar een meer chaotische dag dan anders, want niets liep zoals het hoorde, terwijl het een gewone werkdag hoorde te zijn.

Ik had mezelf die ochtend een lichte plasticbroek aangetrokken over een katoenen luier. Het weerbericht had een vochtige en koude dag voorspeld maar in plaats daarvan was het benauwd warm. En toen ik dacht alles gehad te hebben viel er ook nog een collega uit en had ik voor de middag geen aflossing. Dit betekende dat ik niet naar het toilet kon gaan om mijzelf een schone luier om te doen.

Door het toenemende vochtigheid in de luier rolde deze helemaal samen. Op een rustig moment van de dag deed ik mijn luier af en haalde deze uit de plasticbroek. Ik stopte de natte luier in een plastic tas die in m'n handtas verdween.

Ik moest nog drie uur werken tot ik vrij was. Wat thuis altijd een heerlijke belevenis was werd nu een probleem, namelijk een natte plasticbroek op de naakte huid. Het elastiek van het plasticbroekje was doordrenkt met vocht waardoor het niet meer bij de benen goed afsloot. Het plasticbroekje kleefde aan mijn bezweette en natte billen waardoor het elastiek omhoog werd getrokken en het vocht langs mijn benen kon lopen.

Op het moment dat ik mijn werk verliet vertelde een collega me snel nog even dat ze samen met een andere collega vanavond langs zouden komen.

Uiteindelijk klaarde ik het toch om goed thuis te komen en de natte plasticbroek uit te trekken waarna ik onder de douche ging. Hierna was ik weer schoon verpakt in een luier en plasticbroek zodat ik nog wat in het huis kon doen.

Het viel me op een gegeven moment op dat het beter was om de luiers en plasticbroekje die aan het rek hingen er vanaf te halen en in de badkamer te leggen. Mijn collega's zijn namelijk netjes en deftig opgevoed maar zijn wel altijd heel erg nieuwsgierig.

Toen de deurbel ging trok ik snel een spijkerbroek over de luier en plasticbroek. Maar dat spreekt toch vanzelf omdat er wel eens dingen zijn die men niet als buitenstaander hoeft te weten.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Opzoek naar een nieuwe vaste relatie ( zuidlimburg) Contact advertenties 3
DiaperLuw Shoutout naar luiers met een plas indicator! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E luiers in een ziekenhuis, Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
thomboy Een AB community die een stad opkoopt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Roofertje Afhankelijk worden van een speen – ervaringen en tips? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
Andy Adult Baby Wil heel graag als een baby behandeld worden, dan zou ik het heel leuk vinden in combi met een tandarts bezoek als baby Contact advertenties 1
Watermeloen Knul van 24 op zoek naar een (online) papa/mama Contact advertenties 1
kikkie Zomaar een paar fotos AB/DL Fotos 47
Luier’jongen97 Gay 28 zoekt een leuke date Contact advertenties 3
pyjama In luier/plastic broekje en zachte pyjama/onesie een dagje doorbrengen. Limburg(BE) Contact advertenties 2
xcorpio Is er draagvlak voor een abdl dating website? Polls 20
Thijsn1 stiekem een beetje laten lopen tijdens werk Broekplassers en Poepers 11
Tim80 Slapen met een onderlegger Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
SweetDiaperBoy Ik zoek een luiermaatje uit Tiel ;) Voorstellen 0
Luierman1983 Verhaal Klaar Een dominante vrouw neemt geen halve maatregelen (Verhaal is klaar) 16+ Verhalen 2
L Nog niet klaar [16+] 48 Uur in een Kliniek 16+ Verhalen 8
L Verhaal in een medische setting. Mag dat? Algemene info 6
Inco-plastic-24/7 een liedje geschreven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
H Net even laxeermiddel ingenomen en een luier om gedaan Contact advertenties 4
Roofertje Heb jij wel eens een katheter in als je een luier aan hebt? 16+ Board 42
B Zou graag een papa willen Contact advertenties 1
K Plassen tijdens een optocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
broekie Welke luiers hebben nog een plastic buitenkant? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
diaperdrenthe Raar, vogel met een luier Pub 14
D Bestaat er een ABDL "Vlogger"? AB/DL Filmpjes 8
LittleDino Age play met een Dino, durf jij het aan? Contact advertenties 20
C Deze twee weken een keer afspreken in Eindhoven? Switches en care givers welkom! Luiers, pyjamas, bananen, zetpillen, verzorgen. Contact advertenties 5
K Ik zouwel is plasseks willen uitproberen met een vrouw Contact advertenties 3
DLY85 Een stout luiermomentje voor jezelf; Vechten tegen laxeermiddelen in het openbaar :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Valt het op als je een luiert draagt tijdens je werk? Polls 21
Tim80 Een zo dik mogelijk pakket Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
M Opzoek naar een vriendschap en een Papa Contact advertenties 1
G Heeft iemand ooit onverwachts ABDL luiers in een winkel gevonden? Pub 5
M Deze dame drumt geweldig... en draagt een pull up AB/DL Filmpjes 7
Pup Geeft een luier je een veilig gevoel ?? Polls 36
Koning^Speentjes Wie heeft er een lotgenootje Polls 17
Baardig Ik ga een speciale pop kopen.... 16+ Board 10
E Elise (24) uit Antwerpen zoekt een zorgzame papa Contact advertenties 29
B Nog niet klaar [16+] Hoe het Werkelijkheid Werd als een Hel 16+ Verhalen 3
B Een vraagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Stefan-biboy Nog niet klaar [16+] Eefje gaat werken in een AB/DL-shop 16+ Verhalen 235
K Tena maxi proskin slip maat m laat los aan een kant AB/DL Fotos 14
L Voor het eerst een week een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Luierman1983 Nog niet klaar [16+] Hoe een date mis kan lopen 16+ Verhalen 17
DLY85 Hoe zou je omgaan met een narcistische ouder? Pub 22
P Hoe zou ik het beste mijn vriendin in een luierfantasie krijgen? VVV 15
IncoPeuter een echt adultbaby of adultpeuter bed Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Tim80 Slapen met een luier en masturberen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
abdlkingNL wat als er een pil zou zijn tegen AB/DL behoeftes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
T Waar kan ik anoniem een romper verkopen? VVV 3