een weekje weg

swantonboy

Nieuw lid
Hey allemaal, dit is mijn eerste verhaal dus t zal verre van perfect maar ik doe mn best!

Gebaseerd op een waargebeurd verhaal!

Commentaar van harte welkom, haters niet.

Thanks!

PS. Ik schrijf vanaf mijn mobiel dus er zal hier en daar een typfoutje inzitten

--------------------

Hoofdstuk 1

"Ik ben bijna klaar mam!" roep ik. Als de sodemieter pak ik de laatste spulletjes en storm naar beneden. Mn moeder zit al in de auto dus ik ga snel naar de auto. Ik zit alvast te denken over de vakantie die mij te wachten staat, ik heb er echt veel zin in! Ik ga met mn vriend Pieter een weekje mee nar hun vakantiehuisje in belgie. Als ik daar aankom staan ze al klaar voor vertrek. "Johan wil je even hier komen?" Vraagt Pieters moeder. Ik neem afscheid van mijn moeder en loop naar binnen. "Ik snap dat je dit een beetje raar vind, maar omdat we graag in een keer door willen rijden wil ik graag dat je dit omdoet." Ze haalt een luierbroekje tevoorschijn. Ik schrik, een luier?. "Het is helemaal nier raar bij ons dus maak je niet druk hoor!" Zegt ze. Ach wat maakt het ook uit ik kan die 5 uur wel ophouden. Ik trek het luierbroekje aan, voelt best wel vreemd hoor.

We vertrekken, ik praat met Pieter over wat we allemaal gaan doen in de vakantie. Nog een uur te gaan en dan zijn we er. Jammergenoeg komen we in de file te staan. Na 2 uur in de file gestaan te hebben komt er eindelijk weer vooruitgang in. Ik merk dat ik ineens heel nodig moet plassen. Na 10 minuten besluit ik toch maar te gaan plassen. Ik til me ee beetje van de stoel af en laat het lopen. Ik voel mijn kruis nar worden, De luier is behoorlijk vol. Ik ga een beetje ongemakkelijk zitten.

Als we aangekomen zijn vertel ik aan Pieters moeder dat ik een volle luier heb. Ik mag gaan douchen. Ik en Pieter besluiten even naar het stadje in de buurt te gaan. "Voor het donker weet terug komen" zegt Pieters moeder. We gaan eropuit, na enige tijd begint het al donker te worden, maar we waren net met een stelletje Fransen aan het Praten dus ik haal Pieter over. "Mijn ouders straffen nogal apart hoor" zegt Pieter. Ik zeg dat het niet uitmaakt en dat we wel een smoes verzinnen. "En anders is het mijn schuld!" Zeg ik. Als weer aankomen treffen we Pieters ouders boos aan. Ik zag al wel dat smoesjes geen zin hadden "Het was mijn schuld, sorry". "Dan zul je ook aan de consequenties moeten geloven!" Zegt Pieters moeder.

--------------------

Volgende hoofdstuk word een langer (uitgebreider) hoofdstuk!
 

swantonboy

Nieuw lid
Hoofdstuk 2: lijden

"Kom maar even mee naar boven" zegt Pieters moeder. "Ik snap dat je dit een hele vreemde manier vind van straffen, maar ik heb het gevoel dat dit de beste manier is". We lopen een kamertje binnen. Wat me direct opvalt is dat er een babybox in staat, en een laag kastje met een klein matrasje erop, een soort commode dus. "Wacht even, de spullen liggen nog in de auto." Pieters moeder loopt weg.

Een paar minuten later komt ze weer terug, met een grote sporttas in haar handen. Ze pakt er wat spullen uit. Ik zie een romper, een speentje en nog meer. Ook zie ik een hele grote luier tevoorschijn komen. "Dat ga ik echt niet doen, ik weiger!" Zeg ik. "Dat zou ik niet doen als ik jou was" is het weerwoord. Ik besluit te gehoorzamen. De luier word aangedaan, en ook de romper. Het is een grote roze romper die net iets te klein is voor mij maar hij past. Ik vraag me af hoe ze daar aan zijn gekomen. Ook zie ik nu een pyjamapak tevoorschijn komen, met voetjes en muts. Het is een pyjama met beertjesprint, en ik moet hem aandoen. Ik kijk in de spiegel, en voel de luier tussen mijn benen en denk: waarom ben ik ooit meegegaan?

Pieters vader komt binnengelopen, en ik moet samen met hem de box naar beneden tillen. Beneden aangekomen mag ik ik de box gaan zitten. Mijn rechtervoet word vastgemaakt aan een spijl met handboeien. Ik kijk Pieter aan, hij weet hoe ik me voel, en hij weet ook wat er nog gaat komen. Dan komen Pieters broertjes binnengelopen en schieten in de lach. om 8 uur moet ik al naar bed toe. Ik word ingestopt en krijg een speen in mijn mond gedrukt. "Gebruik je luier waar hij voor is, dat is onderdeel van de straf." Zegt Pieters Moeder. Ik probeer gouw te gaan slapen om te vergeten wat er is gebeurt en ik hoop dat het morgen over is.

De volgende dag. Het is vroeg in de ochtend, en ik moet heel nodig plassen. "Gebruik je luier waar hij voor is, dat is onderdeel van de straf." Dat is wat ik gister te horen kreeg. Ik besluit het te laten lopen en voel hoe mijn luier zich vult. Rond 10 uur word iedereen wakker en mag ook ik uit bed. We gaan ontbijten. Mij word een boterham gesneden in stukjes voorgeschoteld. Ook zie ik een tuitbeker voor me staan. Ik eet en drink het op. Dan zegt Pieters moeder: "jongens, ik wil dat jullie straks even mee boodschappen gaan doen in het stadje. Ik zal de buggy alvast uit de auto halen.". Een buggy? What de fuck?! Kan dit nog erger? Mijn pyjama word uitgedaan en ik sta in mijn romper en luier. Ik krijg kinderachtige sokken aan en daarover sandalen. Geen gezicht! Ook krijg ik een te klein Dora t-shirt aan. De onderkant van mijn romper is goed zichtbaar en je kunt ook goed zien dat er een luier onder zit. Ik moet het slabbetje direct omdoen, omdat ik een pakje drinken krijg.

We lopen verder. "JOHAN?!" hoor ik ineens...

--------------------

Deze keer iets langer. Heb het toch van mijn mobiel moeten schrijven dus het was weer geen lang uitgebreid hoofdstuk.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
jammer dat de laatste zin niet is afgemaakt nou ziet het er ietwat slordig uit.
voor de rest een aardig hoofdstuk.
 

swantonboy

Nieuw lid
Tnx voor de positieve reacties! Ik heb echt weinig tijd om te schrijven, maar dat word beter in de vakantie. Ik zal zaterdag proberen een hoofdstuk te posten!

PS: Commentaar is ook welkom! ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
smartin Een weekje vrij en op zoek naar mommy daddy Contact advertenties 4
H een weekje 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 85
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
Similar threads


















































Bovenaan