Een wens die in vervulling gaat

lezer77

Gewaardeerd Lid
Fun-luier zei:
Komt er nog een vervolg kijk er erg naar uit !1 ;)
Ik ben bezig. Afgelopen tijd had ik wat andere dingen aan mijn hoofd i.c.m. een writers block. Vanavond hoop ik deel 4 af te hebben.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Hier is-t-ie dan. Iets langzamer opgebouwd dan ik van plan was. Ik hoop dat jullie dit deel ook kunnen waarderen.

Deel 4: genieten

De volgende ochtend werd Taco laat wakker. Zijn luier was nog helemaal droog! Rob kwam de logeerkamer binnen. "Goeiemorgen Taco, ben je eindelijk wakker? We zijn de tafel al aan het dekken, dus je zult pas na het ontbijt onder de douche kunnen." Taco deed een kamerjas aan en ging naar beneden. Tijdens het ontbijt moest hij ineens nodig plassen, maar dacht dat hij dat wel tot na het ontbijt op kon houden. Dat bleek veel moeilijker te zijn en hij besloot het toch maar in zijn luier te doen. Heel langzaam liet hij alles lopen, in de hoop dat niemand aan tafel het zou merken. Wat vond hij dit lekker.

Na het ontbijt ging Taco naar boven, kleedde zich uit en stapte onder de douche. Terug in de logeerkamer zag hij Yvonne op zijn bed zitten, met de natte luier in haar handen. "Kleed je eerst maar aan, en kom dan even naast me zitten," zei ze. Taco gehoorzaamde, met een kloppend hart. "Ik ben nergens boos over en ik vind niets gek," ging Yvonne verder, "maar je moet nu even eerlijk tegen mij zijn. Deze luier lijkt wel vers volgeplast. Heb je tijdens het ontbijt expres in je luier geplast?" "J-ja," antwoordde Taco schuchter. "Mag ik vragen waarom je dat hebt gedaan?" Taco legde uit dat hij op dat moment heel erg nodig moest en het wel makkelijk vond met een luier. "Ik dacht al zoiets. Je leek eerst een beetje gespannen, en dat verdween op een gegeven moment," zei Yvonne. Taco keek een beetje schuldig uit zijn ogen, om maar verborgen te houden hoe leuk en hoe lekker hij het allemaal vond. "Schaam je nou maar niet, je hebt je luier gewoon gebruikt waar hij voor is gemaakt," zei Yvonne.

De rest van de dag werden geen woorden meer vuil gemaakt aan het luier gebeuren. 's Middags besloot Taco bij de buren aan te bellen en Tessa deed open. "Kom binnen," zei ze enthousiast. Femke was met een paar vriendinnen gaan winkelen en Tessa had niet zo'n zin om met drie oudere meiden op stap te gaan. Taco kwam dan ook als geroepen. Die middag hadden ze de grootste lol met z'n tweeën. Het eindigde in een kietelpartijtje, waarbij Tessa weer moest plassen van het lachen. Deze keer kwam ze niet op tijd bij de WC. "Volgens mij heb je echt een luier nodig," zei Taco, die zich de grap bij hem thuis nog goed herinnerde. Tessa moest nog harder lachen en haar broek werd nat tot aan haar enkels. Meteen trok ze een ernstig gezicht. "Haal mijn moeder maar even van beneden," zei ze. In de huiskamer aangekomen vertelde Taco aan Tessa's moeder wat er was gebeurd. "Gelukkig ben ik in een vrolijke bui," zei ze, "en ik ga toch vanavond de wasmachine aan zetten." Ze voegde er aan toe dat ze de volgende keer wat beter op moesten letten. "Straks overkomt het jou en dan hebben we geen droge kleding voor je. Maar goed, het loopt al tegen etenstijd, dus je kunt beter teruggaan naar Rob en Yvonne."

Na het eten ging alles weer als altijd. Willeke werd naar bed gebracht, en toen was Martijn aan de beurt. Taco ging zich als laatste van de kinderen wassen. Na het douchen en tandenpoetsen moest hij nodig plassen, wat hij ook maar meteen ging doen. Wachten tot hij een luier om kreeg en het daar in doen durfde hij niet aan, dat zou teveel opvallen. Hij liep naar de logeerkamer, waar hij Yvonne aantrof. "Zal ik je nu alvast een luier aandoen? Dan hoeft dat straks niet," zei ze. Taco stemde in. Hij was zo blij met dit onverwachte aanbod dat hij vergat toneel te spelen. Met volle teugen genoot hij hoe de luier onder zijn billen werd geschoven en tussen zijn benen omhoog getrokken werd. Een kleine golf van genot ging er door zijn lijf toen het zachte materiaal met zijn huid in contact kwam.

"Dit vind je lekker hè," zei Yvonne een beetje enthousiast. "Jaaah," zei Taco zonder aarzeling. "Waarom heb je me dat niet eerder gezegd," antwoordde Yvonne, "je weet toch dat je je tegenover mij nergens voor hoeft te schamen?" Ze vertelde dat zijn belangstelling voor luiers haar al snel was opgevallen. Hij verzette zich ook nauwelijks tegen het dragen van een luier, iets wat de meeste andere kinderen wel zouden doen. Ze dacht aan zijn gezicht al te zien dat hij ervan genoot. Toen hij die ochtend expres in zijn luier had geplast wist ze bijna zeker dat hij dat lekker vond, en besloot toen om 's avonds met deze verrassing te komen. "Hoe kwam het sowieso in je op dat ik dit leuk kon vinden?" vroeg Taco. "Nou, ik lees wel eens wat op het internet. Er zijn veel mensen die dit leuk vinden, zowel kinderen als volwassenen. Geniet er dus maar van." In het uur voor het slapen gaan genoot Taco van alles. Een heerlijk glas thee, iets leuks op de tv, en een heerlijke luier om zijn kont. Vooral dat laatste, omdat hij zijn geheim nu met iemand deelde. Hij nam zich voor om een keer aan Yvonne te vragen of hij een hele middag in een luier mocht rondlopen. Dat zou toch wel mogen?

Eenmaal in bed viel hij in een diepe slaap. Hij sliep de hele nacht door. Op een gegeven moment kreeg hij een droom. In die droom stond hij voor een WC en voelde een enorme aandrang om te plassen. Steeds als hij zijn sluitspier wilde ontspannen spande hij hem meteen weer aan. Daar begreep hij niets van, hij kon toch gewoon plassen? 'Niet moeilijk doen, gewoon laten lopen,' dacht hij. De straal kwam keurig in de WC terecht, maar het maakte geen geluid. Tijdens het plassen werd hij wakker, en schrok even toen hij merkte dat hij ook echt aan het plassen was. Hij bedacht al snel dat hij een luier omhad en ging gewoon door. Deze keer was het echt nodig geweest om een luier om te hebben.

Taco dommelde daarna nog wat in, maar kon toen hij weer wakker werd de slaap niet meer vatten. Yvonne kwam de logeerkamer binnen. "Kom je eruit? Dan kun je jezelf nog wassen en aankleden voordat we gaan ontbijten," zei ze. "Hoe is het met je luier?" Taco vertelde dat hij deze keer met een natte luier wakker was geworden. Zijn bed was nu in elk geval droog. "Gelukkig maar," zei Yvonne, "want ik zou nu geen volle wasmachine hebben." Ze zei tegen hem dat hij zijn speciale geheim wel voor zich moest houden. De meeste mensen zouden het raar vinden, want heel bekend was het verschijnsel niet.

Na het ontbijt ging Taco met Martijn een bordspelletje spelen. De tijd vloog om en het was al weer lunchtijd. Na de lunch gingen ze naar buiten en kwamen op de speelplaats wat kinderen uit de buurt tegen en Taco had er weer wat vrienden bij. Martijn en hij gingen al snel hun eigen gang. Halverwege de middag kwam Rob ineens naar buiten. Hij zei dat Taco's vader had gebeld en dat ze op de terugweg uit Wenen waren. Rond vijf uur zouden ze weer thuis zijn. "Dan wil ik vanavond ook weer thuis eten," zei Taco. "Dat begrijp ik," zei Rob, "een van ons brengt je dan wel even met de auto." Dat werd Yvonne. Tijdens de rit had Taco genoeg moed verzameld om zijn liefste wens uit te spreken. "Ik wil heel graag eens een hele middag in een luier rondlopen," zei Taco, "zou dat een keer mogen?" "Reken maar," zei Yvonne.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Dit is een geheel ander concept verhaal en precies goed genoeg om graag meer te willen lezen
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
weet je hoe gaaf verhaal een jongen zijn grootste wens waar maken hoe graag had ik dit niet gehad echt super dit verhaal hou vol kerel we zitten te genieten

gr LL
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Bedankt allemaal voor jullie complimenten. !1

Ik had helemaal niet verwacht dat jullie dit verhaal zo geweldig zouden vinden. Er volgt dus zeker meer hier van. Genoeg ideeën om nog veel te schrijven. Zo wil ik Taco's ouders doen besluiten iets goedkoper te gaan wonen en dan bij Rob en Yvonne in de buurt een geschikt huis vinden. In het slotdeel (ik heb nog niet bedacht welk) gaan alle karakters in het verhaal met elkaar op vakantie. Daar kun je nog een hoop verwikkelingen uit halen.

Wie nog speciale wensen heeft, stuur me even een PM, dan blijft het voor de andere lezers nog een verrassing.

Ik zie trouwens alleen maar jongens en mannen reageren. Zijn er ook meisjes/vrouwen die dit lezen? Zo ja, dan wil ik ook wel eens weten wat zij ervan vinden.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Het gaat weer een stapje verder.

Deel 5: een middag genieten

De week na zijn ongeluk hoopte Taco er natuurlijk op dat hij een aantal keer in een nat bed wakker zou worden. Dan kon hij ook thuis een luier om krijgen en dacht zijn ouders wel te kunnen overtuigen als hij zou vertellen van die zondagochtend. Zijn ouders letten echter weer goed op of hij niet te veel gedronken had en haalden hem anders nog even uit bed wanneer ze zelf gingen slapen. De hoop was al weer snel vervlogen, want hij bleef weer elke nacht droog. En expres in zijn bed plassen zou toch te veel opvallen. Hij legde zich er maar bij neer dat hij thuis geen luiers hoefde te verwachten.

Enkele weken later werd Martijn vier jaar. Het verjaardagbezoek van Taco was alleen met zijn vader en duurde vrij kort. Het was namelijk maandag, voor Taco een gewone schooldag. Dinsdag zou Martijn voor het eerst naar school gaan, dus hij moest ook gewoon op tijd naar bed. Voor Taco betekende dat niet meekijken met verschoonbeurten, niet logeren en zeker niet overdag een luier om krijgen. Dat laatste zou wel een keer gaan gebeuren, want dat had Yvonne beloofd.

Op een goede woensdagochtend, ongeveer een maand later, zat Taco op school op min of meer zijn vaste moment op WC. Toen hij net weer op zijn plek zat kwam zijn moeder ineens het klaslokaal binnen. "Ik moet onverwacht voor je tante worden ingeschakeld. Ze heeft een naar fietsongeluk gehad en kan nu niet zo veel zelf doen. Kijk, hier is je fietssleutel, dan kun je deze middag naar Yvonne toe. Ze weet van je komst en vanavond kun je gewoon weer thuis eten. "O, o.k.," zei Taco, die nog niet met een vriend had afgesproken. Zijn moeder wist dat hij graag bij Rob en Yvonne kwam, maar had er geen idee van dat dit deze keer een heel speciale betekenis had. Taco hoopte maar dat het nu eindelijk ging gebeuren: bijna de hele middag in een luier rondlopen en lekker alles laten lopen. Alleen jammer dat hij al gepoept had.

Na schooltijd fietste Taco de bekende route en kwam al snel aan bij Yvonne. "Kom snel binnen, dan kun je meteen aanschuiven," zei ze. Nadat ze gegeten hadden en alles was opgeruimd stond er een jongetje bij de voordeur. Martijn pakte meteen zijn jas en zei "dat is Bas, daar heb ik mee afgesproken." "Doen jullie voorzichtig," zei Yvonne, "en blijf in de buurt. Je weet waar je niet verder mag." "Goed, mam," zei Martijn en de voordeur werd dichtgetrokken. Willeke was toe aan een schone luier. Taco liep mee naar boven en genoot weer van wat hij zag. Toen de verschoonbeurt klaar was hoefden Taco en Yvonne niets tegen elkaar te zeggen. Yvonne haalde een luier uit de commode en Taco liet op hetzelfde moment zijn broek zakken. Hij zuchtte van genot toen het zachte materiaal met zijn huid in contact kwam. Wat was het toch heerlijk om niet meer stiekem te hoeven genieten. Dit was bijna nog lekkerder dan de luier zelf...

"Drink maar wat extra water, dan moet je extra vaak plassen," zei Yvonne toen ze weer in de keuken waren. Maar Taco had zijn eerste plas al gedaan. Vanwege de glazen water kwam de volgende er al binnen een kwartier aan en zijn luier was daarna behoorlijk nat. "Yvonne," zei Taco zacht, "mag ik een schone luier?" Deze keer gingen ze naar de logeerkamer. Yvonne legde een verschoonkussen op het bed neer en Taco ging erop liggen. Het hele verschoonritueel wat hij al zo vaak had bekeken gebeurde hem nu zelf. Dit was het toppunt van genot.

Die middag was voor Taco om nooit te vergeten. Al zijn aandacht ging uit naar die heerlijk zachte prop tussen zijn benen. Toen hij al weer enige tijd in zijn tweede droge luier liep was het al laat in de middag. "Wat vliegt de tijd toch als je plezier maakt," zei Taco. Omdat hij geen zin had om betrapt te worden wilde hij nu toch van zijn luier af. Maar het liefst, zo zei hij, zou hij heel lang in een luier willen rondlopen en helemaal niet naar de WC gaan. "Wie weet komt het er nog eens van," zei Yvonne. Ze ontdeed hem snel van zijn luier, die heel handig tussen het andere afval in de grijze bak verdween. Binnen een minuut kwam Martijn door de achterdeur naar binnen. Ze waren net op tijd.

Weer thuis tijdens het eten vertelde Taco's vader dat het niet zo goed ging op zijn werk. Hij was bang dat hij overspannen zou raken. Dit kende Taco wel, sommige leerkrachten op zijn school hadden daar ook wel eens last van. Zijn vader wilde dit bij zichzelf voorkomen en had besloten om korter te gaan werken. "Dat betekent ook dat ik wat minder geld verdien," legde hij uit, "dus we zullen in een goedkoper huis moeten gaan wonen." "Kunnen we dan nog wel op vakantie?" vroeg Taco. "Dat kan nog steeds," antwoordde zijn moeder, "maar dit jaar blijven we in Nederland." Taco was evengoed erg teleurgesteld met alles.

Die nacht sliep Taco niet zo best. Ze gingen weg uit het huis waar hij vanaf zijn geboorte had gewoond. Misschien moest hij ook wel naar een andere school en zag hij al zijn vriendjes niet meer. Die ochtend werd hij ook eerder wakker dan normaal, maar doodmoe. In half-slaperige toestand dacht hij weer terug aan die heerlijke luiermiddag. Hij had tijdens het tv kijken zijn plas laten lopen, gewoon omdat het kon. Ineens voelde hij hoe zijn pyjamabroek warm en nat aan het worden was. Hij had er even niet aan gedacht dat hij geen luier omhad. Meteen was hij klaarwakker. Omdat het kwaad nu toch al geschied was ging hij door. Meteen daarna stond hij op en begon zijn bed af te halen. Zijn moeder kwam de kamer binnen. "Hier was ik al bang voor," zei ze, "maar ik had er al rekening mee gehouden door een plastic hoes tussen de lakens en matras te leggen." 'Ze denkt ook nooit aan luiers,' dacht Taco.

Het moest maar weer wachten tot een volgende logeerpartij.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Hier heb ik nou naartoe willen schrijven. :D Hoe het daarna verder gaat moet ik nog helemaal bedenken.

Deel 6: dubbel genieten

De volgende nacht sliep Taco al weer beter. Hij bleef ook droog, en het onverwachte nieuws begon hij te accepteren. Het volgende weekeinde kwam er een aangename verrassing: een paar straten in de buurt van Rob en Yvonne stond een bruikbaar huis te koop. Ze mochten dezelfde dag nog gaan kijken. De kamers waren allemaal net iets kleiner, maar goed genoeg. Alleen de achtertuin, de garage en de zolder waren duidelijk minder groot. Taco vond het best een mooi huis. Hij had zelfs al een kamer voor zichzelf uitgezocht. "Volgens mij hebben we niet veel keus," zei zijn vader lachend.

De zomervakantie brak aan. Taco's ouders besloten de vakantieplannen nog maar even uit te stellen tot de verhuizing klaar was. Ze gingen inderdaad in dat ene huis wonen en Taco kreeg zijn kamer. Veel mooier vond Taco het dat hij nu lopend naar het huis van Rob en Yvonne kon. Hij zag het al helemaal voor zich. Vaker een spontaan bezoekje brengen en als de kust veilig was even een luier om. 'Na de verhuizing, als alle spullen op hun plek staan, dan gaat het feest beginnen,' dacht hij bij zichzelf.

Een dag nadat de sleutel was overgedragen namen ze alvast wat spullen mee zodat ze er in elk geval konden slapen en eten. Het was allemaal een beetje onwennig. "Morgen gaan we een nieuwe vloer aanleggen in de woonkamer," zei Taco's vader, "en dat is voor jou denk ik een beetje saai. Ik heb Yvonne er al over gesproken, en ze zei meteen dat ze iets leuks in gedachten had om met je de doen. Wat dat was wilde ze niet zeggen, maar je zou het heel leuk gaan vinden." 'Martijn is er vast bij,' dacht Taco, 'dus met luiers heeft het niks te maken.'

De volgende ochtend ging vlak na het ontbijt de bel. Taco deed open, en Rob stond op de stoep. "Hé Taco, ik kom je ouders helpen vandaag," zei hij. "Ga maar snel naar Yvonne," ging hij verder, "want ze wacht op je. Vanavond als jullie gaan eten ligt de nieuwe vloer erin." Taco zei zijn ouders gedag en liep naar het huis van Yvonne. Voor het ontbijt had hij tegen zijn ouders gezegd dat hij erge dorst had en had een extra glas water genomen. Mocht hij toch een luier om krijgen dan moest hij in elk geval snel plassen. Toen hij aankwam stond Yvonne al in de deuropening. "Kom snel binnen," zei ze.

Yvonne nam Taco meteen mee naar boven, naar de logeerkamer. Alle luier benodigdheden lagen klaar! "Martijn is spontaan uit logeren gegaan gisteren," zei Yvonne, "die komt overmorgen pas weer terug." Taco wist heel goed wat dit betekende. Zijn grootste wens kwam uit: de hele dag mocht hij in een luier rondlopen. Het werd nog mooier toen hij ineens voelde dat hij moest poepen. Snel liet hij zijn broek zakken en ging op het verschoonkussen liggen. "We gaan het een beetje anders doen jongeman," zei Yvonne, die Taco helemaal ontdeed van zijn schoenen, zijn onderbroek en zijn broek. "Vandaag heb je geen onderbroek nodig," ging ze verder, "en je benen mogen ook wel wat zonlicht hebben. Onder deze korte broek valt je luier volgens mij niet op." Taco keek Yvonne een beetje ongelovig aan. "Je denkt toch niet dat we de hele dag binnen blijven? Het is stralend weer," zei Yvonne. Taco schrok hier toch een beetje van, maar zijn luier-wens won het. Inmiddels moest hij heel nodig plassen, maar wilde het toch nog even ophouden tot hij helemaal beneden was en aangekleed.

Beneden in de kamer aangekomen hield Taco het niet meer en plaste zijn luier vol. Poepen vond hij nog wat te ver gaan. Toen hij stond te plassen zag hij ineens Tessa op een kleed zitten in een hoek van de kamer, met haar rug naar hem toe. Ze was met Willeke aan het spelen. Maar wat zag ze er anders uit! Hij herkende haar bijna niet, het was dat hij haar stem herkende. Op haar hoofd droeg ze een wit baby-petje en verder was ze gekleed in een kort roze jurkje met een blauwe maillot eronder. Aan haar voeten droeg ze konijnenpantoffels. Ze ging staan. Taco's mond viel open van verbazing: waar hij onder de maillot de randjes van een onderbroek zou verwachten zat een wel erg dikke prop. Vlak onder haar billen zag hij twee wat donkerdere plekken in de maillot zitten. "Hmmm..." zuchtte Tessa opeens, met een toon waaruit bleek dat ze stond te genieten. Taco zag de prop opbollen net zoals hij tijdens de boswandeling bij Willeke had gezien.

Het leek voor Taco wel of hij in een andere wereld was terechtgekomen. Tessa stond daar gekleed als baby, ze had een kletsnatte luier om en die stond ze nu ook nog eens vol te poepen! Toen ze klaar was zei Yvonne "Zal ik deze baby maar eens verschonen?" "Nee, ik wil nog even lekker v..." begon Tessa, maar ze keek verschrikt toen ze Taco zag. Meteen daarna stroomden er tranen over haar wangen. "Nou vind ik het niet leuk meer, hoor. Je bent gemeen, Yvonne!" zei ze op een stevige toon en begroef haar gezicht in haar handen. "Rustig nou maar," zei Yvonne, "Taco heeft ook een luier om, hij vindt het ook leuk. Kijk maar, hij zal het je wel even laten zien." "Ik heb hem ook al volgeplast," zei Taco.

Tessa, heel erg opgelucht, liep op Taco af en sloeg haar armen om zijn lijf heen, iets waar Taco zich toch een beetje ongemakkelijk bij voelde. "Wat vind ik dit fijn zeg. Ik dacht dat ik de enige was die dit lekker vond," zei Tessa. Taco pakte Tessa nu ook maar vast. Hij moest inmiddels zo nodig poepen dat hij maar één keuze had en besloot zich helemaal te ontspannen. Hij voelde hoe zijn luier zich vulde met een dikke warme brei. Tessa had dat door en fluisterde in zijn oor "lekker hè?" Willeke kwam aangewaggeld en brabbelde iets van "ikke poe."

"Jullie mogen nog eventjes in een vieze luier rondlopen," zei Yvonne, "maar daarna is het verschoontijd." Ze zei ook dat ze blij was dat ze meteen in de ochtend drie poepluiers te verschonen had. Aan die verschoonbeurt in het bos dacht ze niet graag terug. "Ik wil straks wel mijn gewone kleren aan," zei Tessa, "want op straat wil ik er niet als baby uitzien." Dat begreep Yvonne ook wel. "Wat gaan we eigenlijk doen?" vroeg Taco. "Wacht maar af," zei Yvonne, "genoeg leuks om thuis te vertellen. Aan vertellen over je luiers kom je niet toe."

Dat hoopte hij dan maar.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Wrigglesss Even voorstellen: een DL met AB wens(?) Voorstellen 19
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 10
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan