Eerste Kennismaking

Welk cijfer geef jij dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    12

friendly

Superlid
Hey Pampersboy, heb je zin om nog verder te vertellen over hoe het ging in jullie relatie? Heb dit verhaal net pas ontdekt naar aanleiding van je opmerking in de Hoe reageerde je partner?-topic en ben erg nieuwsgierig geworden.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
friendly zei:
Hey Pampersboy, heb je zin om nog verder te vertellen over hoe het ging in jullie relatie? Heb dit verhaal net pas ontdekt naar aanleiding van je opmerking in de Hoe reageerde je partner?-topic en ben erg nieuwsgierig geworden.
hey,

Leuk dat er toch nog een reactie op dit verhaal is! Had inderdaad ook dit verhaal vermeld in dat topic. Ik zal nog wel even kort vertellen hoe het verder ging..

Die tijd daarna hebben we nog best vaak gedragen. Meestal deden we ze bij mij aan, droegen we een paar uur en daarna fietste ik met haar mee naar huis - met allebei de luier nog om onder onze kleding. Ik kon niet ontkennen dat zij - en ik zelf ook - heel zenuwachtig waren, vooral omdat haar moeder soms heel scherp kon zijn. Maar het is eigenlijk nooit fout gegaan.
Wel raakten de luiers een keer op en hebben we besloten samen twee pakken per keer te kopen via dit forum. ze naar een kialapunt toegestuurd en daar op gehaald. Dit hebben we meerdere keren gedaan. Mega grote doos achterop de fiets geplaatst en lopend naar huis gegaan. Twee tieners die met een enorme doos liepen waar 'WASABI CRACKERS' op stond viel redelijk op..

Maar het hoogtepunt was zeker wel toen we op vakantie gingen naar Turkije. We hadden drynites meegenomen en daar zijn de gekste en meest fantastische wensen van mijn DL- zijn uitgekomen - om het maar even net te zeggen..

Ik vind het echt heel jammer dat het nu afgelopen is, want niet veel mensen van mijn leeftijd konden zoiets 1,5 jaar lang meemaken. Alleen de luiers speelden lang niet zo'n grote rol in onze relatie dat ik haar daarom mis. Ik mis haar gewoon omdat zij het is. :-\

Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Kleinmaarfijn Kennismaking en contact Contact advertenties 5
liefhebber61 kennismaking Voorstellen 6
luierlover12 hey! even een korte kennismaking Voorstellen 16
Similar threads



Bovenaan